Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    Koupila jsem online 2 noční stolky a katastrofa. Objednávka přišla po 2 měsících a úplně něco jiného než jsem si objednala. Reklamace stále není vyřízená a už to jsou další 2 měsíce. Mažou med kolem pusy, stále něco slibují a nikam to nevede. Už nikdy více!!!

  • 10 %

    • zdánlivě velký výběr položek
    • což není moc platné, když je nejsou schopni doručit

    Po 4 měsících jsem byl nucen objednávku z e-shopu stornovat, protože je tato společnost nebyla schopna dodat, i když zboží na e-shopu nabízí dále. Asi takto stručně k jejich službám.

  • 10 %

    • Nic
    • Zasílají zcela jiné zboží než bylo objednáno

    Poslali zcela jiné zboží než bylo objednáno, konkrétně peřinu a polštář.
    Ve správných obalech byly špatné výrobky, k reklamaci se postavili arogantně zamítnutím.
    Na email neodpoví ani za týden a na zákaznické lince čekáte čtvrt hodiny než vás spojí.
    Poslední nákup . Nedoporučují nakupovat přes eshop...!!!!
    Zboží v případě zamítnutí musíte zavést na pobočku což je v mém případě 100 km, případně poslat poštou na své náklady.
    Jednoduše podnikatelská hovada...

  • 80 %

    • Dodané zboží odpovídalo objednávce
    • Kvalita zboží na první dojem OK
    • Ochotný personál při vyzvednutí
    • Cena
    • Při objednání zboží na pobočce není doprava zdarma, ač na e-shopu inzerována je, a musí si ji zákazník zajistit sám i u velkých zakázek.
    • Nejasná tvorba konečné ceny
    • Dlouhá dodací doba

    Na pobočce v Brně jsme si vybrali a objednali sedačku. Konečná cena se vším příslušenstvím a změnou barvy potahu nakonec byla cca 38000 Kč. Dost nás překvapilo, když jsme zjistili, že dopravu si musíme zajistit sami, nebo si půjčit jejich dodávku za 750 Kč na tři hodiny. Do Brna to máme 150 Km, takže za 3 hodiny se vrátit nestihneme, museli bychom si zaplatit dvě pásma, tedy 2 * 750 Kč.
    Sedačka byla slíbena za 10 týdnů od objednání. Tento termín byl dodržen.
    Pro sedačku jsme si jeli nakonec dodávkou půjčenou od známého v místě bydliště. Domluvili jsme si vyzvednutí v pro nás bližším skladu v Olomouci. Vyzvednutí proběhlo naprosto perfektně, na pobočce byl milý a ochotný personál.
    Zakázka byla připravena kompletní a v pořádku přesně dle objednávky.
    Sedačka vypadá velmi pěkně a působí kvalitním dojmem.
    I přes výhrady k dopravě a tvorbě konečné ceny, jsme s obchodem a dodaným zbožím spokojeni.

  • 10 %

    • žádná, jak je vidět ze spousty recenzí na všech možných internetových stránkách

    Zklamání z prodejny na Černém Mostě, kde slíbili dodání záclon do týdne, avšak po týdnu tvrdili, že jsem podepsala kupní smlouvu na 6 týdnů. Kvůli nesplněným slibům a zavádějící komunikaci už dám vždy přednost konkurenci naproti. Dnes už je nutné kontrolovat všechny informace. :) Když se podíváte pozorně do kupní smlouvy, jsou tam uvedené samé pokuty. Asi tím vydělávají. Např. při neodebrání zboží do 14 dnů, odstoupení od kupní smlouvy, při náhradním výjezdu pro montáž uvádí např. pokutu 7500 Kč apod. :)

  • 60 %

    • Kvalita výrobku
    • Velice dlouhá doba dodaní
    • Špatně dodané zboží viz níže

    Když konečně balíky dorazily, tak byly všechny stejné - pro botník dorazily pouze police (místo 10ti dorazilo 30).
    Reklamace a komunikace probíhala v pořádku, jen opět trvala dlouho.
    Lutz napravil a na své náklady balíky vyzvedl a zaslal po druhé správně.
    Občas chyby v návodu pro sestavení.

  • 10 %

    • Vyvarujte se nákupu na tomto e-shopu!!!
    • Platba při osobním vyzvednutí pouze předem. Peníze odejdou, ale potvrzení od e-shopu ne. Číslo objednávky také nečekejte. Na zákaznické lince Vám slečna položí telefon!!!
    • Přijdete o peníze a zboží nedostanete!
    • PODVOD!!!!

    Nenechte se zmást reklamou. Myslíte, že "tam s tou červenou židlí" Vás neokradou? Omyl!

  • 100 %

    • Rychle a včas
    • Kvalitní zboží
    • Nic

    Objednán stůl,před vánoci a věřte nebo nevěřte byl dodán včas. Zboží je kvalitní a hezké.Takže za mne ok.

  • 10 %

    • Neresi vcas reklamace
    • Klamave praktiky se slevami

    Nikdy vice. Reklamace ani pres X urgenci neresi vcas v zakonne lhute. Jejich klamave praktiky s cenotvorbou a slevami ani nemluve. Nevim co dela COI kdyz toto je evidentne bezny standart dle recenzi ostatnich…

  • 10 %

    • nic
    • Katastrofální přístup k zákazníkovi

    Peníze za stornovanou objednávku jsem dostal po 32 dnech a čtyřech voláních na zákaznickou podporu, styďte se! Již nikdy více. S tímto obchodem jsem skončil.

  • 20 %

    Objednána a zaplacena vitrína. V den, kdy ji měli přivézt, se ozval dopravce, že je vitrína poškozená, poslal mi fotky (děs) a vrátil zpět prodejci. Je to více než týden a žádná informace, co bude dál., natož omluva. První a poslední nákup. Firma si zřejmě moc svých zákazníků nepovažuje

  • 100 %

    S pritelkyni jsme objednali kauc z online obchodu pote co jsme ho vyzkouseli, rozhodne nemame negativni zkusenosti jak mnozi pisi

  • 10 %

    • Vůbec nedoporučuji, několikrát odložené Datum dodání.....nakonec o skoro tři měsíce. Komoda ani peníze nikde. Doručení v nedohlednu, objednávku ruším.

    Vůbec nedoporučuji, několikrát odložené Datum dodání.....nakonec o skoro tři měsíce. Komoda ani peníze nikde. Doručení v nedohlednu, objednávku ruším.

  • 10 %

    • Reklamace rychlá
    • Chybějící komponenty ke smontování

    Po dodání chybějících komponentů skříně. Dveře nesedí

  • 10 %

    • Nic
    • Chování k zákazníkům

    V květnu mi byla namontovaná kuchyň, kterou jsme s pan na prodejně daly společně dohromady.
    V na konci května mi přestala mýt myčka, podala jsem žádost na servis a po 14 dnech přijel technik. Myčka týden fungovala, ale po týdnu jsem podávala žádost na servis znovu. Pán přijel po 2 týdnech s tím, že už je vše v pořádku. Opět myčka přestala po týdnu mýt. Volala jsem si na prodejnu, kde si mě, jak už je obvyklé přehazovali jako horký brambor. Podotýkám, že tak to bylo pokaždé když jsem na prodejnu volala. Na kuchyň mám prodlouženou záruku 25 let. Doufám, že se do té doby nové myčky dočkám. V této firmě už nic, děkuji.

  • 10 %

    • Vašu objednávku rozdelia do XY dopráv a rôznym spoločnostiam

    Ak nemáte každý druhý deň chuť riešiť kuriera tak nič neobjednávajte.

  • 10 %

    • Arogantní komunikace
    • Doručili poškozené zboží
    • Komunikace bez odezvy

    Zboží – jídelní stůl – mi přišlo kompletně zničené a nepoužitelné. Stůl byl očividně používaný a příčníky pod deskou rozlámané a schované mezi nohami – asi si mysleli, že si toho člověk nevšimne…

    Eshop na e-maily reaguje se zpožděním několika dnů. Při snaze kontaktovat infolinku jsem se dočkal možná tak arogantního jednání. Paní se vymlouvala, že požadavky řeší chronologicky a zbývá jim jich přes 150… nedivím se, pokud zboží dodávají v takovém stavu všem.

    Rozhodl jsem se zboží vrátit kompletně, žádná reklamace. Neměl jsem nervy čekat na vyjádření a možné řešení z jejich strany.

    Na vlastní náklady jsem musel stůl dopravit do skladu, ve kterém se mu snažili namluvit, že za poškození může dopravce…

    Jediná utěšující skutečnost je, že peníze mi poslaly zpět do několika dnů..

    Vyvarujte se stejné chybě a raději zboží nakupte jinde.

  • 10 %

    Nikdy více v tomto obchodě nic nenakoupíma to jsem se chystal před vánocemi koupi kuchynskou linku a nábytek do obýváku,po této zkušenosti už nekoupím u těchto podvodníků ani hadr.Neuznávají reklamace a hledají důvody jak reklamaci zamítnout,Nic tady nenakupujte,bude vás to mrzet!!!!!!!!!Podívejte se na internet,stačí zadat do google větu xxxlutz reklamace a přejde vás chut.Já koupil postel za 18.000 kč a přišel sem o peníze,postel se celá pokroutila a prej jsem ji měl ve špatných podmínkách proto byla reklamace zamítnuta,pokud je podle těchto kurev ložnice špatná místnost pro postel tak to mne poser nohy....jak říkám,nic tam nenakupujte a těmto hajzlům se vyhněte obloukem,jsou i jiné a poctivé obchody jak tito hazlové.

  • 20 %

    zboží došlo po 8 týdnech, nicméně došla jen půlka stolu. Další komunikace velmi obtížná. Zboží nebylo nejlevnější, dodání trvalo dlouho a ještě došla půlka, nevím jak dlouho budeme čekat na další část, jsem zklamaná z tohoto servisu.

  • 10 %

    • cena
    • kvalita

    V květnu jsme objednali šest dřevěných zahradních židlí Ambia Garden (údajně eukalyptus). Hned po převzetí jsme si všimli VADY (1) - ulomené jedné části ze spodní strany jedné z židlí. Proběhla 1. REKLAMACE (požadovali, abychom si ji zajeli vyměnit na pobočku, ale trvala jsem na zaslání, bydlíme daleko). Za pět týdnů po dosednutí osoby 75kg jsme uslyšeli lupnutí a zjistili, že jedna z židlí má VADU (2) - je ruplá na noze v místě suku. Proběhla 2. REKLAMACE. Po převzetí náhradního kusu jsme zjistili, že židle má VADU (3)- nalomenou tyčku sedáku. Proběhla 3. REKLAMACE. Po převzetí náhradního kusu jsme zjistili opět VADU (4) - prasklinu u spoje nohy. XXXLutz nám sdělilo, že v rámci 4. REKLAMACE už nám nebude nic zasílat a že si to máme zajet vyměnit na prodejnu osobně. Tak jsme jeli. Když nám ve skladu předávali náhradní kus, řekla jsem, že před podpisem si ho chci zkontrolovat. Židle šla hůře rozložit a když se to podařilo, zjistili jsme VADU (5) - područka zůstala zvednutá nahoru jako v poloze složené židle, protože kování nebylo přišroubované k dřevěné části. Naštěstí měli ještě jeden (poslední) kus, a tu už jsme si „spokojeně“ odvezli. Dumám, jak dlouho bude trvat, než se zase některá pokazí.