Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • žádná výhoda
    • Nekomunikace, nedodržení ani zdánlivě termín dodání- to byl první a poslední ,, nákup "

    Absolutně nejhorší obchod co jsem kdy zažil..Objednané zboží mělo být doručeno za 2-3 týdny, po měsíci urgování přišel strohý email že musím vydržet ještě min. další dva týdny/ důvod proč?-neuveden/. Dnes po mnoha pokusech se dovolat na infolinku vás po chvíli zvonění odpojí.
    Již nikdy více!

  • 90 %

    • Velký výběr zboží
    • Neschopnost dodržení termínu dodání objednaného zboží. U zboží, jež mělo být dodáno za tři týdny je po třech měsících stav objednávky ve stádiu zpracovávání. Nevstřícnost klientského servisu.

    Nikdy více!!

  • 10 %

    • Nic
    • Jednání, dodání se nekonalo

    Na vracení peněz za svoji objednávku neustále čekám(14 dni). Vše co jsem objednavala mělo být skladem a najednou to skladem nebylo, ale vlastně bylo, ale až v Brně a je hrozný problém to poslat. Tudíž jsem stornovala. Slečna na telefonu mi dala slib, že mi pošle potvrzení o stornu. Nic. Po dalších třech telefonatech jsem se ho dočkala. Peníze zpět ale nemám.. Nikdy už nepůjdu ani do kamenné prodejny jak jsem znechucená! Jsem zvědavá zda se svých peněz dočkám.

  • 10 %

    Katastrofa. Za dopravu chtěli šílený 200,-,na objednávku jsem čekala 2 měsíce a nedočkala jsem se. Hrozná komunikace, neschopnost, sami nevědí,zda vůbec objednávku vyřídí.. Už nikdy více!

  • 10 %

    • Žádná NENÍ
    • Nedá se dovolat, pouze email
    • Velmi špatná komunikace
    • Žádáte o sdělení pomoci pro úhradu a bez reakce
    • Zboží mají v Praze v několika pobočkách, ale pokud chcete noční stolky, a k tomu šatní skříně tak musí te vytvořit 2 objednávky a jezdit ze skladu do skladu po celé Praze, nebo si zaplatit 2 x dopravné (1800)
    • Nejhorší komunikace a pro zákaznický přístup, NEDOPORUČUJI, Kupte jinde, beztak jsou to jen překupníci se kterými se nedomluvite.

    NAPROSTO NEDOPORUČUJI ZDE OBJEDNÁVAT A NAKUPOVAT

  • 10 %

    • Klamani zakaznika
    • Nulova informovanost
    • Arogance

    8.2. jsme si objednali a zaplatili stul, u objednavky se uvadela dostupnost 6 pracovnich dnu. 17.2. se poprve ptame kdy bude stul dostupny, dostavame informaci, ze za 14 dni, 4.3. se opet ptame, kde je nase objednavka, zase tvrdi, ze za 14 dni, 17.3. dostavame informaci, ze nemaji termin potvrzeny od dodavatele. Veskera komunikace byla iniciovana nami, zadne proaktivni informace z jejich strany, coz je v pripade uz zaplacene objednavky dost neadekvatni jednani. Uvadeni dostupnosti 6 pracovnich dni je klamava reklama. Jako bonus arogantni jednani zakaznickeho servisu.

  • 10 %

    • Zadna
    • Vsechno

    Na zbozi jsme misto uvedene lhuty 7-14 dni cekali 3 tydny, ovsem kdyz jsme si zbozi prijeli po trech tydnech vyzvednout, tak jej jiz stihli prodat nekomu jinemu. Platba samozrejme probehla jiz pri objednani zbozi. Takze nemame ani zbozi ani penize. Byla to prvni a zaroven posledni objednavka u teto spolecnosti.

  • 10 %

    • Na emaily reagují poměrně rychle
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Porušení jejich vlastních VOP hned v několika bodech
    • Nedodržení reklamační lhůty
    • Opravdu hrozná arogantní komunikace, především některých pracovníků
    • Kvalita zboží

    Celkově e-shop této společnosti NEDOPORUČUJI.
    Uvedená dodací lhůta byla 1-2 pracovní dny při vyzvednutí na prodejně. Čekala jsem 3 týdny, drželi moje peníze a zboží dodali až po urgencích. Zboží přišlo vadné. Chtěla jsem výměnu. Reklamaci, ačkoli ji uznali za oprávněnou, s nimi řeším od prosince a zatím bez úspěchu. Reklamační lhůta již samozřejmě uplynula.
    Největší problém vidím v zaměstnancích společnosti. Na prodejně skoro nikdo neumí česky. Na zákaznické lince se u některých zaměstnanců setkáte jen s arogancí a dojmem, že jen otravujete, druzí se Vás zase jen snaží konejšit a slibují a slibují.

  • 10 %

    • Pomalé dodani
    • Nekomunikuje se zakazniky
    • Ignorace
    • Příšerná kvalita
    • Neinformuje o zboží
    • Prehazovalo si nás několik lidi, kteří se vzájemně neinformovali

    Xxxlutz je jedna velká katastrofa, to co se dělo během doručování našeho zboží snad ani není možné. Nejprve se rozbila jedna ze skříní při dopravě a nikdo nám nebyl schopný to dát vědět. Poté co jsme se konečně dovolali a dopsali na zákaznickou linku, nám byla částečná objednávka zaslána. Objednávka byla vyřízena špatně, jelikož nám byla zaslána špatně jedna z krabic a více jak měsíc trvala domluva s eshopem, aby proběhla výměna! Jakmile proběhla výměna, konečně jsme skříň mohli sestavit. Na ty peníze je to otřesná a nekvalitní práce, co se očividně brzy rozpadne. Sklo na dvířkách přišlo naprasklé, naštěstí to skrylo otvírání. Řešit prasklinu nehodlám, na to už nemám energii.Rozbitá skříň nám měla přijít opět po 6-8 týdnech. Přišla po 10! týdnech, konečně. Nikdo nám samozřejmě neřekl o žádném zpoždění. Skříň je opět v příšerné kvalitě, odštipuje se polepené dřevo (kousek už přišel odštípnutý, v krabici jsme jej nenašli, musel tak jít už od výrobce), zadní díly na sebe nesedí. Po žádosti kompenzace vzniklých potíží nám bylo nabídnuto asi 200 korun, po dvou emailech tedy 500 korun, což mi přijde doteď dosti směšné. Už si zde neobjednáme.

  • 10 %

    • O žádné nevím.
    • Kvalita výrobku neodpovídá ceně, komunikace obchodu je strohá a výmluvná. Reklamace se neúměrně prodlužuje s cílem reklamaci neřešit.

    Nenakupovat přes eshop, ale pouze na prodejně, jinak vám příjde zboží které je v hrozném stavu. Navíc chybí související zboží. Např. při koupi postele zjistíte že rošt se tam nedá dát, protože má být rámový. Na to ale obchod nijak neupozorňuje a objednávu Vám zpracuje. Když to reklamujete, oznámí Vám že jste se měli zeptat. XXXLutz již nikdy více.