Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Příznivá ceny zboží i dopravy
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost

    Celkově spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výborné ceny.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • sortiment
    • ceny
    • komunikace

    Vše v pořádku, nákup na jedničku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží "skladem". Zaplatil jsem online. Objednávka ve stavu "zpracovává se" více než týden. Komunikace obchodu žádná, zboží nedorazilo.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše proběhlo ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • komunikace
    • ceny
    • rychlost dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena

    Objednáno 16.10 dnes 22.11 objednávka 2023920660 stále nevyřízená na zboží které je dle obchodu skladem. Na dotaz emailem neodpovězeno a na telefoní lince pouze automa kam chci přepojit, po čekaní opět automat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ceny
    • sortiment co jinde nevedou
    • naprosto příšerný eshop, neumí třídit ani filtrovat
    • často nefunkční náhledy obrázků

    pokud nemáte přímý odkaz z vyhledávače a chcete na eshopu něco setřídit nebo vyfiltrovat, běžte jinam.
    zachraňují to jen rozumné ceny.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi.
    Jsme velice rádi, že jste spokojen s cenami a celkově sortimentem našeho e-shopu.
    Ohledně technické části recenze - neustále pracujeme na zlepšování poskytovaných služeb a to nejen webu, ale celkového zážitku z nákupu. Za zpětnou vazbu děkujeme, velice nám pomáhá neustále se zlepšovat.

    Věřím, že i přes vzniklé technické obtíže toto nebude váš poslední nákup na našem e-shopu a v budoucnu nám dáte další šanci.

    Děkuji a za tým XEVOS Store přeji pěkný den, Dan.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Příznivé ceny
    • Neposlali informaci o odeslání zboží
    • Neposlali fakturu, musel jsem o její zaslání požádat
    • Někdy je problém se tam dovolat

    Vzhledem k tomu, že jsem nedostal žádnou informaci o odeslání zboží ani den po avizovaném termínu odeslání, snažil jsem se do obchodu dovolat a dotázat se na stav objednávky. Telefon zdvihl automat, tak jsem z nabídky vybral, že se chci dotázat na stav objednávky. Pak to jen nějakou dobu vyzvánělo a opět se ozval ten stejný automat. Takto jsem to zkoušel několikrát během dne, ale nedovolal jsem se.

    Nakonec jsem poslal e-mail, na který jsem dostal celkem rychlou odpověď (zhruba za 2 hodiny). Dle poskytnutých informací nebyl u jedné z položek objednávky dostupný dostatečný počet kusů, ale ty už měly být naskladněny a zboží mělo být odesláno tentýž den. Dále mě obchod informoval, že zboží bude odesláno ve dvou balících, protože různé položky byly ze dvou různých skladů. Večer mě následně informovalo DPD, že převzali zásilku do přepravy.

    DPD zásilku doručilo následující den. Zásilku jsem nepřebíral já. Když jsem ji ale uviděl, trochu mě překvapilo, že se jedná pouze o jeden balík, když byly avizovány balíky dva. Samozřejmě, že v balíku byla pouze část zboží. Už jsem chtěl volat kurýrovi DPD, který balík dovezl, jestli tam náhodou nemá ještě jeden, když vtom jsem viděl, že před domem zastavuje kurýr PPL, který přivezl druhý balík.

    Obchod zbytečně vytváří nejistotu na straně zákazníka tím, že neinformuje o odeslání zboží. Dnes, 10 dní od doručení zboží z objednávky, je objednávka v mém účtu na e-shopu stále ve stavu „Zpracovává se“.

    Fakturu ke stažení na e-shopu jsem nikde nenašel a v balících také nebyla. V jednom z balíků byl dodací list pouze ke zboží, které v tom balíku bylo, ve druhém balíku nebylo vůbec nic. Musel jsem tedy obchod požádat o zaslání faktury, což udělali.

    Jinak jsem s nákupem spokojený a pravděpodobně zde v budoucnu nakoupím znovu.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    informace o stavu zásilky zasíláme pravidelně při změně stavu do mailu. Je možné, že zpráva občas zapadne do spamu nebo třeba obchodního sdělení.
    Faktury zasíláme vždy po doručení zásilky, pokud se tak ve vašem případě stalo až po urgenci, omlouváme se za zpoždění.
    V aktuální situaci může z důvodu vysoké poptávky vzniknout problém nebo delší čekání při snaze dovolat se obchodníkovi. Za tento fakt se velice omlouváme, je však způsoben zvýšenou poptávkou.

    Děkuji a za tým XEVOS Store přeji pěkný den, Dan.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost vyřízení objednávky.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení a dodaní objednávky.

    Nic nemám

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží jsem odebrala již po několikáté - vyřízení do druhého dne, vše ok..
    • žádná
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod doporučuji, super jednání, skvělý servis, rychlé vyřízena objednávka, zboží bylo dodáno druhý den po objednání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednávka vyřízena rychle.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dobré ceny
    • rychlé vyřízení

    vše proběhlo snadno a rychle

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • výborná cenaa
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Hodně rychlé.