• Bohužel nemohu doporučit, obchod udělal spoustu chyb a místo aby se k nim postavil čelem, vymlouvá se a odmítá nést za vzniklé chyby zodpovědnost.
    Objednala jsem svatební oznámení, tiskovou verzi a obálky. Po odsouhlasení návrhu a potvrzení objednávky mi bylo sděleno, že tisk není možný, protože je rozbitá tiskárna a obálky že nemají. Vzniklou situaci jsem tedy přešla, místo tiskové verze jsem přistoupila na gravírování a obálky vzala jediné, které měli.
    Oznámení dorazilo s několika chybami v textu (chybějící háčky nad písmenky a posunuté háčky nad jiné písmenka). Požádala jsem tedy o nápravu a bylo mi sděleno, že si musím oznámení znovu objednat a zaplatit(20%sleva nevím jestli je spíše k smíchu nebo k pláči) a aby toho nebylo málo, mají prý dovolenou a dříve než za 14 dní nebudou situaci řešit. Jsem velmi zklamaná z neprofesionálního přístupu.

    Reakce obchodu Wood Kingdom

    Dobrý den,
    Je nám velice líto, že nejste s objednávkou a zákaznickým servisem spokojená. Každopádně uvedené informace ve Vašem hodnocení jsou nepřesné a vytržené z kontextu, a proto bychom jako e-shop chtěli zareagovat a uvést věci na pravou míru.
    Zákazník obdržel návrh grafiky, který závazně odsouhlasil, s tím, že je v pořádku. (ač bohužel nebyl a obsahoval chybu v posunutí háčků). Na základě této grafiky byla objednávka vyrobena i včetně této chyby. Z tohoto důvodu není možné reklamaci akceptovat a zákazník za vzniklou vadu nese vlastní vinu, neboť si grafiku důkladně nezkontroloval.

    V období, ve kterém jsme tuto objednávku měli realizovat došlo k poškození tiskového stroje a z toho důvodu nebylo možné realizovat původní tiskové provedení. Na základě toho jsme zákazníkovi nabídli převod do gravírované verze. Současně zákazník měl možnost na vyhotovení objednávky počkat v původním provedení či objednávku stornovat.

    V tomto období se bohužel sešla i další nepříjemnost, a to výpadek dodávky obálek. Vzniklá situace nás velice mrzela, ale nebylo možné nijak těmto situacím předejít.

    Abychom byli féroví, zákazník má pravdu, že byla ve vyhotovených oznámení chyba, zaviněná naší výrobou. Jednalo se o vynechaný jednoho háček, který se ztratil v převodu grafiky z tiskové do gravírované verze. Tuto chybu jsme akceptovali a nabídli bezplatné dodělání háčku do vyhotovených oznámení. Zákazník tedy dostal nabídku bezplatného dodělání háčku do vyrobených produktů nebo celou objednávku znovu vyhotovit za sníženou cenu jako omluvu za vzniklé komplikace a chybu v podobě chybějícího háčku. Špatné háčky nad jinými slovy však zapříčinil výběr zákazníka textového fontu, který nemá českou diakritiku, a grafiku odsouhlasil s chybami.

    Jak se můžete dočíst v článku o nás, tak jsme malá rodinná společnost a jako každý, tak i mi máme nárok si odpočinout a odjet na dovolenou. Protože jsme rodina, tak je pochopitelné, že odjíždíme společně a v tomto období za nás nikdo nevyrábí a celý výrobní proces je tedy pozastaven. Z toho důvodu realizace opravy je možná nejdříve za 14 dní po našem návratu. Zákaznice tuto informaci může na našich stránkách jednoduše nalézt, a byla v procesu výroby o této skutečnosti individuálně obeznámena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nápad dobrý, realizace špatná. Písmenka s přítomností prachu, písmo vepsáno do místa, kde byla výrazná barevná odchylka na dřevě, těžko rozlišit, jestli suk nebo špína. Obchod při snaze o reklamaci komunikoval sice velice mile, ale rovnou mi oznámili, že případné druhé provedení bude vypadat stejně jako to první, event. že reklamaci ani nemusí uznat. Další komunikaci jsem vzdala.