Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Rychlé dodaní, dodávka neúplná, difuzér rozbitý
Reakce obchodu White Orchid
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí a po pravdě nám přijde i nefér, že nám dáváte hodnocení za rozbitý difuzér, aniž byste nás o tom informovala a dala nám možnost to napravit. V jakém stavu dopravce doručí náš balíček nikdy dopředu nevíme. Protože dopravci s balíčky často hází, tak může dojít i k poškození, ale právě proto je nutné, aby nás zákazník kontaktoval na mail a mohli jsme vše vyřešit.
Ve Vaší objednávce bylo 10 položek, z nichž jedna z nich byl malý skleněný cestovní difuzér z tlustého skla. Pokud se rozbil, tak stačí nám napsat email a poslat fotografii a můžeme vše vyřešit.
Vždy se snažíme a dáváme si s tím hodně práce, abychom objednávku správně vyřídili, krásně zabalili, aby byli naši zákazníci spokojeni. Takové jednání, kdy nám dáváte negativní hodnocení za něco, co jsme ani neudělali, ani neměli možnost dořešit za dopravce, nás opravdu mrzí z toho lidského hlediska, ačkoliv nikterak nevypovídá o našich službách a kvalitě, za kterou si stojíme.
Hezký den přejeme z WHITE ORCHID -
Nedoporučuje obchod
Pokud si zaplatím dobírku a musím stejně zaplatit elektronicky, tak to hodnotím jako podvod na zákazníka.
Reakce obchodu White Orchid
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci, avšak vůbec nechápeme, co myslíte. Zákazník si vždy sám při vytvoření objednávky volí platbu a dopravu pro svou objednávku. U platby se rozhoduje mezi platbou předem a dobírkou. Rozdíl v nich je ten, že u platby předem se platí předtím, než eshop zboží odešle a u dobírky platí až při převzetí zboží. To, jak platba proběhne (převodem, kartou, hotově) už nemění nic na faktu, zda šlo o platbu předem či dobírkou.
Vy jste si objednal a vybral platbu dobírkou a tu jste také měl. Zda platíte kartou či hotově je jen způsob provedení dobírky.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Objednala jsem si bílé hedvábné polštáře, přišly žluté.
Reakce obchodu White Orchid
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, mrzí nás, pokud jste měla negativní zkušenost s naším eshopem. Žluté polštáře nenabízíme, ale pokud Vám byla zaslána jiná barva, než jste si objednala, tak se moc omlouváme a ihned to velmi rádi napravíme. I když se opravdu velmi snažíme neudělat chybu, tak i my jsme jen omylní lidé, kteří někdy tu chybku prostě udělají. A když už chybu uděláme a zákazníkovi měníme zboží, tak mu přidáme nějaký dárek jako malou omluvu.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přejeme z WHITE ORCHID -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Velmi rychle dodáno.
- Koupeny dvě kravaty, každá nabízena s dárkovou krabičkou zdarma. Dodány dvě kravaty a pouze jedna dárková krabička.
Reakce obchodu White Orchid
Dobrý den Jiří, děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za toto nedopatření a ráda bych vysvětlila, co nás k tomu vedlo. Přesně vím, o kterou objednávku se jedná, protože jsme to zde řešili.
Jak jste mohl vidět, tak dárková krabička, do které jsme kravaty zabalili je příliš velká. Používáme ji na kašmírové plédy 140x140 cm a proto se tam také pohodlně vešly 2 kravaty. Pokud bychom kravaty zabalili zvlášť, tak bychom použili 2 velké dárkové krabičky, na které se pak musí použít opravdu velká krabice pro odeslání, která nám přišla nesmyslná, když se jednalo "pouze" o 2 kravaty (pouze - je myšleno velikostí kravat). Vzhledem k tomu, že jste kupoval kravaty jako muž, tak jsme se domnívali, že jsou pro Vás a že tudíž 2 dárkové krabičky by nebyly tak důležité.
Každopádně se ještě jednou velmi omlouváme, pokud jsme Vám tím způsobili nějaké nemilé překvapení, měli jsme to s Vámi předem konzultovat.
Za nedlouho budeme mít v nabídce i naši speciální krabičku na kravaty, takže tuto situaci budeme mít i podchycenou jinak. Doufáme, že jste ocenil prémiovou kvalitu našich hedvábných kravat a těší nás Vaše pozitivní hodnocení ohledně rychlosti odeslání, které i když bylo těsně před Vánoci, bylo extrémně rychlé, neboť jsme Vaši objednávku odeslali ten samý den. Rádi Vám to při příštím nákupu vynahradíme.
Přejeme krásný den z WHITE ORCHID -
Nedoporučuje obchod
Zatím nic nedorazilo. Zaplaceno mám.
Reakce obchodu White Orchid
Dobrý den Markéto, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nás mrzí.
Zakoupila jste si u nás šátky z letního PŘEDPRODEJE. Tato skutečnost byla uvedena na webových stránkách na několika místech, včetně přímo u produktu a u jeho dostupnosti, dále jsme Vám ji komunikovali v emailu po přijetí objednávky. Minulý týden jsme emailem posílali update, že v tomto týdnu budou šátky naskladněny a odeslány spolu s dárečky od nás, což také byly. Normálně odesíláme objednávky ten týž den, ale u PŘEDPRODEJE to nedokážeme, protože jste si kupovala zboží, které teprve mělo přijít. Takže doufáme, že se jedná o nedorozumění.
S pozdravem
WHITE ORCHID TÝM