Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Všechny lahvičky aviváží měly povolená víčka a část obsahu se vylila do krabice.

    Reakce obchodu WebObal

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vylité aviváže, bohužel se to při přepravě někdy stát může, pokud by nás zákazník informoval o vzniklé situaci, tak bychom mu obratem poslali nové zboží.
    Lenka Potměšilová

  • Přišlo uplně jiné zboží, než bylo objednané.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Poslali jiné zboží než bylo objednáno
    • Krabice byla hodně poškozená

    Reakce obchodu WebObal

    Dobrý den,

    omlouvám se za poškozenou krabici, ale občas se to při přepravě stát může. Vaše zboží bylo objednané na dobírku, nemusela jste ho přebírat, balíček by se vrátil k nám a byl by zaslán znovu.
    Pokud jste měla dodané zboží jiné, stačilo nás kontaktovat. Do dnešního dne nemáme od vás žádnou reklamaci, až špatné hodnocení na Heurece...

    • Nulová komunikace

    Reakce obchodu WebObal

    Omlouváme se, ale jelikož byla ve variabilním symbolu 0 navíc platba se nespárovala automaticky. Jako kompenzaci jsme Vám zaslali 1+1 zboží zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na zboží čekám už několik dní a ještě mi nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    místo ustní vody igelitové sáčky děkuji nechci

    Reakce obchodu WebObal

    Dobrý den,

    ústní voda Vám byla z objednávky odstraněna, protože byla na objednávku a už ji nebudeme znovu naskladňovat - NEBYLA ÚČTOVÁNA. Sáčky jste dostal zdarma jako dárek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kupoval jsem si u nich "odolné" nitrilové rukavice přišel mi čínský šmejd co nic nevydrží... Rozhodně nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V cca. 30 % sáčků je vadné ZIP zapínání

    Reakce obchodu WebObal

    Dobrý den,

    mrzí náš, že jste nebyl se ZIP sáčky spokojen. Bohužel nejsme výrobci a mohlo se stát, že šlo o vadné kusy. (I když naše Zip sáčky objednáváme z Německa více než 10 let a ještě jsme na ně reklamaci nikdy neměli...)

    Zboží jste mohl vyreklamovat.
    Pokud by šlo opravdu o vadné kusy vyměnily bychom je, nebo vrátili peníze.

    Ing. Gabriela Radová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Výrobek byl nedostatečně zabalený a přišel poškozený. Oprava svárů byla rychlejší jak reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Větší množství poškozených rukavic v balení. Slepené dohromady, díravé. Slabý materiál a při navlékání se trhají.

    Reakce obchodu WebObal

    Vaše tvrzení se nezakládá na pravdě, prodali jsme stovky tisíc podobných rukavic bez jediné reklamace. Pokud vám zboží nevyhovovalo proč jste neposlal reklamaci.

    Je smutné když lidé jako vy poškodí práci celého týmu a především neoprávněně.

    Ing. Gabriela Radová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní roušky, co se trhají
    • Ztráta peněz
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatně zabaleno. Aviváž praskla a vytekla, zbytek částečně poškozen. Již nikdy u nich nenakoupím.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doprava

    Totální selhání. Na stránkách dodání do druhého pracovního dne. Díky. Dopravci že měly údajně plný auto nedorucily síť na senaz a mi. Vyvezly do hnoje materiál že 40hektaru. Vím firma za to nemůže ale nemá slibovat na stránkách že dodání proběhne do druhého pracovního dne... Kdybych to věděl tak neobednam pac jsme přišly možná o 100baliku senaze

    Reakce obchodu WebObal

    Dobrý den,

    opravdu mě mrzí, že GLS nedodala balík včas. Bohužel před Vánoci se toto někdy stane a my to nedokážeme ovlivnit.
    Škoda, že jste nám nezavolal, byla možnost vyzvednout síťovinu na depu přepravky.

    S omluvou
    Ing. Gabriela Radová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem bílý dávkovač Dettol s okurkovým mýdlem (chtěl jsem konkrétně tento) a byl mi dodán stříbrný dávkovač s mýdlem aloe vera...

  • Platba odešla z účtu, v systému nespárována. V systému chybí objednávka. Z důvodu chaosu ruším objednávku.

    Reakce obchodu WebObal

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklé komplikace.
    Po vytvoření objednávky jsem Vám ihned psala, že se stal problém a Vaše objednávka se nám nespárovala a hlásí chybu. Po týdnu jsem psala znovu.
    Dnes jste mi zaslala číslo účtu a během 5 minut jste měla peníze vrácené.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé problémy, ale snažili jsme se je co nejdříve vyřešit.

    S přáním hezkého dne,
    Ing. Gabriela Radová
    725 586 487

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod těží ze současné situace a obvyklé desinfekce prodává za víc než dvojnásobnou cenu, než je obvyklé. Mají na to právo, ale nepřipadá mi to seriózní.

  • OBCHOD V POHODĚ SUPER, ALE ZBOŽÍ JE JINÉ, NEŽ SE POPISUJE. BÍLÁ NENÍ CANDEO. ALE JE TO JEN MŮJ POŽADAVEK. HEZKÝ DEN. S POZDRAVEM MILI.