Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem bílý dávkovač Dettol s okurkovým mýdlem (chtěl jsem konkrétně tento) a byl mi dodán stříbrný dávkovač s mýdlem aloe vera...

  • Nedoporučuje obchod

    Platba odešla z účtu, v systému nespárována. V systému chybí objednávka. Z důvodu chaosu ruším objednávku.

    Reakce obchodu WebObal

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklé komplikace.
    Po vytvoření objednávky jsem Vám ihned psala, že se stal problém a Vaše objednávka se nám nespárovala a hlásí chybu. Po týdnu jsem psala znovu.
    Dnes jste mi zaslala číslo účtu a během 5 minut jste měla peníze vrácené.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé problémy, ale snažili jsme se je co nejdříve vyřešit.

    S přáním hezkého dne,
    Ing. Gabriela Radová
    725 586 487

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod těží ze současné situace a obvyklé desinfekce prodává za víc než dvojnásobnou cenu, než je obvyklé. Mají na to právo, ale nepřipadá mi to seriózní.

  • Nedoporučuje obchod

    OBCHOD V POHODĚ SUPER, ALE ZBOŽÍ JE JINÉ, NEŽ SE POPISUJE. BÍLÁ NENÍ CANDEO. ALE JE TO JEN MŮJ POŽADAVEK. HEZKÝ DEN. S POZDRAVEM MILI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně přemrštěná cena, kterou jsem bohužel zjistila, až po zakoupení výrobku. V době, kdy je pandemie a tyto přípravy jsou potřeba dát cenu výrobku "od 850,-" (bez DPH,což jsem bohužel též zjistila až na faktuře výsledné), produkt jsem poté v kamenné prodejně zaregistrovala za koncovou cenu 236,-!!! a nyní je máte tu odvahu nabízet "za sníženou" cenu 390,-, kde ještě uvádíte na www.webobal.cz , že dříve stálo 5L balení mýdla 798,- (což je naprosto klamavá informace!!)!! Jsem naprosto šokována, znechucena a budu psát stížnost na ČOI. V době pandemie, kdy by firmy měly spíše reagovat nápomocně. Sama jako OSVČ, ale především matka dvou dětí jsem naprosto znechucena a šokována. Celý kanystr 5L mýdla mne tak přišel na 1 179,50 Kč s DPH, kde jsem ještě 151,- uhradila za dopravu a pořizovací cena mýdla byla tedy ještě před 17 dny 1028,50??!!!! Děláte si z lidí opravdu blázny!!!??:(

    Naprosto nečekaná a nepříjemná zkušenost - bohužel cenová politika volného trhu a současná krizová situace nahrává různým spekulantům a podvodníkům:( Příště si VELMI rozmyslím a ověřím, než si něco takto z on-line a z "bezpečí domova" objednám!

    Reakce obchodu WebObal

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše reakce , ale pokud vám cena nevyhovovala a zdála se vám vysoká, proč jste zboží kupovala. Pravděpodobně jste porovnávala cenu na mnoha vyhledávačích a naše ceny byly nejlevnější a především zboží bylo dostupné a dle vaší objednávky také dodané.
    Určitě chápete ,že prodejní cena vždy závisí především na ceně vstupů a dostupnosti na trhu. V závislosti na snižování cen vstupů i mi neustále snižujeme cenu, což je ostatně dle vaší recenze vidět. Od vašeho nákupu dochází prakticky každý týden k poklesu. Tzn. cena před posledním snížením uvedená na eshopu  798,- je na 100% správná. Všichni doufáme,že situace se co nejdříve vrátí do normálů .

    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena 74 Kč/ks dezinf. mýdla bez dopravy je neskutečná lichva, v Kauflandu za 24 Kč, ale mají ho jen občas. Tak proč nevyužít situace...

    Obchod využívá současné situace...

    Reakce obchodu WebObal

    Dobrý den,

    mrzí nás Váš komentář. Snažíme se maximálně uspokojit veškeré potřeby našich zákazníků, kterých si velice vážíme.
    V době, kdy jste mýdlo kupoval jsme byli i přes vyšší cenu pravděpodobně nejlevnější na trhu a to byl také důvod proč jste si tento produkt zakoupil u nás.

    Aktuálně je samozřejmě cena jiná, která je závislá na ceně vstupů a dostupnosti zboží.

    S přáním hezkého dne,
    Ing. Gabriela Radová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nic extra!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    špatná zpětná vazba

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dostali jsme jiné zboží než bylo zobrazeno na webové stránce.

    Bohužel jsme dostali jiné zboží, než jsme chtěli. Podle obrázku jsme si objednali sáčky s křížovým dnem, tak jak je byly vyobrazené na webové stránce firmy. Poznámky, že se jedná o sáčky bez křížového dna jsme si nevšimli. Dochází tak k matení zákazníků, což je špatně. Stránku by si měla firma opravit.

    Reakce obchodu WebObal

    Dobrý den,

    mrzí mě Vaše hodnocení a nespokojenost. Nicméně u produktu i ve specifikaci bylo uvedeno, že sáček nemá křížové dno. Bohužel jsme nahráli špatný obrázek, který jsme ale ihned po Vašem upozornění opravili.
    Nabízela jsem Vám možnost vrácení zboží na naše náklady a vrácení peněz, ale nechtěli jste ji využít a sáčky jste si nechali.

    Ještě jednou s omluvou a s přáním hezkého dne,
    Ing. Gabriela Radová
    + 420 725 586 487