Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Extrémní rychlost vyřízení objednávky,
    • Zboží jsem objednal v neděli večer, v pondělí bylo odesláno a v úterý doručeno.

    S obchodem jsem byl velmi spokojen, objednávku vyřídili rychle, k mé spokojenosti.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost dodávky zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost, spolehlivost.
    • Výborná komunikace
    • Určitě bych doporučil
    • Rádi poradí.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše přišlo v pořádku a rychle.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velmi spokojená, bydlíme ve starším domě, v přízemí, vlhkost se snížila o 15 procent, děkuji.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Nebyl dodán český návod a na stránkách obchodu se musí hledat s velkým úsilím. Obsluha zařízení není zdaleka intuitivní.

    Reakce obchodu Vzdušín.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste nás upozornil na svou zkušenost. Velmi si vážíme Vaší zpětné vazby,
    V rámci objednávky jste si vybral možnost elektronického návodu, což Vám přineslo slevu 20 Kč. Odkaz na návod standardně zasíláme e-mailem spolu s informací o odeslání objednávky. Je možné, že e-mail mohl skončit ve spamu nebo ho nebylo snadné najít. Pokud se k němu nemůžete dostat, stačí nám dát vědět – obratem Vám návod znovu pošleme, aby vše proběhlo hladce.

    Chápeme, že obsluha zařízení nemusí být vždy intuitivní. Pokud budete mít jakékoli otázky, jsme tu pro Vás, připraveni pomoci, aby bylo používání zařízení co nejpohodlnější.

    Děkujeme za pochopení a věříme že se zakoupeným zbožím budete spokojen.

    S přáním krásného dne,
    Radomír Mikula
    Vzdušín.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevidím žádnou

    Svůj dron KFPLAN KF110 GPS 4K jsem koupil na doporučení známého u obchodu Vzdušín. Pokusil se podle návodu vzlétnout, bohužel jsem zjistil při prvním letu, že nemám na to lítat s tímto dronem. Dron mi nekontrolovaně přistál na měkkém a přesto si ulomil dva malé kousky ze dvou vrtulí, řekl jsem si vrátíš ho. Vyfotil jsem dron do elektronického formuláře Vzdušínu a sám nabídl, že ty dvě vrtulky rád zaplatím (přeci jenom v Číně jich vyrábějí miliony a mají nicotnou hodnotu) a odeslal dron firmě zpátky. Při balení jsem si ho s manželkou ještě prohlédl a nic dalšího poškozeného jsem neviděl. Po pár dnech mi volá servis Vzdušínu, že je u dronu potřeba vyměnit všechny vrtulky nejen ty ulomené, říkám v pořádku odečtěte si tedy cenu všech vrtulek, on ale pokračuje šasi je také poškozené a nelze ho u tohoto typu vyměnit, dron nemůžeme využít jinak než jen na náhradní díly a že mi proto stáhnou nejen tu cenu za všechny vrtulky. Pokoušel jsem argumentovat mailem, že si nejsem vědomý poškození a že v hovoru mi bylo řečeno, že vrtulky dal už technik nové na dron, ptám se, proč dává na dron určený na ND nové vrtulky? A zase mail od Vzdušína to vy jste to šasi poškodil. A pak mám i telefonní hovor tentokrát s jiným člověkem od Vzdušína, opakuji svůj argument: já posílal dron zpět nepoškozený on na to argumentuje, že prý i ostatní zaměstnanci firmy Vzdušín koukali na můj dron a viděli to poškozené šasi a tvrdí a najednou je šasi opravitelné externí firmou za další peníze. Argumentuji, že jeho tvrzení je proti mému tvrzení. Pracovník Vzdušínu si trvá na svém, že všichni přítomní ze Vzdušínu to viděli. Pořád cítím z hovoru, že jsem pro pracovníka Vzdušínu lhář... jinak si jeho pro mě nepříjemné jednání nedokáži pochopit. Nikdy jsem se ve svém dlouhém životě nesetkal s takovým jednáním vůči mě jako zákazníkovi. Ukončuji znechuceně hovor s tím, že zaplatím Vzdušínu tu zvýšenou srážku z ceny nad rámec ceny vrtulek. S jasným pocitem, že si už nikdy žádné zboží u obchodu Vzdušín nekoupím. Každý si o jednání Vzdušínu udělá názor jistě sám. Představte si sami sebe na mém místě... Má rada a poučení pro vás: Budete-li vracet do 30 dnů dron zpět Vzdušínu nafoťte si dron, prohlédněte si ho nejlepe lupou a hlavně si pořiďte mnoho svědků, kteří vám potrvdí, že viděli to co vy …. No i když z mé zkušenosti vám to bude platné při jednání s firmou Vzdušín jak mrtvému zimník.

    Reakce obchodu Vzdušín.cz

    Vážený zákazníku.

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu, které si vážíme, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby. Rádi bychom však uvedli na pravou míru některé body, které jste ve své recenzi zmínil.

    Ve vašem případě jsme vyhodnotili, že dron byl poškozen uživatelem při jeho prvním použití, což ostatně sám potvrzujete. Pád dronu, byť na měkký povrch, běžně způsobuje poškození vrtulek a může dojít i k dalším poškozením. Poškození vrtulek je tedy logickým důsledkem pádu, nikoliv měkkého přistání, jak jste uvedl. Polámání vrtulí dronu svědčí o hrubé síle, neboť plast vrtulí je relativně flexibilní.

    Náš technický tým při přijetí produktu zjistil, že dron měl poškozené nejen vrtulky, ale i šasi. U tohoto modelu je výměna šasi nerentabilní, protože práce servisu je časově náročná a nákladná, což vám bylo jasně vysvětleno. I přesto jsme vám navrhli řešení s poníženou částkou, která zohledňovala pouze skutečné náklady na výměnu poškozených vrtulí a poškození šasí ve výši 790 Kč bez DPH.

    Rádi bychom také zdůraznili, že poškození způsobené zákazníkem se standardně neřeší formou vrácení zboží, ale prostřednictvím mimozáručního servisu. Přesto jsme vám v tomto případě vyšli vstříc nad rámec běžné praxe a nabídli jsme co nejférovější řešení a možnost vrácení výrobku za sníženou cenu.

    Pokud bychom se chovali k zákazníkům způsobem, jaký popisujete, pravděpodobně by se to odrazilo ve větším množství negativních recenzí. Naše dlouhodobě vysoké hodnocení od zákazníků však potvrzuje, že férovost a profesionalita jsou základními principy našeho jednání.

    Ve vašem vyjádření se objevuje mnoho dalších nesrovnalostí a nepřesností, které však nechceme zbytečně rozebírat, byť chápeme, že jste chtěl dostát výhrůžkám se špatnými recenzemi. Už jen v kontextu vašich hovorů, ve kterých zaznívaly expresivní výrazy a urážky směrem k našim kolegům, je patrné, že jste byl frustrován ze situace, kdy nebylo možné vrátit vámi poškozené zboží a obdržet plnou kupní cenu. Věříme, že toto vysvětlení pomůže objasnit situaci i ostatním zákazníkům, kteří si na základě objektivních faktů utvoří vlastní názor.

    Na závěr bychom rádi uvedli, že jsme si vědomi, že nelze vyhovět každému zákazníkovi a v každé situaci. Děláme však vždy maximum pro to, aby zákazníci byli s našimi službami spokojeni, a jednáme s nimi s úctou a vstřícností. Zároveň však musíme chránit naše kolegy před nepřiměřenými obviněními a urážkami.

    S přáním pěkného dne,
    Radomír Mikula
    Vzdušín.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost vyřízení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborná komunikace,vstřicnost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Objednávala těsně před vánoci a spokojenost rychlé jednání a pod stromečkem úspěch nemůžu si stěžovat dekuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost

    Supr obchod

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborná komunikace, rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    bleskové doručení zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží druhý den dorazilo. Spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Samá nej. Kdyby to šlo, dal bych 100.000 hvězdiček. Za posledních 35 let jsem nezažil tak ochotné a odborně erudované mladé lidi, kteří tento obchod provozují. Vřele všem doporučuji využít jejich služby, určitě nebudete zklamáni. Když budu potřebovat cokoli z jejich nabízeného sortimentu, půjdu určitě k nim.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlé dodání, informace o produktu přesné

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Naprostá spokojenost. Vše rychle vyřízeno