Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží stále nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dobrá nabídka, cena i komunikace

    kvalita zboží - ale to není chyba eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka mi byla zrusena po 9 dnech bez udani duvodu. Velke zklamani a rozhodne nedoporucuji. Zbytecne jsem ztrácela cas, zatimco jsem si zbozi mohla objednat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    děkuji za zpětnou vazbu. Ve Vaší objednávce byl jeden produkt - povlečení Clover krémové - nedostupný a je uvedeno, že bude naskladněno za 10 dní od objednávky, tedy 28.11. Pokud na objednávku spěcháte, doporučujeme vybírat produkty, které jsou skladem.

    Krásný den

    Lucie z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala 16.11., vše mělo být skladem, zatím nic nepřišlo, ani mail, že se doručení zdrží. Naštěstí to nespěchá,ale i tak mi to přijde dlouhá doba,tak se jen modlím, aby vůbec něco přišlo, když je to zaplacené.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Na obrázku v eshopu moc pěkné. Po rozbalení byli postele v hrozné kvalitě. Steklá barva, ze spojů vyteklé stvrdlé lepidlo hodně kusů špatně obroušené a přebarvené. Masová polská výroba.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že zboží neodpovídá vašim očekáváním. Prosím, kontaktujte nás, abychom se dohodli na řešení.


    Hezký den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 12.11.,dnes 24.11 a nemám nic.Objednávka za 3000,-.Odpověď na dotaz jak to vypadá s objednávkou přišla,že čekají na zboží od dodavatele.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace a zdržení. Emailovou zprávou jsme Vám zaslali alternativy za vyprodané zboží. Prosím kontaktujte naši zákaznickou linku, pro rychlé dořešení Vaší objednávky. Děkujeme za Vaši trpělivost.

    Pěkný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Místo zboží mi po týdnu neinformovaní a nedoručení zaplaceného zboží poslali spokojenost s hodnocením dýška...

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    omlouváme za prodlení v dodání vaší zásilky. Dle naší kontroly, vám bude zásilka dodána v nejbližší době.

    Velice se za komplikace omlouváme.


    Pěkný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 15.11. a po týdnu ještě není zásilka ani na depu doručovací služby . První a poslední objednávka , kterou u téhle firmy uskutečním

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nepřišla mi celá zásilka chyběla vrchní čast dárkové krabice na medvídka jsem nespokojený nedoporučují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bylo mi doručená špatná objednávka a neúplná.

  • Nedoporučuje obchod

    • již ode mne zaplacené zboží dosud nepřišlo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ptáte se jak jsem spokojena a zbozi nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEDOPORUČUJI !!! Objednala jsem stejné povlečení na dvě postele.Po rozbalení bylo první stejné,jak prodejce propaguje v nabídce.Druhé povlečené má zcela jiný polštář.Na dotaz ,jak to bude řešit mi bylo prodejcem sděleno : Dobrý den,
    • velice nás mrzí že nejste spokojená s dodaným produktem ale bohužel výrobce našívá povlečení tak aby vzniklo co nejméně zbytků a jak zrovna vyjde látka. Proto nejsme schopni Vám z jednotlivých balení dodat dva stejné polštáře.
    • Prodejce ale v nabídce neuvádí,že každé povlečení se liší v tak zásadních věcech,jako je zcela jiný vzor i barva polštáře. Uvádí jen tuto poznámku,kterou tam dodal až po mé stížnosti .
    • Pozn. Zobrazení barvy a vzoru se může nepatrně lišit od skutečnosti.
    • Povlečení stálo 1.120 Kč a měl to být vánoční dárek.
    • Po těchto zkušenostech s tímto obchodem zásadně Odůvodnění prodejce je NEADEKVÁTNÍ a NEDOPORUČUJI NÁKUP.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží, inzerované jako skladem s odesláním následující den, přišlo až na základě urgence po více než týdnu.

  • Nedoporučuje obchod

    Vy po mě chcete hodnocení zboží, které jsem zatím neobdržela

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nekvalitní zboží

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Komplikace s vrácením zboží

    Zdlouhavý proces při vrácení zboží. Zboží nelze vrátit dopravcem, který ho dovezl - nadměrná zásilka! Je nutné zajistit si přepravu sám, která se Vám vcelku nevyplatí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem 13.11. Zboží dosud nedorazilo a je 19.11.

    Obchodní taktika je podivná ač jsem reklamovala , že zboží nedorazilo a byla jsem ujištěna, že ho dostanu v úterý , opět nic nepřišlo, nechápu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím žádné, nic nepřišlo