Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo poničené - židle,oba kusy. Vráceno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží v reklamě vypadalo kvalitnější, než je skutečnost. Hlavně ve vnitřní části.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Barva nesouhlasila s objednávkou
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dorazila pouze část objednávky a reklamaci dosud nevyřídili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo poškozené, evidentně při balení. Už týden řeším reklamaci. Běž úspěšně.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Minulý rok mi přišlo jiné zboží, neřešila jsem to i tak se uplatnilo. Včera mi přišla zásilka povlečení a jiná barevnost, výhradně zatrženo černo zelená a je jiná barva...asi už tady nenakoupím...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace obchodu, osobní odběr velmi obtížný, nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hotelové osušky jsou brak píši o nich nepravdu opravdu nekvalitní. Nekupovat. Podlahová hadr není takový šmejd.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod v pohodě, vše proběhlo v pořádku, ale kvalita zboží mizerná

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    mám výhradu ke kvalitě zboží, část objednávky jsem vrátila, část už jsem rozbalila, takže jsem nevracela. Info na prostěradlech 80% bavlna je naprosto nepravdivé. Prostěradla jsou celá umělá, tvrdá, nekvalitní.
    obchod reagoval rychle, objednávku poslali včas.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    To nemá nic společného s bavlnou a již vůbec nic se lnem. Je to hadr ze syntetiky!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží sice dorazilo rychle, ale vůbec neodpovídalo obrázku, hned jsme vraceli. Komunikace s obchodem telefonicky matoucí (2 telefonáty a po každé jiná odpověď, jak vrátit zboží), ale následná komunikace mailem vše vyjasnila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodržena lhůta dodání
    • Zboží velmi špatně zabaleno

    Chrániče matrací nebyly originálně zabalené, byly v roztrhaných igelitových pytlích, které byly na několika místech přelepeny průhlednou lepenkou. Odporné! Zatím jsem nenašla odvahu chrániče použít.

  • Nedoporučuje obchod

    zbozi doslo roztrhute

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost vyřízení objednávky
    • poměrně nízká cena produktu
    • Kvalita výrobku nesplnila má očekávání
    • rozměry jednotlivých výrobků se trochu liší
    • zdá se mi, že se liší i slibovaná gramáž-kvalita jednotlivých produktů

    Rychlé objednání, poměrně nízká cena produktu odpovídá kvalitě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Požádala jsem o STORNO objednávky, neprovedli, zásilku poslali a v obchodních podmínkách mají, že MUSÍTE zaplatit jejich náklady "na odeslání" - po mě chtěli konkrétně 90 Kč a je komunikaci se raději nebudu vyjadřovat. Objednávám hodně a s tím jsem se ještě nikdy nesetkala!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Deka byla objednaná tmavě hnědá, poslali světle hnědou tenounkou, gramáž nemohla odpovídat uvedené hodnotě. Na reklamaci reagovali rychle, jednání slušné, nicméně dodavatel prý řekl, že dodávka je v pořádku. Zboží můžu vrátit, samozřejmě dopravu opět zaplatím.
    • Z
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Levné věci
    • Nekvalitní

    Povlečení se po týdnu začalo parat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně umělý materiál a hlavně vůbec neodpovídají barvy měla mi přijít hnědo béžové povlečení a přišlo mi žlutooranžové

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že povlečení nesplnilo vaše očekávání. Prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku, abychom mohli situaci co nejdříve vyřešit k vaší spokojenosti. Děkujeme.

    Hezký den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží není to co inzerujete.
    Není to Mikroplyš!!