Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nevymeni dotykový displej

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    Je nám velice líto, že náš obchod nedoporučujete.
    Bohužel skutečně výměny dotykových displejů neprovádíme.
    Přesto věříme, že Vám můžeme jakýkoliv jiný náhradní díl či službu nabídnout.

    Těšíme se na další spolupráci s Vámi.

    S úctou, Kateřina Zábel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost dodání
    • dle popisu se mělo jednat o CZ/SK podsvícenou klavesnici, ve skutečnosti šlo o US klávesnici a české znaky byly dodatečně vyryté gravírováním, na což obchodník neupozornil - zboží vráceno ve 14 denní lhůtě
  • Display nepasuje na asus u80v.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že nedoporučujete naši firmu.
    Poslali jsme Vám díl, který jste si objednal.
    Vždy je důležité před objednáním řádně zkontrolovat fotografii, která je autentická s tím, co posíláme.
    Bohužel k tomuto kroku nedošlo a z toho důvodu Vám přišel jiný displej, než-li jste asi očekával.
    Kontrolovala jsem objednávku a eviduji zde email z naší strany ze dne 18.7.2023 o tom, že jsme byli informováni z portálu Heureka, že nedoporučujete náš obchod. Ptali jsme se Vás co je v nepořádku a jak Vám můžeme pomoci.
    Bohužel zpětnou zprávu jsme neobdrželi.

    Pokud Vám díl nepasuje určitě je možná výměna nebo také vrácení v zákonné lhůtě.
    Díl nesmí být však nijak mechanicky poškozený.

    S úctou, Vladislava Dudková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel zboží bylo určeno pro jiný model než bylo uvedeno. Místo 4 pinového, tam byl 6 pinový konektor.
    A v něm 4 vodiče. Podotýkám že byl. Za starého jsem si vodiče vypíchl a dál jej na nový, ale tak by to fungovat nemělo, že?

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku.

    Velice nás mrzí, že nedoporučujete naši firmu.
    Poslali jsme Vám díl, který jste si objednal. Do tohoto modelu notebooku se vyrábělo více typů napájecích konektorů.
    Vždy je důležité před objednáním řádně zkontrolovat fotografii, která je autentická s tím, co posíláme.
    Bohužel k tomuto kroku nedošlo a z toho důvodu Vám přišel jiný napájecí konektor, než-li jste asi očekával.
    Kontrolovala jsem objednávku a neeviduji zde ani žádnou poznámku o reklamaci dílu nebo jinou zprávu.
    Pokud Vám díl nepasuje určitě je možná výměna nebo také vrácení v zákonné lhůtě.
    Díl nesmí být však nijak mechanicky poškozený.

    S úctou, Petra Ridošková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • o 1 cm kratší kablík - musel jsem přepájet starý na nový DC konektor

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme, že jste si vybral právě náš obchod pro objednání napájecího konektoru na Acer Aspire F5-572G. Velice nás však mrzí, že nejste s naší firmou spokojený.
    Ověřovala jsem si Vaši objednávku a neeviduji žádnou reklamaci.
    V případě, že díl nesedí, situaci ihned řešíme a prověřujeme, zda byl odeslán díl správný či zda byl vůbec objednán správný díl. Často se například stává, že se do notebooku instalovalo více typů a pokud zákazník nezkontroluje fotografii při objednání, může být odeslán jiný typ.
    Můžete nás samozřejmě kontaktovat a zaslat fotografie původního dílu, popřípadě také sériové číslo notebooku a my důkladně ověříme, který díl pasuje do Vašeho notebooku.
    Věřím, že situaci vyřešíme.

    S úctou, Petra Ridošková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • mají klávesnice snad na všechno
    • jediní, kdo byl ochoten vyměnit klávesnici na mém laptopu
    • svozová služba
    • výměna trvala déle než slibovali (6 pracovních dní)
    • asi mírně posunutá hlavní deska - od výměny jde velmi ztuha zasunout flashdisk do USB portu
    • asi 10 emailů o stavu objednávky, min. 2 z nich zmatečné (přijetí na servisním středisku, i když laptop ještě nebyl ani převzat PPL)

    Mám smíšený dojem z obchodu. Velmi oceňuji službu výměny klávesnice se svozem PPL. Nikde jinde jsem s požadavkem na výměnu neuspěla, zachránilo mi to laptop. Na druhou stranu od výměny klávesnice jde velmi ztuha pravý USB port, nejprve jsem tam vůbec nemohla nic dostat. Laptop jsem posílala v obalu z jelenice (vlastní výroby), který nevrátili. Nejhorší je, že klávesnice má jinak rozložené speciální znaky než originál, čehož jsem si na jejich webu nevšimla. Ovšem počítač reaguje jako by znaky byly podle staré klávesnice. Nejde to přemapovat, protože jiné mapování mají jen znaky se SHIFT (uvozovky, @, ~). Aktualizace driveru nepomohla. Přelepky také nejsou řešení, protože klávesy jsou podsvícené.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku.

    Děkujeme za Vaši recenzi, avšak je nám líto, že na jednu stranu nejste s naší službou spokojená.
    Klávesnice byla vyměněna přesně dle zadané objednávky.
    Jak jsme se již domluvili po telefonické komunikaci, zítra proběhne svoz Vašeho notebooku, který vyzvedne kurýr společnosti PPL.
    Následně se na problém s USB portem náš technik důkladně podívá a jistě to dá do pořádku.

    Věřím, že budete nakonec spokojená.

    Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    S úctou, Petra Ridošková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal jsem si NOVÉ zboží a ne né zaoxidovaný konektor
    • evidentně již dost použité zboží

    Nedoporučuji,konektor nabíjení na notebook evidentně požitý a navíc za mne z něčeho co bylo skladované ve vlhkém prostředí

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku.

    Velice nás mrzí, že nedoporučujete naši firmu.
    Pokud nejste s dílem spokojený, můžeme Vám ho samozřejmě vyměnit.
    Nárok máte také na vrácení v zákonné lhůtě.
    Nevidím zde v objednávce od Vás žádnou informaci, že jste s produktem nespokojený nebo že je v nepořádku, jinak bychom to samozřejmě ihned řešili a díl vyměnili.

    Za vzniklé komplikace se omlouváme, určitě se na nás obraťte a my Vám pomůžeme situaci vyřešit.

    S úctou, Petra Ridošková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo doručeno na druhou stranu rapubliky do Žďáru nad Sázavou a já jsem u Nového Města nad Metují. Kurýr mě pak mylně informoval o uložení zásilky do jiné zásilkovny a tak jsem ho naháněl po zásilkovnách v okolí 5 km. Jsem nespokojený s dodáním a jednání kurýra.

    Zboží ano,spokojený, dodání velké NE.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku.

    Již jsme spolu hovořili po telefonu. Je nám velice líto, že jste byl s dodáním Vaší objednávky nespokojený.
    Věřím, že se to již nebude opakovat. Zvolit si samozřejmě můžete u nás i jiného dopravce, který Vám bude vyhovovat více.
    Jsme rádi, že jste se zbožím spokojen a věříme také, že Vám dlouho poslouží.

    Budeme se těšit na Vaši příští spolupráci.

    S úctou, Petra Ridošková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Když někdo napíše že prodává značkovou baterii ASUS, tak čekám že je to pravda. Ve skutečnosti mi poslali čínskou baterii (za 1500Kč), s kapacitou (výdrží) na 2 hodiny!!!
    Opravdu dobrá práce.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    v systému eviduji objednávku na baterii pro notebook ASUS s označením A41-X550A, výrobce baterie je FULL-POWER.cz, který je uveden i u produktu na našich webových stránkách v dolní části: https://www.vymena-displeje.cz/baterie-pro-notebook-asus/173704-asus-a41-x550a-baterie-pro-notebook-2600mah-li-ion-148v-cerna.html.
    Tomu však odpovídá i cena baterie, v případě, že by byla baterie originální, cena by byla o dosti vyšší.
    Co se týče výdrže baterie, záleží, co vše máte v notebooku spuštěné. Také záleží na správném používání.
    Pokud Vám baterie nevyhovuje, můžete nás kontaktovat a můžete jej vrátit v bezvadném stavu v zákonné lhůtě.

    S úctou, Petra Ridošková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt byl uveden na webových stránkách, ale poté, co jsem zakoupil a převedl peníze, společnost říká, že není k dispozici a bude trvat 2–4 týdny, než mi vrátí peníze. Absolutně nejhorší služba....

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku.

    Dne 30.9. jste si vytvořil objednávku na klávesnici k notebooku, bohužel se nám nezaktualizovaly skladové položky a byl jste informován o tom, že díl není již skladem. Nové naskladnění klávesnice by proběhlo za 2-4 týdny. Protože jste termín neakceptoval, vystavili jsme na objednávku opravný daňový doklad a hned tentýž týden, kdy probíhají platby, jsme Vám částku vrátili zpět. To, že nebyl termín akceptován samozřejmě chápeme.
    Velice nás tato situace mrzí a za vzniklé komplikace se omlouváme.

    S úctou, Petra Ridošková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupit v Číně levne klávesnice ENG, lejzerem velmi nekvalitně udělat gravírování CZK/SK a je to. Prodavame jako českou a nezapomínáme navýšit cenu 10 krát.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Máte plné právo zboží reklamovat nebo v zákonné lhůtě vrátit.
    Určitě nás v takovém případě neváhejte kontaktovat a společně problém vyřešíme k Vaši spokojenosti.

    S úctou, Katka Lafková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    neochota v poledne odeslat zbozi pres zásilkovnu abych ho druhý den měl - slibují to ale u popisu zboží "druhý den u Vás"

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený pane Oko :),
    kontroloval jsem čas vytvoření vaší objednávky a bylo to po 15:00 kdy už je expedice uzavřená. Z toho důvodu není možné doručit zboží o druhého dne. S pozdravem Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná jsou to zmetci!!! Nekomunikujou!!!
    • Nekomunikujou, neodepisujou na emaily! Nezvedaji telefon!
    • Píšou že je zboží nové ale není! Je repasované!
    • Absolutně se vyhněte tomuto obchodu

    Objednal jsem si zboží, dorazilo, ale není nové, je repasované!!!

    Závady: 1: klavesnice není nová, je repasovaná z anglické klávesnice.

    2: na klávesnici jsou vyryté, možná vygravirované české znaky a to hodně špatně (otřesná kvalita)

    3: klávesnice vypadá, jako by ji někdo polil limonádou a to pišu opravdu slušně řečeno.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace, mluvili jsme spolu telefonicky. Ano, kvalita byla mizerná a bohužel to prošlo expedicí a vadné zboží od dodavatele se dostalo až k Vám. Tyto klávesnice jsme stáhli z prodeje a věříme, uděláme vše aby se to již neopakovalo. Nemohl jste se nám dovolat, protože jste volal v sobotu. Pracujeme pouze v pracovní dny a v pondělí ráno jsme to s Vámi ihned řešili. Ještě jednou se omlouvám. S pozdravem Aleš Kulich, jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nedodržení nabízeného termínu opravy: uvedeno odvoz-doprava zpět 3-4 dny, realita 14 dnů
    • Padla tak jediná výhoda obchodu, protože ceny nejsou zdaleka nejnižší

    Slibovaný termín opravy 3-4 dny, realita 14 dní. Chtěl jsem ušetřit čas našemu technikovi a zadal jsem výměnu displeje a klávesnice této firmě. Příště objednám u levnější konkurence jen díly.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Zdravím Vás pane Svobodo,
    Děkujeme za recenzi, je mi líto, že nás nedoporučujete, prodleva v opravě nebylo způsobena úmyslně. Provedli jsme výměnu klávesnice (3-4dny) a LCD displeje (3-4 dny).Celkové oprava trvala 8 dní a devátý den jsme notebook odesílali. Notebook byl ale v takovém stavu, že bylo potřeba díly vyčistit tekutinou a dále bylo potřeba slepit několik plastů, aby byl notebook použitelný. Jinak v něm nedrželi panty a LCD displej by nešel otevírat. Ohledně toho jsme s Vámi komunikovali po celou dobu opravy. Samozřejmě v tom byli prodlevy, než lepidlo vytvrdlo a opracovalo se. Každopádně jsem měl radost, z toho jak notebook vypadal poté co jsme ho opravili. Věřím, že příště budete spokojenější. Přejí Vám ať se daří a nezlobte se, chyba nebyla na naší straně. S pozdravem a úctou Aleš Kulich :)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Široký sortiment
    • Oproti konkurenci 2-3x vyšší cena

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaší recenzi. Bohužel nerozumíme proč náš obchod nedoporučujete. Vytvořil jste objednávku na klávesnici k notebooku a ze skladu jsme ji okamžitě expedovali. Mezitím, jste ale zavolal a objednávku zrušil, že máte vadný celý notebook. Objednávku jsme tedy zrušili a dnes nám vyplňujete, že náš obchod nedoporučujete. Rad bych se z této situace poučil, a udělal vše, aby se to neopakovalo, jenže nevidím zde žádnou naší chybu. S úctou Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádějí na e-shopu, že je skladem. Poté výmluva, že má vadu
    • Nabídnuto dodání za 4 týdny, to si mohu objednat přes EBay o 1/3 levněji a rychleji. Proto jsem chtěl zboží, kde je uvedeno skladem.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku, velice nás mrzí, že jste nedoporučil náš obchod. V této objednávce byl vadný displej, což jsme zjistili před expedici a Vás v čas kontaktovali. Snažíme se tím minimalizovat reklamace. Dále ale u Vás evidujeme druhou objednávku, kdy jste si objednal displej, který jsme Vám IHNED odeslali a vy jste ZBOŽÍ NEPŘEVZAL. S úctou Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednaná klávesnice není nová, jak bylo uvedeno, ale použitá, vytržena z původního palmrestu, bez možnosti nějakým způsobem ji přidělat místo původní. Není česká, jak bylo uvedeno, ale anglická, pouze laserem vygravírované české znaky, která jsou vyvedeny jiným fontem. Je neskutečné, co si dovolí prodávat.

    Objednaná klávesnice není nová, jak bylo uvedeno, ale použitá, vytržena z původního palmrestu, bez možnosti nějakým způsobem ji přidělat místo původní. Není česká, jak bylo uvedeno, ale anglická, pouze laserem vygravírované české znaky, která jsou vyvedeny jiným fontem. Je neskutečné, co si dovolí prodávat.

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku, klávesnici Vám dokážeme namontovat do notebooku. Provádíme to běžně, jedná se o takzvanou bez rámečkovou klávesnici, kdy je instalace mnohem těžší pro běžného uživatele, než výměna běžné klávesnice. Tyto klávesnice již neseženete v originálním CZ provedení a proto u nich laserem gravírujeme české znaky. Každopádně nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Klávesnici můžete bez udání důvodu do 30ti dní vrátit. S úctou Aleš Kulich

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatný neodpovídající displey
    • Neodpovídající siucadtka

    Zašla na jiná součástka,reklamace proběhla,dosud navráceny úvodní castka ,přes zaplacení nového zboží po 14 dnech ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený zákazníku,
    tato recenze asi nepatří nám, pravděpodobně jste nakoupila a vracela zboží v jiném obchodě. U nás máte objednávku pouze jednu a zboží Vám bylo doručeno bez problémů :). Děkujeme za objednávku a v případě nejasností nás kontaktujte.

    S úctou Aleš Kulich

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jak je možné že baterie v krabičce byla rozbalená a originální obal byl roztřižený kdo mě zaručí že baterie už byla používaná a není tudíž nová to mě hrozně zklamalo
    • velké zklamání z rozbaleného orig.obalu

    Reakce obchodu Výměna-displeje.cz

    Vážený pane Borku,

    baterie je 100% nová, k rozbalení dochází při expedici když na baterii lepíme sériové číslo. Baterie je nová a můžete si to zkontrolovat přes aplikaci "Battery Status" kterou stáhnete na www.stahuj.cz . Uvidíte počet cyklů, stáří baterie a taky její stav.

    Věřím, že s baterii budete spokojený.

    S úctou Aleš Kulich - jednatel