• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před 12 dny, zboží nedorazilo jediné co přišlo je dotazník jak jsem spokojený s nákupem.Jak asi?

    Reakce obchodu Vymazlenec

    Dobrý den,
    objednávkujste vytvořil 9.6.2020. Dne 10.6.2020 jsem Vás informoval, že přibližný termín dodání je 18.9.2020. Bohužel z důvodu velké vytíženosti výrobce bylo Vaše zboží odesláno 22.6.2020 a to je v tom započítán i víkend. To znamená 2 pracovní dny zpoždění o proti původní informaci o dodání. To, že Vám přišel automatický dotazník z heuréky dříve než Vám bylo zboží dodáno už neovlivním. Je mi líto pokud se Vám zdála doba dodání příliš dlouhá, ale informace jsem Vám předal hned jak jsem je měl od výrobce. Z Vaší strany jsem neobdržel žádný dotaz ani připomínku k datu dodání.Na komunikaci a informovanosti si zakládám a mí zákazníci VŽDY své zboží dostali.

    Jan Bystroň
    Jednatel eshopu Vymazlenec.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Vymazlenec

    Dobrý den,
    zboží bylo objednáno 26.3. 2019 a odesláno k vám 29.3. 2019. Pak následoval víkend a 1.4. jste měli zboží u sebe. Je mi líto pokud se Vám zdá na výrobu oblečku 3 dny moc. Po vytvoření objednávky Vám také přišel email s upozorněním na doací lhůtu do 8 pracovních dní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nejsem spokojena se vzhledem ani kvalitou, ale s ohledem na cenu poštovného se mi nevyplatí vracet. Koupila jsem mikinu a triko - obě stejné velikosti - avšak triko velmi velké a mikina malá, navíc triko dost prazvláštně ušité - neušité. Jinak mikina hezká ale neodpovídá velikosti - malá..
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nemohu ohodnotit, zbozi zatim nedorazilo, je to asi sedm dni po objednavce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dlouha doba doruceni,kdybych se sama nezacala zajimat,nechali by me cekat jeste o tyden dele.az pri ostrejsim upozorneni vse najednou slo rychle.jinak kvalita v poradku,zbozi doruceno...ale v dnesni dobe by meli vice myslet na komunikaci se zakaznikem!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace dobrá, proto jsme stále čekali...
    Téměř po měsíci jsem zrušila objednávku. Před objednávkou jsme se zeptala dostupnost zboží. Potvrzeno do týdne. Bohužel téměř po 4 týdnech jsme zrušila objednávku.Škoda :O(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V obchode uz bych nenakoupila,objednate si zbozi s tim,ze zaplatite predem,prijde mail,ze udaje k zaplaceni na ucet prijdou druhy den,coz se nestalo,udaje byly dodany az treti den.V obchodu neni mozne zvolit jinou dodavkovou sluzbu nez GLS,se kterymi byla velni obtizna komunikace,jeji pracovnici jsou neochotni,neflexibilni a v komunikaci neprofesionalni az neslusni.Kdyz jsem na tuto skutecnost obchod upozornila,byla jsem odbyta s tim,ze dodavkova sluzba a ze nema s obchodem nic spolecneho,coz pochopitelne ma,pokud neni mozne zvolit jinou.Navic jsem byla upozornena,ze jsem si mela zvolit datum a cas rovnou pri objednavce,ze by mi to obchod zaridil,a to s tim,ze toto prece neni nic noveho.Pro ano,vzdycky kdyz jsem neco objednavala,domlouvala jsem se vzdy az s dodavkovou sluzbou,navic v objednavce na tento pozadavek neni zadna kolonka.Obchod nedoporucuji a ani tak dodavkovou sluzbu GLS.

    Reakce obchodu Vymazlenec

    Dobrý den,
    to, že údaje k zaplacení přišly "až třetí den" není dúvod Vašeho vzteku, ale spíše údajný konflikt s přepravní firmou GLS. Bohužel, nemůžeme z finančních a administrativních důvodů zvolit jinou přepravní firmu. Bohu dík, že tmáme stále ještě přes 90% spokojených zákazníků zde na Heurece. Ve skutečnosti jich je ještě mnohem více, jen nám zde nenapsali kladné hodnocení. Naproti tomu ty negativní se zde objeví vždy a všechny. Věřím, že naši budoucí zákazníci toto pochopí a přesvědčí se o našich službách sami a nenechají se přesvědčit jedním negativním kometářem. Vše je to v lidech. S pozdarvem Jan Bystroň, majitel eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Máte nejhezčí zboží a dobře popsané.
    • Máte mít na strankach napsano delka objednaci lhuta tyden az tri tydny.
    • Vadí mi, že se musi človek zaregistrovat, aby mohl objednat zbozi a mozna i zobrazit detail - to uz nevim.

    Nejhezčí zboží co sem na internetu našla. Ale někdy to déle trvá.

    Reakce obchodu Vymazlenec

    Dobrý den,
    co se týká objednací lhůty, tak s drtivé většiny se nám daří zboží dodávat do 6ti pracovních dnů. Jelikož jste anonym netuším co u Vás bylo za problém. A co se týče registrace tak u nás můžete objednávat bez registrace jen stačí zvolit zboží o ketré máte zájem, počet kusů, barvu a pak už jen adresu a další údaje důležité pro odeslání. I tak děkujeme za Váš názor a těšíme se na další spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Amatéři, a to jsem ještě slušný!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    již přes 20 dní čekám na zboží, vedoucí slíbil, že obratem zavolá až zjistí, kde se objednávka zdržela. Do dnešního dne se neozval.Asi má zákazníků dost, když mu nestojím o jeden telefonát

    Reakce obchodu Vymazlenec

    Dobrý den,

    prosím o číslo objednávky (na mail), ať situaci vyřeším.

    Pavel Chodil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ŽÁDNÉ!!!
    • NEOCHOTA, NEKOMUNIKATIVNOST, ŽÁDNÉ REAKCE NA EMAILY ANI TELEFONÁTY...

    DO DESETI DNŮ PO OBJEDNÁVCE SE MI NIKDO NEOZVAL, NEREAGOVAL NA EMAILY ANI TELEFONÁTY TUDÍŽ JSEM OBJEDNÁVKU ZRUŠILA. NIKOMU BYCH TOTO NEPŘÁLA TUDÍŽ TENTO OBCHOD NAPROSTO NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu Vymazlenec

    Když máme uvedeno, že objednané zboží dodáváme v lednu roku 2013, tak to platí. To je jako kdyby měl kamenný obchod zavřeno a vy se tam dobýváte, jestli vám náhodou někdo neotevře a jste zcela naštvaná a nešťastná, že si nemůžete nic koupit. Stačí číst obchodní podmínky, dodací podmínky a úvodní stránku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    doba dodání je NAD 10 dny.
    obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Vymazlenec

    http://www.vymazlenec.cz/vymazlenec/5-DODACI-PODMINKY

    Harmonogram zasílání objednávek

    Vážení zákazníci,

    z důvodu přetlaku velkoobchodních objednávek před Vánoci na firmu I love pets, s.r.o. a z důvodu volna správce e-shopu (Pavel Chodil) je v současné době zaveden tento harmonogram zasílání objednávek.
    Přijetí objednávky Odeslání objednávky
    46. týden 48. týden
    47. týden 50. týden
    48. týden 50. týden
    49. týden leden 2013
    50. týden leden 2013
    51. týden leden 2013
    52. týden
    leden 2013

    Vysvětlivky

    46. týden – od 12. 11. 2012 do 18. 11. 2012

    47. týden – od 19. 11. 2012 do 25. 11. 2012

    48. týden – od 26. 11. 2012 do 2. 12. 2012

    49. týden – od 3. 12. 2012 do 9. 12. 2012

    50. týden – od 10. 12. 2012 do 16. 12. 2012

    51. týden – od 17. 12. 2012 do 23. 12. 2012

    52. týden– od 24. 12. 2012 do 30. 12. 2012

    leden 2013 – od 7. 1. 2013 do 18. 1. 2012

    Změny vyhrazeny. Harmonogram slouží pouze pro přehled, není zcela určující pro všechny typy objednávek (např.: zboží skladem pro okamžitou expedici, opožděná platba na bankovní účet apod.).

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nemůžu posoudit nakupuji poprvé
    • dodací lhúta je dlouhá
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • katastrofická dodací doba, uvádí 7 dní, ale v den kdy toto píši je to již 12 dní a zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Vymazlenec

    Dobrý den,

    ano, máte pravdu, v současné době firma I love pets, s.r.o. nestíhá odesílat objednávky a všechno se pozdrželo. Nyní je kolize. Omlouvám se. Do počtu dnů se samozřejmě nezapočítávají dny volna (dny se řídí pracovním kalendářem). Vaše objednávka je opožděná, nyní bude vyřízená. Dalším zákazníkům budeme zasílat zboží do 7 pracovních dnů, jelikož firma I love pets, s.r.o. zvýší počet svých zaměstnanců a bude tak moci vyrábět na sklad včas. Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

    S pozdravem
    Pavel Chodil
    vymazlenec.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlá dodací lhůta