• Nedoporučuje obchod

    100 %

    • S obchodem jako takovým jsem spokojená, velmi rychlé doručení.

    Výrobek vůbec nesplnil očekávání, zuby se nevybělily ani o jeden stupeň.

    Reakce obchodu Vybělit.com

    Hezký den, Martino,

    děkujeme vám za vaše hodnocení. Jsem rádi, že jsme vám zboží mohli doručit tak rychle, přesto nás moc mrzí, že náš obchod nedoporučujete. :(

    Všiml jsem si, že jste zvolila neinvazivní metodu bělení a to může být důvod, proč nejste s výsledkem spokojená. Zvolit správnou metodu bělení je hlavním krokem k úspěchu jak docílit zářivého úsměvu. Neinvazivním metody nebělí ale do hloubky, pouze na povrchu zubu. Pokud se váš výsledek nedostavil tak, jak jste si představovala, nemáte zabarvený povrch zubu, ale zubní sklovinu. V takovém případě je vhodné použít invazivní bělící pásky od značky Crest, které pravidelně dovážíme z USA, kde jsou jednou z nejpopulárnějších značkou v této kategorii a nedílnou součástí opravdového amerického úsměvu.

    Pokud byste potřebovala poradit a nebo bychom mohli něco udělat proto, abyste mohla vaše hodnocení na Heurece změnit, dejte nám o tom určitě vědět. Na spokojenosti zákazníků nám opravdu záleží.

    Mikoláš z Vybělit.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamavé info. Nabízejí 20 ks, Přišlo jen 10 ks. Horní a dolní. V jednom spotřbitelském balení.
    • Oddeleně se neprodávají. Pásky na horní a dolní zuby jsou vždyv jednom obalu. Byl jsem oklamánano moje chyba.
    • Požívám od roku 2005, s tímto jsem se ještě nesetkal. Můžu si “ stěžovat na lampárně”
    • Poslano z NL, domŕna restrovaná annonymně v Canada
    • Pozor

    Reakce obchodu Vybělit.com

    Hezký den, pane Židku,

    děkujeme vám za vaše hodnocení, které nám příliš radosti nepřineslo. :(

    Chápu a mrzí mě, že nejste s produktem spokojený, ale všechny informace, které zde popisujete, uvádíme přímo u samotného produktu. Tam konkrétně zmiňujeme, že se jedná o 20 pásků v 10 sáčcích na 10 denní kůru. Na 10 sáčků v balení pak ještě znovu upozorňujeme o pár řádků níže.

    Náš sklad se nachází v Praze, odkud také zásilky každý den expedujeme všem zákazníkům. Co konkrétně vám přišlo z NL nám není známo, od nás to ale určitě nebylo.

    Kdyby vám k tomu nebylo cokoliv jasné, určitě se na nás můžete kontaktovat.

    Mikoláš z Vybělit.com

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná výhoda
    • Zboží není originální
    • Po komunikaci s firmou mi bylo sděleno a to velice arogantním způsobem, kde neuměli psát mi/my a základní češtinu, že nemají jak prokázat originalitu svého zboží.
    • Několikrát jsem požadoval prokázat pravost produktů, ale bylo mi řečeno že nemusí a že nemají jak, protože to jejich slovy není originální zboží
    • Zjistil jsem si že je to Rumunská firma, která tyto padělky přeprodává
    • Budu posílat tento případ na Českou obchodní inspekci
    • Dále upozorňuji že je nelegální prodávat bělicí přípravky na zuby s obsahem peroxidu vodíku nad 0,1% s ohledem na EU
    • Z toho stanovu prodávají nelegální zboží v EU, kde dále budeme řešit s Ministerstvem zdravotnictví tuto skutečnost
    • po 20 páscích žádná změna barvy zubů !!!

    Nedoporučuji tuto "firmu" s ohledem na to že prodávají neoriginální zboží a jednají velice arogantně, po 20 páscích se nedostavila žádná změna barvy zubů

    Reakce obchodu Vybělit.com

    Dobrý den, Mariko, Benjamine, Filipe nebo Marku,

    včera jsme vás informovali, že naše produkty odebíráme výhradě od dodavatele výrobce, tedy společnosti značky Crest. Pokud máte pochybnosti o tom, že naše výrobky nejsou originálního původu, můžete nám tyto důkazy kdykoliv zaslat, do teď jste ale tak neučinil/a. Mrzí nás, že máte s podobnými falzifikáty zkušenosti, ale ty na našem e-shopu nekoupíte.

    To, že jsme vám sdělili něco ve stylu, že naše produkty "nejsou originální" není pravda. Kde a jak jste k této informaci přišel/přišla je pro nás záhadou. V rámci naší obchodní sítě se vydáváte u stále stejného kontaktu pod různými jmény a to v nás vyvolává pocit, že podobné praktiky s žádostí a lživými informacemi jsou z vaší strany účelové ve smyslu pošpinit naše obchodní jméno a získat uhrazenou hodnotu nákupu zpět.

    Jakmile nás zmíněné úřady požádají o vyjádření, poskytneme jim jednoznačně plnou součinnost v této záležitost, protože z naší strany nedochází k žádným pochybnostem. Pokud se tak nestane, budeme tuto situaci brát stále vážně a učiníme kroky, aby k podobným praktikám z vaší strany již nedocházelo.

    Přejeme vám pěkný den.
    Mikoláš z Vybělit.com

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vše je fajn..
    • Nenašla jsem nikde podrobný návod. V krabici je jen strohý postup. Ani na netu nikde nelze zjistit, jak přesně sadu používat.

    Reakce obchodu Vybělit.com

    Hezký den, Lenko,

    děkujeme za vaše hodnocení. Je nám líto, že náš obchod nedoporučujete. :(

    Informace a stručný návod o tom, jak se jednotlivé produkty mají používat najdete opravdu na krabici i na našich webových stránkách. Myslíme si, že aplikace gelu na zuby nebo LED světla nepotřebuje více informací než ty, jak tyto produkty na zuby správně aplikovat.

    Pokud byste si přála jakoukoliv jinou informaci nad rámec návodu, určitě se neváhejte ozvat na naši zákaznickou podporu.

    Hezký den.

    Mikoláš z Vybělit.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani po reklamaci u dopravce.

    Zboží nedorazilo ani po reklamaci u dopravce.

    Reakce obchodu Vybělit.com

    Hezký den,

    děkujeme za vaši zprávu. Mrzí nás, pokud dopravce vaše zboží nedoručil správně.
    V takovém případě doporučujeme obrátit se přímo na naši podporu, abychom vám pomohli tento problém vyřešit. :)

    Hezký den.

    Mikoláš z Vybělit.com

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • zbozi nesplnuje popisovane

    Reakce obchodu Vybělit.com

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, pokud vám produkt nenaplnil vaše očekávání. :(
    Nezapomeňte, že každý je jedinečný – co funguje pro jednoho člověka, nemusí nutně fungovat pro druhého.

    Budeme ale moc rádi, když se nám ozvete na naši zákaznickou podporu [email protected] a popíšete nám, co se vlastně stalo. Na našich produktech si dáváme opravdu záležet a vaše zpětná vazba je pro nás moc důležitá.

    Mikoláš z Vybělit.com