Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Osm dní a nic :-(

    Reakce obchodu Vseproploty.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, kterou jsme od Vás dostali. Omlouváme se za nepříjemnosti, které nastali s Vaší objednávkou. Jedna část Vaší objednávky, konkrétně zboží ze zahraničí, má momentálně zpoždění při přepravě.
    Dle posledních informací by zboží mělo přijít nejpozději příští týden. Vaše trpělivost a pochopení jsou pro nás velmi důležité a velmi si jich vážíme. Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo potřeboval další informace ohledně Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme Vám za trpělivost a pochopení v této situaci.

    Přeji Vám hezký den,
    Anna, VŠE PRO PLOTY

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží nedodáno
    • Nulový kontakt,

    Reakce obchodu Vseproploty.cz

    Dobrý den,
    dle informací od kolegů byla platba spárována ve středu 27.9., přičemž 28.9. byl státní svátek. Podle mých informací by měly být plotovky zaslány dnes na Vaší adresu. Omlouváme se za mírné opoždění.
    Hezký den,
    Tomáš; ČESKÉ PLOTY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně žádný nezájem obchodu, objednávka není ani po třech týdnech vyřízena a žádná zpětná vazba od prodávajících i po urgenci e-mailem , jen odpovědět momentálně není skladem

    Reakce obchodu Vseproploty.cz

    Pěkný den,
    odpověď kolegy, že recyklátová prkna nejsou skladem na naší pobočce je bohužel pravdivá. Bohužel stále se čeká na dodání prken z Ostravské pobočky. Ihned jak přijdou, bude Vás kolega informovat.
    Hezký den,
    Tomáš; ČESKÉ PLOTY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I když je e-shopu uvedeno že je zboží skladem, a termín dodání deset dní, tak i přesto že si zavoláte do firmy, zboží je zaplaceno, tak Vám nedokážou říci kdy Vám bude zboží doručeno, a jediné co se dozvíte je, jste v pořadí !!!!.

    Reakce obchodu Vseproploty.cz

    Pěkný den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Nejspíše se stala chyba v mylně uvedené skladové dostupnosti, která se v době Vašeho nákupu zrovna upravovala u některých položek. Omlouváme se za toto pochybení.
    Hezký den,
    Tomáš; České Ploty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • Nikdo ani přes urgence nekomunikuje.

    Reakce obchodu Vseproploty.cz

    Pěkný den,
    zákazníkům jsou k dispozici dvě kolegyně na chatu i telefonu. Nyní v období dovolených může být v nejrušnějších hodinách obsazený telefon, nebo se kolegyně věnují jinému zákazníkovi na chatu. Omlouváme se, že jste nedostal odpověď.
    Hezký den,
    Tomáš; České Ploty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem udělala 18.6., dnes je 8.7. a stále mi nedorazila, na e-shopu bylo psáno skladem, bohužel skladem nebyla a stále není.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký výběr
    • Celý chod obchodu je poněkud zbyrokratizovaný což brzdí rychlost odbavení zakázky-je do něj zapojeno mnoho mladých lidí, kteří se zaučují, nebo u jiných již zapracovaných se zdá že zákazníci jsou pitomci (odposlechnuto). Nejhorší ovšem je, že zákazník si nemůže prohlédnou zboží, které je k dispozici - co tady děláte, co chcete domluvil jste se se skladníkem (při prohlídce zboží na dvoře.

    Reakce obchodu Vseproploty.cz

    Pěkný den,
    děkujeme za cennou zpětnou vazbu. V sezóně nám chodí i stovky objednávek denně, bohužel systém procesu musí být nastaven tak, aby se zamezilo co největší chybovosti. Jen tak dostane zákazník to, co si opravdu objednal a v co nejkratším čase. A na závěr jedna dobrá zpráva pro Vás. V nejbližších dnech se otevře zcela zrekonstruovaná prodejna na centrálním skladě Herink, kde budete moci využít nového Showroomu, to znamená prohlédnout si většinu prodávaného zboží. Věřím, že se k nám rád vrátíte a dáte nám druhou šanci.
    Hezký den,
    Tomáš; České Ploty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    napsali mi že pošlou zásilku s vím vozem . Poslali ji PPL ta mně o doručení na výdejní místo neinformovala přitom jsem ji měl dostat do mista bydliště. Po mém pátrání jsem zjistil že je na výdejním místě.PPL mi nedala výdejní heslo jsem zvědav jak již zaplacenou zásilku dostanu.

    Reakce obchodu Vseproploty.cz

    Zboží expedujeme jak vlastní dopravou, tak i přepravní službou. V případě výpadku naší dopravy předisponujeme doručení na přepravní službu. Tam bohužel neumíme ovlivnit způsob komunikace s koncovými zákazníky. Omlouváme se za vzniklou komplikaci.. Milada

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nemají, slíbili že se ozvou a žádná reakce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ve fatruraci uvedeno pripraveno, nebylo.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Informace po mailu ok,ale telefonicky minus.tento druh pletiva by mohl být na skladu snad stále,ne?

    Reakce obchodu Vseproploty.cz

    Rádi bychom vyhověli tomuto požadavku , ale v současné době čelíme spolu s výrobci velkému tlaku objednávek a zboží, které je naskladněno je okamžitě vyexpedováno na přijaté objednávky. Výrobci nám nestíhají dodávat v množství, které by dovolovalo činit skladové zásoby. Doufáme, že časem dojde ke zlepšení této situace a tím i větší spokojenosti zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatná komunikace- kontaktoval jsem společnost telefonem a maily. dovolal jsem se vždy na centrálu, na pobočku nikdy. Na maily pobočka také vůbec nereagovala.
    Zboží doposud nemám a ani neznám termín dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obědnával jsem a bylo skladem. Za dva dny mi napsali, že není a mám počkat 2 měsíce. Super firma.

    Reakce obchodu Vseproploty.cz

    Objednávky jsou zpracovávány dle data přijetí. V současné době je dodané zboží , u některého sortimentu okamžitě vyprodané.
    Jsme pak nuceni čekat na další dodávky od výrobců. Pak se nám i stane, že v době objednání bylo zboží skladem, ale v době zpracování konkrétní objednávky již tomu tak není. Nadále jsme pak závislí na rychlosti dalších dodávek z výroby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - Obchod nabízí zboží jako skladem, avšak skladem není
    - až po dvou dnech po objednávce mi přišel email, že zboží je nedostupné
    - obchod dále přestal komunikovat, ani po týdnu nemám odpověď na můj dotaz co skladem je a kdy bude zboží dodáno

  • Nedoporučuje obchod

    Špatná komunikace v jeden den voláno od 8.00 hod 15 krát do11.00hod a jedena SSM neaxceptováno.Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá komunikace ohledně kompletnosti objednávky.
    Nedoručení v požadovaném termínu, sami jsme museli urgovat přepravní společnost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po týdnu jsme si zboží uváděné jako "skladem" nemohli v nabízeném odběrném místě vyzvednout... Obchod nereagoval na naše zprávy, telefonáty nikdo nepřijímal... Po opakovaných urgencích nám bylo sděleno, že skladem není ani ve výdejním místě, ani na centrále a musíme dále čekat.... objednávku jsme stornovali.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednané poplastované nosníky poškrabané, zboží nebylo řádně zabaleno. Na řezu nezačištěno od kovových pilin a otřepů. Objednané plotovky 78x21x800 taktéž poškrabané dokonce jedna kratší o 6 mm. Objednaných 200 TEX šroubů 4.8x38 zapuštěná hlava. Došlo 163 ks + 36ks nezapuštěných.

  • Nedoporučuje obchod

    • Inzeruje výrobky že jsou na skladě a když to objednáte tak vám napíší dodání 4-6 týdnů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je v nabídce obchodu skladem, ve skutečnosti však lhůta dodání neznámá.

    Reakce obchodu Vseproploty.cz

    Ano, toto se může stát když je na skladě nižší zásoba daného sortimentu. Objednávky jsou řazeny posloupně dle objednání a v tomto sledu jsou expedovány. Ostatní jsou pak opět postupně zpracovány po naskladnění daného sortimentu od dodavatelů. Tým České ploty