Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží mi bohužel přišlo poškozené
    • Na pravém rameni jsou čtyři dírky

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den Vilmo,

    děkujeme za nahlášení reklamace přes portál Heureky. Mrzí nás, že zimní bunda nedorazila v pořádku a rádi situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Zašlete nám prosím fotky poškozeného zboží na email [email protected], aby jsme mohli zahájit reklamaci.

    Předem děkujeme za Vaši součinnost

    S pozdravem
    Tým vsepropejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • možno reklamovat nebo vrátit nevyhovující zboží
    • pro velká plemena jsou hračky z velké části nevhodná (např. tuhost míčků)

    Podrobné pokyny při vrácení zboží jsou velkou výhodou stejně, jako formulační dopis. Ochota firmy značná. Doručení rychlé.
    Dle mého názoru je firma vhodná pro menší plemena. Mě nákup ppro NO nevyhovuje.

  • Zboží se mi ztratilo,takže peníze mi byly vráceny

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedostatečná tabulka velikostí
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pelísek neměl polstarek jako je na fotce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé doručení, dobrá komunikace

    Jako novinku nabízí "universální" hárací kalhotky za cca 280 Kč, kde jediná míra universálnosti spočívá v možnosti úpravy obvodu slabin a drobné korekci délky šráků. Myšlenka dobrá, technicky nedotažená . Je hezké, že jako tip k měření uvádí jak měřit délku zad, ale tuto míru není možné při objednání nikam zadat.
    Pokud tak nemáte z jejich pohledu "universálního" psa, tyto hárací kalhotky jsou nepoužitelné.
    https://www.vsepropejska.cz/zoela-haraci-kalhotky-pro-psa-se-sraky/

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Budeme však muset pár věcí uvést na pravou míru.

    NIKDE u Vámi nakoupených kalhotek Zoela není napsané, že jsou univerzální. Netuším, kde jste na tuhle informaci přišel, ale NENÍ pravdivá. Pokud jste si před nákupem nebyl jistý velikostí, tak nám stačí napsat email nebo zavolat a my by jsme Vám s výběrem pomohli. Již jsem psal do emailu. Oblékat buldoka ať do kalhotek či do oblečku je vždy problém. Plemeno je to krásné, ale díky svým tvarům není jednoduché vybrat produkt, který skvěle sedí a pejsek se v něm cítí dobře.

    Uznáváme naši chybu, že není u kalhotek uvedená délka zad a za tohle jsme se Vám omluvili již do emailu. Navrhli jsme Vám možnost vrácení v zákonné lhůtě, kterou jste z vlastního rozhodnutí nevyužil.

    Jsem rád, že jste byl s našim obchodem spokojen a naše služby jsou podle Vás pozitivní a díky špatné velikosti kalhotek nás nedoporučujete a hodnotíte nás 10%. Určitě si to zasloužíme.

    Krásný zbytek dne.
    Majitel Jurník

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    trička neseděla.Musela jsem je upravovat.

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den Marcelo,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že trička neseděla. U oblečení pro psy není nikdy jednoduché trefit přesnou velikost. Využila jste před nákupem naši zákaznickou podporu, která Vám s výběrem produktu vždy ochotně pomůže?

    Rádi bychom vám v této situaci pomohli a vyřešili váš problém, ale neobrátila jste se na nás a nemohli jsme Váš problém vyřešit.

    Příště se budeme těšit, že se nám s problémem ozvete a společně ho vyřešíme.
    Tým vsepropejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bunda v jiné barvě než uvádějí fotky, velikost beztak moc velká. Obojek špatný, tvářící se opět nějaká barva a zas něco jiného, navíc dírek je málo a na sice většího psa ale hubenejsi krk tím pádem nepoužitelný. Co se pamlsků týká - špatný - máme pitbullku s omezením kvůli nemoci a alergii, nikde se nedočtete kolik % to má masa a když mi na lince paní řekla, ze mi to zjisti , po několika dnech stále žádná odezva. Takže zboží komplet vracím. Za tolik peněz to nestojí!

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme vám za vaši recenzi a upřímně nás mrzí, že vaše zkušenost s nákupem u nás nebyla uspokojivá. Rádi bychom reagovali na vaše poznámky týkající se barvy produktu, která se na vašem monitoru mohla jevit trošku jinak než v reálu. Chápeme, že toto může být frustrující a snažíme se prezentovat náš sortiment co nejpřesněji, aby zákazníci mohli mít představu o tom, jak produkt vypadá. Přestože se snažíme zachytit co nejvěrněji skutečnou barvu, může se stát, že se na různých monitorech barvy liší v závislosti na nastavení monitoru a dalších okolnostech.

    U Vaší poznámky s velikostí si bohužel nejsme jistí, zda jste produkt vůbec s pejskem zkoušela. Pravděpodobně ne.

    U každého obojku uvádíme rozmezí pro jaký krk je obojek vhodný na základě rozmístění dírek. Přeměřila jste krk pejska?

    U všech pamlsků máme na webu napsané složení. Stejně tak je analytické složení napsané přímo na obalu všech pamlsků. Za nedodání informace se omlouváme. Byla to chyba na naší straně.

    Zboží můžete samozřejmě vrátit v zákonné lhůtě 14-ti dnů. Jakmile balíček dorazí k nám na sklad, tak Vám vrátíme peníze.
    Krásný zbytek dne
    Tým vsepropejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod bez mého vědomí změnil výdejní místo zásilkovny na jinou adresu. Nezeptali se, neinformovali mě o změně, nic... zjistila jsem to až když mi na výdejním místě zásilkovny paní oznámila že můj balíček se nachází někde úplně jinde. Eshop se vyjádřil tak, že sami vybrali jinou pobočku protože se jim nepodařilo objednat přepravu pro tu, kterou jsem si vybrala já. Neměla jsem možnost se na tuto jinou pobočku dostavit, odstoupila jsem tedy od smlouvy. Čekala jsem týden než jim zásilkovna vrátí balíček, samotné vrácení platby pak už proběhlo rychle. Chápu, že někdy nejde přeprava objednat tak jak si zákazník vybere, ale poslat to prostě jentak náhodně někam jinam bez zeptání se? Chtělo by to vylepšit komunikaci se zákazníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kalhotky velikosti XL jsem 7-měsíčnímu psovi vůbec neoblékla, materiál nepruží a je cítit zatuchlinou jako z vietnamského skladu. Vyhozené peníze!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Špatná kvalita
    • Produkt neodpovídá ceně
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • Pes dostal tuto slepici k vánocům, nevydržela ani jeden den.Nekvalitni materiál ,měkká guma,části slepice ukusoval a aby toho nebylo málo, slepice je vyrobená ze dvou kusů ,bylo by zřejmé, že by snadno sežral píšťalku.Považuji tuto hračku za vysoce nebezpečnou, skončila v popelnici.

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Jsme opravdu rádi, že jste nám ji sem napsal bez toho, aby jste nám dal možnost nápravy a vyřešení dané situace. Příště nás zkuste kontaktovat. Tým vsepropejska.cz

  • Mikina přišla s dírou, takže jsem jí ani neoblíkla na psa a posílám zpět.

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené komplikace. Bohužel jste nás nekontaktovala žádným jiným způsobem, než zde, takže jsme neměli možnost to vyřešit. Příště doporučuji se spojit s naší zákaznickou podporou, která by s Vámi tento problém vyřešila.

  • Koupila jsem zimni obleček pro psa .Něco tak příšerneho co se týká materiálu by neušili ani Vietnamci!!!!!! Zboží jsem vrátila zpátky

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Aktuálně na webu k této bundě evidujeme 93 pozitivních recenzí, ale chápeme, že má každý jiný vkus. Vaše vrácení vyřídíme v nejkratším možném termínu a peníze budete mít na účtě do 5-ti dnů. Tým vsepropejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je nehezká
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení a komunikace ok
    • Objednala jsem větší pelech v popisu stalo , ze je prazelny to byla priorita pro mě ! Není tomu tak ! Nikde žádný tip a tak velký pelech do pračky nedáte !!! Takže ho teď musím prát draze ve verejne prádelna na 2x nebo rovnou vyhodit. Z důvodu tohoto lziveho popisku obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Pár věcí se pokusím uvést na pravou míru. Píšete, že uvádíme lživé informace, ale není tomu tak. Nikde u produktu není napsané, že má pelech snímatelný potah, nebo že se dá potah prát zvlášť. V popisu uvádíme, že lze pelech prát což je pravda. Tuto informaci máte i na štítku s instrukcemi přímo na produktu. Bohužel nedokážeme ovlivnit, že se pelech o této velikosti nevejde právě do Vaší pračky. Jako alternativu můžete využít čistírnu, či prádelnu, kde není problém nechat pelech vyčistit/vyprat.

    Žádné lživé informace na stránkách neuvádíme a ani nevyužíváme podobné praktiky. Vždy jednáme férově. Již z vaší recenze, ve které si protiřečíte a uvádíte, že se jednou prát dá a jednou prát nedá je zřejmé, že žádné lživé informace na webu nemáme. Příště doporučuji číst veškeré informace, které u produktu uvádíme, nebo se dotázat přímo na zákaznický servis. Vyhnete se tak podobným nepříjemnostem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriózní jednání

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den, reakci jsem Vám již napsal pod předchozí recenzi, která se týká stejné věci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vysoká cena
    • Neserióznost při jednání - automaticky si účtují poplatek za čištění při vrácení zboží neznečištěného oblečku, který navíc mně již zaslali po někom, kdo ho vrátil. Vypadá to na dobrý byznys vydělat si alespoň na každém kousku vráceného zboží fiktivním čištění

    Rozhodně za toto jednání obchod nedoporučuji. Jděte raději k seriózním obchodníkům, kteří se nesnaží obohatit na každém zákazníkovi za každou cenu.

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.

    O ceně zboží jste informována před zakoupením. Pokud Vám cena zboží nevyhovuje, tak to plně akceptujeme a zboží si nemusíte kupovat. Zakoupení zboží za cenu, kterou znáte je Vaše svobodná volba.

    Poplatek za čištění zboží využíváme opravdu jen velmi zřídka (jste na něj upozorněna). Je to u produktů, které dorazí opravdu kompletně od chlupů a u čištění strávíme několik desítek minut. Pro Vaši informaci jsme byly nuceni Vámi zaslanou mikinu úplně vyřadit, protože jsme ji nedokázali vyčistit a i přesto jsme Vám naúčtovaly jen malý poplatek za čištění místo toho, aby jsme vrácení úplně zamítli. Pokud Vám dle Vašeho tvrzení dorazilo zboží již znečištěné, tak opravdu nechápu, proč od Vás nemáme jediný email, telefon a ani sms o tom, že se tak stalo. Dala by jste nám tím prostor na nápravu, ale pokud o tomto problému nevíme, tak bohužel nemůžeme reagovat. Místo toho, že jste s námi situaci řešila jste si udělala další objednávku na stejné zboží v jiné velikosti. Popravdě sám za sebe nevím, zda bych si znovu objednal stejné zboží, kdyby mi dorazilo ve stavu v jakém ho popisujete. Spíše bych to e-shopu oznámil a situaci dále řešil. Teď to tedy spíše vypadá, že zboží dorazilo v pořádku, vy jste ho doma vyzkoušeli, zjistili jste, že máte špatně velikost, provedli novou objednávku a vyzkoušené zboží jste nevyčistila a kompletně od chlupů poslala zpět k nám.

    Celou situaci jsem zpětně prověřoval včetně kontroly interní fotodokumentace a byla řešena naprosto korektně a správně.

    V případě další komunikace jsem k dispozici na tel.: 608876123
    Majitel Robin Gerák

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá dodací lhůta.