Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem dceri pro maleho psa batoh v cene kolem 1300 Kc. Batoh prisel zabaleny pouze ve folii, po rozbaleni jsem ihned zjistila dost velke zavady (prurezy na vice castech batohu), vse nafotila a ihned volala prodejci. Po dotazu, jestli se zbozi pred odeslanim kontroluje, mi bylo sdeleno, ze v predvanocnim obdobi na to neni cas a ze tedy NE. Batoh jsem jako reklamaci vratila- zaplatila postovne necele 200kc. Reklamace mi nebyla uznana s tim, ze jsem si batoh pri rozbalovani poskodila sama, coz proste nebylo technicky mozne a za tim si stojim. Jako kompenzaci mi bylo nabidnuto zpet 500 Kc, nezbylo mi nez souhlasit, abych aspon neco dostala zpet, jsem duchodce a 1300 neni uplne nepodstatnych. Takova je ma zkusenost s obchodem.

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den, bohužel se musím hrubě ohradit před touto recenzí a konstatovat, že zákazník nepíše pravdu. Pokusím se vše uvést na pravou míru. První věcí je, že jsem určitě paní nesdělil, že zboží nekontrolujeme. Sdělíl jsem jí, že v průběhu Vánočních svátků není čas na to, vyřídit její reklamaci ihned a má počítat s delším vyřízením. Tedy, že se jí ozveme v průběhu ledna (stále v zákonné lhůtě) a reklamaci posoudíme, až věc budeme mít v ruce, protože ji paní chtěla horlivě řešit po telefonu a z jejich fotek nebylo jednoznačné co se stalo. Po obdržení batohu bylo naprosto jasné, že paní při rozbalení prořízla zmíněnou fólii i včetně batohu (kontrolovalo to 5 lidí a všichni měli stejný názor). Místa, kde byl batoh proříznutý přesně odpovídají místům, kde byla fólie proříznutá nůžkami při rozbalování. Z naší strany není možné, aby to takto odešlo, protože jsou všechny batohy originál zabalené v neporušené folii a proříznuté foĺie po celé délce by jsme si určitě všimnuli při balení. Reklamace tedy byla zamítnuta, což jsme paní volali, se dvěma návrhy a to, že jí pošleme batoh, nebo jsme ochotni ji dát 500 Kč, která bez sebevětšího problému přijala.(Asi všichni, kdo si čte tuto reakci mi dají za pravdu, že by nikdy nepřijali 500 Kč, pokud by batoh doopravdy nepoškodila sama a věc řešila dál). Jak se bohužel říká, pro dobrotu na žebrotu a i když jsme paní z dobré vůle poškození způsobené jejím zaviněním částečně kompenzovali, tak nás má snahu dál špinit a lhát. Bohužel pro paní prořízla batoh tak, že každý průměrně inteligentní člověk pozná, že to udělala při rozbalování.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Hárací kalhotky, které jinde neseženete
    • Nízká cena
    • Vše čína, produkty nemají ani český popisek, pochybuji i nad atestací pro náš trh

    Je to 50 na 50. Kominukace obchodu fajn, doručení bylo rychlé, stránky mají přehledné, ale ten šok, že je vše s čínskými znaky, bez českých popisků...Kdybych to věděla předem, tak si tam ani nic neobjednávám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo poškozené (rozříznutý obal po celé délce)
    a majitel ještě vyžaduje náhradu.
    Už nikdy více tento obchod !!!

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den,
    rádi by jsme uvedli informace na pravou míru. Po zpětné kontrole jsme zjistili, že byl poškozený pouze obal, ve kterém bylo zboží zabaleno (obálka). Za toto poškození může dopravce a při (ne)přebírání si stačilo zkontrolovat, zda je obsah kompletní a nepoškozený přímo s dopravcem. Zboží bylo naprosto nepoškozené. Bohužel jste nás o tomto problému neinformovala a my jsme ho nemohli adekvátně řešit. Dle zákona tedy po Vás požadujeme pouze náhradu nákladů spojených s expedicí, protože jste si balík nepřevzala a dále jste nás neinformovala. Pokud by jsme o problému věděli, tak by jsme ho ihned bez problému vyřešili k Vaší spokojenosti.
    Gerák Robin - Majitel vsepropejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 12 dnech od objednání mně objednávku stornovali - zboží nebylo dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nevyhovuje,chci ho vrátit, snažím se dovolat jak je honosně nabízeno ale marně.Opravdu kvalitní přístup k zákazníkovi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • UŽ 2 týdny čekám na objednávku a nic se neděje. Napsali jen, že objednávku přijali, ale pak dlouho nic. Takže nedoporučuji....
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    rychle doručené a však převážně jen 4x 5x předražené výrobky z číny

    • Při uvádění velikosti není možno udat šířku psa, i když tabulky existují. U specifické velikosti jezevčíka neexistuje obleček. V oblasti předních noh je velký prostřih. Nejnáchylněší spodní partie nejsou chráněny.
    • Materiál a provedení jsou asi v pořádku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předprodávané zboží
    • Otřesné jednání majitele
    • Klamavé informace složení materiálu

    V tomto eshopu jsem učinila objednávku několika oblečků pro svoji fenku. Posléze jsem se dozvěděla, že jsou tyto oblečky nakoupené na jistém laciném zahraničním eshopu a tady prodávané za mnohonásobně vyšší částky. Uvedené materiálové složení neodpovídá skutečnosti. Tento eshop klame spotřebitele a neuvádí pravdivé informace. Majitelem mi bylo několikrát vyhrožováno. Takhle se solidní eshop opravdu nechová.

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Dovolím si uvést pár věcí na pravou míru. Za prvé jste porušila a stále porušujete kupní smlouvu a obchodní podmínky, se kterými jste při vytvoření objednávky souhlasila. Nikdo Vám nevyhrožuje. Pouze jsme Vás žádali o to, aby jste dostála svým závazkům, které zákon udává a postavila se k tomu jako dospělý člověk. To že nám zavěsíte telefon po slově Vsepropejska.cz a dále ho záměrně nezvedáte je druhá věc.
    Opravdu nevíme, kde berete nepravdivé informace o našich dodavatelých a materiálovém složení, když jste zboží nikdy neměla v ruce. Absolutně se vyhrazujeme ke všem Vašim nepravdivým tvrzením, které jsou pouze Vaše výmysly a domněnky. O solidním chování bych právě z Vaší strany mlčel, když jste své objednané zboží odmítla u dopravce, nezvedáte telefon a nehodláte se civilizovaně bavit. Přeji příjemný zbytek dne. Majitel e-shopu Gerák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na stránkách obchodu je dodání 2-4 dny, bylo doručeno za 8 dní.

    Reakce obchodu vsepropejska.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi se omlouváme, ale z důvodu dovolených byla expedice balíků opožděná. Ve vašem případě byla objednávka vytvořena 5.6 21:50 a po 5 pracovních dnech jsme Vám ji doručili tedy 12.6. Za ten den zpoždění se ještě omlouváme a doufáme, že na nás nezanevřete a jste se zbožím spokojená.

    Za vsepropejska.cz
    Gerák Robin

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.