Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží, které bylo deklarováno jako skladem skladem nebylo, takže radši hledejte jinde a neztrácejte čas

    Reakce obchodu Vrtal.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace. Občas se stane že skladové zásoby nesedí s fyzickým stavem z důvodu záměn.

    Omlouváme se za tuto nepříjemnou situaci a přejeme příjemný zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Slušná široká nabídka
    • Příjemný personál

    Dodací lhůta cca 3 týdny!!!
    Z potvrzené objednávky dorazilo 40% zboží!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar som si objednala ale obchodca mi ho zrušil....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišlo jiné zboží než jsem požadoval

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi objednano, skladem, odesla vyzva k vyzvednuti a pri osobnim odberu se pani divi, ze zbozi nema a musi ho teprve objednat a pote ze vyzve sms. Dosud zadna sms. Asi se na to pani vy....a.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku som neobdržal,zrušil mi ju dodávateľ

    Reakce obchodu Vrtal.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace. Ale při objednávce jste vybral způsob dopravy, ve kterém je jasně uvedeno, že se jedná o dopravu v rámci ČR. Kontaktovali jsme Vás a slušně informovali o této skutečnosti, kterou aktuálně neovlivníme. O to víc nechápeme, proč hodnotíte negativně svůj nákup, který nebylo možno zpracovat již od začátku a věděl jste o tom. Pokud zavedeme odesílání objednávek do zahraničí tak Vás budeme informovat.

    Přeji hezký zbytek dne

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Neviem popisat z dovodu zrusenia objednavky.

    Reakce obchodu Vrtal.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace. Ale při objednávce jste vybral způsob dopravy, ve kterém je jasně uvedeno, že se jedná o dopravu v rámci ČR. Kontaktovali jsme Vás a slušně informovali o této skutečnosti, kterou aktuálně neovlivníme. O to víc nechápeme, proč hodnotíte negativně svůj nákup, který nebylo možno zpracovat již od začátku a věděl jste o tom. Pokud zavedeme odesílání objednávek do zahraničí tak Vás budeme informovat.

    Přeji hezký zbytek dne

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Při objednávce bylo zboží skladem. Týden se nic nedělo a po telefonátu mi přišla SMS, že zboží je prodáno. Takže díky!

    • škoda, že tovar nedodávate na Slovensko
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    30minut jsme čekali než nás obsloužily v kanceláři, zboží nebylo nachystané a dalších 20minut jsme čekali na výdej a to jsme tam byli sami

    • Po založení zakázky (dle prohlížeče) a potvrzení objednávky, nepříšlo žádné potvrzení ani na email, ani na telefon - objednávka ztracena
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Skladové zásoby uvedené na e-shopu neodpovídají realitě.

    Na e-shopu nabízejí také zboží, které nemají skladem a to i přes to, že na e-shopu je uvedena skladová zásoba. Když pak dojedete zboží vyzvednout, čeká Vás nemilá zpráva, že část objednávky prostě nemají.

    Reakce obchodu Vrtal.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace. Občas se stane že skladové zásoby nesedí s fyzickým stavem z důvodu záměn.

    Omlouváme se za tuto nepříjemnou situaci.

    Přeji hezký zbytek dne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, nedorazila ani žádná elementární informace - co a jak. Děláte si legraci s tím dotazníkem spokojenosti?

    Reakce obchodu Vrtal.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace. Velmi rádi situaci vyřešíme ale nemůžeme Vás dohledat skrze ID objednávky. Můžeme vás tímto požádat o kontaktování nás na našem e-mailu: [email protected] popřípadě na telefonním čísle: (+420) 733 133 895. Zcela určitě problém vyřešíme.

    Děkujeme a omlouváme se za tuto nepříjemnou situaci.

    Přeji hezký zbytek dne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ---‐------

    Reakce obchodu Vrtal.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace. Ale při objednávce jste vybral způsob dopravy, ve kterém je jasně uvedeno, že se jedná o dopravu v rámci ČR. Kontaktovali jsme Vás a slušně informovali o této skutečnosti, kterou aktuálně neovlivníme. O to víc nechápeme, proč hodnotíte negativně svůj nákup, který nebylo možno zpracovat již od začátku a věděl jste o tom. Pokud zavedeme odesílání objednávek do zahraničí tak Vás budeme informovat.

    Přeji hezký zbytek dne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo úplně jiné zboží než jsem si objednala a ještě pořád čekám na vyřízení

    Přišlo úplně jiné zboží než jsem si objednala a ještě pořád čekám na vyřízení

    Reakce obchodu Vrtal.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace. Budu Vás kontaktovat e-mailem pro dořešení vzniklé nepříjemné pro Vás situace a nabídnu Vám slevu pro další nákup. Věříme, že příště budete spokojená a objednáte si u nás i v budoucnu.

    Přeji krásný zbytek dne

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    na portálu nesedí výrobky s těma co mají na obchodě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    opakovaně problémy s doručenim

    Asi už nebudu objednávat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    PANÍ ŘEKLA PLATEBNÍ KARTA JEN VISA.
    NA TELEFONU NEPODALA ŽÁDNÉ
    INFORMACE, DŘÍV BYCH ŘEKL NEZNALÁ AŽ NEPŘÍJEMNÁ,
    PLATBA KARTOU VYSKOČILO NĚKOLIK NESMYSLU, 5X ZKOUŠENO
    OBJEDNAT ALE MARNĚ. TAK ŽE IT ŘEKL JE VŠE V POŘÁDKU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neposielajú v dnešnej dobe na slovensko.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mělo poškozený obal, obě balení, jako dárkové balení tedy nevhodné? Výměna za nepoškozené nebyla nabídnuta, proto jsem zrušil nákup. Vážil jsem zbytečně cestu =čas a peníze, postačilo tuto informaci sdělit do emailového potvrzení zboží k vyzvednutí!!!