Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Klamání zákazníka

    Nedoporučuji tohoto dodavatele kvůli absolutně nekvalitnímu způsobu komunikace. Bylo mi přes jejich monitorovaný telefonát slíbeno, že mi vrátí jistinu, když předčasně odstoupím od smlouvy v případě nespokojenosti. Již mám za sebou jednu návštěvu prodejny a tři telefonáty, abych zjistil, že moje služba stále není v jejich evidenci zrušena a v jejich aplikaci mám už vesele předpřipravené vyúčtování za další měsíc a jistinu stále v nedohlednu. Velmi skvělé klamání zákazníka. Tahle situace mě rozrušila natolik, že pokud se teď nedočkám pohotového řešení, až sepíšu nějaký reklamační formulář, na který mě odkázala paní během třetího telefonátu, budu podávat stížnost :)

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    mrzí mě, pokud došlo k nějakému nedorozumění :( Ukončení služby standardně probíhá ke konci měsíční výpovědní lhůty. Poté vracíme Volací jistinu, takže ji zákazník obdrží během několika týdnů (odesíláme ji ve lhůtě 60 dnů ode dne ukončení smlouvy). Jestli ještě potřebujete pomoc s vyřešením této záležitosti, napište nám prosím na [email protected], rádi se na to s vámi podíváme. V e-mailu popište svůj požadavek, uveďte číslo služby, kterou jste u nás využíval, první a třetí číslici z administrátorského hesla pro ověření a kontaktní číslo, na které bychom vám mohli zavolat, kdybychom ještě potřebovali nějaké informace doplnit. Martina

  • 10 %

    • IPTV
    • Infrastruktura sítě (pevný internet)
    • Zákaznický servis
    • Vyřešení až na třetí pokus

    Dobrý den,

    rád bych upozornil ostatní zákazníci a podělil se o mojí zkušenost za posledních 9 měsíců s Vodafone a chci na opakované problémy, se kterými se setkávám při využívání služeb od Vodafone podělit. Většina procesů, ať už jde o zřizování služeb nebo řešení problémů, neprobíhá hladce a často se něco pokazí, což vyžaduje další zásahy a čas. Komunikace s vašimi operátory je bohužel katastrofální – i přes domluvu nejsou věci realizovány tak, jak bylo dohodnuto.

    Například:

    Přenos čísla při změně tarifu
    Domluvili jsme se na konkrétním datu přenosu čísla, ale v daný den se nic nestalo. Později jsem zjistil, že operátor sice požadavek založil, ale neodeslal. Takže jsem byl chvíli bez aktivního čísla.

    Cena tarifu
    Při sjednání mi byla slíbena cena 399 Kč měsíčně, ale ve vyúčtování mi byla účtována částka 499 Kč.

    Vadný set-top box
    Objednal se technik na výměnu vadného set-top boxu, ale návštěva byla zrušena, protože operátor údajně nevěděl, že zařízení bylo doručeno poštou. Následně jsem byl informován, že musím zařízení osobně odnést na pobočku a reklamovat. Tento postup mi přijde nesmyslný – zařízení je v pronájmu, není moje, a neměl bych být zodpovědný za vaše interní procesy a zařizovat reklamaci když zařízení není moje a je jen v pronájmu. Proč musím jít na pobočku půjčit si náhradu a čekat na nějaké reklamační řízení?

    Problémy s internetem a routerem
    Internet má u nás časté výpadky a původní router byl vadný (přehříval se a vypínal). Vyřešení této situace trvalo téměř dva měsíce, protože jsem dlouho čekal na jakoukoli reakci z vaší strany.

    Celkově mám pocit, že vaše služby jsou nekvalitní a vše je potřeba řešit opakovaně, protože vaši operátoři nemají dostatečné kompetence. Každý podává jiné informace, a v konečném důsledku se zdá, že sami neví, jak situaci správně vyřešit. I když operátoři byli příjemný nebo se snažili problém vyřešit. Rozhodně je chyba u společnosti u nedostatečné kontroly kvality a školení zaměstnanců.

    Prosím o zlepšení kvality služeb i komunikace, protože současný stav je neakceptovatelný a stále čekám na vyřešení cenu tarifu. Protože bylo něco slíbeno ale realita je jiná jedná se klamavou nabídku. Pokud do dalšího zúčtovací období nebude vyřešeno jde podmět na právní službu a ČOI za nekalé praktiky. Naštěstí jsou hovory monitorovány že?

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Jestli některý z vašich požadavků stále není vyřešený, napište nám prosím přes https://tam.je/dotazheureka, rádi vám pomůžeme. Martina

  • 10 %

    • Neskrývaná arogance
    • Změny smlouvy bez vašeho souhlasu
    • Zrušení TV. balíčků (i placených) a zdražení základu
    • Signál telefonu (i nového za 20 000.-) špatný
    • Špatná komunikace
    • TV. programy v zakl.nab. drahé a ubohé

    Odpovědi, že ač hodně vydělávající společnost musí zdražit, protože se zdražuje všude, považuji za výsměch do očí. Platím za služby ročně 24 000.- Kč. Jsme dvoučlenná rodina,s telefony a internetem. A Vodafonu se to zdá málo.
    Od začátku jsou s nimi problémy. Jsme u druhým rokem a trpělivost dochází. Jejich nabídky jsou akorát - v lepším případě: k zasmání. Chtějí se topit v ziscích, ale uznávám, že v této republice nejsou jediní.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    abychom mohli naše služby i nadále poskytovat v dobré kvalitě a zároveň naši nabídku zjednodušovali, postupně nahrazujeme nejstarší tarify těmi novějšími, které odrážejí aktuální vývoj a potřeby našich zákazníků. Rušíme výhradně staré produkty, například máme dnes v nabídce tarify staré 10 i 20 let. Ke všem rušeným produktům existuje moderní alternativa, v mnoha případech pro zákazníka výhodnější než původní řešení. Nicméně pokud vám nové řešení nevyhovuje, rádi vám pomůžeme vybrat jiné, které bude lépe odpovídat vašim potřebám. Prosím zavolejte nám na 800 77 00 77 nebo napište přes https://tam.je/dotazheureka, abychom se na to s vámi mohli podívat konkrétně. Martina

  • 10 %

    • žádná
    • špatný wi-fi signál
    • přemrštěné ceny
    • zmatky s cenami služeb

    Před pár dny jsem od Vodafonu odešla se všemi službami.
    Velká nespokojenost hlavně kvůli špatnému wi-fi signál, v poslední době i několikahodinové výpadky wi-fi (přes kabel internet fungoval). Účtovali ceny naprosto nepřiměřené kvalitě služeb.
    Poslední kapkou bylo, když nám nastavili 50% slevu na pevný internet a místo původních 399 Kč začali účtovat 599 Kč. Na zákaznické lince mi nejdřív řekli, že mám platit 299 Kč, nikdo nevěděl proč platím 399 Kč. Byly zmatky, nic se nezjistilo, tak mi poradili podat reklamaci. Reklamaci starých vyučtování neuznali, sleva byla přidána mnohem později. To beru, ale prý je i to nejnovější vyúčtování s vyšší cenou v pořádku.
    Asi proto, že polovina z 599 Kč je podle Vodafonu 599 Kč a je to mnohem výhodnější než 399 Kč. Pro Vodafone určitě.

    U jiného operátora platím za všechny služby o 1000 Kč méně, všechny smlouvy mám k dispozici a přesně vím, za co, proč a případně jak dlouho si budou ceny účtovat.

    Vodafone nikdy víc.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste se rozhodla od Vodafonu odejít :( Špatný signál Wi-Fi je obvykle způsobený rušením z okolí, což lze snadno vyřešit přeladěním Wi-Fi kanálů. Samozřejmě mohlo jít i o jinou příčinu (například vadný modem), ale to už po ukončení služby nezjistíme. Pokud nesouhlasíte s vyjádřením k reklamaci, kterou jste podala kvůli nesrovnalostem v účtování, máte možnost na naši odpověď reagovat. Jestli už nemáte žádné aktivní služby u Vodafonu, můžete reklamaci poslat poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo můžete reklamační dopis s Vaším podpisem předat v kterékoliv prodejně Vodafonu (adresy a otevírací dobu najdete na https://www.vodafone.cz/prodejny/seznam-prodejen/). Martina

  • 10 %

    • Samá nevýhoda

    Jako věrný zákazník Vodafone od dob Oskara jsem svědkem alarmujícího úpadku kvality služeb. Zpoplatnění zaparkovaných čísel, časté výpadky sítě, nefunkční aplikace a neustálé změny podmínek tarifů jsou jen špičkou ledovce. Složitý a neintuitivní systém online služeb, který vyžaduje zdlouhavé přihlášení a dvojfázovou autentifikaci, je pro zákazníka spíše překážkou než výhodou. Tvrzení o neomezených datech je zavádějící, neboť v praxi narazím na mnohá omezení. Tento přístup považuji za neúctu k zákazníkům a proto se s Vodafone rozloučím. Je mi líto, že společnost, které jsem kdysi důvěřoval, se tak změnila.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    mrzí mě, že jste u Vodafonu nespokojený a uvažujete o odchodu :( Fungování SIM karty, i když nemá žádné volné jednotky (jak říkáte "zaparkovaná čísla"), nám samozřejmě způsobuje náklady na provoz a kapacitu sítě. Zároveň víme, že se zákazníci spoléhají na to, že naše síť funguje, a když budou potřebovat, že ji budou moct využít – to se týká i různých zabezpečovacích zařízení, výtahů a dalších, ve kterých například mohou zákazníci tento tarif mít. Hodnota Nulového tarifu tedy určitě nulová není, proto jsme ho přestali nabízet a zákazníkům, kteří ho doposud využívali, nabízíme alternativní varianty. Je pak na každém, aby zvážil, k čemu chce své telefonní číslo používat a co s ním dále udělá.
    Časté výpadky sítě celoplošně neevidujeme, jestli ale máte potíže v nějaké konkrétní lokalitě, dejte nám prosím vědět přes https://tam.je/dotazheureka, rádi to prověříme.
    Podmínky stávajících služeb určitě neměníme často, letos jsme přistoupili k ukončení některých starých produktů, které máme v nabídce 10 i 20 let. Ke všem rušeným produktům existuje moderní alternativa, v mnoha případech pro zákazníka výhodnější než původní řešení. O změně zákazníky vždy informujeme předem, takže mají čas rozmyslet si případnou změnu na jinou variantu.
    Co se týče přihlášení do Můj Vodafone, pro přístup do mobilní aplikace stačí zadat e-mailovou adresu a alfanumerické heslo. V aplikaci si také můžete nastavit biometrické přihlášení (otiskem prstu nebo skenem obličeje), což vám další přihlašování do budoucna zjednoduší.
    A pokud jde o tarify s neomezeným objemem dat, nabízíme různé varianty, které se liší rychlostí připojení. Pokud vám stávající tarif nevyhovuje, rádi vám pomůžeme vybrat jiný. Stačí nám zavolat na 800 77 00 77 nebo napsat přes zmíněný odkaz.
    Martina

  • 90 %

    Dobrý den,
    před nedávnem jsem si rozbila mobilní telefon Samsung Galaxy S23 Ultra. A tím nastala
    přede mnou dilema jaký nový mobilní telefon pořídit. Po dlouhém rozhodování a studování
    mobilních telefonů na trhu mě upoutala nabídka na nový Xiaomi 14 T Pro. Hlavně jsem
    koukala na telefon s dobrým fotoaparátem a větší vnitřní paměti. A musím říct, že volba
    Xiaomi splnila vše co jsem hledala. A velice mile mě překvapilo, jak krásně běží systém a po
    pravdě mě velice nadchla kvalita fotoaparátu. Zároveň i ostatní výbava tohoto telefonu. Bála
    jsem se, že když půjdu z vlajkové lodě značky Samsung na telefon a víc jak polovinu
    levnějšího, že poznám ten rozdíl. A naopak, překvapila mě rychlost systému, velikost
    paměti a musím hlavně zmínit kvalitu fotek. Za mě skvělá volba poměru ceny a výkonu. Moc
    všem doporučuji.
    S pozdravem Terk

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi a přejeme hodně spokojenosti s novým telefonem :) Martina

  • 10 %

    • Zloději
    • Nic od nich neberte

    Jsou to zloději. 2 roky zpět, jsem rušil paušál. A teď po mně chtějí 180Kč + nepřišla mi žádná faktura, takže to šlo přes vymáhací firmu. Nikdy si od nich nic neberte.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    částka 180 Kč odpovídá výši poplatku za písemnou upomínku, kterou posíláme, pokud včas neobdržíme úhradu Vyúčtování. Může tedy jít o tuto záležitost. Rádi se na to podíváme konkrétně, když nám napíšete na [email protected]. V e-mailu popište situaci, uveďte číslo služby, kterou jste u nás využíval, nebo číslo plátce (specifický symbol z Vyúčtování) a první a třetí číslici z administrátorského hesla pro ověření. Martina

  • 10 %

    • Neseriozní jednání
    • Porušování smlouvy,jednostranné měnění parametrů
    • Tahání peněz ze zákazníků
    • Složitá,komplikovaná,nutná hesla!
    • Diktát ze strany Vodafone!

    Diktátorské,unfairové jednání!!!!!!
    Tahání peněz ze zákazniků!Diktují jednosranně jakou službu má zákazník používat!!!!!!!!Změnili mi službu bez dotazu a souhlasu jestli jí chci,samozřejmě za dražší!Porušování smlouvy,měněním parametrů ze strany Vodafon!Dražší dobíjení SIM karty a zkrácení doby její platnosti!!!!!!!!Do internetu pořád "vrtají",časté výpadky!Děs,hrůza,nehoráznost!"Zlaté UPC",původní operátor,byl klid,všechno fungovalo,seriozní jednání a žádné příkazy.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    je mi líto, že jste nespokojený :( Ke změnám služeb z naší strany přistupujeme jen velmi výjimečně, a pokud už k tomu dojde, vždy o tom zákazníky informujeme předem (obvykle zprávou ve Vyúčtování). Pokud vám nově nastavená služba nevyhovuje, zavolejte nám prosím na 800 77 00 77 nebo napište přes https://tam.je/dotazheureka, rádi vám pomůžeme najít jiné řešení. Co se týče platnosti kreditu a SIM karty, k tomu najdete podrobné informace na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/aktualni-vyse-kreditu/. A jestli máte nějaké potíže s pevným internetem, také nám prosím napište přes zmíněný odkaz, abychom to mohli prověřit a zajistit nápravu. Martina

  • 100 %

    Jsem moc ráda že jsem si zakoupila telefon Xiaomi14 T Pro.Všem moc doporučuji je fakt perfektní.Krasné fotky.Na ovládání úplně super.Žádny problém.Má vše co jsem očekávala.S pozdravem Renata

    Reakce obchodu Vodafone

    Hezký den, Renato,
    přeji vám mnoho příjemných hovorů a krásných zážitků s novým telefonem :) Martina

  • 100 %

    • Rychlost objednání
    • Neobdržel jsem dárek k objednanému zboží

    Sdílím recenzi na nové zakoupený telefon u Vodafone na Xiaomi 14T Pro, telefon mě nadchl svým designem, podporou rychlého nabíjení a hlavně bezdrátového nabíjení. Už jsem mohl odzkoušet taky fotoaparát který je více než skvělý a záznamem ve skvělé kvalitě. Pozitivní je také velikost paměti a AI.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení. Ohledně nedodaného dárku nám prosím napište přes https://tam.je/dotazheureka, rádi to prověříme. Martina

  • 100 %

    • Možnost splátkového nákupu.
    • Nemám co vytknout.

    Úplně perfektní domluva, zakoupený Xiaomi 14T pro,a Vodafone.cz poslal telefon velmi rychle,cena po slevách super .
    Telefon mě mile překvapil,je opravdu
    plný technologií a AI funguje bez problémů.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    jsem ráda, že objednávka proběhla v pořádku. Ať vám nový telefon dobře slouží :)
    Martina

  • 100 %

    Dobrý den,

    rád bych sdílel svou recenzi na Xiaomi 14T v elegantní barvě Titan Blue. Tento smartphone spojuje styl s vysokým výkonem. S výkonným procesorem a dostatečnou pamětí bez problémů zvládá multitasking a náročné aplikace. Displej je jasný a živý, ideální pro multimediální zážitky. Fotoaparát zachycuje detailní snímky s výborným dynamickým rozsahem, zatímco baterie zaručuje celodenní výdrž. Tento model představuje skvělou volbu pro ty, kdo hledají sofistikované zařízení s moderním designem.

    Pavel Varga

    Reakce obchodu Vodafone

    Hezký den, Pavle,
    přeji vám hodně spokojenosti s novým telefonem :) Martina

  • 100 %

    2.10. jsem na prodejně arkády Pankrác zakoupila telefon Xiaomi 14T. Tento telefon je naprosto perfektní. Rychlý. Pohodlné a jednoduché ovládání. Veškeré aplikace jsem hravě přetáhla ze starého telefonu. Je takový jak slibuje, skvělá vydrž, perfektní fotoaparát, jednoduché ovládaní.Radka

    Reakce obchodu Vodafone

    Hezký den, Radko,
    díky za vaše hodnocení. Přeji hodně spokojenosti s novým telefonem :) Martina

  • 100 %

    Zdravim ,super rychla obsloucha .Trvalo mi den od objednani do doruceni - vymenil jsem stari ale perfektne funkcni Xiaomi 12T PRO za novejsi 14T PRO . Jsem uplne prekvapeny s ten novejsi - skvele se chova .Vypada uzasne ,dela hezky fotko a je moc chitry. Doporucuji - nebudete litovat

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    jsem ráda, že jste telefon rychle obdržel :) Ať vám dobře slouží! Martina

  • 10 %

    • žádná
    • od koupě UPC je pevný internet pořád s výpadky
    • příšerná zákaznická podpora, kam se nedá dovolat
    • zdražování schované do vyúčtování pod čarou

    Naprosto příšerná firma, co se proměnila ve vlastní parodii. Dokonce u této telekomunikační firmy se přeruší i hovor s infolinkou a pracovník znovu nezavolá. Řeším velmi časté výpadky pevného internetu, technik vyslaný až na třetí pokus. Do té doby "Zákazníku, poraď si sám". Co mají v současném Vodafonu rádi, je zdražování. Za nekvalitní službu platit více. A protože by se to zákazníkům nemuselo líbit, tak to schovávají do vyúčtování. Hezky malý text pod čarou, kde je neurčitá formulace, že někdy např. v období do listopadu převedou na nový tarif. Starý tarif je nic nenutí zrušit, jen vlastní hamižnost. Žádný email nebo SMS notifikace. Hezky to schovat. Když se najednou tarif změní, posílat SMSky najednou umí. Třikrát fuj.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, Michale,
    je mi líto, že máte potíže s pevným internetem :( Pokud ještě potřebujete pomoc s vyřešením této záležitosti, napište nám prosím přes https://tam.je/dotazheureka, rádi se na to podíváme. Co se týče změny ceny, k takovému kroku přistupujeme jen výjimečně a vždy o tom zákazníky informujeme předem prostřednictvím Vyúčtování. Tento způsob informování o změně je v souladu s platnými zákonnými předpisy i Všeobecnými podmínkami. Vyúčtování za služby je základní doklad, podle kterého za služby Vodafonu platíte. Obsahuje všechny vaše služby a částky, které za ně platíte, a proto jsme vás informovali právě tímto způsobem. Kromě toho jsme připravili speciální informační stránku pro každého zákazníka a informace najdete také ve Zprávách z Vodafonu v samoobsluze Můj Vodafone. Martina

  • 10 %

    • nic
    • Původní telefon umí wifi volání, ale ne přes Vodafone
    • Objednáte v pondělí, zpracujou až podvečer ve středu (předají přepravci ve čtvrtek)
    • Záhadně ten podvečer ve středu přišel email o zpracování až po mé urgenci přes FB (1h zpětně)

    Potřebuju wifi voláni, podle seznamu podporovaných telefonů z jejich strany jsem byl donucen si nejen koupit nový ale ještě čistě přes ně. A viz. výše bída ke všemu

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    abychom mohli zaručit, že vám Wi-Fi volání bude správně fungovat, telefony testujeme a tuto funkci pro ně optimalizujeme. Tím se snažíme zajistit, aby vám Wi-Fi volání fungovalo bez potíží a poskytovalo co nejlepší kvalitu hovoru. Zároveň máme jistotu, že telefony obsahují správný firmware (včetně různých optimalizací a bezpečnostních prvků). Proto můžeme správné fungování Wi-Fi volání zaručit jen v telefonech zakoupených přímo u nás. Víc informací o Wi-Fi volání píšeme na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pokryti/volani-pres-wi-fi/. Co se týče nákupu v eShopu, snažíme se objednávky vždy vyřizovat co nejdříve, nejpozději do 5 pracovních dnů. Martina

  • 10 %

    Nelíbí se mi jednání ve Vodafonu zakoupil jsem si telefon k tomu jsem dostal jak dárek hodinky a tablet hodinky se porouchaly Vodafone mi řek abych ho reklamoval a vzápětí mi řekl že odstupuje od kupní smlouvy že hodinky už mi nový nedá ,žádný papír že servisu jen napsaný papír z Vodafonu že odstupuje od smlouvy dejte si pozor na ty pochybné dárky co Vodafone dává.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, Jane,
    mrzí mě, že došlo k takové situaci :( K vybraným telefonům poskytujeme jako dárek různá zařízení za 1 Kč. V případě, že takto získané zařízení nefunguje správně, samozřejmě je možné ho reklamovat. Takovou reklamaci pak standardně řešíme výměnou za stejné zařízení. Může se ale stát, že stejné zařízení už nemáme skladem, a proto zákazníkovi můžeme pouze vrátit cenu, kterou za něj zaplatil (1 Kč). Děkujeme za pochopení. Martina

  • 10 %

    Hodnotím operátora, nikoli obchod.
    Po zkušenostech s ostatními velkými hráči je Vodafone jednoznačně nejhorší operátor. Signál jako před 20 lety, jejich nesmyslné ověřování při přihlášení přes mobil je na hlavu...když mi nefunguje mobil, jak můžu přihlášení potvrdit Vodafonem zaslanou SMS?!...jejich helpline je kapitola sama o sobě...než vám to někdo zvedne, spíš se vám vybije baterka na telefonu. Katastrofa, asi tam jsou jen 3 zaměstnanci, aby bylo na vyšší prémie managmentu, hodinu čekající zákazník na lince je jim u prdele. Proč taky ne? Není stížnost, není problém. Hnus.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Náš signál je dostupný pro více než 99 % obyvatel, kde všude můžete volat s Vodafonem, uvádíme v mapě pokrytí na https://www.vodafone.cz/mapa-pokryti/. Omlouvám se, pokud jste měl potíže s kontaktováním naší infolinky. Napsat nám můžete přes https://tam.je/dotazheureka, rádi vám odpovíme e-mailem nebo zavoláme. Martina

  • 20 %

    • Po znerealizované objednávce inter+TV,která trvala docela dlouho i kvůli tomu,že se objednávka ,,nějakým způsobem neodeslala technikovi" (a i nemožnost připojení kvůli porušenému kabelu) a špatné komunikaci technika s Vodafonem (nepřesné uvedení údaje nemožnosti připojení),mi byla na dobropis zrušena platba za TV,zrušena celá objednávka a vytvořena nová.
    • Tak,a teď co je špatně! Objednávku jsme vytvořili 20.března. Ta se nějakým způsobem neodeslala technikovi,takže jsem se musel telefonicky připomenout a popohnat to! Poté jsme zjistili s technikem,že je poškozený kabel.Možnost připojení byl v tu chvíli ohrožen,ale ne znemožněn. Bylo zapotřebí sousedky,u které by se kabel přepojil bez větších zásahů. S tou to měl řešit technik,který ji ,,nezastihl" doma a ve zprávě od Vodafonu bylo,že sousedka s tím ,,Nesouhlasí"!!!??? Tak jsem se jí ptal a opravdu s ní nikdo nemluvil a technik sám říkal,že ji nezastihl!!! Takže jak to má tedy brát???!!! Opět jsem tedy volal na Vodafone,udělali jsme novou objednávku 14.6.2024 a já už v tu dobu byl domluven s technikem,že jakmile mu to přijde,tak se domluvíme. Celý následující týden 17-21.6.2024 jsem ho otravoval,jestli už mu to došlo. Nedošlo! Psal jsem mail na reklamační,aby mi někdo zavolal. Nikdo nezavolal! Dnes 2.7.2024 jsem ve volné chvilce z vlastní iniciativy opět kontaktoval Vodafone,jak to tedy vypadá a má objednávka ,,OPĚT" nebyla odeslána a byla jen založena!!! Operátor upravil nějakou věc a pak se to odeslalo!!! Co na to říct?????????????????????????????????????????????????????????????? Myslím,že kdyby se toto dostalo do rukou Violety Lucy,tak by to asi sranda nebyla!!!!

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    je mi líto, že jste měl potíže s objednávkou pevného internetu a Vodafone TV :( Pokud se zatím stále nepodařilo záležitost vyřešit, napište nám prosím přes https://tam.je/dotazheureka, rádi vám pomůžeme. Martina

  • 10 %

    Rušil jsem pevný internet, kdy je uvedeno, že po obdržení informace je třeba vrátit pronajaté zařízení (modem) do 14 dní. Dne 9.2.2024 (pátek odpoledne) mi přišla informace, že smlouva byla ukončena. Jelikož začala běžet lhůta 14 dní na vrácení pronajatého zařízení a Vodafone zkušeně poslal informaci o ukončení smlouvy v pátek odpoledne, nezbylo mi nic jiného, než poslat zařízení zpět Vodafonu 12.02.2024, což bylo hned pondělí po víkendu. Vodafone převzal zařízení dne 16.2.2024, týden po ukončení smlouvy. 10.3.2024 mi přišlo vyúčtování za období 9.2.-10.3.2024. Po zavolání mi bylo sděleno, že musím uhradit poměrnou část za pronajaté zařízení, které bohužel po zkušené informaci o ukončení služby v pátek odpoledne nešlo vrátit dříve, než v pondělí. Děkuji tedy Vodafonu za tyto perfektní prozákaznické praktiky a samozřejmě budu všem sdělovat, jak je vaše jednání super. Přeji krásný zbytek dne a doufám, že až si z těch pár drobných koupíte svačinku, že vám zaskočí. Mějte se krásně a dělejte ze sebe molekuly dál :).

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    pronájem zařízení účtujeme až do chvíle, kdy nám ho zákazník vrátí. Při výpovědi pevného internetu nebo Vodafone TV zákazníkům vystavujeme kód pro bezplatné vrácení modemu nebo set-top-boxu prostřednictvím PPL. Do dvou dnů od doručení zásilky do našeho centrálního skladu pronájem ukončíme a přestaneme ho účtovat. Martina