Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    U Vodafone jsem nakoupil Xiaomi 13T a spokojenost! Oceňuji balení včetně rychlonabíječky a pouzdra! Také skvělý fotoaparát a výdrž baterie.Telefon dorazil ke mě domů a vše v pořádku.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi a přejeme, ať vám nový telefon dobře slouží :) Martina

  • 10 %

    • Prý telefon se zvýhodněním... ale pak na vás vytáhnou zálohu 6000Kč za telefon za 4900Kč :D
    • Neříkají veškeré informace
    • Náhled smlouvy jim nefungoval, musel jsem potvrdit závazek na 24 měsíců "naslepo"

    Celkově mě to stálo cca 2h času a ježdění po Brně, načež jsem telefon nakonec objednal jinde.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    telefon za zvýhodněnou cenu je možné získat k vybraným tarifům z naší nabídky. Při objednávce nebo zakoupení v prodejně probíhá v systému automatická kontrola, která vyhodnotí, jestli je zapotřebí uhradit bezpečnostní jistinu. Jedná se o částku, kterou vracíme po třech včas zaplacených po sobě vystavených Vyúčtováních, takže o ni samozřejmě nepřijdete. Je mi líto, pokud se při objednávce objevily nějaké technické potíže. Co se týče nekompletních informací, napište nám prosím přes https://tam.je/dotazheureka, co konkrétně byste potřeboval doplnit, rádi vám odpovíme. Martina

  • 90 %

    Zakoupený telefon Xiaomi 13T u Vodafone.

    Telefon je svižný a rychlý. Dominantou je ovšem fotoaparát, který zejména večer vykazuje lepší ostření a světlost, než porovnávaný Samsung S22 5G.

    + je balený připravený k použití, tudíž s ochrannou fólií a obalem
    + 68W nabíjení Naprosto dostatečné, stejně je lepší nabíjet s ohledem na baterií na pomalejší nabíječce.

    - Čočky trochu vystupují, tak bez masivního obalu nebude ležet na stole rovně
    - Při 4k videu je vidět v náhledu trhání. V samotném videu naštěstí ne. Ale znejistěl jsem.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    přeji vám hodně spokojenosti s novým telefonem :) Martina

  • 10 %

    • Prodávají zboží, které nemají
    • Špatná komunikace

    Jeden den objednám zařízení skladem. Druhý den nic, třetí den pošlou SMS, že zboží není. V dnešní konkurenci totálně mimo. Silně nedoporučuji.
    Hlavně že si platí lidi, co to tady pak omlouvají jak je strašně mrzí, že stojí za nic. Kolik vám platí???

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, Ondro,
    jedná se o objednávku některého z nových modelů iPhone 15? O tyto telefony je velký zájem, a proto se skutečně mohlo stát, že jsme vaši objednávku nevyřídili :( V každém případě se vám za to omlouvám. Martina

  • 100 %

    • Super komunikace
    • Rychlé dodání

    U Vodafonu jsem koupila tel. Xiaomi 13T a naprosto jsem spokojená. Telefon dorazil za pár dnů. Moc se mi líbí a teď zkoumám jeho super funkce a hlavně mě zaujal fotoaparát. Je lepší než u Motoroly.U Vodafone jsem již více než 15 let a zatím spokojenost.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    těší nás, že jste dlouholetou zákaznicí Vodafonu, a děkujeme za vaši recenzi :) Přeji mnoho příjemných hovorů a krásných fotek s novým telefonem :) Martina

  • 100 %

    Na Vodafone jsem nakoupil Xiaomi 13T PRO a naprostá spokojenost! Telefon dorazil do pár dnů, naprosto bezpečně až ke mně domů a u Vodafone stoprocentní jistota podpory v případě potřeby.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, Jakube,
    jsem ráda, že jste s vyřízením objednávky spokojený. Ať vám nový telefon dobře slouží :) Martina

  • 100 %

    • Skladem telefony na eshopu.
    • Rychlost vyřízení a dodání.
    • netuším

    Rychlost vyřízení. Kvalitní eshop a zákaznická linka.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, Jane,
    děkujeme za vaše hodnocení :) Martina

  • 50 %

    • Doma mi wifi od Vodafone funguje perfektně. S O2 byly výpadky, což jsem viděl hlavně při sledování internetové televize. Sekala se, občas úplně spadla, psalo to nějaké chyby a různá nesmyslná čísla. I po návštěvě technika. S Vodafone jsem aspoň v tomto spokojen.
    • Mám cca týden mobilní tarif od Vodafone. Měl jsem od O2 a vše fungovalo skvěle, ale... Potřeboval jsem nějaký tarif s více GB, abych mohl využívat více mobilní data mimo wifi apod. Bohužel O2 nenabízelo víc než 8GB za slušnou cenu. Vodafone mi nabídl 15GB za cenu o 12 Kč vyšší než O2. Také neomezené volání a SMS. Přešel jsem tedy k Vodafone. Bohužel, po cca týdnu jsem v přechodu jinam. Na třech místech, kde jsem měl silný signál s O2 a v klidu si zavolal z domu (chalupa, tchýně, práce), tady ve všech třech místech musím ven mimo dům. Jinak si nezavolám. Mobilní data to samé. Strašně slabý signál a v práci rychlost stahování 0,04 mb/sec. Tzn. Nepoužitelné. Někdy spadne zcela, že signál je nedostupný, nebo tak nějak mi to psalo. K čemu je mi tedy 15 GB dat, když není možné je využít?

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, Milane,
    náš signál je dostupný pro víc než 99 % obyvatel, takže jsou určitě místa, kde je slabší. Ale snažíme se, aby jich bylo co nejméně a mobilní síť dál posilujeme. Kde všude můžete volat s Vodafonem, uvádíme v mapě pokrytí na https://www.vodafone.cz/mapa-pokryti/. Martina

  • 10 %

    • Nejhorsi spolecnost

    Vodafone - nejhorsi a nejblbejsi spolecnost co se tyce internetu, tv neberte to od nich !!!! Pri stehovani jsme nemeli tv pres mesic !!!!! Uplne nejdebilnejsi personal a pristup co jsem kdy videla jenom by chteli platit ucty nic vic mrdky !!!!

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    mrzí mě, že jste s námi tak nespokojený :( Pokud stěhování Vodafone TV stále není vyřešené, dejte nám prosím vědět přes https://tam.je/dotazheureka, rádi vám pomůžeme tuto záležitost vyřešit. Martina

  • 10 %

    • Nejhorší internet

    Již 14 dni výpadky internetu,v kuse stále dokola,snad každých 20 min,naskočí,funguje 10 minut a zas nic.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, Macku,
    pokud nepomáhá restart modemu odpojením z napájení, zavolejte nám prosím na 800 77 00 77, kde si v Hlasové samoobsluze vyberete volbu pro poruchy internetu a TV. Díky tomu se spojíte rovnou s techniky, kteří vaši službu zkontrolují. Nebo nám napište přes https://tam.je/dotazheureka, rádi váš požadavek předáme technikům. Martina

  • 10 %

    • Fiktivní vyúčtování
    • Nespolehlivé kontaktní centrum
    • Vymyslí si částku k zaplacení za nevyužívané služby
    • Kontaktní centrum jsou nevyškolení zaměstnanci

    Již podruhé v rozmezí dvou let, při rušení paušálu i internetu mi poslali fiktivní vyúčtování za měsíce, kdy jsem žádnou službu nevyuzivala a částky byly kompletně nesmyslné a vymyšlené. Na infolince Vám řeknou, že to musíte zaplatit a až při vyhrožování ČOI, se ozvou a řeknou, že nastala chyba a jsou rádi, že si vyúčtování hlídáte. Výsměch. Pozor na ně. Vše kontrolovat.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    je mi líto, že máte nesrovnalosti ve Vyúčtování. Pokud jde o čerstvou záležitost, napište nám prosím na [email protected], rádi naúčtované položky zkontrolujeme. Martina

  • 10 %

    • V blizkosti centra
    • Neprofesionální jednani od počátku do konce - nedodržují tarify z vlastni website, účtují si co chtějí. Drzy personal bez komunikační schopnosti v prodejne Vaňkovka (plesaty zrzek kolem 30ti s vředy na červeném nose).

    V slib - rychlost 100Mb/s ....za 199Kc / mesic (vyšší zde nebyla možná) , jak měli uvedeno na website, rychlost byla OK - 80 - 90 Mb/s... ale !!! začali nam účtovat 599 Kc / mesic (nikdy jsme neobdrželi smlouvu) jako kdyby dodavali 250 Mb/s - když jsem zavolal po obdržení uctenky o co jde - bylo mi oznámeno, ze nam posílají vyšší rychlost ( o kterou jsme nezadali) a ,ze to není jejich vina !!! , ze to těmi dráty k nam neprojde !!! (b*b na infolince pravil - "technologiii na to mame") , neb ty dráty Vodafone nevlastni (vlastni je firma vdovy po miliardářovi K) ... tudíž V nam "dodávala" rychlost o kterou jsme nezadali a to v oblasti, kde bylo technicky nemožné te rychlosti dosáhnout .... takový klasicky česky kocourkov...vyj*at ze zakaznikem a jeste z nej udelat blba ...ale klasicky Kc, za tu neposkytnutou rychlost chtěli - asi jako kdyby vám vodárna uctovala za vodu, kterou jste nespotřebovali a vymlouvala se na to, ze mají schopnost tu vodu dodávat (maji technologii) lisaci, ale těmi malymi trubkami k vám to neprojde .
    Uctovani za cely dalsi mesic celych 599 kc, prestoze internet sluzba byla pouze 1 tyden z toho mesice . Uctovat za to co nedodaji to umi, to jo ! Poslu stiznost Ombudsmanovi reklamovat to na V to nema cenu - chrani si vzdy vlastni zhnile jadro.

    Chování jejich zaměstnance v prodejne Brno - Vaňkovka (plesaty zrzek s červeným , vredatym nosem, nosi i brýle ) - tento velmi nesympaticky pan, neumí komunikovat se zakazniky a je agresivní ... placa hloupe / keca o věcech o kterých nemá ani sajnu - profesionalita zde naprosto chybí ... mel by si konopek jeden vybrat pro nej vhodne zaměstnání, na které povahove a hlavně intelektualne stačí tj kde není potřeba komunikace nad úrovni ZDS, nejlépe ve vykrmu vepru.

    Vodafone nikdy vice - fuj , fuj , fuj !!!

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    je mi líto, že jste s Vodafonem nespokojený :( Prosím napište nám přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazheureka, rádi celou situaci prověříme. Martina

  • 10 %

    • Žadne
    • Úplně k hovnu připojení na datech, po většině republiky převládá připojení dat E takže nepoužitelné. Domácí Wi-Fi taktéž nepoužitelná.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    je mi líto, že máte potíže s mobilním i pevným připojením :( Rádi vše prověříme na základě konkrétních příkladů, proto nám prosím zavolejte na *77 nebo napište přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazheureka. Martina

  • 10 %

    • Nestabilní internet

    Nejhorší internet co jsem zažil. Platim jak vocas každej měsíc abych každej den co přijdu z práce musel restartovat modem nebo čekat až se unáhlej “vyřešit výpadek v naší lokalitě. Dneska opět od 17h. Do 23h. Neočekávaný výpadek služeb. Nechápu, že jsem tak blbej že na starym bydlišti jsem měl tyhle problemy skoro pořád a když jsem se teď přestěhoval tak jsem šel do vodafonu znova s naivní představou, že tady by to mohlo fungovat normálně. Je fakt skvělý platit za služby který nefungujou tak jak maj. Kdyby to aspoň nebylo každej den… Nedovedu si představit že bych ve svojí práci si nechal platit za služby který nefungujou tak jak maj. Byla by mi hanba. Musim si sehnat co nejrychleji někde jinde internet a zrušit tenhle protože to je peklo. SILNĚ NEDOPORUČUJI a podotýkám, že tohle je moje první a snad jediná recenze co jsem kdy psal. PS. Vzteky nevidim.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    pokud máte výpadky služby každý den, tak to opravdu není v pořádku :( Prosím zavolejte nám na 800 77 00 77, kde si v Hlasové samoobsluze vyberete volbu pro poruchy internetu a TV. Díky tomu se spojíte rovnou s techniky, kteří vaši službu zkontrolují. Martina

  • 10 %

    • V životě ne doporučem Vadafon i nebudu používat

    Jsem 23.6.2023 byl na pobočce nahlásil co chci zrušit paušál. Dneska 10.7.2023. přišlo mne vyúčtování. Já teď musím zaplatit ještě jedno za to co ne používám ten účet i musím zastaví na pobočku.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    je mi líto, pokud došlo k nějakému nedorozumění. Pracovníci prodejen nemohou hned zrušit telefonní číslo. Tyto požadavky předávají specialistům, kteří pak zákazníky kontaktují telefonicky, aby se s nimi domluvili na konkrétním řešení (deaktivaci čísla, uvolnění k přenosu, snížení tarifu, převodu na dobíjecí kartu...) a termínu, ke kterému si zákazník změnu přeje. Také je třeba počítat s obvyklou měsíční výpovědní lhůtou. Pokud jste zatím s našimi specialisty nemluvil, zavolejte nám na *77 nebo 800 77 00 77, operátor vás přepojí na příslušné oddělení. Martina

  • 10 %

    Měsíce mi účtovali mnohem více než částku, kterou jsem podepsala, a trvalo více než 3 měsíce, než to opravili. Byli hrubí po telefonu a situaci jen zhoršili. Vřele doporučuji jít k někomu jinému, jako budu já.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    je mi líto, že máte nesrovnalosti v účtování služeb. Jestli ještě potřebujete pomoct s vyřešením této záležitosti, kontaktujte nás prosím přes https://tam.je/dotazheureka, rádi se na to s vámi podíváme a odpovíme vám e-mailem nebo zavoláme. Martina

  • 10 %

    Jedna velká tragédie.. od nepřehledného vyúčtování až po službu můj vodafone. Nedostatků je tolik, že se nehodlám zdržovat jejich vypisováním.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    na stránce https://pics.vodafone.cz/2/wsc/vysvetleni_vyuctovani.pdf najdete průvodce Vyúčtováním, tak třeba vám to pomůže lépe se zorientovat. Pokud máte jakékoliv nesrovnalosti v účtování, neváhejte nás kontaktovat přes https://tam.je/dotazheureka, rádi se na to s vámi podíváme. Také nám můžete napsat, co konkrétně se vám nelíbí na samoobsluze Můj Vodafone, zpětná vazba nám pomůže tuto službu dál rozvíjet. Martina

  • 10 %

    Moja skusenost s ceskym vodafonom so far:
    1. Navsteva pobocky so zaujmom o pevny internet. Pan na pobocke mi povedal, ze bude pozadovana kaucia 10 000, dovod neznamy.
    2. Zavolal som na infolinku s otazkou, ako dana kaucia vznikla. Nevedeli mi povedat dovod, ale moznost bola, ze som v registre exekucii.
    3. Na vlastne naklady som si nechal vyhotovit vypis z registra exekucii, ktory ukazal, ze tam ziadne dlzoby nemam. Zavolal som tam opat a v zasade mi povedali, ze dovody mozu byt rozne a mam zavolat v pondelok (bol vikend).
    4. V pondelok mi povedali, ze kaucia na moje meno uz nie je a mozem tak ist na pobocku pokracovat v dohodnuti internetu.
    5. Na pobocke mi povedali, ze bude pozadovana kaucia 2 000, nakolko som ako cudzinec rizikovy. Toto som si potreboval premysliet a tak som z pobocky odisiel.
    6. Rozhodol som sa kauciu zaplatit, prisiel na pobocku a tam mi povedali, ze tu kauciu predsa len nechcu a dohodol som si termin instalacie na dalsi tyzden v case 12:00-14:00.
    7. V termin instalacie som cakal do 15:30, nemohol som v zasade cely cas nic robit, nikto sa mi neozval. Zavolal som tak na infolinku, kde mi povedali, ze sa mi ozvu. Cakal som dalsich 1.5 hodiny (do 17:00), zavolal som zase. Na to mi pani povedala, ze nakolko mam slovenske cislo, nemohli sa so mnou spojit (sms pripomienka, ze mam v dany termin mi vsak prisla normalne!!! Preco mi to nepovedali uz na pobocke je dalsia zahada). Vraj si musim zohnat cz cislo, inak sa neda pokracovat - preco??? Nikto nevie.

    TL;DR - ani po 3 navstevach pobocky, 5 telefonatoch na infolinku a 5 hodinach cakania (zabity den dovolenky, dakujem) niesom k internetu o nic blizsie.

    Jeden velky chaos a neschopnost. Jedine stastie maju, ze na mojej adrese nemam alternativu. I ked pri urovni amaterizmu, s ktorou som sa pri vybavovani stretol, sa zacinam obavat, aby ten internet vobec siel.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    je mi líto, že se pořízení služby tak zkomplikovalo :( Pokud situace stále není vyřešená, napište nám prosím na [email protected], rádi vám pomůžeme. Martina

  • 10 %

    Nejhorší služba která může být. Máme od nich doma Internet a vůbec se nedá spoléhat na to jestli pojede nebo ne. Věčně vypadává a ještě k tomu je pomalý, a to máme zaplacených 300 mbit za vteřinu. Doporučuji pokud máte na výběr nějakou jinou firmu tak bych jednoznačně zvolil ji.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    je mi líto, že máte potíže s pevným internetem. Prosím vyzkoušejte tipy, které popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/pomale-pripojeni/. Kdyby nic z toho nepomohlo, zavolejte nám na 800 77 00 77, kde si v Hlasové samoobsluze vyberete volbu pro poruchy internetu a TV. Díky tomu se spojíte rovnou s techniky, kteří vaši službu zkontrolují. Nebo nám napište přes https://tam.je/dotazheureka, rádi se na to s vámi podíváme online cestou. Martina

  • 10 %

    • Drahý
    • Nestabilní
    • Nefunkční

    Internet nefunguje a když už jede tak rychlost není adekvátní k placené rychlosti už nikdy více jen vyhazování peněz a to vše za necelých 600 netbox má kvalitnější a rychlejší internet za menší cenu

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    je mi líto, že máte potíže s pevným internetem. Prosím vyzkoušejte tipy, které popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/pomale-pripojeni/. Kdyby nic z toho nepomohlo, zavolejte nám na 800 77 00 77, kde si v Hlasové samoobsluze vyberete volbu pro poruchy internetu a TV. Díky tomu se spojíte rovnou s techniky, kteří vaši službu zkontrolují. Nebo nám napište přes https://tam.je/dotazheureka, rádi se na to s vámi podíváme online cestou. Martina