Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Vodafone

78%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní

Hodnocení obchodu

458 recenzí z celkového počtu 1591 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 94 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 3 dny Průměrná doba dodání v dnech

Recenze Vodafone

Uživatel bez avatara

Hanka

Přidáno: včera, 19:40

10%

Vodafone je nejhorší operátor.Při ukončení smlouvy - odstoupení požaduje vypsání orginálního tiskopisu Vodafone a ten poslat na adresu.Vodafone Czech.Republic .a.s Junkových 2 Praha 5 150 00.Pošlete formulář doporučeně a Vodafone zašle SMS stím že budete blíže informováni.Pak už se neozve jen přijde SMS že máte něco platit.Na písemné vyzvání a urgence odstoupení - ukončení smlouvy písemně neodpovídá.Jen stále dokola posílá SMS kolik máte platit a že o odstoupení - výpovědi budete blíže informováni.Takovým jednáním oddalují ukončení - odstoupení od smlouvy a svým jednáním vědomně klamou zákazníka.
Na doporučené dopisy Vodafone neodpovídá jak zákon ukládá do 30 dnů.Zřejmě budu muset tuto situaci rešit právní cestou.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (1)
  • Ne

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník Vodafone

kalda

Přidáno: 17. října 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Mám to v místě bydliště.
Ověřený zákazník Vodafone

Petr Kříž

Přidáno: 15. října 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

70%

  • žádná
  • Nebylo možno vyzvednout v Brně, jel jsem 50 km do Břeclavi
  • Zmatek při vydávání, málem jsem odešel s prázdnou
  • Půl hodiny na pouhé vyzvednutí objednaného zboží je moc

Už to, že mi eshop nenabídl vyzvednutí v Brně mě celkem naštval, ale byl jsem ochoten zajet do 50 km vzdálené Břeclavi. Další jednání na prodejně bylo jako ze zlého snu, kdy pracovník mě málem poslal pryč, protože nemohl najít moji objednávku. Díky tomu, že jsem začal hlasitě protestovat, tak se k nám připojil další pracovník, který po čase vše vyřídil, ale půl hodiny na vyzvednutí - moc dlouho.

Reakce obchodu Vodafone

Pěkný den, pane Kříži,
eShop automaticky nabízí možnost vyzvednout objednaný telefon pouze v těch prodejnách, kde ho máme právě k dispozici. Pokud jsme tedy vybraný telefon zrovna v brněnských prodejnách neměli, nebylo zde možné objednat vyzvednutí. Omlouváme se za potíže s dohledáním objednávky a jsme rádi, že jste nakonec svůj mobil získal :)

Uživatel bez avatara

Tamara

Přidáno: 14. října 2017

20%

  • Jsem PRO pouze v případě změny operátora
  • Špatné, velice špatné pokrytí, na některých místech ve městě mám nulový signál, o signálu na horách ani nemluvím. Výpadky signálu během hovoru jsou zcela běžné.

Nebrat

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Reakce obchodu Vodafone

Hezký den, Tamaro,
náš signál pro volání i pro rychlá data přes LTE má nyní k dispozici 99 % obyvatel ČR. Budeme rádi, když nám přes https://www.vodafone.cz... napíšete konkrétní adresu, na které máte nulový signál nebo kde jste zaznamenala výpadky během hovoru. Určitě to prověříme a výsledek Vám dáme vědět e-mailem.

Ověřený zákazník Vodafone

Ověřený zákazník

Přidáno: 13. října 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

  • Přišla SMS že si mohu zboží vyzvednout a jakmile jsme dorazil telefon již nebyl u nich na prodejně ( nejspíše ho i přes mou rezervaci prodali)

Reakce obchodu Vodafone

Hezký den,
omlouváme se, že telefon pro Vás v prodejně nebyl připravený. Rádi to prověříme, když nám pošlete podrobnosti o Vaší objednávce přes https://www.vodafone.cz....

Ověřený zákazník Vodafone

Franta

Přidáno: 2. října 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Standardní kvalita obchodu Vodafonu.

Uživatel bez avatara

Mcsola

Přidáno: 1. října 2017

10%

  • Vodafone je nejhorší operátor. Kdekoliv na horách není signál to je u Tmobile nemuze stát jsem u vodafone 4rokem teď mi ale končí smlouva a nejsou schopni mi nabídnou ani lepší cenu za paušál. To přítelkyně ma T-mobile a ty po 2letech snížili cenu o cca 250kc plus ji přidali 2a půl gb internetu. A hlavně nemá vůbec problém že signálem. Co já cestují po celé čr a že signálem tesin problém deně!

Raději si vyberte jiného operátora nevím jak je to u 02 ale jak říkám u T-mobile není přijel že signálem a hlavně vám po 2letech dají zvýhodněnou cenu. Tady u vodafone jsou neschopní lidé. Už jen to ze T-mobile využívá velká většina lidí v čr! Mluví za vše minimálně 60procent lidi ma T-mobile.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (1)
  • Ne (1)

Reakce obchodu Vodafone

Dobrý den,
jestli máte potíže se signálem na nějaké konkrétní adrese, dejte nám prosím vědět přes http://tam.je/dotazheureka, rádi to prověříme a také pro vás připravíme nabídku na prodloužení smlouvy.

Uživatel bez avatara

Natali

Přidáno: 26. září 2017

10%

  • reklamace přes web žádná, už je to 15 dní co přes internet podala žádost na reklamací a nic. Asi začnu hledat jiného operátora

reklamace přes web žádná, už je to 15 dní co přes internet podala žádost na reklamací a nic. Asi začnu hledat jiného operátora

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (1)
  • Ne

Reakce obchodu Vodafone

Pěkný den,
online reklamaci je možné podat prostřednictvím formuláře na https://www.vodafone.cz.... Vždy se snažíme reagovat co nejrychleji, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů.

Ověřený zákazník Vodafone

Ověřený zákazník

Přidáno: 22. září 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

80%

máme bezvadnou kontaktní osobu pro business partnery, takže spokojenost

Ověřený zákazník Vodafone

Josef

Přidáno: 10. září 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • nedodrží slíbený termín a neobtěžuje se to oznámit

Po objednání na e-shopu mi 2. den přišly hned 2 maily slibující dodání do 2 dnů. Když ani po týdnu zboží nedorazilo a to bez jakékoli informace, pokusil jsem se dovolat na e-shop. NA INTERNETOVÝCH STRÁNKÁCH ANI V V TELEFONNÍ NABÍDCE VODAFONU SPOJENÍ NA E-SHOP NENAJDETE!!! Nakonec jsem se dovolal na Vodafone někam jinam, kde mi po dlouhém čekání sdělili, že mi telefon pošlou po 20. září!!! (měl mi přijít nejpozději do 4.září!!!). A TO SE MI VODAFONE NEOBTĚŽOVAL SDĚLIT!

Reakce obchodu Vodafone

Dobrý den, Josefe,
bohužel nevím, z jakého důvodu došlo ke zpoždění při vyřízení Vaší objednávky. Pokud šlo například o nějaký hodně žádaný telefon, je možné, že šel rychle na odbyt a čekali jsme na novou dodávku od výrobce. Co se týče kontaktování Vodafonu, přehled všech možností máme na stránce https://www.vodafone.cz/kontakty/.

Zobrazuji 1 - 10 ze 458 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...46