Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Vodafone

66%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní

Hodnocení obchodu

479 recenzí z celkového počtu 1635 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 82 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 1,8 dne Průměrná doba dodání v dnech

Recenze Vodafone

Ověřený zákazník Vodafone

Ověřený zákazník

Přidáno: 30. prosince 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Zboží skladem,rychlé dodání.

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Uživatel bez avatara

Bahnil

Přidáno: 20. prosince 2017

10%

  • Dříve spokojenost. Někteří dřívější pracovníci byli příjemní.
  • Nehezké chování ke slušnému dlouholetému zákazníkovi. Naprosto nelidský, studený přístup.
  • Špatné pokrytí oproti ostatním.

Kdokoli jiný jen ne oni.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (2)
  • Ne

Reakce obchodu Vodafone

Dobrý den, velice mě mrzí, že nejste spokojen s přístupem našich operátorů. Pokud vám můžeme nějak pomoci, napište nám prosím přes http://tam.je/dotazheureka.

Avatar uživatele

Jakub Procháska

Přidáno: 18. prosince 2017

10%

  • Máte hodně penez a času? Vodafone vám od toho pomuže...!
  • Dobrý den, rád bych se podělil s mojí osobní zkušeností s otřesným jednáním společnosti vodafone. Jedna věc jsou peníze které ze mě dostali, ale co mě opravdu rozčílilo je jednání které společnost má. Na uvod bych rád shrnul,že jsem u vodafonu byl pěknou řádku let a poslední 2-3 roky jsem měl dvě telefoní císla a v průměru jsem platil okolo 2tisic měsíčně, což si nemyslím že je málo od jednoho klienta. Vše začalo letos na jaře kdy jsem ,,zlepšil tarify”na lepší a samozdřejmě drazši. Jako stavajícímu zákazniku mi nabídli jeden tarif za 1180kč a druhý za 890kč. Nejen že při změně tarifu mi bylo naučtované ceny i starých tarifu ktere jsem již nevyužíval a po tydnu co byli tarify aktivní byli stejné terify nabízeny každý o minimalne 100kč levněji. No dobra nabídka pro dlouholetého klienta ne ? Ale aby toho nebylo malo na druhé číslo jsem operátorce se kterou jsem domlouval tyto naprosto vyhodné tarify žádal cenový limit na 700kč ktery samozdřejmě nebyl dodržen. A tehdy se vzrodil problém jmenem ,,komunikace se společností” obratem jsem na infolince reklamoval jak nedodrzení cenového limitu u tarifu a naučtování starých tarifu. No a jak sly mesíce a ja platil neco co jsem nechtel tak jsem víceméně kazdy volný čas resil reklamaci protože ani po desátem hovoru ty reklamace nikdo nebyl schopen zadat do systému i když mě pokaždé informovali a ujistili že opak je pravdou. Po dalšich x telefonátech a pár měsících se mi podařilo dostat zpět peníze za tarifi které mi byli naučtované navíc. Ale druha reklamace jakoby neexistovala dodnes i po skoro 2 měsiční komunikaci s reklamačním centrem vodafonu mi jen opakují že tato reklamace nikdy nebyla podaná a spousta vymluv které vás spíš naštvou než aby vám pomohli k nějakému řešení. Takže na zakladě tohoto jednáni jsem se rozhodl že chci jiného operátora. Vědel jsem že jsem vazany smlouvou proto jsem sebral poslední síly abych zavolal na helplinku, na kterou už jsem byl alergicky po nespočtu spatných zkušeností pri podávání reklamací. Kde jsem se chtel dozvědět jak mohu smlouvu rozvázat. Operátor mě ujistil že při odchodu mi nehrozí žádně poplatky. A tak jsem odešel k O2 kde za obdobné služby chteji o 800kč měně. Nicméně samozdrejme odchod se Vodafonu nelíbil takže za porušení smlouvy si naučtovali 5 tisic plus samozdřejmě 2 tisice za služby. Reklamační mail je v podstatě k ničemu protože se pokaždé na neco vymluví a nemají sebemenší zájem neco doopravdy vyřešit. Ani mě neštvou peníze které ze mě společnost vytáhla ale spíš o princip jak společnost jedná a byl bych rád aby se to dozvědělo co nejvíc lidí. Doufám že tento příběh pomuže spoustě lidem s výběrem operátora.

Co dodat...

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (3)
  • Ne

Reakce obchodu Vodafone

Dobrý den, je mi líto, že došlo k situaci, která způsobila Vaši nespokojenost. Rádi celou situaci znovu prověříme. Můžete se na nás obrátit přes http://tam.je/dotazheureka.

Ověřený zákazník Vodafone

Ověřený zákazník

Přidáno: 18. prosince 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • rychlé doručení

Zboží bylo rychle doručeno a dobře zabaleno.

Uživatel bez avatara

Anonym

Přidáno: 17. prosince 2017

10%

  • U této společnosti jsem byla 17let stoho 16let spokojená.Prestali chodit od nich informační SMS,tak jsem zapomněla uhradit včas,přišla jedna upomínka splatná do 5dnu od vystaveni-nevim jak to stihnu zaplatit ,když ve schránce jsem ji měla 5den od vystavení a tak to následovalo ještě 2x,protože sem nezaplatila včas.stalo mě to necelých 1400navic a doufám,že už je konec.Pani na infolinka se mě pomalu vysmála když sem se zeptala jak to mám zaplatit včas.S touhle společnosti už nechci mít nic společného,jde vidět jak si váží svých dlouholetých zakazniku
  • Už nikdy vice
  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (2)
  • Ne

Reakce obchodu Vodafone

Dobrý den, velice mě mrzí, že vám nepřišly SMS o vystavení Vyúčtování. Všechna Vyúčtování jsou ale dostupná v samoobsluze Můj Vodafone, kam se můžete kdykoliv podívat. Pokud Vám SMSky stále nechodí, napište nám prosím přes http://tam.je/dotazheureka a my to dáme do pořádku.

Uživatel bez avatara

NoMoreVodafone

Přidáno: 15. prosince 2017

10%

  • Nikdo me nerusi na dovolene
  • Nikdo me nerusi na dovolene protoze mi najednou vypovedela sim karta po prejezdu hranic. Zkousel jsem to resit s ceskou podporou, zahranicni podporou na miste ale obe dve souhlasili s rim kdyz sem rekl ze sem v hajzlu nemuzou mi pomoct. Takze super spolecnost (y).
  • Tarify maji taky jinak celkem drahe a nahovno.
  • Kdyz se jjm chcete dovolat a chcete pomoct tak to trva aspon hodinu a stejne vam nepomuzou.
  • Skoro me kvuli nim znasilnil medved protoze jsem si nemohl zavolat pomoc.

Nechodte k vodafonu je to nahovno spolecnost. Odted kdyz jdu na velkou stranu rikam ze du polozit vodafone.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (2)
  • Ne

Reakce obchodu Vodafone

Dobrý den, mrzí mě, že vám SIM karta v zahraničí nefungovala. Důvodem mohlo být vyčerpání Flexistropu nebo neaktivní roaming. Občas se také může stát, že se SIM karta nepřihlásí automaticky do sítě a je třeba ji vyhledat ručně. Pokud máte zájem, můžete nám napsat přes http://tam.je/dotazheureka, zkusíme zjistit, co se stalo.

Ověřený zákazník Vodafone

Lucie Budínová

Přidáno: 15. prosince 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Možnost platit online kartou.
  • Nic.

Kdykoliv potřebuji mobil nebo nějaké příslušenství, tak u Vodafone ráda nakupuji.

Uživatel bez avatara

Lucie

Přidáno: 12. prosince 2017

10%

  • služby
  • zákaznický servis

Kvůli reklamě jsem zakoupila datovou SIM.
Společnost mě dostala do SOLUSU, aniž by mne někdo na pobočce, na kterou jsem musela jít dvakrát kvůli ukončení smlouvy a i přesto to vyšlo až na 3. pokus. Že mi v minulosti vystavili nesmyslnou fakturu a mám dlužnou částku mne nikdo neinformoval. Dokonce mi i potvrdili, že mám platby uhrazeny. Musela jsem řešit kvůli neschopnosti zaměstnanců "je nám líto, ale nemůžeme Vám říct za co pohledávka je, protože to nemůžeme dohledat" přes Český telekomunikační úřad. Bohužel jsme nestihli zaslat námitku na písemné vyjádření Vodafone včas, protože jsem byla mimo bydliště, takže jsem nakonec uhradila, ale celá rodina, firma a obchodní partneři jsme od Vodafone odešli se všemi smlouvami. Rozhodně nedoporučuju! Nezažila jsem horší jednání a neschopnost zaměstnanců než je u této společnosti.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (2)
  • Ne
Ověřený zákazník Vodafone

Ověřený zákazník

Přidáno: 28. listopadu 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

  • vystavená fa v rozporu se zněním objednávky

Reakce obchodu Vodafone

Dobrý den,
mrzí mě, jestli jsme fakturu vystavili se špatnými údaji. Pokud ji potřebujete upravit, napište nám prosím přes http://tam.je/dotazheureka.

Ověřený zákazník Vodafone

Ověřený zákazník

Přidáno: 26. listopadu 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

40%

Huawei Mate 10 Pro jsem objednal 15.11.2017. U objednaného telefonu nabízeného v rámci předprodeje byla ikona s popisem "skladem". Zboží bylo za shodnou cenu nabízeno rovněž na jiných e-shopech s dostupností až od 21.11.2017 (ale s možností výběru barev krytů - u Vodafone pouze moca). Proto jsem se rozhodl učinit objednávku u Vodafone. Následnou kontrolou stavu objednávky na portále Vodafone jsem zjistil, že objednávka je pozdržena. První kontakt s call centrem (jmenovitě s paní Lusarovou) za účelem zjištění "stavu věci" byl tristní. Nejdříve jsem dozvěděl, že není schopná zjistit stav objednávky, poté že zboží není skladem. K žádosti o předání nadřízeného mi sdělila, že ten již není na pracovišti. Nicméně z dalšího rozhovoru vyplynulo, že nadřízený přítomen je, ale nepřeje si být obtěžován. Následně byl "monitorovaný" hovor pracovnicí Vodafone ukončen, když jsem se od ní dozvěděl, že více pro mne nemůže udělat. Špatný dojem byl částečně napraven následující den, kdy jsem dozvěděl, že pro doručení zboží je určující informace uváděná v popisu zboží, a to že zboží bude dostupné až od 1.12.

Reakce obchodu Vodafone

Dobrý den, předobjednávky telefonu Huawei Mate 10 Pro probíhají do 30.11. Oficiální prodej je až do 1. prosince, takže objednávky budeme moct začít zpracovávat až od tohoto data. Díky za pochopení a omlouvám se za případné komplikace.

Zobrazuji 1 - 10 ze 479 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...48