Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • nakoupil v obchodě Vodafone před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kupoval som si iPhone 8 plus a je škoda, že ho nemáme nikde v Prahe na predajne, kde si ho člověk môže prevziať, keď zaplatí za drahý telefón. Ideálny stav je ho mať ihned a nečakať na českú poštu.

  • nakoupil v obchodě Vodafone před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pozor - pouze 48 hodin na vraceni zbozi.
  • nakoupil v obchodě Vodafone před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost
    • Široká nabídka
    • Přehlednost stránek
    • S obchodem se nelze nijak spojit, pokud člověk například nestihne objednané zboží převzít. Jiné internetové obchody mají kontaktní e-mail a kontaktní linku. Operátor na *77 není naprosto schopen s objednávkou pracovat. To je podstatný nedostatek, vůči kterému mám výhrady.
  • nakoupil v obchodě Vodafone před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    byl jsem spokojem

  • nakoupil v obchodě Vodafone před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    80 %

    O. K.

  • 10 %

    • Od Oskara, od tarifu Slyším Vás, přes tarify na míru, přes ... prvních 15 let v pořádku, několik čísel jsme postupně přidali.
    • Po 17 letech jsem se rozhodl loni v říjnu odejít od Vodafone z důvodů zdražování ke Go mobilu. Odchod od Vodafone mne velmi zklamal. Telefonicky, mailem nejde, ani na pobočce to nejde, doporučeně až ...a ještě mi účtovali služby i po jejich jasném písemném vypovězení v řádném termínu. Dnes uzavřeno. Vracet se nebudeme.

    Dobře zvažujte, než se někomu upíšete. Vstoupíš snadno, stačí kývnout. Vystoupit nemůžeš. Nemyslíš - zaplatíš.

  • nakoupil v obchodě Vodafone před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • poradenství s výběrem telefonu
  • nakoupil v obchodě Vodafone před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Vstřícnost

    Vše v pořádku

  • 10 %

    • technické parametry (alespoň ty papírové)
    • nefunkční podpora
    • neochota

    Nenechal jsem se špatnými referencemi odradit, objednal jsem "Pevný internet" (na vyzkoušení), technik dorazil během pár dní, signál na místě super, instalace rychlá. Instalační technik si pravda pletl bity a bajty (možná i s byty). Trochu chybka je, že od samotné instalace je služba nefunční, pravděpodobně hw závada modemu. Několikrát jsem reklamoval službu na *77, hovořil jsem s technickou podporou (TP potvrdila nefunkčnost služby) - několikrát jsem byl ujištěn že se brzy někdo ozve (když ne dnes tak zítra). Poslal jsem reklamaci emailem. Po týdnu nejen že nedošlo k nápravě, ale ani se nikdo neozval. Ve vyúčtování mám službu účtovanou (smlouvu jsem ale neuzavřel, protože kurýr nebyl ochotný počkat až si smlouvu přečtu). Ale co je týden proti věčnosti:)

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    velice mě mrzí, že vám internet stále nefunguje. Napište nám prosím přes zabezpečený formulář na http://tam.je/dotazheureka, rádi vám pomůžeme.

  • nakoupil v obchodě Vodafone před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je pomalý. Více jak 24h trvalo pouze zpracování objednávky.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den,
    objednávky se snažíme zpracovávat co nejdříve a zpravidla je doručujeme do 2 až 3 pracovních dnů. Tato informace je uvedena přímo v objednávce.

  • nakoupil v obchodě Vodafone před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání
  • 10 %

    • Dříve spokojenost teď nikoliv.....
    • Vodafone platinum smart 7. Poprvé se telefon sám vypnul nešel zapnou reklamace vyřízena s výměnou baterie a přehrání softweru. Cca po druhé ta samá závada a najednou se vodafone a pobočka otočili zády a žádost zamítli. Jejich argumetnem bylo špatné nakládání z mobilem a ohnutá deska... Telefon je v pevným poudře je rovný nikde známky ohýbaní.. Do vodafone již nikdy !!! Ochota nulová!!!

    Nedoporučuji""!!!!!

  • nakoupil v obchodě Vodafone před 5 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží skladem,rychlé dodání.
  • 10 %

    • Dříve spokojenost. Někteří dřívější pracovníci byli příjemní.
    • Nehezké chování ke slušnému dlouholetému zákazníkovi. Naprosto nelidský, studený přístup.
    • Špatné pokrytí oproti ostatním.

    Kdokoli jiný jen ne oni.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, velice mě mrzí, že nejste spokojen s přístupem našich operátorů. Pokud vám můžeme nějak pomoci, napište nám prosím přes http://tam.je/dotazheureka.

  • 10 %

    • Máte hodně penez a času? Vodafone vám od toho pomuže...!
    • Dobrý den, rád bych se podělil s mojí osobní zkušeností s otřesným jednáním společnosti vodafone. Jedna věc jsou peníze které ze mě dostali, ale co mě opravdu rozčílilo je jednání které společnost má. Na uvod bych rád shrnul,že jsem u vodafonu byl pěknou řádku let a poslední 2-3 roky jsem měl dvě telefoní císla a v průměru jsem platil okolo 2tisic měsíčně, což si nemyslím že je málo od jednoho klienta. Vše začalo letos na jaře kdy jsem ,,zlepšil tarify”na lepší a samozdřejmě drazši. Jako stavajícímu zákazniku mi nabídli jeden tarif za 1180kč a druhý za 890kč. Nejen že při změně tarifu mi bylo naučtované ceny i starých tarifu ktere jsem již nevyužíval a po tydnu co byli tarify aktivní byli stejné terify nabízeny každý o minimalne 100kč levněji. No dobra nabídka pro dlouholetého klienta ne ? Ale aby toho nebylo malo na druhé číslo jsem operátorce se kterou jsem domlouval tyto naprosto vyhodné tarify žádal cenový limit na 700kč ktery samozdřejmě nebyl dodržen. A tehdy se vzrodil problém jmenem ,,komunikace se společností” obratem jsem na infolince reklamoval jak nedodrzení cenového limitu u tarifu a naučtování starých tarifu. No a jak sly mesíce a ja platil neco co jsem nechtel tak jsem víceméně kazdy volný čas resil reklamaci protože ani po desátem hovoru ty reklamace nikdo nebyl schopen zadat do systému i když mě pokaždé informovali a ujistili že opak je pravdou. Po dalšich x telefonátech a pár měsících se mi podařilo dostat zpět peníze za tarifi které mi byli naučtované navíc. Ale druha reklamace jakoby neexistovala dodnes i po skoro 2 měsiční komunikaci s reklamačním centrem vodafonu mi jen opakují že tato reklamace nikdy nebyla podaná a spousta vymluv které vás spíš naštvou než aby vám pomohli k nějakému řešení. Takže na zakladě tohoto jednáni jsem se rozhodl že chci jiného operátora. Vědel jsem že jsem vazany smlouvou proto jsem sebral poslední síly abych zavolal na helplinku, na kterou už jsem byl alergicky po nespočtu spatných zkušeností pri podávání reklamací. Kde jsem se chtel dozvědět jak mohu smlouvu rozvázat. Operátor mě ujistil že při odchodu mi nehrozí žádně poplatky. A tak jsem odešel k O2 kde za obdobné služby chteji o 800kč měně. Nicméně samozdrejme odchod se Vodafonu nelíbil takže za porušení smlouvy si naučtovali 5 tisic plus samozdřejmě 2 tisice za služby. Reklamační mail je v podstatě k ničemu protože se pokaždé na neco vymluví a nemají sebemenší zájem neco doopravdy vyřešit. Ani mě neštvou peníze které ze mě společnost vytáhla ale spíš o princip jak společnost jedná a byl bych rád aby se to dozvědělo co nejvíc lidí. Doufám že tento příběh pomuže spoustě lidem s výběrem operátora.

    Co dodat...

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, je mi líto, že došlo k situaci, která způsobila Vaši nespokojenost. Rádi celou situaci znovu prověříme. Můžete se na nás obrátit přes http://tam.je/dotazheureka.

  • nakoupil v obchodě Vodafone před 6 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé doručení

    Zboží bylo rychle doručeno a dobře zabaleno.

  • 10 %

    • U této společnosti jsem byla 17let stoho 16let spokojená.Prestali chodit od nich informační SMS,tak jsem zapomněla uhradit včas,přišla jedna upomínka splatná do 5dnu od vystaveni-nevim jak to stihnu zaplatit ,když ve schránce jsem ji měla 5den od vystavení a tak to následovalo ještě 2x,protože sem nezaplatila včas.stalo mě to necelých 1400navic a doufám,že už je konec.Pani na infolinka se mě pomalu vysmála když sem se zeptala jak to mám zaplatit včas.S touhle společnosti už nechci mít nic společného,jde vidět jak si váží svých dlouholetých zakazniku
    • Už nikdy vice

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, velice mě mrzí, že vám nepřišly SMS o vystavení Vyúčtování. Všechna Vyúčtování jsou ale dostupná v samoobsluze Můj Vodafone, kam se můžete kdykoliv podívat. Pokud Vám SMSky stále nechodí, napište nám prosím přes http://tam.je/dotazheureka a my to dáme do pořádku.

  • 10 %

    • Nikdo me nerusi na dovolene
    • Nikdo me nerusi na dovolene protoze mi najednou vypovedela sim karta po prejezdu hranic. Zkousel jsem to resit s ceskou podporou, zahranicni podporou na miste ale obe dve souhlasili s rim kdyz sem rekl ze sem v hajzlu nemuzou mi pomoct. Takze super spolecnost (y).
    • Tarify maji taky jinak celkem drahe a nahovno.
    • Kdyz se jjm chcete dovolat a chcete pomoct tak to trva aspon hodinu a stejne vam nepomuzou.
    • Skoro me kvuli nim znasilnil medved protoze jsem si nemohl zavolat pomoc.

    Nechodte k vodafonu je to nahovno spolecnost. Odted kdyz jdu na velkou stranu rikam ze du polozit vodafone.

    Reakce obchodu Vodafone

    Dobrý den, mrzí mě, že vám SIM karta v zahraničí nefungovala. Důvodem mohlo být vyčerpání Flexistropu nebo neaktivní roaming. Občas se také může stát, že se SIM karta nepřihlásí automaticky do sítě a je třeba ji vyhledat ručně. Pokud máte zájem, můžete nám napsat přes http://tam.je/dotazheureka, zkusíme zjistit, co se stalo.

  • nakoupil v obchodě Vodafone před 6 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Možnost platit online kartou.
    • Nic.

    Kdykoliv potřebuji mobil nebo nějaké příslušenství, tak u Vodafone ráda nakupuji.

  • 10 %

    • služby
    • zákaznický servis

    Kvůli reklamě jsem zakoupila datovou SIM.
    Společnost mě dostala do SOLUSU, aniž by mne někdo na pobočce, na kterou jsem musela jít dvakrát kvůli ukončení smlouvy a i přesto to vyšlo až na 3. pokus. Že mi v minulosti vystavili nesmyslnou fakturu a mám dlužnou částku mne nikdo neinformoval. Dokonce mi i potvrdili, že mám platby uhrazeny. Musela jsem řešit kvůli neschopnosti zaměstnanců "je nám líto, ale nemůžeme Vám říct za co pohledávka je, protože to nemůžeme dohledat" přes Český telekomunikační úřad. Bohužel jsme nestihli zaslat námitku na písemné vyjádření Vodafone včas, protože jsem byla mimo bydliště, takže jsem nakonec uhradila, ale celá rodina, firma a obchodní partneři jsme od Vodafone odešli se všemi smlouvami. Rozhodně nedoporučuju! Nezažila jsem horší jednání a neschopnost zaměstnanců než je u této společnosti.