Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Vodafone

76%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní

Hodnocení obchodu

430 recenzí z celkového počtu 1511 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 100 % Zákazníků dorazilo zboží v pořádku
  • 97 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 1,7 dne Průměrná doba dodání v dnech

Recenze Vodafone

Uživatel bez avatara

Kamil Zednář

Přidáno: 21. června 2017

10%

  • Přes 250,- ZA JEDEN MB ve Švýcarsku. Na takové likvidační praktiky se musí upozornit. Představte si, že jedete do Švýcarska, nevšimnete si roamingu, stáhnete 1GB a doma vám přijde účtenka na ČVTRT MILIONU!!

Zloději

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Uživatel bez avatara

Klara.dob.

Přidáno: 21. června 2017

10%

  • Zloději první třídy!

Už 5 měsíců žádám o zrušení smlouvy! Jejich zaměstnanci mi řekli, že smlouva je zrušena, takže jsem to, už na dále neřešila a číslo nepoužívala. Žiju v zahraničí a když jsem přijela tak jsem se nestačila divit! Přišli mi dva účty navíc ještě s penálemi. Hned jsem začala řešit reklamaci, která mi byla již 3x zamítnuta a opakují mi stále ty samé fráze! Odepisují po dlouhé době (14 dni) schválně, aby to prodlužovali a mohli dál a dál kasírovat, i přesto, že jsme řešili reklamaci, já číslo nepoužívala a čekala na vyjádření dluh navyšovali. Nyní se vyšplhal až na 7000+ po me chtějí částku za zrušení smlouvy, kterou mi i kdyz jsem poslala podle jejich doporučení formulář na zrušení stejně nezrušili a jen převedli na jiný tarif! Je to banda zlodějů a hodlám to řešit právně! O ty peníze mi ani tak nejde ( i když bych je raději vyhodila z okna) tak mi jde o princip. Jak si tohle můžou vůbec dovolit?

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (1)
  • Ne
Uživatel bez avatara

Anonym

Přidáno: 20. června 2017

40%

  • Minulý měsíc mi přišla informativní sms o končící smlouvě u tarifu a extra minutách. 20.5.2017 jsem tedy kontaktovala centrum péče o zákazníka, kde jsem se ptala na možnosti prodloužení smlouvy. Bylo mi řečeno, že můj stávající tarif se celoplošně ruší a mohou mi nabídnout neomezený tarif. Vzala jsem si den na rozmyšlení a s operátorkou jsem se domluvila, že mi zavolá druhý den v 16:00. Nikdo nevolal, takže jsem další den volala opět já. Na tarifu jsme se domluvili a bylo mi řečené, že tarif se aktivuje do 24h. Po 3 dnech jsem zjistila, že mám tarif stále stejný, ale už za plnou cenu, protože smlouva již vypršela. Opět jsem tedy volala na centrum péče o zákazníka. Jiná operátorka se mi omluvila a sdělila mi, že mám nastavený flexistrop, kvůli kterému to nešlo aktivovat. (Nikdo mi ale neřekl, že to nejde při prvním telefonu. Ani se mi nikdo neozval následně.) S druhou operátorkou jsem si tedy nastavila vyšší flexistrop a opět mi bylo sděleno, že do 24h bude tarif aktivován. Po 4 dnech stále nic. Opět jsem volala na Vodafone. Mezitím mi běžel tarif za 600,-, kde už jsem měla vzhledem ke skončením extra minutám vyčerpané minuty v balíčku a měla jsem minutu asi za 7,-. Se třetí operátorkou, která se mi opět omlouvala jsem se domluvila, že vzhledem k pochybení z jejich strany si mám po vyúčtování zavolat, že s fakturou se domluvíme. Po týdnu slibů aktivace do 24h jsem měla konečně aktivovaný nový tarif. Po vyrozumění o vyúčtování jsem dnes 20.6.2017 volala opět na zákaznickou linku. Operátorka mi řekla, abych chvilku vydržela a cca po 1 minutě byl hovor najednou ukončen. Nikdo mi zpět nezavolal. Volala jsem tedy odpoledne znovu, kdy jsem už asi páté operátorce řekla celou historii a že mi bylo doporučeno zavolat po vyúčtování, že s fakturou něco uděláme. Operátorka na mě po několika vteřinách začala zvyšovat hlas, že aktivační sms obdrželi až 31.5.2015, že jsem si vyčerpala minuty a mohu si za to sama. Po několika minutách, kdy na mě operátorka řvala, že jsem neměla nikam volat, když jsem si vyčerpala minuty, jsem jí poděkovala za ochotu a rozloučila se. Operátorka mi na konci slovy, že jako malou kompenzaci mi teda může dát nějaká data, nabídla volná data asi na 3 měsíce. Odmítla jsem a položila. Ještě ten den jsem šla do třetice na pobočku vodafone v ČB, kde jsem natrefila na velmi příjemného mladého muže, který po 5 minutách zkoumání celé historie uznal, že pochybení bylo na straně prodejce a rozumně jsme se domluvili. Operátorkou jsem byla velmi nepříjemně zaskočena a uražena. Nechápu, jak si může dovolit křičet na zákazníka.

Můj problém se nakonec vyřešil, ale stálo mě to hodně přemáhání, abych někomu nenadávala. Vždy už budu vše řešit na pobočce, než volat na centrum péče o zákazníka!!!!!

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne
Ověřený zákazník Vodafone

Ověřený zákazník

Přidáno: 12. června 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

  • Neochota.
Uživatel bez avatara

Halaška

Přidáno: 9. června 2017

10%

  • nic
  • Mohu řict z vlastni zkušenosti že na call centru sedi jeden debil vedle druheho, nejprve mi tvrdi ze zaplati 1047 za odstoupeni od internetu tak ok zaplatim jelikoz jsem presel z wifi na adsl od vodafonu do 14dnu jsem odstupoval od smlouvy jelikoz internet nefungoval bud vubec nebo uplne pomalu a ted po mne chcou aktivacni poplatek za aktivaci a podobne sračky takže clovek aby platil dvojku za neco co nefunguje...... no vysranost tehle spolecnosti

vic debilu na jednom miste

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne
Ověřený zákazník Vodafone

Merovian

Přidáno: 25. května 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • Cena
  • málo produktů
Ověřený zákazník Vodafone

Ověřený zákazník

Přidáno: 21. května 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

vubec neprisel potvrzujici mail, zbozi sem stornoval a koupil u konkurence

Ověřený zákazník Vodafone

Jana

Přidáno: 12. května 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace
  • žádné
  • viz chat

poprvé, co jsem nespokojená s "neslužbami" shopu, a to nakupuji po internetu téměř stále....nejhorší zkušenost s Vodafonem a "nejlepší rada" operátora ze shopu - kupte si telefon jinde!!!!!! Díky za radu!!!!!

Reakce obchodu Vodafone

Dobrý den, Jano,
omlouváme se, že jsme vaši objednávku kvůli vyprodání objednaného modelu už nemohli vyřídit. Protože vámi objednaný telefon už nebudeme mít, nemohli jsme vám ho dodat ani později. Za zpětnou vazbu na operátora děkujeme, samozřejmě to prověříme.

Ověřený zákazník Vodafone

Jan Novák

Přidáno: 12. května 2017

  • Doporučuje obchod
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

70%

Má objednávka byla systémem chybně zpracována - po mé telefonické urgenci mi bylo toto sděleno s tím, že daný produkt už není skladem a že jej neobdržím. Nicméně jsem si vymohl, abych produkt od Vaší společnosti dostal, jelikož chyba byla na Vaší straně. Přes tyto nepříjemné skutečnosti jsem ve výsledku s nákupem spokojen.

Reakce obchodu Vodafone

Hezký den, Jane,
výjimečně se stane, že se zboží vyprodá a informace se na stránky dostane až se zpožděním. Jsme ale rádi, že to nakonec dobře dopadlo a mohli jsme vám vše doručit.

Ověřený zákazník Vodafone

Zapl

Přidáno: 11. května 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

  • Nevím
  • Personál

Proškolit personál

Reakce obchodu Vodafone

Pěkný den, pane Zaple,
mrzí nás, že jste nebyl s našimi pracovníky spokojený. Kdybyste měl nějaké konkrétní podněty nebo zpětnou vazbu, můžete nám ji poslat přes https://www.vodafone.cz..., rádi ji předáme.

Zobrazuji 1 - 10 ze 430 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...43