Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co mám už podruhé hodnotit, když dodnes nemám zboží? Absolutně nespolehlivý obchod. Nakoupila jsem u Vás poprvé a naposledy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s objednávkou. Probíhala u nás inventura do 13.1.2025. Vaše objednávka je vyexpedovaná 18.1.2025. Omlouváme se za čekání.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Stále čekám, zda zboží dorazí.

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s objednávkou. Probíhala u nás inventura do 13.1.2025. Vaše objednávka je vyexpedovaná 18.1.2025. Omlouváme se za čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pět dní kompletují objednávku která obsahuje dva stejné druhy zboží.

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s objednávkou. Probíhala u nás inventura do 13.1.2025. Vaše objednávka je vyexpedovaná 18.1.2025. Omlouváme se za čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Extremne dlouho doba do odeslani balicku
    • spatne naprogramovany eshop

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s objednávkou. Probíhala u nás inventura do 13.1.2025. Vaše objednávka je vyexpedovaná 16.1.2025. Omlouváme se za čekání.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace a snad zboží přijde

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s objednávkou. Probíhala u nás inventura do 13.1.2025. Vaše objednávka je vyexpedovaná 15.1.2025. Omlouváme se za čekání.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    03-01-2025 10:42:08 neznán ani stav vyřízení objednávky

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již skoro týden čekám na zboží, nemám žádné informace.

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již je to 7 dní a zboží nedorazilo

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Na našich stránkách, bylo uvedeno, že máme inventuru a zboží budeme postupně expedovat od 13.1.2025.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    Aby mi při koupi propisovací tužky s mužským jménem přišla tužka s jeho ženskou obdobou, je pro obchod pořádný kiks, ani nemám chuť na reklamaci...

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel, když nepodáte reklamaci nedá se to jinak dořešit. Stačí napsat email a tužku by jsme Vám vyměnili na naše náklady.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržel jsem něco jiného než jsem si objednal

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel jsme neobdrželi žádný email, pro řešení reklamace.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vyrobek neplni ucel,netoci se

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel neevidujeme od Vás žádnou reklamaci. Stačilo zboží nafotit, natočit krátké video, a napsat email. Vše by se dořešilo k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží došlo později a nefunguje

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Objednávku jsme předávali dopravci 11.12.2024, z naší strany byla lhůta dodržená. Za dopravce neručíme. Neevidujeme žádný email s reklamací. Stačí napsat email a vše by se dořešilo.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišel mi jiný parfém než jsem objednala a na ani originální baleni

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádný email, aby jsme mohli problém vyřešit. Stačilo nafotit produkt, poslat dotaz. Parfémy posíláme v originálním balení.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Furt čekám!!

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Objednávku jste vytvořili 18.11.2024, peníze na náš účet byli připsány 19.11.2024. Objednávka se zabalila a 22.11.2024 byla předána dopravci. Dnes by Vám ji dopravci měli předat.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží došlo poškozené a jelikož obal, v kterém přišlo byl bez vad, je tudíž jasné, že chyba byla na straně obchodu nikoli přepravce.

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Vše jsme s Vámi dořešili po emailu a peníze za poškozené zboží vyplatili.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo v totálně dezolátním stavu

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikaci s Vaší objednávkou. Šlo o křehké zboží, mohlo se přepravou poškodit. Neevidujeme o Vás žádný email. Stačilo napsat a poslat fotografie poškozeného zboží, určitě by jsme se domluvili na případné kompenzaci.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dosud mi nic nepřišlo

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel nedošlo ke spárování platby s heurekou.
    Samozdřejmě je to naše chyba za což velká omluva. Stačilo napsat email, že stále čekáte na objednávku a hned by se to začalo řešit.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    obchod jako dobrý,ale protukt stojí za prd

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Nemůžu dohledat žádnou komunikaci s Vámi, proto nevíme o co se jedná. Klidně nám napište email, můžeme to dořešit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Neochota vyjít zákazníkovi vstříc.
    Nedorucen darek k nákupu na který jsem měla nárok a byl v objednávce.

    Reakce obchodu VMD

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel nemůžu dohledat nějakou komunikaci s Vámi.
    Stačilo napsat nebo zavolat, vše by jsme dořešili ke spokojenosti.

    S pozdravem Žaneta Zichová