• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přehledné stránky
    • Neskutečně dlouhá doba dodání
    • Neví, co vůbec mají a nemají
    • Přístup s naprostým nezájmem

    Byla jsem vcelku nespokojená. Trvalo to deset dní, nakonec mi bylo řečeno, že to, co jsem chtěla nemají, ani mít nebudou, ať si vyberu něco podobného a to také neměli. Víckrát ne. Hlavně, že si do každého emailu paní píše, že je Bc. Objednala jsem si to z hairstore, super přístup, objednávka v pondělí odpoledne, kurýr tu byl v úterý v devět ráno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -co si objednáte, nedostatnete i po utvrzení prodejcem, že zboží dle objednávjky je připraveno
    • -nespolehlivost
    • -neserioznost

    -sice si zboží lze objednat přes internet a pak po upozornění, že máte vše připraveno přijít, jenomže prodejce když přijdete vám klidně oznámí, že část vašeho zboží prodal a není pravda, že skutečně máte tedy připraveno co jste objednali a dostali od obchodu potvrzeno. To pokládám za velmi neseriozní,nespolehlivost.
    Nedoporučuji, pakliže se nemůžete spolehnout na jejich tvrzení ohledně připraveného zboží.

    Reakce obchodu Loreal

    Dobrý den,
    paní objednala barvy INOA, které byly ve výprodeji. Objednala velký počet kusů, které jsme díky výprodeji již neměli - a jednoduše tyto barvy se již nevyrábí, proto jsme je nemohli dodat. Loreal změnit barvy INOA za INOA 2, které mají jiné složení - proto také INOA 1 vyprodáváme a i u objednávky je uvedeno, že jsou dostupné do vyprodání zásob. Měli jsme skladem tedy posledních 5 ks barvy a těchto 5 ks bylo nabídnuto paní. Ostatní výrobky, které paní objednala, byly skladem a připraveny k převzetí.
    Zboží pro osobní převzetí je vždy připraveno, toto byla specifická situace ohledně výprodeje a omezeného počtu kusů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá cena
    • zboží zaslali omylem 2 x, přitom bylo objednáno jen jednou, došla mi jen jedna potvrzená objednávka, nejspíš někdo pochybyl, na emailový dotaz a upozornění však do dnešního dne nikdo nereagoval :-(

    dobrá cena , vše ok, pokud nejsou problémy, komunikace prachbídná :-(

    Reakce obchodu Loreal

    Díky akci Den poštovného zdarma nám přišlo enormní množství objednávek, proto jsme nereagovali na emaily tak rychle. Druhý balíček jste odmítla a jistě se nám brzy vrátí. Nemyslím si, že by byl důvod dvojího zaslání pro nedoporučení obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemám zboží ani zprávu,jen žádost o hodnocení obchodu. Podivné.

    Reakce obchodu Loreal

    Dobrý den,

    několikrát jsme Vám psali na email, ale nedostali jsme odpověď. Buď jste zadala špatný email anebo z nějakého důvodu nedošel (na gmail se to někdy stává).
    Mrzí nás, že došlo k takovému problému a věříme, že se vše vyřeší.

    www.vlasy-loreal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Kvalitní sortiment
    • Špatná komunikace
    • Dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Neobdržela jsem potvzení objednávky ani povrzení o platbě. Nikdo mi ani neodpovedel na email, ale objednavka dorazila v poradku.

    Reakce obchodu Loreal

    Dobrý den,
    doporučuji zkontrolovat spamový koš, emaily chodí automaticky, nejspíše se vyfiltrovaly.
    www.vlasy-loreal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží za výhodné ceny
    • možnost osobního odběru
    • Nekomunikace
    • Dlouhá doba, po kterou se nic neděje...

    Možná je to jen nedorozumění, ale zatím se bohužel obchod neprojevil v profesionálním přístupu k zákazníkovi...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatna komunikace

    zboží bylo na skladě obědnala jsem ho,poté přišel e-mail není skladem,dodnes zboží nedodano je to přes měsíc

    Reakce obchodu Loreal

    Objednávka již byla vyřízena, od ledna 2012 jsme rapidně snížili ceny a nejspíše díky tomu přišlo obrovské množství objednávek, do toho nám selhal dodavatel a tak jsme sami nevěděli, kdy zboží dorazí. Nyní je již vše v pořádku a věřím, že naše ceny budou moci nadále zůstat takto nízko.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • je škoda, že se z obchodu neozval nikdo, aby mi včas sdělil, že zboží, které jsem objednala, není na skladě a není tedy možné mou objednávku odeslat. musela jsem se po několika dnech ozvat sama.

    Reakce obchodu Loreal

    Omlouváme se za pozdní komunikaci, čekali jsme výrobek každým dnem, ale dodavatel bohužel zklamal a neposlal výrobky včas:-( Jsem ráda, že jsme se nakonec dohodli na zaslání jiného laku a děkuji za objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny
    • špatná komunikace

    Zboží jsem si objednala před 18 dny a ještě nedorazilo i když bylo udáno u produktu info že bude na skladě do 7 dnů. Když jsem poslala dotaz bylo mi sděleno že dorazí, ale bude to celkově 3 kalendářní týdny od objednávky, což je děs...Bohužel to nebylo poprvé co se to stalo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vše by bylo v pořádku, pokud by mi přišly produkty, které jsem si objednala! Sice to byl vánoční balíček za stejnou hodnotu "šampón + maska", ale úplně jiný typ. Jelikož jsem nechtěla vše zas posílat zpět.....tyto produkty si pro tentokrát ponechám a vyzkouším.....ale pro příště bych prosila větší pozornost při balení! Děkuji.

    Reakce obchodu Loreal

    Děkujeme za reakci. Velice mě mrzí chyba, kterou způsobila naše pracovnice. Pokud byste měla zájem, výrobky bychom Vám vyměnili okamžitě za správné. Při zasílání výrobků zpět bychom Vám samozřejmě uhradili veškeré náklady, které by Vám přitom vznikly. Omlouvám se za naši chybu. www.vlasy-loreal.cz