-
Nedoporučuje obchod
Nepříjemný, arogantní personál. Prodejna je zároveň výdejnou zásilkovny, což není na první dojem vůbec zřetelné, alespoň já jsem si toho při vstupu vůbec nevšimnul. Paní zprvu řešila své organizační záležitosti a musel jsem čekat než si je vyřeší, přestože jsem byl jediný zákazník v obchodě. Když jsem se dočkal, požadovala po mne heslo pro výdej, které tento obchod při eshopové objednávce nezasílá. Domnívala se, že jsem zákazníkem Zásilkovny, což jsem neměl tušení. Nebyl jsem schopen ji vysvětlit, že žádné heslo nemám. Chovala se arogantně a dělala ze mne hlupáka. Po nějaké době mě již odmítala vůbec obsloužit. Díky tomu, že jsem se i nadále dožadoval objednané a zaplacené zásilky došlo k vysvětlení. Žádná omluva ze strany prodavačky, musel jsem stát a poslouchat její názor, abych se dočkal svého zboží, které celou dobu držela v ruce a odmítala mi ho dát.
Pokud někdo chce, aby se mu za jeho peníze někdo doslova smál a nevážil si jej jako návštěvníka, ideální prodejce.Reakce obchodu Vlapa.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Ráda bych se vyjádřila k Vaší recenzi a uvedla některé skutečnosti na pravou míru.
Naše prodejna je zároveň výdejním místem Zásilkovny, což je zřetelně označeno při vstupu. Když jste vstoupil, dokončovala jsem kontrolu faktury od dodavatele, což trvalo asi 20 vteřin, než jsem se Vám plně věnovala. Omlouvám se, pokud jste toto vnímal jako nepatřičné zdržení.
Co se týče požadavku na heslo, došlo k nedorozumění, protože jsem se domnívala, že jste zákazníkem Zásilkovny. Jakmile jsem zjistila, že jde o objednávku z našeho e-shopu, situaci jsem okamžitě vyřešila. Vaše chování během této situace bylo bohužel velmi agresivní a neuctivé, což rozhodně nepřispělo k rychlejšímu vyřešení problému.
Ráda bych také zdůraznila, že jsem se Vám omluvila za nedorozumění, ale Vaše neustálé stížnosti a výhružky recenzí mi znemožnily situaci dále řešit klidně a efektivně. Váš popis mého chování jako arogantního a neuctivého je zcela nepřiměřený a nepravdivý.
Vždy se snažíme našim zákazníkům poskytovat co nejlepší služby a mrzí nás, že jste tuto snahu nevnímal. Doufáme, že si uvědomíte, že i prodavači jsou lidé, kteří si zaslouží respekt a slušné jednání.
S pozdravem
VLAPA.cz -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
- Dodána jiná barva obuvi
Reakce obchodu Vlapa.cz
Dobrý den paní Věro,
je nám líto, že jste nebyla spokojena s nákupem u nás kvůli barvě obuvi. Barva cviček, kterou jste objednávala, byla tmavě modrá. Tuto barvu jsme Vám také odeslali. Jestli je to dle Vás trochu jiný odstín, než na obrázku - viz: https://www.vlapa.cz/tmave-modre-detske-cvicky-jarmilky-toga/, tak to se omlouváme. Každopádně jste mohla obuv ve 14 denní lhůtě vrátit případně vyměnit. Žádná vratka nám však od Vás nepřišla.
Vaše negativní hodnocení nás velice mrzí.
Přejeme hezký den.
Petr Páral
VLAPA.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo v době objednání skladem. Druhý den po objednání jsem byl informován, že již prodali poslední kus a zboží tedy není k dispozici. Skladové zásoby se jim v eshopu aktualizují jednou za den.
Reakce obchodu Vlapa.cz
Dobrý den pane Kopec,
velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem u nás. Skladové zásoby se nám aktualizují ihned. Bohužel v den, kdy jste u nás prováděl objednávku, jsme měli na prodejně technické problémy a u některých prodaných produktů se ten den okamžitě sklad neaktualizoval. Byla to výjimečná situace, která u nás doposavad nenastala, a je nám líto, že postihla zrovna Vaši objednávku.
Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace.
Petr Páral
VLAPA.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zakoupil jsem boty vel. 46 ale dodané boty byly 45. Jen krásně prelepeny štítek na botách
Reakce obchodu Vlapa.cz
Dobrý den pane Tomáši,
děkujeme za Vaši reakci. Je nám líto, že jste nebyl se svým nákupem spokojen, nicméně obuv, kterou jste zakoupil, opravdu odpovídá velikosti 46. Jde o to, že výrobce podešví, tedy podrážek, u této boty dělá podešve pouze do velikosti 45. Tuto podešev pak výrobce svršku boty natáhne na kopytu na velikost 46, proto je zespoda boty velikost 45 přelepena na velikost 46. Obuv je tedy skutečně ve velikosti 46.
Naše firma si zakládá na férovém jednání a přístupu k zákazníkovi. To poslední, co bychom v našem podníkání chtěli, je lhát zákazníkovi.
Samozřejmě pokud Vám obuv nesedí, můžete ji vrátit a my vám vrátíme peníze, či lze botu vyměnit za jinou.
Děkujeme za pochopení.
Petr Páral
VLAPA.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Značky s omezenou nabídkou v kamenných prodejnách chudších venkovských regionů.
- Cena není úplně internetová ale v trochu slušnějších dětských botech u nás není prakticky zas taková konkurence. Boty Olang jsou slušné kvality ať je koupíte kdekoliv.
Reakce obchodu Vlapa.cz
Dobrý den pane Mario,
děkujeme za recenzi, každé zpětné vazby si velice vážíme. Ale abych byl upřímný, jsem z Vaší recenze malinko zmatený. Tak úplně nevím, co myslíte tou "internetovou cenou"? Ceny máme na e-shopu stejné, jako na kamenné prodejně a jsou adekvátní k nabízenému zboží. A vlasntě jsem z této recenze nevyčetl, s čím jste byl nespokojen. Obuv Olang z našeho internetového obchodu je velice oblíbeným artiklem a nikdo si na tuto obuv nestěžoval. Rád bych, pokud se nám ozevete na email [email protected] a sdělíte nám podrobnější informace, s čím jste nebyl spokojen, abychom případným dalším nepříjemnostem a komplikacím mohli předejít.
Děkujeme.
Petr Páral
VLAPA.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Dorazila jiná obuv.
Reakce obchodu Vlapa.cz
Dobrý den paní Kláro,
děkujeme za recenzi. Velice nás mrzí, že jste nebyla s našimi službami spokojena. V našem internetovém obchodu jste si objednala černou dámskou celoroční obuv Flexiko Sabath ve velikosti 40 (http://www.vlapa.cz/damska-celorocni-obuv-flexiko-sabath-cerna/). Tuto botu jsme Vám skutečně zaslali.
Byli bychom moc rádi, pokud byste nás informovala, s čím konkrétně jste nebyla na obuvi spokojena, protože zaslané boty byly skutečně ty správné dle Vámi provedené objednávky, sám jsem to kontroloval.
Jde nám pouze o to, abychom svým zákazníkům poskytovali co nejkvalitnější služby. A pokud jsme někde pochybili, rádi bychom se příště těchto chyb vyvarovali. Děkuji.
Petr Páral
VLAPA.cz