Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V emailu potvrzujícím moji objednávku bylo napsáno, že balík odesílají do 4 dnů od objednání. Již je to 9 dní a balík stále v nedohlednu (samozřejmě v těchto dnech byly i Vánoce v těchto dnech chápu, že se nedoručuje, ale i když odečtu sváteční dny, tak tu ten balík dávno měl být. Toto je poprvé co se mi toto stalo, že balík nedorazil v psanou dobu. Pokud skrze Vánoce jim nastaly komplikace s odesíláním balíků, tak měli normálně napsat e-mail nebo SMS. Z obchodu však jediná zpráva co dorazila byla hned po objednání email, který potvrzuje objednávku od té doby ani ň.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše zkušenost. Balík byl dle systému odeslaný a poté došlo k jeho ztrátě.
    Bohužel o této skutečnosti jsme od přepravní společnosti nebyli včas informováni, proto Vám balík nebyl zaslán znovu.

    Děkujeme za pochopení,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem vytvořila před 14 dny včetně platby předem. Absolutně žádná reakce. Po týdnu jsem Objednávku urgovala a opět Absolutně žádná reakce. Okradli mě o peníze a dělají mrtvé brouky.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den, paní Katko,

    Omlouváme se za vzniklé komplikace, bohužel balíček se ztratil v průběhu přepravy. Děkujeme za upozornění, již Vám byl zaslán nový balík. Omlouváme se za delší doručovací lhůtu. Prověřovali jsme emailovou komunikaci, bohužel od Vás žádnou zprávu neevidujeme. Pokud byste měla další dotazy ohledně objednávek, určitě nás neváhejte kontaktovat na email [email protected] nebo telefonicky. Vše s Vámi rádi vyřešíme.

    S přáním hezkého dne,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nejdříve nešla zadat. Když už se objednávku povedlo dokončit, nešla zaplatit. A poté bez komunikace shop objednávku zrušil.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    pokud platba přes platební bránu neproběhne, systém ji automaticky stornuje. O této skutečnosti Vám přijde email.


    Děkujeme za pochopení,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Vždy si objednávám on-line . Zboží je vždy tak ho dám do košíku a pak mi z toho věci nedojdou , že prý nejsou . Opravdu je to už hrozný. V katalogu nabízí zboží co také pak není. Taková firma a nemá to vychytaný

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s nákupem. Opravdu se může stát, že se některé výrobky vyprodají. V tomto případě v expedici vkládají do balíčku omluvný dopis. Zboží se snažíme co nejrychleji naskladnit.

    Děkujeme za pochopení,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží jsem zaplatila, do teď vůbec nic o dodávce nevím, zboží zatím nemám

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den, paní Dano,

    omlouváme se za delší dodací lhůtu. Bohužel v předvánočním období máme poměrně větší počet objednávek a nestíháme expedovat ze dne na den. Tuto skutečnost jsme měli vyvěšenou i na hlavní straně e-shopu.
    Dle systému jste zásilku dne 6.12.2023 vyzvedla. Pokud byste měla další dotazy ohledně objednávek, určitě nás neváhejte kontaktovat na email [email protected] nebo telefonicky. Vše s Vámi rádi vyřešíme.

    Krásný den,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kosmetiku jsem objednala jako dárek. Dodací doba měla být dva dny. Dnes je to 6. pracovní den a balíček stále nemám. Naštěstí je zboží na dobírku, upozornila jsem už e-shop, že zboží nepřevezmu. Tento e-shop již nikdy nevyužiji, stejné zboží má e-shop "kosmetické dárky.cz".

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší dodací lhůtu. Bohužel v předvánočním období máme poměrně větší počet objednávek a nestíháme expedovat ze dne na den. Tuto skutečnost jsme měli vyvěšenou i na hlavní straně e-shopu. V případě dotazů k objednávce nás neváhejte vždy kontaktovat emailem nebo na naši zákaznickou linku, vše s Vámi obratem vyřešíme.

    Krásný den,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace žádná, dostala jsem pouze zprávu (ne hned), 6e moje objednávka byla zrušena. Kdybych dostala včas zprávu, že moje platba neprošla, zaplatila bych jiným způsobem. Škoda. Běhůnková

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den, paní Běhůnková,

    pokud platba přes platební bránu neproběhne, systém ji automaticky stornuje. O této skutečnosti Vám přijde email.


    Děkujeme za pochopení,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Moje zákaznice obj z katalogu a vždy se stane , že chtějí něco co je v katalogu a oni to nemají, protože ukončili prodej. Tak nechápu proč to tam dávají , když to nemají

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den, Mamulinko,

    při větší poptávce po určitém výrobku může dojít k dočasnému vyprodání skladových zásob. Na rychlé výrobě a naskladnění výrobků k prodeji pracujeme jak nejrychleji dokážeme. Prosíme tedy o strpení, vyprodané produkty postupně naskladňujeme.

    Děkujeme za pochopení,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Mám ráda produkty Vivaco :-)
    • Chtěla jsem nakoupit přímo u výrobce, ale je opravdu zvláštní, že výrobky lze sehnat na jiných eshopech za mnohem nižší ceny. Ponaučení pro příští nákup :-(

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    Velkoobchodní odběratelé u nás mají smluvený jiný ceník než koncový zákazník. Naše produkty pak prodávají ve svých kamenných prodejnách či eshopech za cenu, kterou si mohou sami nastavit.
    Dlouhodobě se snažíme udržovat příznivé ceny pro zákazníky a věříme, že mnoho výrobků u nás naleznete levnější než na jiných e-shopech. V rámci našich akcí nabízíme zákazníkům lákavé ceny na vybrané výrobky, ty naleznete vždy sekci akce a slevy. Ušetřit také můžete při využití slevových kódů, které často na eshopu nabízíme.

    Krásný den,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišlo mi úplně jiné zboží než jsem si objednala a ještě nebylo v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod slibuje dodání do 1-2 pracovních dnů, je to 5 a mimo automatické odpovědi při objednávce se vůbec nikdo neozval !

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den, paní Jano,

    omlouváme se za delší dodací lhůtu. Bohužel v předvánočním období máme poměrně větší počet objednávek a nestíháme expedovat ze dne na den. Tuto skutečnost jsme měli vyvěšenou i na hlavní straně e-shopu.
    Dle systému Vám byla zásilka doručena dne 27.11.2022. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat.

    Krásný den,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Doručení rychlé a ceny v porovnání s jinými výrovky na trhu stejně účinné ale o hodně dražší.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Několik roků jsem objednávala pro svoji potřebu kosmetiku, zatím jsem vše chválila, ale poslední cca 1 - 1,5 roku nejsem spokojena. Obchod nekomunikuje, jak bývá naprosto běžné u ostatních e-shopů. A najednou zjistíte, že doručovatel - Česká pošta - Vám sice podá ráno 1 sms zprávu a 1x mail, že dnes doručí.... nicméně nikdo nedoručil, nikdo nekontaktoval, až na základě telefonu následujícího dne mi byla zaslána zpráva, že si mám zásilku vyzvednout na úplně nesmyslné poště. ...bez komentáře.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den, Yettik,

    Vaši objednávku jsem obratem prověřila. Co se týče dopravy, vše bylo u nás zadáno zcela v pořádku dle Vaší vytvořené objednávky. Pokud máte na našem e-shopu vytvořenou objednávku, tak se obratem předává do expedice a při odeslání zákazníkovi vždy přijde zpráva o odeslání zásilky. Žádné dotazy z Vašeho zákaznického ID neevidujeme, jinak bychom obratem odpovídali. Na našem e-shopu jsou kmenový zaměstnanci, proto nás velice mrzí Vaše nespokojenost. Pokud nejste spokojena se službami zvoleného přepravce, nabízíme i jiné přepravní společnosti. Bohužel pokud Vás kurýr ČP na adrese nezastihne, automaticky uloží zásilku na poště. Tuto skutečnost ale bohužel nemůžeme ovlivnit.


    S přáním hezkého dne,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    hodnotím velice vstřícné jednání, obratem vivako vše vyřešilo.Bohužel, dostala jsem výměnou jiný produkt, a je také cítit žluklostí, ne tolik jako ten předešllý.No na obličej si hourčitě nedám...na nohy celkem dobrý.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den, paní Ireno,

    velmi nás mrzí, že nejste s výrobkem spokojená. Při vyřizování reklamací výrobky vždy kontrolujeme, zda jsou v pořádku. Pokud přesto nejste spokojená s kvalitou objednaného zboží, můžeme se domluvit na jiném řešení. Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat a vzniklou situaci vyřešíme.

    S přáním krásného dne
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní zboží české proveniance, rychlé vyřízení objednávek.
    • nemám žádné výhrady

    Obchod všem doporučuji - kvalitní zboží a velmi rozumné ceny.

  • má objednávja nebyla doručena na mou uvedenou doručovací adresu

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    na našem e-shopu došlo k rozšíření volby přepravních společností. Bohužel u nás došlo k chvilkovým technickým nesrovnalostem. Napište nebo zavolejte na naši zákaznickou linku, kde situaci vyřešíme obratem k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nabídka, rychlost dodání.
    • ,,Ke každé Vaší objednávce automaticky získáváte dárek v podobě vzorků produktů, testerů nebo poukázky na slevu z další objednávky.,, Toto prezentují na eshopu, ale není to pravda. Poprvé mi dáreček naúčtovali, při druhém nákupu neposlali vůbec.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den, paní Milo,

    vaše poslední objednávka byla za nižší hodnotu než 899 Kč. Dárek ke každé objednávce začíná právě na minimální hodnotě objednávky tj. 899 Kč i dle našeho e-shopu: https://www.vivaco.cz/magazin-rozdavame-darky-detail-19725.
    Tudíž opravdu naše zákazníky neklameme. Pokud Vám v minulosti byl naúčtován neobjednaný výrobek obraťte se prosím na naše reklamační oddělení, kde s Vámi situaci obratem vyřešíme.

    S přáním hezkého dne
    Vivaco.cz

  • Odmitli, objednávku vyřídit, že mají toho hodně. Smůla už si nic neobjednám.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    každá objednávka je vždy vyřízena. Bohužel, pokud je předvánoční období, tak je objednávek poněkud více, tudíž nestíháme odpovědět obratem. Požadavky vždy vyřizujeme dle pořadí.

    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Okamžité potvrzení objednávky, vstřícná komunikace
    • Nesplnění avizovaného času odeslání objednávky, teprve po druhé urgenci došlo k jejímu odeslání - po 12 dnech. Objednávka ale byla dodána neúplná, jen s namnoženou omluvou uvnitř na momentální nedostatek objednaného/potvrzeného zboží. Výmluvy v písemné komunikaci na zahlcení objednávkami, ale ani slovo o tom, že objednávka bude vyřízena jen částečně. Přitom vybraná doručovací služba dodala poté zásilku do druhého dne...

    Po více jak třech letech dobrých zkušeností velký propad v kvalitě servisu.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za prodlouženou dodací lhůtu Vaší objednávky. Vlivem velmi silného nárůstu objednávek přes internet,
    z důvodu rozhodnutí vlády o uzavření všech obchodů, došlo k mimořádnému přetížení  naší expedice a zaměstnanců.
    Omlouváme se i za nedodanou chybějící položku z vaší objednávky. Mezitím, co jste obdržela potvrzení Vaší objednávky, se růžová voda, která byla v akční ceně a byl o ni enormní zájem, bohužel vyprodala.
    Ještě jednou se Vám omlouváme  za veškeré komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním krásných svátků,
    Vivaco

  • Dvakrat jsem poptávala objednávku kde je a stále nedorazila už je to 14 dni. Klidně poslali e-mail ze už ji odeslali, ale nebyla to pravda.Včera jsem urgovala znovu tak třeba se dočkám.