Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá dodaccí lhůta

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nákup neproběhl dle Vašich představ, ale Vaši objednávku jsme prověřili a chyba nenastala z naší strany.
    Děláme vše pro to, abychom objednávky odeslali co nejdříve. V expedici zadali správně Vámi požadovanou adresu zásilkovny
    a ta nejspíš kvůli přeplněné pobočce přesměrovala Váš balíček na jiné výdejní místo.
    Prosím Vás proto, abyste se obrátila se svou stížností na danou přepravní společnost.
    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Vivaco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nenabíjí to to tak jsem to poslala spět

    nenabiji to tak jsem to poslala spět a stohoto šopu si už nikdy nic neobjednám jsem zhnusena jak se chovaji k lidem dluži mi penize a nic se neděje

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    na základě našeho telefonického hovoru došlo k recenzi, která neměla být situována na náš e-shop. Děkujeme za upřesnění a jsme velice rádi, že jste s naší kosmetikou spokojena.

    Hezký den,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba dodání zboží

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    U výrobků skladem Vaši objednávku expedujeme do 48 hodin od obdržení potvrzení objednávky (objednávky přijaté o víkendu a státních svátcích odesíláme následující pracovní den). Z technických důvodů došlo k uzavření Vašeho výdejního místa, proto objednávka nemohla být doručena ve standardní době.


    S přáním hezkého dne
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pozdní doručení

    Nákup měl byt dárek pro maminku k 60. Narozeninám. Garance dvou pracovních dnů nedodržena. Velké zklamání

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    za tuto skutečnost se velice omlouváme. Kvůli mimořádné situaci Váš balíček neodešel ve standardní lhůtě. Mrzí nás komplikace, které jsme Vám tímto způsobili a rádi bychom Vám zaslali jako kompenzaci dárek dle Vašeho výběru.

    S pozdravem,
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Veliký vyběr
    • Dlouhá doba dodání zboží ještě nedorazilo i když je zařazené.Objednáno 1.4.2020

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění s dodáním objednaného zboží, jak jsme již uvedli v emailové komunikaci. Po naskladnění zboží na které čekáme, budeme objednávku expedovat. O všech změnách budete informovaná emailem.

    S přáním hezkého dne
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedodáno
    nekomunikují

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    prosím kontaktujte nás telefonicky 774 796 056 nebo emailem [email protected], ať můžeme daný problém vyřešit.

    S pozdravem
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem velkou částku za boží, které měli obratem na účtu. Zboží bylo uvedeno skladem, tudíž ihned k odběru/odeslání. Ani takřka po 14dnech jsem balíček neobdržela :(

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    toto zjištění nás velice mrzí, můžete nás prosím kontaktovat telefonicky na čísle 774 796 056 nebo na email [email protected], abychom mohli tuto situaci vyřešit.

    S pozdravem
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží objednáno před 10-ti dny, online zaplaceno a dosud nedorazilo.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší objednávku, kterou jsme v pořádku přijali. Zásilka Vám nebyla odeslána v dřívějším termínu kvůli inventuře, která probíhala. O této skutečnosti byli naši zákazníci informováni: https://www.vivaco.cz/magazin-dulezite-upozorneni-detail-18012.
    Nicméně Vaše objednávka byla vyexpedována 8.1.2020.

    V případě dotazů k objednávce se klienti standartně dotazují na naši zákaznické lince, případně na emailové adrese, facebooku či chatu. Od Vás jsme bohužel nezaevidovali žádnou komunikaci.

    S pozdravem
    Vivaco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednávku,byla okamžitá reakce ale ta byla také první a poslední. Dále bez reakce!

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Vážený zákazníku, 

    velice se Vám omlouváme za dlouhou dodací lhůtu, která vznikla na naší straně systémovou chybou.
    Zásilku Vám obratem zasíláme na vaší adresu s dárkem jako omluvou. 

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme za způsobené nepříjemnosti a věříme, že tato malá nesrovnalost vás neodradí od případného dalšího nákupu. 

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem za 2 kusy mého oblíbeného tělového mléka s arganovým olejem- zpevnˇujícího - , v balíčku byl jenom jeden!!! Okamžitě jsem volala na 774 796 056, domluvila termín dododání a stále nic. A to už nemluvím, že na faktuře byl uveden, patrně jako dárek, vzorek pletˇového krému s kozím mlékem, který chyběl též. Takhle prosím ne!!! Mgr. Hájková

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den, paní Mgr. Hájková,

    Reklamaci se vždy snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu. Dle domluvy je tato reklamace již vyřízená.


    Přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zásilka přišla neúplná,aniž jsem byla upozorněna že zboží není.Bláhová

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám v objednávce chyběl určitý produkt, tak byl vyprodán zákazníky před Vámi. Produkty postupně naskladňujeme. Nicméně za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    Nebylo dodáno všechno zboží, které jsem objednala a předem zaplatila. Reklamace v řízení.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    Reklamaci se vždy snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu. Dle domluvy je tato reklamace již vyřízená.


    Přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pokaždé, když si cokoliv objednám, tak mi nedojde vše ikdyž na stránkách zboží nabízí.Zboží chodí i vylité,ale zase reklamace je vyřízena ihned.Jen reklamované zboží přišlo jiné.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám v objednáve chyběl určitý produkt, tak byl bohužel vyprodán zákazníky před Vámi. Zboží se snažíme balit co nejlépe, bohužel manipulaci s balíkem při přepravě zřídka ovlivníme. Reklamaci se snažíme vyřešit obratem a ke spokojenosti zákazníka.

    Přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednavala jsem ve Vivaco jiz potreti. 2x mi zbozi bylo doruceno sice relativne vcas, tj. v rozmezi 3-5 pracovnich dnu, ale vzdy bylo nejake darkove baleni poskozeno. Tudiz se nedalo pouzit jako darkove baleni.
    Tentokrat mi zbozi, ktere bylo uvedeno jako skladem, odeslali az tyden po obdrzeni platby bez jakekoli omluvy. Zbozi navic zaslali na jinou adresu, nez jsem uvedla v objednavce. Takze jsem musela zaslat email s zadosti o zaslani na spravnou adresu. Zbozi zaplacene dne 12.5. dorazilo 23.5.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí zpoždění dodání Vaší zásilky a způsobené potíže. Za chybu se omlouváme. Učinili jsme opatření, aby se nic podobného již nestalo a doufáme, že se celou situaci podařilo vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Řešení objednávky velmi pomalé. žádná adekvátní reakce na moje urgence. Firma až do letoška byla moji oblíbenou, velmi ochotnou a to již mnoho roků ve kterých jsem pravidelně odebíral potřebné zboží. Letos je vše jinak

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí zpoždění dodání Vaší zásilky a způsobené potíže. Za chybu se omlouváme. Učinili jsme opatření, aby se nic podobného již nestalo a doufáme, že se celou situaci podařilo vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo. Kromĕ automatického emailu nic nepřišlo.

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den,

    dle telefonického rozhovoru je již situace vyřešena dle Vašeho požadavku.


    Přejeme krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlé dodání objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 15.11. za víc než měsíc ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží příšlo poškozené, vyteklý balzám a rozbitá krabička od parfému. Od rozbitého balzámu byli umazány i ostatní produkty. Jednotlivé produkty byly naskládány v krabici bez jakýchkoliv dalších ochraných obalů či bublinkové folie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Došlo k reklamaci,bylo mně zaslané jiné zboží....
    A svoje zboží jsem na podruhé nepřijala,nebot' se po mně chtělo znova zaplatit faktura....docela komplikované a složité s reklamací,která vlastně nebyla vyřízena....ani do týdne... :-(

    Reakce obchodu vivaco.cz

    Dobrý den, paní Lenko,

    na základě dnešního telefonického hovoru je nyní situace vyřešena dle Vašeho přání. Reklamaci se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu.

    S přáním hezkého dne
    Vivaco.cz