Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vyřizování rychlé ale to má asi na svědomí že je to velmi nekvalitní zboží

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den,

    zboží, které jste si objednal, vyžaduje speciální starostlivost, aby dosáhlo požadovaného efektu. Informace o tom, jak se o tento specifický materiál starat, naleznete na našich stránkách.

    Může se však stát, že obdržíte poškozené zboží nebo se Vám poškodí i přes správné zacházení – v takovém případě máte samozřejmě právo zboží reklamovat, zatím jste se nám však s reklamací neozval. Kontaktovat nás můžete telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online chatu. :-)

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lucka za tým Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Baterie v dálkovém ovladači nebyla funkční.

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den,

    mrzí nás, že baterie, která byla součástí balení, nefungovala. Od dodavatele dostáváme zboží zabaleno v hygienickém obalu a tak jej bohužel nemůžeme rozdělat a funkčnost baterií ověřit. Každá baterie se navíc po čase vybije… Pokud by však bylo něco v nepořádku se samotným produktem, máte samozřejmě právo ho reklamovat.

    Jsme ale rádi, že je produkt funkční a vše je již v pořádku. :-)

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Eliška za tým Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalita i cena výrobku
    • Zboží bylo dobře zabaleno
    • Dostala jsem pár menších dárečků, které bych asi sama nekoupila/nechtěla ale je to milé
    • Čekala jsem diskrétnější jednání
    • Chybějící diskrétnost je jediný důvod proč už bych znovu nenakoupila, byť mi jednání eshopu jinak přijde ok

    Chvíli jsem přemýšlela, jestli vzít objednávku radši na dobírku a platit až na výdejním boxu, ale pak jsem si řekla, že diskrétní označení takových e-shopů už je dnes všude samozřejmostí. Tak jsem zaplatila kartou. Velký omyl. Název e-shopu, který pro přesně tuhle situaci nemůže být horší, svítí capslockem uvedený uprostřed všech mých výpisů z účtu. Pominu že jsem zažila doma trapnou chvilku, že si ze mě partner dělal srandu, že jsem si nakoupila za 5,5 tisíce.. tohle.. tak jsem prostě 14 dní před výročím vysvětlila, že jsem kupovala dárek pro nás oba. Ale pokud se rozhodnete třeba žádat o hypotéku nebo jiný úvěr, tak je to sakra radost. Ještě lepší mít místo, kde potřebujete bezpečnostní prověrku... Výpisy z účtu mají spíš charakter dokladu než k soukromých údajů...

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den,

    situace, která nastala nás velmi mrzí a je nám líto, že Vám způsobila nepříjemnosti. Diskrétnost je pro nás opravdu jednou z priorit a ve výpisu z transakcí by se měl vždy objevovat název TWIXO Group s.r.o.

    V tomto případě bohužel došlo k POCHYBENÍ NA STRANĚ PLATEBNÍ BRÁNY, která název z nepochopitelného důvodu změnila a NEINFORMOVALA NÁS. Na celou situaci jsme byli upozorněni jedním z našich zákazníků a celou situaci jsme ihned dali do pořádku. Obdobná situace by tak už neměla v budoucnu nastat.

    Za celou situaci se Vám omlouváme a doufáme, že na nás i přesto nezanevřete. :-)

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lucka za tým Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohužel obchod mě zklamal kvůli nedodržení diskrétnosti.

    V dnešní době by měla být diskretnost na jednom z prvních míst obchodníků. Zvláště když jde o erotické zboží. Proto mi přijde neomluvitelné, když nákup zaplatim platební kartou a na bankovním výpisu se u názvu obchodníka objeví Vibratory.net. Takže můj nákup viděla zatím jen manželka a účetní. Moc příjemná záležitost. Proč si nákupem u Vibratory.net nepřidělat nějaké starosti navíc s vysvětlováním.

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den, Petře,

    Vaše nespokojenost i vzniklá situace nás velmi mrzí, diskrétnost je pro nás opravdu jednou z priorit a ve výpisu z transakcí by se měl vždy objevovat název TWIXO Group s.r.o.

    V tomto případě bohužel došlo k POCHYBENÍ NA STRANĚ PLATEBNÍ BRÁNY, která název z nepochopitelného důvodu změnila a NEINFORMOVALA NÁS. Na základě Vašeho nedávného upozornění jsme celou situaci dali do pořádku a obdobná situace by tak již neměla v budoucnu nastat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lucka za tým Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo rozbalené - s upozornění, že rozbalené zboží nelze vrátit.

    Zboží dorazilo rozbalené (roztržená pojistná nálepka na krabici), zato s upozorněním, že rozbalené zboží nelze vrátit. Dálkové ovládání nefunkční - baterie vybitá.

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velice mrzí. Ujišťujeme Vás, že poškození balení a bezpečnostní prvky před odesláním důkladně kontrolujeme a všechno zboží se Vám snažíme zabalit tak, aby k Vám dorazilo v pořádku. Ale i přes všechna opatření se bohužel může někdy stát, že se při dopravě obal poškodí.

    Pokud Vám dorazí zásilka, u které máte jakékoliv pochybnosti o stavu zboží nebo je zásilka jakkoliv poškozená, jsme tu pro Vás k dispozici na telefonu, e-mailu i online chatu a každé nedopatření se s Vámi snažíme vždy co nejrychleji vyřešit.

    Pro použití ovladače je nutné nejprve zapnout samotnou pomůcku. Baterie v ovladači je již součástí balení a její stav tudíž nejsme schopni ověřit a mrzí nás, pokud byla baterie u Vašeho produktu vybitá. Pokud ani po výměně baterie za novou produkt nebude fungovat tak, jak má, můžete se na nás samozřejmě obrátit s případnou reklamací.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lucka za tým Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • kondom "zdarma"
    • prodávají čínské "šmejdy" z aliexpressu
    • jejich popis produktu lže o vlastnostech a výrobci produktu
    • odmítají vrátit peníze či vyměnit nefunkční výrobek

    Krabička přišla promáčklá.
    Jednalo se jen o levný čínský výrobek.
    Vibrátor vibroval jen zvukově, ale na dotek byl k ničemu, nefungoval, jak by měl. Když jsem žádal o vrácení peněz či výměnu výrobku, bylo mi řečeno, že je to v pořádku a nic mi nevrátí.
    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI tento eshop!

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den, Lukasi,

    mrzí nás Vaše rozhořčení. Situaci jsme se s Vámi snažili vyřešit a nabízeli Vám reklamačního asistenta, abyste k nám produkt mohl bezplatně zaslat na přezkoumání. Bohužel jste se nám na tuto nabídku již neozval a akorát jste se dožadoval okamžitého vrácení peněz, což bez prověření, zda produkt opravdu nefunguje, bohužel nelze. O výměně výrobku jste se ani nezmínil.

    Jak jsme Vám již říkali, všechny produkty, které chceme uvést k prodeji, napřed řádně testujeme a zkoušíme jejich funkčnost. Pro naše zákazníky totiž chceme jen to nejlepší. Konec konců, je to i v našem zájmu. O naštvané zákazníky přeci nestojíme. :-)
    Nemusíte se tedy obávat, že bychom si o produktech a jejich výrobcích cokoliv vymýšleli. Logo výrobce se na produktu přece nacházelo.

    Součástí reklamace je i společná konzultace toho, jak daný produkt funguje, kdy se snažíme přijít na to, v čem by mohla být chyba. Často se nám totiž stává, že zákazníci do produktu vloží špatně baterie, neví jak hračku nabít a nebo jak ji ovládat. Snažíme se tak předejít situacím, kdy by k nám zbytečně posílali zcela funkční produkt.

    Intezitu vibrací může každý pociťovat jinak. Co je pro někoho málo, to už je pro někoho moc. A naopak. U výrobku se i několik zákazníků zmiňovalo, že jim intezita vibrací bohužel nestačila. Pokud jste byl na vážkách, zda si produkt opravdu pořídit, mohl jste nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu, telefonu a nebo online chatu. Jsme Vám neustále k dispozici a s výběrem produktu Vám rádi poradíme.

    Ačkoliv všechny naše objednávky balíme tak, aby se jim při dopravě nic nestalo, bohužel nemůžeme zaručit, s jakým způsobem s nimi daní dopravci budou zacházet. Mohlo se tak stát, že Vám z tohoto důvodu krabička přišla promáčklá, na vlastnostech výrobku by se to však nemělo nijak projevit. :-) Pokud ano, opět nás není problém kontaktovat a společně se domluvit na dalším postupu.

    Budeme doufat ve Vaši odpověď, abychom danou situaci mohli dořešit. :-)

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Eliška za tým Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mělo být skladem, pak najednou není ☹️

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den, děkujeme za vaši zprávu.

    Produkt, který jste si objednal skutečně měl být dle informace na webu skladem, ale nebyl. Tento problém byl zaviněn naší chybou na skladě (jednalo se o poslední kus a nemohli jsme jej najít, pravděpodobně byl ztracen a museli jsme jej tedy objednat u dodavatele), za což se Vám ještě jednou omlouváme.

    Pevně věříme, že nám dáte v budoucnu ještě jednu šanci Vám dokázat, že zboží, které na webu prezentujeme jako skladem, máme opravdu skladem. Děkujeme.

    Za tým Vibrátory.net
    Libor

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jiný dodavatel
    • Nedoručené zboží, které mělo přijít

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den,
    objednávku jsme prověřili a žádné pochybení z naší strany jsme neobjevili. Vaši objednávku jsme přijali v sobotu, hned v pondělí od nás kompletní odešla a byla následně doručena. Snažili jsme se s vámi telefonicky několikrát spojit, abychom zjistili, jaké zboží vám nedorazilo, ale bohužel se nám to nepodařilo. Poprvé jste nás poprosila, ať zavoláme jindy a poté jste nám již telefon nezvedla. :-(

    V případě zájmu nás prosím neváhejte kontaktovat, ať už telefonicky na čísle 790 23 69 69, nebo prostřednictvím mailové adresy [email protected], či chatu na našem webu.

    Za tým Vibrátory.net
    Libor

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Jen nazaklade ze se mne dvakrát neposunulo vyzvednutí zásilky už nejde objednávat na dobírku změním dodavatele

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám nešlo prodloužit uložení zásilky. Pokud zákazník nevyzvedne dvě a více objednávek, preventivně požadujeme platbu předem. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Josef z Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Punčochy velmi nekvalitní

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den,

    moc nás mrzí , že se zakoupeným produktem nejste spokojen. My jsme se snažili udělat vše pro to, abyste měl objednávku, kterou jste udělal o víkendu co nejdříve u sebe, což se nám podařilo (zásilku jsme expedovali hned v pondělí a doručena byla doručena následující prac. den).

    Poté, co jsme od Vás obdrželi zboží zpět, jsme Vám ještě v ten samý den vrátili peníze na Váš účet.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit ať už prostřednictvím telefonu 790 23 69 69 nebo e-mailové adresy [email protected].

    Za tým Vibrátory.net
    Libor

  • Nedoporučuje obchod

    Výrobek je zcela k ničemu :-(

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den,

    mrzí nás, že s produktem od výrobce Pipedream, který jste si u nás objednal nejste spokojený. Pokud máte podzření, že se jedná o vadný produkt, tak nám jej prosím zašlete k reklamaci a my už se mu podíváme na "zoubek".

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Libor z Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    - nekvalitní zboží

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste s produktem nebyl spokojen. V případě Vašeho zájmu nám můžete nefunkční produkt zaslat k reklamaci na adresu: TWIXO Group s.r.o., Špitálka 23a, Brno 602 00 a my se na to podíváme.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Libor z Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Uživatelské recenze zobrazené v eshopu se mi zdají nevěrohodné.
    Koupil jsem si velmi nekvalitní výrobek, který měl hodnocení přes
    90% procent.

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den, Petře,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste s pruduktem nebyl spokojen, ale můžeme Vás ujistit, že recenze na našem webu jsou od reálných zákazníků. Občas se může stát, že se z výroby k zákazníkovi dostane nekvalitní kus (což bohužel nemůžeme ovlivnit). V takovém případě se na nás můžete obrátit a produkt reklamovat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Libor z Vibrátory.net

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi po 20dnech nedorazilo, ani žádné info, nic

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci, která nás ale velice mrzí. Objednal jste si zboží, které není skladem - je na cestě od dodavatele a byl jste na to upozorněn již při vkládání zboží do košíku, tak i v potvrzení objednávky.
    Vaši nespokojenost s objednávkou se dozvídáme až zde, doposud jste nás bohužel žádným jiným způsobem nekontaktoval (telefonicky, e-mailem, online chatem na našem e-shopu).
    Obratem Vás budeme kontaktovat, abychom objednávku společně vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za objednávku a pevně věříme, že nám i přes menší nedorozumění zachováte přízeň.
    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Tým Vibrátory.net

    EDIT: Zákazníka jsme kontaktovali a na jeho přání objednávku stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odesílají dotaz na spokojenost s nákupem vibrátoru
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi je na obrazku vykresleno lepe nez ve skutecnosti je

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši reakci, která nás ovšem mrzí.
    Fotografii a samotný produkt jsme překontrolovali - fotografie odpovídá skutečnosti.
    Vámi zakoupené zboží je zabaleno v hygienickém obalu, pokud se Vám tedy z nějakého důvodu nezamlouvá a hygienický obal jste neporušil, můžete využít vrácení zboží do 14 dní.
    Pokud máte s produktem nějaký konkrétní problém, co se funkčnosti týče, kontaktujte nás prosím.

    Děkujeme za objednávku a přejeme pěkný den.
    S pozdravem,
    Tým Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • po stiznosti zadna odpoved

    dokud se nakupuje,vsechno klape. Po dodani zboží které nefunguje se proste na maily neodpovida. Tudiz se loucime,jeste ze mame i jiné dodavatele.

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Vážený zákazníku,
    následující e-mailovou zprávu jste od nás obdržela jako reakci na tuto Vaši negativní recenzi:

    "Na zákaznickém servisu si zakládáme a veškeré stížnosti řešíme obratem a se zákazníky komunikujeme dokonce i o víkendech. Taktéž reklamace řešíme v rámci několika málo dnů, i když ze zákona máme lhůtu 30 dnů. Tedy určitě to není o tom, že bychom s Vámi nechtěli komunikovat v případě, že jste narazila na nějaký problém se zakoupeným zbožím. Ve Vašem případě došlo k tomu, že k nám Váš požadavek na reklamaci vůbec nedorazil. Pokud jste zasílala reklamovaný produkt fyzicky poštou, nedostal se k nám (v takovém případě kontaktujte poštu a řešte s nimi nedoručený balíček). Pokud jste zasílala pouze e-mail, ani tento se k nám nedostal - v objednávce jste uvedla e-mailovou adresu xxx a z této adresy nám žádná zpráva nepřišla.
    Domníváme se tedy, že jste si mohla splést náš e-shop s konkurenčním e-shopem [stejný název, jiná koncovka] (zprávu jste tedy mohla omylem zaslat jinam). Prosím, zkontrolujte si Vaši odeslanou poštu a e-mail příjemce.
    Samozřejmě platí, že pokud si stále přejete vadný produkt reklamovat, Vaši reklamaci přijmeme a vyřídíme.
    Děkujeme za spolupráci."

    Pokud jsme na Vaši zprávu nereagovali (protože jste ji zaslala někomu jinému), mohla jste nás kontaktovat také telefonicky či přes on-line chat na našem webu. Žádnou reakci jsme však od Vás již neobdrželi. Jak jsme zmínili ve výše uvedené zprávě, Vaši reklamaci jsme ochotni vyřídit, Vy s námi však bohužel nekomunikujete.

    V případě, že chcete tuto záležitost úspěšně dořešit, jsme Vám k dispozici.

    S pozdravem,
    Tým Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    27.12.2019 jsem zaplatil a do dnešního dne jsem nedostal objednané zboží.

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Vážený zákazníku,

    Váš balíček jsme odeslali hned po přijetí platby, avšak Vámi vybraná pobočka Zásilkovny byla přes celé svátky uzavřená. Z tohoto důvodu nebylo možné balíček vyzvednout.
    Děkujeme za pochopení a pro příště bychom doporučili neobjednávat na poslední chvíli, případně si předem ověřit otevírací dobu výdejního místa :)

    S pozdravem,
    Tým Vibrátory.net

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal jsem 2 košilky. Bez udání důvodu jsem je ve 14ti denní lhůtě vrátil. Jedna košilka nebyla uznána s tím, že je nadměrně cítit nějakým
    • parfémem a že byla pod prsy nějak umazaná. Ani jeden důvod není pravdivý. Košilku na sobě nikdo neměl a tedy není ani cítit ani není umazaná. Mám košilku k dispozici a už s tím nemíním nic dělat. Ale kdyby jste měli zájem, můžete se ještě jednou podívat.
    • Děkuji a zdravím
    • Václav Mára

    Reakce obchodu Vibrátory.net

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za reakci.
    Při vyřizování reklamací či vratek se snažíme vycházet našim zákazníkům maximálně vstříc, nicméně znečištěné zboží skutečně nemůžeme přijmout zpět do prodeje.
    Neměli jsme nejmenší důvod Vám vratku neuznat - koneckonců jednu z košilek jsme přijali zpět, ale druhá košilka byla skutečně ušpiněná či zamaštěná (zkoušeli jsme ji vyčistit vodou, ale zůstala tam skvrna) a byla cítit silným parfémem, který nezmizel ani po několikadenním větrání košilky u otevřeného okna. Na základě těchto skutečností jsme Vám vrácení této košilky neuznali.
    Věřím, že chápete, že takové zboží je dále neprodejné a jistě byste sám nebyl nadšený, kdyby Vám takto znehodnocený produkt přišel z nějakého e-shopu, když je evidentní, že jej již někdo použil či minimálně neadekvátně vyzkoušel.
    Příště bychom doporučili zkoušet zakoupené oblečení s větší opatrností a nepoužívat parfémy či deodoranty.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Vibrátory.net