Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Celkova komunikace pred dokoncenim objednavky byla dobra a chovali se k nam ochotne a napomocne.
    • Obchod nezajistuje donasku az do bytu. Za doneseni spotrebicu za 90tis. Kc (cca 10 m do nakladniho vytahu a cca 20 m z vytahu do bytu) nas chteli nauctovat 2200 Kc. V ten moment jsme objednavku zrusili.

    Obchod nabizi ceny, ktere si zakaznik dohleda i na jinych internetovych obchodech. Pro nas byl dulezity servis v konecne fazi a ten dle naseho nazoru neni vyhovujici.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    velmi nás mrzí, že jsme se na konečném řešení nedohodli, i když jsme se pro to snažili udělat maximum. Přejeme Vám, ať máte radost z nových spotřebičů.
    Váš tým Vestavných spotřebičů.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si mikrovlnou troubu, vybrala jsem si vestavěnou , prý ji mohu instalovat s rámečkem i bez něj. Ale rámeček nepřišel a teď mám objednaný rámeček, který také nepřišel.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Dobrý den Vážený zákazníku,
    děkujeme za recenzi. Rámeček jste si opravdu objednala, kontaktovali jsme Vás emailem, zda si pouze rámeček opravdu přejete. Bohužel nám od Vás nepřišla žádná odpověď, proto máme objednávku stále otevřenou. Opětovně Vás tedy oslovíme. Objednávku na mikrovlnou troubu jsme tu neevidovali.
    Zdraví Vás tým Vetavné-spotřebiče.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -

    Po objednání zboží, které měli skladem mi přišel email, že termín dodání je minimálně 6 týdnů

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Dobrý den pane Jiří,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že jsme nemohli zboží dodat v termínu, který by Vám vyhovoval, za to přijměte omluvu. Zboží bohužel nebylo na skladě výrobce. Věříme, že jinak jste byl s našimi službami spokojen.
    Hezký den přeje tým Vestavných spotřebičů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • reklamace vyřízena po 2 měsících

    moje zkušenost je že ze začátku obchod reagoval rychle vyhověl , ale po dodání zboží a následné reklamaci několika spotřebičů se situace změnila.
    Za vadné spotřebiče obchod nemůže ale jednání které mělo bylo jak v hororovém filmu. Žádná komunikace, Komunikovali až po urgencích ,oni za nic nemůžou odkazy na všechny ostatní a vrchol byl že jeden spotřebič jsem musel vyměnit , bylo napsáno přímo servisním technikem výměna spotřebiče. Nejdřív spotřebič bude do týdne po týdnu když se nikdo neozval tak po e-mailové urgenci napsali že do 14 dní a nakonec nic , musel jsem si objednat v jiném obchodě , kde přesně měli spotřebič a dodali ho přímo ze skladu výrobce . Tak začala další etapa vrácení peněz. Diktovali si podmínky za jakých lze vrátit spotřebič aby mohli poslat peníze zpět . Doprava nemůže přijed v určitý čas vše veliký problém když nakonec spotřebič odvezen a bylo slíbeno vrácení peněz zas se nikdo neozval až po urgenci .

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Vážení zákazníci, dovolte abych se vyjádřila k této recenzi našeho zákazníka pod přezdívkou "lulu". Internetový obchod funguje od roku 2009 a musím konstatovat, že za celou dobu našeho trvání jsme nenarazili na horší jednání a vystupování. Našich zákazníků si vážíme a je pro nás prioritou, aby byl zákazník spokojen od začátku až do konce, zvláště v případě problému reklamace. U zákazníka byl problém s reklamací lednice Beko, kdy servis uznal výměnu spotřebiče. V tomto případě má zákazník nárok buď na výměnu spotřebiče nebo vrácení peněz. Zákazník si vybral po komunikaci s kolegyní z reklamačního variantu výměny. Bohužel společnost Beko měla tento typ lednice ve výrobě a termín doručení nebyl 100%, proto bylo zákazníkovi nabídnuto vyřešení reklamace vrácením peněz. Vše probíhalo v zákonné lhůtě pro reklamaci. Zákazník se po urgencích nevyjádřil. Z tohoto důvodu jsme jednoduše vyhodnotili, že chce stále na lednici počkat až dorazí z centrály Beka. Ozval se po delší době a začal kolotoč nesmyslného napadání a lživé mailové komunikace. V tento moment jsem si zákazníka převzala osobně, abych prostudovala celý proces objednávky, mailové komunikace, reklamačního řízení. Náš obchod postupoval správně, bez pochybení, rychle komunikoval a snažil se vše vyřešit dle zákona. Zákazník psal urážlivé maily a psal si nesmyslné požadavky. Zákazníkovi jsme dle jasných oboustraně domluvených pravidel lednici odvezli zdarma zpět a ihned druhý den odeslali peníze. Vše splněno do puntíku dle dohody. Poprvé za celou dobu fungování zvažuji, že celý proces předám právnímu zástupci a budu požadovat omluvu za pomluvu. Nejraději bych sem zkopírovala mailovou komunikaci se zákazníkem, ale to bychom toto vlákno zahltili na hodně dlouhou dobu. Závěrem panu "lulu" stejně jako v posledním mailu přeji - Mějte krásný den a přeji Vám ať Vám spotřebiče dlouho slouží!
    V případě jakýchkoliv dalších problémů se spotřebiči se na nás neváhejte obrátit, jsme k dispozici!

    Nám totiž na slušnosti a spravedlnosti záleží a nenecháme se otrávit nesmysly, nepravdami a urážkami.

    Za společnost Vestavné spotřebiče s.r.o.
    Adéla Hanáčková jednatelka společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Mrzí mě pouze jedna věc, že chybí komunikace o zásilce, která se nedorazila ani v domluveném množství, bez jakého kolik upozornění. Asi zákazník, který zaplatí cca. 50 tisíc není pro obchod nic.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Vážená paní Veselá,

    mrzí mě, že komunikace neproběhla dle vašich představ, prostuduji proces objednávky a vyvodím důsledky, děkujeme za recenzi, zdraví

    Adéla Hanáčková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výhodou tohoto obchodu je zaměstnankyně paní Doleželová, která je pohotová a ochotná pomoci s výběrem spotřebičů.
    • Dopravní služby, neochota při reklamaci.

    Průměrný obchod, který hájí své zájmy.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Dobrý den paní Moniko,
    Děkujeme Vám za kladnou recenzi slečny Doležalové, moc ji potěšila. Vašimi podněty se nadále intenzivně zabýváme. Moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost, věříme, že toto není naším standartem.
    Přijměte naši omluvu.
    Hezký den přeje tým Vestavných spotřebičů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • SLIBUJe a nekomunikuje.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Dobrý den Vážený zákazníku,
    děkujeme za připomínky, kterými se zabýváme a které napravíme. Velmi nás mrzí tato situace, za kterou se upřímně omlouváme.
    Hezký den přeje tým Vestavných spotřebičů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím o žádných
    • Inzeruje zboží, které nemá - to se může stát, jen nechápu, že alespoň nenabídnou nějakou alternativu nebo jiné řešení (slevu na jiný produkt apod.). Pouze pošlou mail že objednané zboží již nemají, sice s omluvou, ale myslím, že pro spokojenost zákazníka mohou v dnešní době udělat více.

    V mém konkrétním případě zklamání

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme, tato situace nás mrzí a stát by se neměla. Děkujeme za připomínku, pracujeme na zkvalitnění systému komunikace se zákazníkem.
    Hezký den přeje tým Vestavných spotřebičů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Téměř žádné.
    • Údaje k zakoupenému dřezu jsou klamavé a nejde vůbec o seriózní informace - dřez o síle 0,6 mm má měřeno na vaně (nejpoužívanější místo) jen 0,45 mm a hloubka vany má mít 170 mm a má pouze 155 mm. Prý je to v pořádku - vytažení plechu na vaně je mimo měření (může mít tedy 0,1 mm) protože uváděná síla je pouze na límci dřezu a hloubka dřezu není vlastně hloubka vany, jak by asi každý uživatel předpokládal, ale je to celková výška dřezu položeného "vzhůru nohama" od základny po nejvyšší bod (tedy od límce po prolis na odpad).
    • Dodání zboží trvalo 8 dní a nebylo kompletní - scházel montážní materiál a montážní návod, bez kterého nelze dřez do linky upevnit.
    • Doručení chybějícího montážního materiálu trvalo dalších 10 dní (návod k montáži poslali místo na jednodřez s montážním otvorem na baterii tak na dvoudřez s odkapem bez otvoru na baterii).
    • Obchod očividně neví, co prodává, protože vše řešili přes dodavatele SINKS.

    Nákup zde byla náhodná volba.
    Lituji této volby, protože od začátku do konce byly jen samé potíže – nesprávně uváděné technické údaje, které neodpovídali skutečně naměřeným hodnotám, dlouhá dodací doba, neúplná zásilka, další dlouhé čekání na vyřízení reklamace chybějícího materiálu.
    Těm, kterým není jedno, kdy a jaké zboží po objednání dostanou, "vřele" NEdoporučuji!
    U tohoto obchodu už NIKDY! TOTO BYL PRVNÍ A TAKY POSLEDNÍ NÁKUP.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Vážený pane Červený,

    přeji Vám krásné a klidné vánoce!
    S vaším vyjádřením nesouhlasím, osobně jsem se Vám věnovala každý den a každý Váš podnět řešila jak nejrychleji bylo možné. Dodavatel Sinks Vám bohužel zapomněl přibalit montážní materiál, tuto chybu napravil, s písemnou omluvou a dárkem. Situace je velmi mrzela a vyřešili ji jak nejlépe mohli, těší mě, že pracujeme s takovými profesionály jako je firma Sinks! Zákazník je u nás vždy na prvním místě a snažíme se pro něj udělat maximum, tak jako to bylo i ve vašem případě. Vaši recenzi jsem se zvědavostí očekávala a čekala, že mě příjemně překvapíte, nestalo se. Děkuji Vám za recenzi, máme o zkušenost více!

    Zdraví
    Adéla Hanáčková jednatelka společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    zboží na webu nabízejí, ale nemají
    považuji to za klamání spotřebitelů

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Vážená paní Košťálová,

    velmi nás mrzí negativní recenze, musím ovšem podotknout, že u výrobku je dostupnost psána. Objednávku jste provedla ve 13:30, ve 14:12 Vás kontaktovala operátorka s možným dodacím termínem a omluvou. Komunikace mezi Vámi a operátorkou probíhala naprosto v pořádku. Situaci rozhodně nepovažuji za klamání spotřebitelů, z naší strany vše fungovalo tak jak má. Přeji příjemný den.

    Zdraví
    Adéla Hanáčková jednatelka společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ozvali se mě, že zboží doručí do sedmi dnů a nic, na základě osobního dotazu sdělili, že teprve dojde zboží a za dalších sedm dní mě zboží dodají. Tak čekám a nevím kolik budu mít ještě trpělivosti

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Dobrý den paní Zámečníková,

    prověřím vaši objednávku a sjednám nápravu, tento postup není obvyklý, budu Vás neprodleně kontaktovat. Věřím, že se vše vysvětlí k vaší úplné spokojenosti.

    Přeji pěkný den, zdraví
    Adéla Hanáčková jednatelka společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Netuším
    • Na svých stránkách nabízí zboží,které se již nevyrábí.A ještě u něj má poznámku-k dodání do 3 dnů.

    Sháněl jsem automatickou pračku pro maminu k Vánocům.Po dlouhém hledání a pročítání jsem narazil na obchod Vestavěné spotřebiče,kde nabízeli přesně to co jsem hledal.Po vyplnění objednávky jsem jen čekal a těšil se na zboží.Jaké bylo moje překvapení,když mi z obchodu přišla zpráva,že mnou objednané zboží se již nevyrábí a proto ruší moji objednávku.Dost dobře nechápu jak je v dnešní době možné,že někdo nabízí zboží,které pak není schopen dodat.Navíc,pokud je u zboží dodatek-k dodání do 3 dnů,člověk by předpokládal,že toto zboží má obchod na skladě.S tímto obchodem rozhodně nejsem spokojen a na základě mé špatné zkušenosti jej ani nemohu doporučit ostatním zájemcům o nákup.Na závěr doporučení obchodu: Častěji aktualizujte svoji nabídku,předejdete tak zklamání a odrazení zákazníků!!!

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Vážený pane Petře,

    vaše nespokojenost nás velmi mrzí, bohužel se již Vámi vybraný model přestal vyrábět. Někdy se takové situace stávají. Jistě Vám byla nabídnuta náhradní alternativa, vždy zákazníka o možné nedostupnosti ihned informujeme a snažíme se nabídnout adekvátní model. Kontrolovala jsem produkt a rozhodně u něj nebylo napsáno skladem do 3 dnů.
    Omlouváme se, že vaše objednávka nedopadla dle představ.

    Zdraví
    Adéla Hanáčková jednatelka společnosti


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    - dodání zboží trvalo dýl jak měsíc (asi chyba výrobce),ale nikdo nenapsal ani se neomluvil sám od sebe - musela jsem se stále připomínat

    - zaměstnanci zřejmně neumí napsat dobrý den apod. (resp. se chovali, jako bych je otravovala)

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Dobrý den,

    moc dobře nerozumím této stížnosti, neb to není absolutně náš styl. Razíme heslo náš zákazník - náš pán a tato kritika je neodpovídající našemu předsevzetí. Bohužel Vás nemůžu spárovat dle data objednávky a nevím tedy o jakou objednávku se jedná. Pokud budete mít zájem můžete se ozvat na mail [email protected] kde můžeme vzniklé nedorozumění probrat a dořešit.

    Přeji pěkný den
    Adéla Hanáčková jednatelka společnosti Vestavné spotřebiče

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nízké ceny
    • dlouhá doba dodání, přestože je uvedeno, že zboží je skladem. Nedostatečná komunikace se zákazníkem.

    Zatím nemohu doporučti, zboží, jehož dostupnost byla inzerována jako skladem, nedorazilo ani deset dnů od objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží, které nemají na skladu nejsou schopni (ochotni) znovu naskladnit. Jiný obchod nám u výrobce zboží zajistil. Sice je dodací lhůta 14 dnů, dokud nebude vyrobeno, ale zboží obdržíme.
    • Další nevýhoda - nelze platit kartou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně žádné. Naprostá ignorace zákazníka, vůbec žádná informace o tom, zda zboží je na skladě neboo ne, případně kdy bude dodáno... Se divím, že vůbec mají odvahu se ptát na kvalitu jimi poskytovaných služeb.
    • Nekomunikuje se zákazníkem - naprostý nezájem o zakázku.

    Vyhnout se obchodu jak to jen půjde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikuju
    • objednávka nedorazilaa ani za 10 dni
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • docela přehledný, dobré ceny.
    • tento obchod nabízí zboží, které není na skladě.

    Zaujaly mě ceny a přehlednost.
    Zkušenost nebyla moc dobrá, neb pracovnice, která se mnou komunikovala, prvně zapomněla připojit varnou desku, potom mi volala, že do termínu nebude digestoř, nakonec byla, ale zase nebyla myčka, protože se teprve vyráběla. Tento model se údajně už nebude prodávat.
    Celkový dojem jsem měla, že to jsou vše výběhové modely.
    Navíc k tomu, ještě musím dodat, že lednice s mrazákem byly první den tichá, ale druhý den už byla hlučná a ještš měla uvnitř mrazáku poškození a to zřejmě už z výroby.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobre sladene sety spotrebicu.
    • Odeslat zasilku v patek a podat zakaznikovi informaci v patek v 18 hodin i kdyz zbozi bylo objenano jiz 14 dnu. Ne kazdy je denne doma. Vetsina lidi pracuje v dobe dorucivani.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • I kdyz je cena jinde nizsi,nabizite vyhodne sety ktere jsou cenove nizsi nebo srovnatelne.Jako bonus je pak doprava zdarma a mel byt i udajny servis(zapojeni)coz by byla take vyhoda kdyby vse fungovalo.
    • Komunikace je na spatne urovni.Neklaply domluvene veci.Jeden ze spotrebicu-mikrov.trouba nebyl skladem pri expedici,coz jsem se dozvedela az v den dodani(22.5.)kdy mi mely montovat i kuchyn.Do dnesniho dne ji NEMAM a uz se mi nikdo neozval kdy dorazi.Pry je ve vyrobe.Objednavka probehla 11.5.Jako darek jsem mela obdrzet nuz Tescoma,ktery nedorazil.Faktura byla nekolikrat spatne vystavena(stacilo se pred vystavenim poptat na potrebne veci,coz se nestalo).Navic original faktury mel byt u spotrebicu a chybel.Domluvila jsem si zapojeni vsech spotrebicu a technik dorazil jen na zapojeni var.desky ze na nic jineho nema cas.Navic var.desku zapojil bez jakekoliv krytky tak, ze byly kabely videt a nebyly chraneny ani izolovany,jen do tzv.cokoladky.Technik nebyl ochotny.Veci jsem resila mailem kde mi bylo sdeleno ze k pochybeni nedoslo.Sl.Boruvkova tvrdi ze me o vsem informovala a ze na zapojeni spotrebicu jsme take byly domluveni jinak.Nikdo se mi ani neomluvil a odpovedi na veci ktere mi vadily byly strohe a odmerene.Celkove byl obchod velice komplikovany a jiz bych ho neopakovala ani nedoporucovala.

    Nabidka je dobra,ceny po sleve za set take dobre.Komunikace velice spatna.Doprava kvalitni a v poradku.Jeden spotrebic mi chybi a nemam nuz ktery mel byt zdarma.Zapojeni neprobehlo dle domluvy.Nedorazila original faktura ktera mela byt u spotrebicu.Nedoporucila bych.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za komentář. Po pravdě řečeno - nevíme jak se máme k tomuto negativnímu komentáři postavit...máme sem zkopírovat kompletní mailovou komunikaci s pí. Zuzkou Prokešovou, abychom se mohli obhájit??? Recenze je nepravdivá a absolutně s ní nesouhlasíme. Uvádím tedy k naší obraně jednoduchý příklad - mailovou komunikaci se sl. Borůvkovou, která je opravdový profesionál a zákazníci našeho e-shopu jsou s jejími službami nadmíru spokojeni - mailovou komunikaci čtětě prosím odzadu......




    Pokud nebude pouze mikovlnna trouba do 22.5.tak by o nevadilo.Nabidku beru jeste
    mi prosim sdelte jakym zpusobem mam zbozi objednat kdyz mam tento set.Vsechny
    udaje k placeni(fakturu)nebo jestli to provedeme primo pres vase stranky.Cetla
    jsem ze zapojeni vestavnych spotrebicu provadite vy.

    Jeste si k tomuto setu vezmu:

    domácí pekárna gallet MAP 207 1.498 Kč
    topinkovač electrolux EAT 3100 836 Kč
    vestavný mrazák zanussi ZUF 6114 A 8.975 Kč

    Poprosila bych tedy zda opravdu stihneme termin 22.5.Dekuji Prokesova




    ------------ Původní zpráva ------------
    Od: vestavne-spotrebice.cz <[email protected]>
    Předmět: Re: odp.: Re: odp.: Setová nabídka
    Datum: 09.5.2012 16:08:34
    ----------------------------------------


    Vážená paní Prokešová,

    set spotřebičů AKZ 237 NB + AMW 496 NB + EHD60020P + ISL5SS + ADG 6240 FD + KGIN
    31811 nabízím za cenu ............................ 60 990,-

    Bohužel jiná mikr. trouba
    VESTAVNÁ v černém provedení a která by pasovala k vybrané pečící troubě už není.
    Také musím oznámit, že je ve výrobě a její naskladnění proběhne až koncem tohoto
    měsíce.

    Jinak je vše skladem a do 22. 5. by se to dalo stihnout.

    Pokud by jste měla zájem o jinou alternatrivu trub, neváhejte mi o tom napsat a
    já zkusím znovu vypočítat Vámi vybranou jinou nabídku.

    Duální nízkoteplotní fce pečící trouby se může nastavit buď na 35 C, nebo na 60
    C, kde můžete jídlo rozmrazovat, udržovat v teple nebo i sušit, také se dá
    použít i ke kynutí těsta.

    U malých
    spotřebičů bych prosila o ověření jejich dostupnosti, je jich neskonalé
    množství, že se nedá uhlídat, zda jsou opravdu skladem.

    S pozdravem


    Zdeňka Borůvková




    Vždy když se na nás pí. Prokešová obrátila s jakýmkoliv dotazem, jak mailově, tak i telefonicky, vždy jsme reagovali rychle a profesionálně - i ve večerních hodinách. Zapojení spotřebičů proběhlo ke spokojenosti zákazníka ( pí. Prokešové ), opět bylo vše konzultováno se servisním technikem, který tvrdil, že je zákazník spokojen. Termíny doručení byly dodrženy. Několikrát jsme s pí. Prokešovou znovu a znovu vše telefonicky konzultovaly, přijde mi naprosto nemístné ze strany pí. Prokešové psát nesmyslné info o neomluvě a strohé komunikaci. Spokojených zákazníků máme velké množství a s radostí budeme plnit jejich dotazy a požadavky. Bohužel se musíme smířit s variantou, že narazíme i na zákazníka, který bude psát nepravdy a bude náš obchod špinit. Otrávit se ovšem nenecháme a těšíme se na další spokojené zákazníky, kteří nám dělají radost :-).

    Děkujeme za pochopení a přečtení vyjádření :-)
    za tým vestavne-spotrebice.cz

    Adéla Hanáčková