Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Teď jsem zklamaná

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Vážená zákaznice,

    obdrželi jsme od Vás negativní hodnocení, které se týkalo kvality zhotovení zboží. Mrzí nás, že jste v tomto případě nevyužila možnosti výměny nebo vrácení zboží.
    Věříme, že tato nepříjemná zkušenost nás nepřipraví o Vás jako zákazníka a těšíme se na další Vaši objednávku.

    Přejeme hezký den,

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednání se mi obchod zatím neozval. Takže zboží nemám a ani netuším, jestli budu mít.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás mrzí, ale rozhodla jste se pro odběr zboží na naší prodejně a bohužel jste se strefila do nejdelšího možného termínu dodání zboží. Objednala jste si zásilku dne 3.2.2024. Balíček byl sice zabalen a připraven k odeslání 5. 2 2024, ale naše auta odjíždějí se zbožím na prodejny brzo ráno a tak není možné zakázky zpracovávané toho dne ještě týž den naším rozvozem zavést na prodejnu. Rozvoj balíčků na naše prodejny probíha dle rozvozového plánu, který je na našich webových stránkách zveřejněn. Expedice balíčků dle rozvozového plánu do Vámi požadované lokality probíhá každé pondělí, tudíž Váš balíček odjíždí dnes 12.2.2024. Ještě dnes bude Váše zakázka připravena na naší prodejně k vyzvednutí.
    Je nám líto, že došlo v rámci termínu dodávky zboží k nedorozumění.
    Věříme, že Vám naše zboží bude dobře sloužit.

    Přejeme příjemný den,

    Váš Vesna tým

    • Minimální komunikace se zákazníkem, zboží zatím nedorzilo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vesna nabízí dámské legíny a po rozbalení jsou to thermo punčocháče,ale Vesna má pravdu.
    • Objednáte si legíny a dostanete zimni punčocháče.Tady uz nikdy vic.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás mrzí, ale na naší straně nedošlo k pochybení. Dne 28.1.2024 jste si objednala Thermo punčochové kalhoty. Kolegyně z e-shopu Vás telefonicky kontaktovaly a bylo Vám vysvětleno, že se jedná o thermo punčochy, které jsou standardně zakončené špičkou, nejedná se tedy o legíny. Následně Vám byla nabídnuta výměna zboží, ale rozhodla jste se zboží ponechat.
    Věříme, ač došlo k tomuto nedorozumění, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.

    Hezký den,

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nabízené na e-shopu vůbec nebylo skladem, což mi u takového prodejce přijde značně neprofesionální, ač jsme objednávku očekávali téměř ihned, obchod zrušil.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nám je nepříjemná, ale bohužel došlo k našemu pochybení.
    Na místo Vámi požadovaných 3 kusů záclon jsme Vám v příslušné době uměli nabídnout již pouze 1 kus od požadovaného vzoru.
    Za tuto nepřesnou informaci se Vám velmi omlouváme.
    Doufáme, že nám tento prohřešek odpustíte a budete se k nám i nadále vracet.

    Hezký den,

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná pozitivní výhoda
    • extrémně dlouhá dodací lhůta
    • žádná komunikace z jejich strany k zákazníkovi

    13 dní od objednání a stále zboží neodeslali! Nedoporučuji objednávat nic u tohoto obchodu. Musel jsem se ozvat sám a včera slíbili, že už to opravdu pošlou a po ověření u dopravce stále nic nepředali. Během té doby měli na webu uvedenou inventuru pouze dva dny, takže tohle určitě není a nemůže být příčina. Ve výsledku absolutní neshopnost obchodu.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Vážený zákazníku,

    obdrželi jsme od Vás negativní hodnocení, které nás samozřejmě mrzí. Ve Vašem případě se bohužel můžeme pouze omluvit a věřit, že naše poněkud liknavější vyřízení Vaší objednávky nás nepřipraví o Vaši přízeň.
    Snad nám dáte možnost si mínění o nás napravit.

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkná nabídka
    • Zboží neposílají
    • Předprodej z Číny?

    Objednávala jsem topper a ponožky - dárky k narozeninám. Všechno skladem a v akci. Po týdnu (!), kdy už jsem čekala nějaké odeslání balíčku (zase jsem chápala, že objednávka mezi svátky může trvat), přišla zpráva, že zboží, které mělo být skladem, prostě není a u výrobce probíhá inventura. Dala jsem tomu šanci a zeptala se, do kdy bude doručeno, abych stihla případně objednat jinde. Pracovnice byla ochotná, napsala jsem jí nejzazší termín a to středu 17.1. (20 dní od objednávky!). Na druhý den odpověď, že zboží bude v pátek odesláno. Takže čekám nějaké potvrzení o odeslání, dnes 17.1. snad onem balíček. Nic. Za 20 dní nejsou schopni poslat ani balík, ani vysvětlení. S touto rychlostí to vypadá na předprodej z Číny, jinak si to vysvětlit neumím. Díkybohu , že jsem objednávala na dobírku a nemusím z nich ještě tahat peníze. Stačí, že musím narychlo sehnat jiný dárek. Vyhněte se obloukem.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    Vaše negativní hodnocení nás mrzí. Ovšem s nárůstem objednávek na konci roku a přítomnosti lidského faktoru se nedostatky objevují. Samozřejmě by být neměly.
    Pravděpodobně delší doba vyřízení Vaší objednávky Vás evokovala k poznámce o čínském zboží. Vámi objednané zboží pochází od českého výrobce.

    Omlouváme se za zdlouhavé vyřízení Vaší objednávky a těšíme se v budoucnu na shledanou.

    Přejeme příjemný den,

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhodu neznám
    • 8.1.2024 jsem zboží objednal a zaplatil, do dnešního dne 15.1. žádná zpráva o dodání zboží.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Vážený zákazníku,
    obdrželi jsme od Vás negativní hodnocení, které nás samozřejmě mrzí. Ve Vašem případě se bohužel můžeme pouze omluvit a věřit, že naše poněkud liknavější vyřízení Vaší objednávky nás nepřipraví o Vaši přízeň.
    Snad nám dáte možnost si mínění o nás napravit.

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec nikdo se neozývá i přesto, že zboží má být skladem. Je to už 6 dní od objednání.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Vážený zákazníku,

    obdrželi jsme od Vás negativní hodnocení, které nás samozřejmě mrzí. Ve Vašem případě se bohužel můžeme pouze omluvit a věřit, že naše poněkud zdlouhavé vyřízení Vaší objednávky nás nepřipraví o Vaši přízeň.
    Snad nám dáte možnost si mínění o nás napravit.

    Váš Vesna tým

  • Na zboží čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala dne 28.12.2023 a do dnešního dne nebylo doručeno.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,
    Objednala jste si zásilku v úterý dne 28.12.2023. Kolegyně z e-shopu balíček zabalily a připravily k odeslání hned, jak to bylo možné.
    Rozvoz balíčků je standardně dle rozvozového plánu každou středu, dne 3.1.2024 se balíček nějakým nedopatřením nedostal do rozvozu.
    Bohužel Váš balíček odjel až ve středu 10.1.2024 - dle pravidelného rozvozu, který je uveden na našich webových stránkách. Za zdržení se velmi omlouváme.
    Pevně věříme, že ač jsme od Vás obdrželi negativní hodnocení, tak nám tento prohřešek odpustíte a budete se k nám i nadále vracet.

    Přejeme příjemný den,

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, potvrzena objednávka a od té doby žádná nová informace, zboží nedodáno, nelze se do obchodu dovolat, na maily nereagují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zrušil objednávku protože neměl zboží které nabízel

    obchod není schopen dodat zboží které nabízí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednávala 13.12.2023 a dodnes nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rezervovali mi zboží a v den závozu na prodejnu k vyzvednutí mi zrušili objednávku.

    Zřejmě někdo objednal stejné poslední 2 kusy ponožkovych setů, ale zaplatil předem, ne jako jsem plánovala já až na prodejně.

  • Zboží vůbec nedorazilo ani nemám zprávu o stavu objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • o žádné nevím, nulová výhoda

    Objednala jsem povlaky na polštáře přes eshop. Povlaky bohužel měly špatné zipy, takže se okamžitě rozpadly v ruce. Chtěla jsem povlak pouze vyměnit / reklamovat. V kamenném obchodně nemožné!!! Nelze, nelze ani výměna, nelze nic, pouze odstoupit od smlouvy. Toto se mi v moderním obchodně běžně neděje a není problém reklamace / výměny. Ve Vesně usnuly v hlubokém socialismu. Peníze se nevrací na kartu, ale složitě se převádí na č.ú. Když prodavačka začne vyplňovat lejstro, tak to máte minimálně na 10 minut a samozřejmě peníze za poštovné a balné se nevrací.
    Vesnu opravdu nedoporučuju!!!

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,
    pokud měl jeden povlak špatný zip, to nás samozřejmě mrzí, reklamací máme minimum, ale stát se to může. Reklamace v takovém případě je oprávněná a samozřejmě možná. Rovněž výměna v kamenné pobočce je standardem, pokud pobočka dané zboží má. Pokud ho nemá, nemůže ho vyměnit. Nerozumím, jak skladovost zboží souvisí se socialismem, nedokáži na tento útok smysluplně reagovat. Pokud zboží není na pobočce, nelze ho pak vyměnit ani v kapitalismu. Peníze zpět na kartu nevracíme, jelikož je to bohužel finančně náročná operace a je nutné upravit celý systém. Protože nepodnikáme v socialismu, ale v kapitalismu, pak ztrátové operace nám nedávají smysl. Všech 59 Kč dle našich záznamů jste vyzvedla za onen povlak v hotovosti, proto nerozumím ani poznámce o vyplnění "lejstra" kvůli číslu účtu. Děkujeme za pochopení.
    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod pošle jinou barvu zboží nebo vadné zboží. Pokud odstoupíte od smlouvy, nevrátí plnou částku - neuznají svou chybu.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás mrzí, ale na naší straně nedošlo k pochybení. Objednala jste si více produktů a u poslední objednávky, noční košile, proběhlo osobní vyzvednutí na prodejně Palackého v Pardubicích. Bohužel na zboží byla dírka, a tak jsme Vám zboží vyměnily. Poté jste se rozhodla vrátit zboží a odstoupit od smlouvy, a tak Vám pracovnice našeho e-shopu vyhověly. Dle standardního postupu Vám byla částka za zboží vrácena, nicméně pokud zákazník odstupuje sám od smlouvy, je mu vždy vrácena pouze částka za zboží, nikoli za dopravné a balné.


    Věřím, že situaci chápete!

    Přejeme poklidné předvánoční období.

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po týdnu zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás mrzí, ale na naší straně nedošlo k pochybení. Objednala jste si zásilku v neděli dne 26.11.2023. Balíček jsme zabalily a připravily, hned jak k nám dorazila objednávka, ale protože je rozvoz balíčků standardně dle rozvozového plánu každé pondělí, tudíž Váš balíček odjel v pondělí 4.12.2023. dle rozpisu závozu našich poboček, jak je uvedeno na našich webových stránkách. Bohužel zde, shodou okolností, nastal nejdelší možný termín dodání, který může nastat. Ještě ten den 4.12.22023 byl Váš balíček připraven k vyzvednutí.
    Věřím, že situaci chápete a zboží Vám bude dobře sloužit!

    Přejeme poklidné předvánoční období.

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jine zbozi

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás mrzí, bohužel si nejsme vědomi, že by na naší straně došlo k pochybení.
    Doufáme, že ač jsme od Vás obdrželi negativní hodnocení, nepřišli jsme o Vás jako zákazníka.
    Přejeme poklidné předvánoční období.

    Váš Vesna tým