Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba odeslání zboží.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Objednala jste si objednávku v sobotu dne 25.11., ještě ten den jste se dotazovala, zda je možné k objednávce přikoupit nějaký další produkt. Pracovnice e-shopu reagovaly, zda budete mít zájem, ještě něco přikoupit k Vaší objednávce. Příprava objednávky byla pozdržena s čekáním na Vaše vyjádření, zda budete chtít případně nějaké zboží dokoupit. Pracovnice e-shopu reakci neobdržely a tak objednávku ve středu 29.11.2023 odeslaly. Doufáme, že ač jsme od Vás obdrželi negativní hodnocení, nepřišli jsme o Vás jako zákazníka.
    Přejeme poklidné předvánoční období.

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím od 20.11. nedodáno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    21.11. zboží objednáno, bylo skladem,dnes je 28.11. a zboří stále nedorazilo a info proč taky ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem dva ks polštářků s Hello Kitty, do poznámky jsem napsala požadovaný motiv tak, jak bylo uvedeno. Bez předchozího upozornění přišly dva různé polštářky, pouze jeden požadovaného motivu. Když jsem koukala na web, "můj" motiv už nenabízí, takže předpokládám, že je vyprodaný. Kdyby mne ale obchod kontaktoval, zjistil by, že jsem potřebovala dva stejné motivy. Ne dva různé, ty jsou mi k ničemu. Naštvalo mě to, vím, že můžu zboží vrátit, ale nechce se mi znovu platit poštovné, čili to asi vyřeším tak, že polštáře podaruji a po dárku pro dvojčata se poohlédnu jinde.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé komplikace, bohužel na naší straně došlo k pochybení. Kolegyně z e-shopu Vás budou co nejdříve telefonicky kontaktovat a situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    Doufáme, že ač jsme od Vás obdrželi negativní hodnocení, nepřišli jsme o Vás jako zákazníka.
    Přejeme poklidné předvánoční období.

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu chybí informace : vyrobeno v Čině.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,
    bohužel u licenčních produktů nadnárodních společností nemáme vliv na to, kde se to zadává do výroby. Drtivá většina produkce s licenční tématikou je vyrobena v Asii. Ale to není důvod odsoudit proto náš e-shop, který za tuhle globální situaci opravdu nemůže. Vaše hodnocení nás mrzí.
    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel zboží objednáno před více než týdnem a stále nedoruceno (vyzvednutí na prodejne).

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás mrzí, ale na naší straně nedošlo k pochybení. Objednala jste si zásilku v sobotu 11.11.2023. Vybrala jste si osobní odběr na pobočce, která má dle rozvozního plánu závoz každé pondělí, jak máme uvedeno na webu hned na několika místech včetně košíku při dokončení objednávky. Naše vozy odjíždí vždy brzy ráno, kdy není možné mít objednávky z e-shopu za celý víkend připravené k expedici v pondělí před 7 hodinou. Tudíž Váš balíček odjíždí dnes v pondělí 20.11.2023. přesně dle popisu závozů našich poboček, jak je uvedeno na webových stránkách. Bohužel zde, shodou okolností, nastal nejdelší možný termín dodání, který může nastat. Pokud na zboží spěcháte, je zde vždy možnost si vybrat placenou rychlejší službu.
    Věřím, že situaci chápete a zboží Vám bude dobře sloužit!

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel mě bylo doručeno jiné zboží. Zaplatila jsem 1631,- Kč za povlečení na dvě postele. Místo objednaného povlečení ale přišly povláčky na malé polštářky. Po telefonické komunikaci s pracovnicí obchodu byla slíbena náprava. Do dnešního dne ale nemám ani objednané zboží ani peníze. U tohoto obchodu jsem učinila již více objednávek a až do teď bylo vše v pořádku.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    stala se nám chybička, omylem jsme zabalili povláčky místo povlečení. Po zjištění této chyby, jsme se s Vámi telefonicky spojili a snažili se nepříjemnou situaci s Vámi co nejlépe vyřešit. Objednané povlečení od nás odešlo 14. 11. 2023 a 15. 11. 2023 jej bylo možno vyzvednout v Balíkovně.
    Velmi se Vám za toto naše pochybení omlouváme, ale lidský faktor je občas omylný. Jelikož dle Vašeho vyjádření jste u nás objednávala již několikrát a problémy při předchozích zakázkách nebyly, tak pevně věříme, že ač jsme od Vás obdrželi negativní hodnocení, tak nám tento prohřešek odpustíte a budete se k nám i nadále vracet.
    Těšíme se na Vaši další objednávku.

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vsše dlouho trva

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás mrzí, ale na naší straně nedošlo k pochybení. Objednal jste si zásilku ve středu 13.09.2023 v odpoledních hodinách. Vybral jste si osobní odběr na pobočce, který má dle rozvozního plánu závoz každý čtvrtek, jak máme uvedeno na webu hned na několika místech včetně košíku při dokončení objednávky. Naše vozy odjíždí vždy brzy ráno, kdy není možné mít objednávky z e-shopu po jeho pracovní době připravené. Tudíž Váš balíček odjíždí dnes ve čtvrtek 21.09.2023. přesně dle popisu závozů našich poboček, jak je uvedeno na webových stránkách. Bohužel zde, shodou okolností, nastal nejdelší možný termín dodání, který může nastat. Pokud na zboží spěcháte, je možnost si vybrat placenou rychlejší službu.
    Věřím, že situaci chápete a zboží Vám bude dobře sloužit!

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zasláno zboží jiného rozměru, neskutečné problémy v prodejně při výměně, e-shop nedoporučuji

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že nebyla Vaše zkušenost s naším obchodem pozitivní. Bohužel při vychystávání Vaší objednávky došlo z naší strany k záměně velikosti. Uznáváme naši chybu a děkujeme Vám za trpělivost při výměně zboží, která se uskutečnila na naší prodejně.
    Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Věříme, že tato negativní zkušenost Vás neodradí od dalšího nákupu v naší společnosti.

    S úctou,

    Váš Vesna tým.

    • Špatná komunikace, nedostatek informací o termínu doručení zboží.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás mrzí, ale na naší straně nedošlo k pochybení. Objednala jste si zásilku v pondělí 21.8.2023. Vybrala jste osobní odběr na pobočce, která má dle rozvozního plánu závoz každé pondělí, jak máme uvedeno na webu hned na několika místech včetně košíku při dokončení objednávky. Naše vozy odjíždí vždy brzy ráno, kdy není možné mít připravené objednávky z e-shopu z toho pracovního dne. Tudíž Váš balíček odjíždí dnes v pondělí 28.8. přesně dle popisu závozů našich poboček, jak je uvedeno na webových stránkách. Bohužel zde, shodou okolností, nastal nejdelší možný termín dodání, který může nastat. Vždy je zde však varianta vybrat si placenou zásilkovou službu a nikoliv odběr na pobočce, když na zboží spěcháte.
    Věřím, že situaci chápete a zboží Vám bude dobře sloužit!
    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dosud jsem s obchodem neměla žádný problém, ale tento nákup se opravdu nepovedl. Místo dvou mechanických deštníků mám dva vystřelovací (které bych nikdy nekoupila) a černý je navíc bíle proužkovaný.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu, které si velmi vážíme. Je nám líto, že tentokrát nebyla Vaše zkušenost s naším obchodem tak pozitivní, jak jste byla zvyklá.

    Rádi bychom Vás upozornili, že jsme hned v úvodu popisu produktu uváděli, že deštníky jsou vystřelovací. Pokud jste chtěla mechanický deštník, došlo tedy k nedorozumění.

    K barvě deštníku, na fotce v popisu produktu byl deštník zobrazen jako černý s jemnými bílými proužky. Chápeme ale, že barvy na monitoru mohou být občas zavádějící a je nám líto, pokud to tak bylo ve Vašem případě.

    Velmi nás mrzí, že jste se neprodleně po zjištění rozdílů neobrátila na náš Vesna tým, se kterým byste nepochybně toto nepříjemné nedopatření obratem vyřešila.

    Pevně věříme, že vzniklá situace nenaruší naši další obchodní spolupráci.

    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    16.6 objednáno a do teď čekam a čekám až to přijde.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,
    Vaše reakce nás mrzí, ale na naší straně nedošlo k pochybení. Objednal jste zásilku v pátek 16.6. v odpoledních hodinách. Vybral jste osobní odběr na pobočce, která má dle rozvozního plánu závoz každé pondělí, jak máme uvedeno na webu hned na několika místech včetně košíku při dokončení objednávky. Naše vozy odjíždí vždy brzy ráno, kdy není možné mít připravené objednávky z e-shopu z předchozího pracovního dne. Tudíž Váš balíček odjíždí dnes v pondělí 26.6. přesně dle popisu závozů našich poboček, jak je uvedeno na webových stránkách. Bohužel zde, shodou okolností, nastal nejdelší možný termín dodání, který může nastat. Vždy je zde však varianta vybrat si placenou zásilkovou službu a nikoliv odběr na pobočce, když na zboží spěcháte.
    Věřím, že situaci chápete a zboží Vám bude dobře sloužit!
    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží jsem zatím nedostal,počkám ještě tři dny a pak ruším obědnávku. Děkuji

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás mrzí, nicméně na naší straně nedošlo k pochybení. Objednávka byla řádně zpracována, bohužel 24.5.2023 se zásilku nepodařilo doručit přepravní společností DPD, zásilka byla odmítnuta bez udání důvodu a vrácena zpět do naší společnosti Vesna.

    Pevně věříme, že další objednávka proběhne v pořádku a bez nedorozumění.

    Přejeme hezký den!

    Váš Vesna tým

    • Nereagují a neodpovídají na email
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V obchodě jsem se zaregistroval 24.03.2023 s tím, že nesouhlasím se zasíláním obchodních sdělení; přesto jsem ihned následující pracovní den - 27.03.2023 - obchodní sdělení dostal. Přes mou reakci 28.03.2023, že se zasíláním obchodních sdělení opravdu nesouhlasím, jsem 04.04.2023 obdržel další raklamu. Až po nahlášení na ÚOOÚ (s kopií pro e-shop) přišel z obchodu e-mail "Váš kontakt byl smazán." Ani slovo omluvy, dokonce ani zpráva nebyla podepsána (pouze jméno v hlavičce e-mailu)...

    V obchodě jsem nakupoval podruhé, mohl jsem být spokojeným věrným zákazníkem, a místo toho mne e-shop nevídaným způsobem odradil. Neprodává nic tak unikátního, co by se nedalo koupit jinde, takže na shledanou.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,
    dle našeho systému jste souhlasil se zasíláním newsletteru. V každém našem newsletteru je pak samozřejmě možnost i "odhlásit se z odběru", díky čemuž Vás systém z reklamní rozesílky automaticky odebere. Vy jste situaci řešil okamžitým udáním na ÚOOÚ. Kolegyně Vám odepsala z personifikovaného mailu, že jsme Vás odebrali tedy manuálně. Celá situace nás mrzí. Prověřovali jsme funkčnost systému a vše pracuje, jak má.
    Děkujeme za hodnocení a přejeme Vám pěkný den.
    Váš Vesna tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Same dotazniky spokojenosti a zbozi stale nikde

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta vybraného zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 19.12. Zatím zboží nedorazilo, jak potom hodnotit obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Kdybych se nedoptala na stav mé zásilky, nevěděla bych, zda se vůbec obj.zpracovává. 2 zboží v naprosto otřesné kvalitě - úterky Modrotisk a dětská deka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivé !!!

    Dne 14.12.2022 jsem si objednala zboží, dne 15.12.2022 mi byl zaslán e-mail, že se objednávka vyřizuje. Myslela jsem, že objednané zboží obdržím do vánoc (dárek pod stromeček pro vnučku). Bohužel do dnešního dne 27.12.2022 žádná reakce od vás, ani zboží, ani omluva. Zcela jistě ve svém širokém okolí váš obchod NEDOPORUČÍM !!! Jsem nespokojena s vaším obchodem, vícekrát nevyužii !!