Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží mi sice přišlo poměrně brzy, ale poškozené. I když v nabídce pláště bylo výslovně uvedeno, že se nesmí skládat, plášť, který mi dorazil byl velmi poškozený pokusem o složení. Na několika místech byl velmi zmačkaný a to včetně výztužných drátů. Protože žádný drát nebyl zlomený, plášť jsem namontoval (na koloběžku) a doufám, že se tlakem vzduchu srovná. Nechtělo se mi platit poštovné za odeslání zpět a navíc jsem na něj spěchal. Ale už si zde nic nekoupím!

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi, nejsme si však jistí, zda patří našemu obchodu.
    U nás konkrétně jste kupoval plášť na horské kolo MTB 26 typ SCHWALBE MARATHON GT TOUR MTB 26x2,00 REFLEX. Tento plášť není skládací, a ani nelze složit, ani my, ani výrobce, jej neskládá. Plášť jsme Vám posílali v nesloženém stavu prostřednictvím GEIS ve velkém balíku.
    Pokud by Vám plášť od nás přišel poškozený, určitě uplatněte reklamaci. Odkaz na reklamační list naleznete v hlavičce našeho e-shopu, a také v obchodních podmínkách.
    Ještě jednou Vám děkujeme za recenzi.
    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Několikrát jsem zde nakupoval a byl jsem spokojený ale poslední objednávku jsem musel zrušit protože byla vyžadována platba předem.

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Je nám líto, že tentokrát jste nebyl spokojen jako obvykle.
    Bohužel u dopravy, kterou jste zvolil, je možná pouze platba bezhotovostním převodem na účet.
    Přesto věříme, že i tentokrát byste s námi byl spokojen. Stejně, jako všichni ostatní zákazníci, kteří využívají tuto dopravu a zboží platí převodem na účet.
    Zboží bychom Vám opět dodali v pořádku.
    Ještě jednou Vám děkujeme za zájem o nákup i za recenzi.
    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    sice zboží došlo v pořádku, ale místo objednaného pláště SCHWALBE LAND CRUISER HS 450 Active MTB 29x1,75, došel plášť rozměrově 28x 1,75. Byla docela fuška ho nasadit na 29'' kolo

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Rozumíme Vám.

    K označování rozměru plášťů jsou používána různá označení, z čehož bohužel plynou nedorozumění, jako je například i toto.

    Rozměry MTB 29x1,75" a 28x1,75" jsou dvě různá označení pro stejný rozměr pláště.
    Důkazem a vodítkem pro Vás, že jste dostal správný rozměr pláště, je třetí označení rozměru: 47-622, které naleznete na boku pláště.
    Důvodem této skutečnosti je, že jinak se označuje rozměr plášťů různých zemích.

    Bohužel tato rozdílnost přináší přesně tato nedorozumění.
    Zamyslíme se, jak to lépe vysvětlit v popisu plášťů.

    Děkujeme Vám za recenzi a ujišťujeme Vás, že jste obdržel pláště v rozměru MTB 29x1,75.

    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • Modřice!!!

    Přesunutí někam do bolí do Modřic, vážně skvělý z centra Brna... asi můj poslední nákup. :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velo Hanák býval solidní obchod, dnes jen E-shop, kde sedi naprosto nekompetentní lidi, kteri kolo snad nikdy nevideli.

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi.
    Ano, opravdu fungujeme jen jako e-shop. Zboží je třeba elektronicky objednat ne kvůli tomu, že bychom cyklistice nerozuměli, ale protože tak jsou splněny podmínky prodeje na internetu, které nám předepisuje NOZ.
    Ještě jednou Vám děkujeme za osobní návštěvu našeho Zákaznického centra a za recenzi.
    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • jedině zde bylo zboží v Brně a okolí
    • nepřehledná adresa a žádná zřetelná upoutávka na obchod

    již více zde nebudu nakupovat

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi.
    Pokud si můžeme dovolit požádat, budeme velice rádi, když nám napíšete konkrétně, čím Vám připadala být adresa nepřehledná.
    S pozdravem
    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedostal jsem zbozi
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost
    • Ceny
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Je v Brně
    • Výdej zboží končí v pátek ve 13:00....

    Už to není, co to bývalo.....

    • Jak můžete prodávat poškozené zboží?
    • Plášť je y boku proražený.
    • Bohužel jsem taď v zahraničí a nemůžu ho vrátit.
    • Ihned po návratu tak učiním.

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,
    za vzniklé komplikace se Vám velmi omlouváme.
    Reklamaci pláště budeme samozřejmě řešit ihned, jakmile jej obdržíme.
    S pozdravem
    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • zadne
  • Nic moc,už se tam neobjevím

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi.
    Je nám to moc líto, ale slevu, kterou jste požadoval, jsme Vám opravdu nebyli schopni nabídnout.
    S pozdravem
    Milan Hanák

    • Žádné jsem nenašel
    • Nebudu se k tomu vyjadřovat

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,
    rozumíme Vám.
    Je nám líto, že jsme Vám nebyli schopni dodat požadovaný počet kusů paprsků. Bohužel se jednalo o výprodejové zboží.
    Připravujeme nový e-shop. Bude se Vám v něm zobrazovat přesný počet kusů, které máme skladem. Věříme, že díky tomu již nebude k podobným nedorozuměním docházet.
    S pozdravem
    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poplatek za osobní vyzvednutí.

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za podnět.

    Snažíme se veškeré zboží nabízet za co nejnižší ceny. To platí i u položek, jejichž hodnota je v řádu korun.

    Při nízké hodnotě objednávky však dochází k situaci, kdy marže z prodeje nepokrývá náklady spojené se zpracováním objednávky.
    Zvažovali jsme tři možnosti, jak toto řešit:
    1. Určit minimální hodnotu objednávky
    2. Zavést poplatek za výběr pod určitou hodnotu objednávky
    3. Nezlevňovat ty nejlevnější položky, nebo je naopak zdražit v souvislosti se zdražením ze strany dodavatele.

    Každé řešení má svoje výhody a nevýhody, nakonec jsme největší váhu dali těmto argumentům:
    • Připadalo nám být nefér vůči zákazníkům, kteří vytváří objednávku ve vyšší hodnotě, aby přepláceli drobné položky.
    • Nechtěli jsme brát zákazníkům možnost koupit drobnosti, třeba jen jedno lanko, nebo jednu duši…

    Z výše uvedených důvodů jsme se tedy nakonec rozhodli držet co nejnižší ceny i u korunových položek a zavést expediční poplatek ve výši 10 Kč při osobním odběru, pokud je hodnota objednávky nižší než 100 Kč.

    Rozumíme Vašemu podnětu a doufáme, že pokud u nás nakoupíte příště a Vaše objednávka přesáhne hranici 100 Kč, že budete s našimi službami spokojena.

    S pozdravem
    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Stejná cena jako na internetu
    • Nelze se podívat a vyzkoušet vybrané zboží.Chybí osobní doporučení,rada prodavačů

    Chybí mi starý obchod

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výhodné nízké ceny pokud můžete vyzvednout zboží osobně.
    • Velmi neosobní prostředí v předávacím místě v Brně.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • předpokládala jsem nákup zboží v kamenném obchodě, když jsem přišla na prodejnu, seděli tam jenom 3 pánové za počítači...zboží jsem si tam musela objednat online a až pak mně je mohli vydat....čekala jsem, že si prohlédnu všechny možnosti na živo...

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme Vás zklamali a zároveň rozumíme tomu, že nejsme ten typ obchodu, který preferujete. O to víc si vážíme toho, že jste nám sdělila Váš názor.

    Informace o tom, že jsme e-shop a zboží je třeba dopředu objednat, máme uvedenou na několika místech na našich internetových stránkách, ale chápeme, že ji lze přehlédnout.

    Mohla byste nám prosím navrhnout, kde by podle Vás měla být tato informace uvedena?

    Moc Vám děkujeme za Vaše vyjádření.

    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace

    Komunikace. Když jsem slušně sdělil námitku, začala mi ji paní, která mi ani zboží nepředávala, důrazně vyvracet. Místo "máme zato, že to tak není, ale děkujeme, ověříme to" jen "to jste se špatně díval, my to máme jistě správně". Pane Hanák, v podnikání osobní komunikace hraje velkou roli, to jistě víte. I přesto, že jsem se nakonec mýlil já, přiznávám to, mým testem jste neprošel. Pakliže budu vybírat příště zboží, Vy budete na posledním místě.

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za připomínku.

    Můžete mi prosím napsat o co se jednalo konkrétně? Situaci prověřím.

    S pozdravem
    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem zboží,které e-shop uváděl skladem,ale bohužel to nebyla pravda. Je to 10 dnů, po přihlášení na svůj účet objednávka vykazuje stav-vyřízená, ale do dnešního dne i přesto,že je zboží zaplaceno-žádné nemám.

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za podnět a omlouváme se Vám za komlikace.

    K dnešnímu dni, však neevidujeme žádnou zaplacenou a neodeslanou objednávku.

    V e-mailu od nás máte napsáno číslo zásilky, pokud na něj kliknete, zjistíte, kde se balík s Vaším zbožím právě nachází.

    Pokud potřebujete s hledáním balíku pomoci, spojte se prosím s námi, rádi Vám pomůžeme zjistit, kde se balík s Vaším zbožím právě nachází.

    S pozdravem
    Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přijatelná cena
    • Nevím jestli je fy ve velikosti Wolsvagenu,ale není schopna se vrátit do historie objednávek blbečků,co zapomněli registraci,takže každý nákup je zase nanovo.Je mi milejší fy co neslibuje žádné pofiderní bonusy a prodává i když dráž,nezávislé na minulých objednávkách.Sháním přesmyk Deore,ale na Vás se zcela jistě,kvůli té omáčce určitě neobrátím.
    • S pozdravem Skála Petr

    Jde to,ale hlavně nezapomínat heslo pro registraci,jinak napochodujete hezky dozadu!

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za vyjádření.
    Je nám velice líto, že vznikla tato situace.
    Vaše registrace včetně získaných věrnostních bodů je jistě stále aktivní.
    Přístupové údaje lze získat po stisknutí tlačítka "Nepamatuji si své přihlašovací údaje", nebo nám napište zprávu a s přístupem do Vašeho konta v našem e-shopu Vám rádi osobně pomůžeme.
    Milan Hanák