Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Normální eshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá cena zboží, zajímavý sortiment zboží.
    • Vysoké ceny dopravy oproti konkurenci při volbě platby při převzetí. Zboží nedošlo v originálním obalu, ale bylo v sáčku spolu s pokrčeným manuálem.

    Pokud požaduji zboží, které v mém oblíbeném obchodě není a tady je za dobrou cenu proč ne.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží které je papírově k dostání,potom není skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • v tomto sortimentu není nad kamenný obchod
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost v případě že si vyberete přesně např.součástku kola když znáte přesně její název anebo dle katalogu nabídky
    • objednal jsem si pláště a při jejich osob.vyzvednutí jsem chtěl utratit větší částku za vybavení a oblečení.Začal jsem rukavicema-postup je takový že si musíte stoupnout k počítači,najít zboží a vyplnit objednávku.Poté obsluha přinesla rukavice,neseděla velikost tak přinesla ze skladu další a pak ještě další.Bylo mi pak trapné žádat ještě o nějaké další.Po této zkušenosti jsem zájem o oblečení dále ani neprojevil a následně utratil přes osm tisíc v kamenném obchodě kde si zboží můžete prohlédnout,osahat,vyzkoušet,vyslechnout rady prodavače,porovnat více značek dle provedení,barvy atd.

    ač jsem důchodce ovládám velmi dobře PC což nemusí platit u všech kupujících.I přes ochotu obsluhy pomoci a vyplnění objednávky je potom další nákup zdlouhavý a ne 100% z hlediska přehledu-viz můj popis výše.Doporučuji proto použít kamenný obchod s internetem a e-shopem kde si zboží můžete vybrat doma ale potom detailně prohlédnout reálně na pultě nebo věšácích.Velmi spokojen jsem byl například u pepebike nebo cyklosport Česká.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • spatne zabalene cyklo dily, nevim zda jste t o v tomto stavu uz expedovali nebo se to stalo po ceste u ppl, ale byly navzajem odrene ruzne dily, hlavne na cernych klikach a cernych packach brzd,jinak OK

    upozornete at to poradne zabalej a pohoda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost vyzvcednutí ze skladu, dobré místo
    • Byl jsem zvyklý na normální obchod!!! Kde poradili, doporučili... tohle je nějaký další eshop! :(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Lhali a vymluvili se na to, že převedené peníze v rámci internetového bankovnictví dorazili na jejich konto "prý" později, než uvádí zákon a proto neodeslali zboží tak, abych ho obdržel na před víkendem, tak abych to zboží mohl právě na víkend použít. Výsledkem byl defekt duše z důvodu opotřebí pláště, který jsem nemohl vyměnit, protože mi nebyl dodán.

    Lžou, tak jako všechny e-shopy, že ještě neobdrželi převedené peníze, ale v popravdě nejsou schopni včas spárovat platby na vlastním bankovním kontě. Dělají to tak téměř všichni čeští prodejci.
    Banky dnes provádějí převody v rámci minut maximálně však jednoho dne!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    protože jste nespolehlivy OBJEDNAL JSEM SI ZBOŽÍ 12.4 A JE 24.4 A JEŠTĚ NIC NEMÁM

    Reakce obchodu Velohanak.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme Vám za vyjádření. Omlouvám se za pozdní reakci na Váš podnět. Můžete nám prosím napsat číslo Vaší objednávky? Podle naší evidence byly všechny objednávky ze dne 12.dubna v pořádku doručené. Milan Hanák

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • na nektery sortiment zajimave ceny
    • Dosti neosobni pristup, nevyhovujici prostory[zbozi jsem prebiral na jakemsi barovem stolku, v prostoru kancelare]. System weboveho rozhrani obchodu mi umoznil objednat zbozi, ktere bylo oznaceno "skladem" v mnozstvi, ktere nejenze nemel skladem, ale nebyl schopen tuto objednavku vykryt ani pozdeji[na miste mi bylo sdeleno, ze vi, ze system mi dovoli objednat jakekoliv zbozi, v jakemkoliv mnozstvi, ikdyz skutecna dostupnost bude pouze jeden kus]. Zrejme bude dost diskutabilni deklarovana skladova dostupnost zbozi, vzhledem k me zkusenosti. V tom mi uz napovedel fakt, ze mi obchod nedokazal sdelit dopredu informaci o nejzassim terminu osobniho odberu, ikdyz jsem objednaval zbozi, ktere bylo oznaceno skladem.

    Obchod si zridil zrejme nekdo, kdo nema dostatecne zkusenosti s timto druhem prodeje a snazi se "rezat" naklady na minimum, i za cenu neregulerniho chovani.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Velmi dobry.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednali jsme na základě toho, že je zboží skladem, ale bylo již pravděpodobně dávno nedostupné...je to problém více obchodů, ale mě to velmi ztěžuje práci a obtěžuje mě to.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nizky ceny
    • Spatny web.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nevím
    • Nemá k dispozici položky u kterých uvádí, že jsou skladem.

    Jediný důvod mého negativního hodnocení: matení zákazníka nepravdivým údajem "Položku máme na skladě". Vím, že je to hodně rozšířený nešvar, ale e-shopů jsou tisíce a chce-li si Velohanak budovat dobrou pověst, musí se v tomto zlepšit. A neúmyslně se to snad ani stát nemůže - prostě prodám poslední kus, tak u položky automaticky naskočí nula, ne?
    K dobru musím připočíst, že hned druhý den přišel mail s přesnou informací a pak i další s předpokládaným datem, kdy by položka měla být opět na skladě. Objednaný převodník si zde chci stále koupit.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Vysoké ceny poštovného .

    Cena poštovného převýšila úsporu oproti kamennému obchodu.