Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi ani po 11 dnech nebylo doručeno a na e-mail mi nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla dnes zabalená a zítra bude předána přepravci. Na Váš email ze dne 28.10.24 bylo odepsáno obratem. Čekalo se na naskladnění Vámi objednané konzervy Carnilove.
    Vaše objednávka by měla být na Vámi vybraném odběrném místě v pátek 1.11.24.
    Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme.
    S pozdravem

    Jan Kubišta
    UPejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vitamíny mají exspiraci 08/2024 pes bere 1tabletku denně, takže projdou dříve než je stačí dobrat.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,
    V případě, že máte malého pejska jsou v nabídce i menší balení 60tbl. nebo 120tbl. Skladem u balení 300tbl máme i expiraci 03/2025, ale jelikož u Vámi zaslaného balení je ještě spotřeba minimálně 7 měsíců a u velkého plemena se dávkuje 4 tbl/ den tak zasíláme tuto expiraci. V případě, že výrobek nebyl ještě otevřen můžete nám jej poslat zpět a my Vám zašlém s delší expiraci. Stačilo nás informovat o velikosti Vašeho pejska.

    Jan Kubišta

  • Nedoporučuje obchod

    Nereagují na uvedený telefon a mé odkazy.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den paní Rončková,

    byl Vám vystaven dobropis a platba vrácená na Vámi uvedený účet. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Hezký den

    Jan Kubišta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 20 dnů po objednání a zaplacení zboží nedorazilo, bez dalších informací

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,

    u zboží TraumaPet oto AG gtt 100ml máme dostupnost ,,Na objednávku za 10 dnů a více,, a k dnešnímu dni zboží stále není u dodavatele skladem (bohužel výpadek je přímo u výrobce). Jakmile bude mít nové info budeme Vás kontaktovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Jan Kubišta
    www.upejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednávka 6.1.2023, hned uhrazeno. 17.1.2023 a zboží nikde - obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce jsme řešili po emailu nedostupnost jednoho postroje a bylo domluveno a nahrazenou jinou barvou (postroj se musel objednat u dodavatele). Zásilka je v přepravě - doručení by mělo proběhnout 18.1.2023.

    S pozdravem

    Jan Kubišta
    UPejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Špatné jednání

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané krmivo Acana Singless Graas Field Lamb 6 kg nebylo v době objednání skladem (dostupnost do 5 dnů). Dne 19.12 jsem Vás emailem informoval, že krmivo není stále skladem u výhradního dovozce a byla Vám nabídnuta alternativa 11,4kg nebo 17kg. K dnešnímu dni nové zboží u výhradního dovozce nedorazilo.

    Za vzniklé komplikace se omlouváme

    S pozdravem

    Jan Kubišta
    UPejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednavka v listopadu a ještě nic nepřišlo.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží Beaphare No Stress pochoutka pro kočky 35g a Beaphare No Stress Spot on pro kočky nejsou bohužel stále dostupné jak u našeho dodavatele tak u výrobce. Tento výpadek je celoevropský a dne 10.12. jsem naše zákazníky informoval emailem.

    Jan Kubišta
    UPejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Tento produkt vůbec nebyl skladem, přesto ho bylo možné přidat do košíku, potvrdili mi, že se objednávka zpracovává a pak bylo ticho. Až po mé urgenci mi byly peníze vráceny

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,
    ano Vámi zakoupený výrobek Beaphare No Stress Spot on pro kočky lze vložit do košíku. U daného zboží je dostupnost na objednávku 10 dnů a více. Bohužel náš dodavatel ani výrobce zatím zboží nemá skladem. Výpadek je celoevropský.

    Za vzniklé komplikace se omlouváme

    Jan Kubišta
    UPejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo kompletní objednala jsem dva pytle granulí ihned zaplatila a po 7 dnech a urgenci přišel zatím jen jeden pytel. Potřebuji aby zboží když je objednané a zaplaceno aby taky co nejdříve přišlo.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den paní Jano,

    dne 6.12. jsem Vás informoval, že máme skladem pouze jedno balení Vámi zakoupeného krmiva a to obratem odesíláme. Bohužel toto krmivo není momentálně u výhradního dovozce skladem a proto bylo odesláno alespoň jedno balení. Jelikož neznáme datum naskladnění druhého balení bude Vám vystaven dobropis a platba vrácená.

    Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme.

    S pozdravem
    Jan Kubišta
    UPejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží od objednávky z 26.7.2022 ještě nedorazilo.Uz jsem reklamovala služby.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den paní Źouželková,

    Vaší objednávku jste učinila v době kdy náš eshop měl dovolenou. Na našich stránkách byl každý zákazník informován bannerem, který se musel potvrdit, aby mohl vstoupit na stránky. Dnes se bude Vaše objednávka kompletovat a odesílat.

    Hezký den

    Jan Kubišta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávala jsem na základě informace že zboží je skladem, když se mi nikdo neozval po 14 dnech, tak jsem urgovala a bylo mi řečeno že bude až za dalších 14 dní

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá dodací lhůta bez udání důvodu.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla předána České poště 20.dubna a dle sledování na webu ČP dva dny byla na třídícím depu bez pohybu. Momentálně má Vaše zásilka status přeprava k podací poště (v případě, že Vám ráno nedorazí SMS prosím kontaktujte nás). Za našeho dopravce se velice omlouváme a příště doporučujeme zvolit jiného dopravce.

    Přeji hezký zbytek dne a ještě jednou se omlouváme

    Jan Kubišta
    UPejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodáno expirované zboží, odstoupeno od kupní smlouvy, avšak částka za zboží nebyla v zákonné lhůtě vrácena, a to ani po následných urgencích, obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den paní Blanko,
    dodané zboží mělo expiraci 07/2021 a bylo tudíž ještě použitelné. Většinou toto zboží máme již za akční cenu a tuto informaci zviditelněnou na našem eshopu. Za toto naše pochybení o blížící se expiraci se omlouváme. Vaše odstoupení od kupní smlouvy bylo přijato a byl Vám vystaven dobropis.

    Ještě jednou se omlouváme a přeji hezký den

    Jan Kubišta

  • Nedoporučuje obchod

    poprve jsem nakoupil a take asi naposled zbozi ktere meli skladem jsem stale nedostal a zaplatil jsem pri nakupu

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklou situaci kdy nebylo skladem Vámi požadované množství tyčinek od Vitakraftu. Vaše objednávka byla včera 7.1.2021 předána přepravci k doručení.
    Dne 28.12.2020 jsem Vás emailem informoval o dostupnosti Vámi objednaného zboží. Obratem jste potvrdil dorovnání jinou příchutí, která byla potřeba objednat.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci.
    S pozdravem
    Jan Kubišta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 10 dny mi bylo oznámeno že moje zakázka se vyřizuje a od té doby se nedostala žádnou zprávu ani balíček prostě nic.

    Nemám ráda obchody kde s vámi nekomunikují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo, majitel se sice omluvil, ale to bohužel nic neřeší .. dárek k Vánocům nebyl. Přitom bylo zobrazeno, ze je produkt na prodejně a objednáno 10 dnů před Stedrym dnem.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den paní Simková,
    Vámi objednaný hlavolam pro psy Dog Activity GAMBLING TOWER 25x33x25cm je od zalistování zboží pouze na objednávku do 3 pracovních dnů. Objednávku jste učinila 14.12.2019 v sobotu a v úterý 17.12.2019 jsem zboží objednal u našeho dodavatele. Bohužel v tomto období jsou přepravní společnosti nejvíce vytížené a standardní doručování do druhého dne není možné zaručit na 100%. Zboží nám přišlo až 20.12.2019 a obratem bylo připraveno na expedici.
    Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme

    Jan Kubišta
    UPejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem granule a potah pro pejska, granule mi došli nicméně na fakture bylo propiskou dopsáno ze potah tam není, a bude doručen jindy. Nikdo me nekontaktoval nikdo mi nepsal, nicméně jsem to zaplatil dopředu a bylo to součásti Vanocniho dárku. Tímto zadám kompenzaci a dotaz kdy mi to prosím chcete doručit ?

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,
    Vámi objednané zboží nám mělo dorazit od našeho dodavatele do vánoc, ale dopravce nám to nestihl doručit. Jelikož den odeslání granulí byl poslední možný den, aby krmivo dorazilo před svátky bylo odesláno pouze krmivo bez potahu. Plně doufám, že zboží dorazí hned v pondělí 30.12. a bude obratem doposlano. Za vzniklé komplikace se předem omlouváme.

    Hezké svátky

    Jan Kubišta
    UPejska.cz

    Dne 30.12.2019 byl přes GLS doposlán chybějící potah do auta.

    Jan Kubišta
    UPejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zakoupila jsem 2x Brit Care Salmon oil 500ml u oleje byla od 25.1.2019 prošlá záruka.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den Romano,
    ano v našem internetovém obchodě jste zakoupila lososový olej Brit Care salmon oil 250ml s expirací 25/01/2019 a slevou 70%. Tato informace byla uvedena přímo v názvu výrobku a v potvrzujícím emailu.

    Jan Kubišta
    UPejska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nečekaně dlouhá doba expedice
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedorucili co jsem si objednala, neakceptovali vracení zboží (musela jsem balení otevřít abych viděla velikost granulí. Nahmatat to nešlo. Mám granule, kterými firma nahradila ty které jsem si objednala. Ty jsou ale pro mého psa moc velké. Vyhodila jsem 500.- z okna. U pejska fakt ne.

    Reakce obchodu U Pejska.cz

    Dobrý den,
    ano Vaše reklamace byla zamítnuta. Objednala jste si krmivo Barking Heads pro malá plemena a ty jste i obdržela (výrobce pouze upravil název Tiny paws na Small breed / malé tlapky na malá plemena). Velikost granulí nebyla změněna. Tuto informaci máme potvrzenou od výhradního dovozce a předpokládám, že jste jí obdržela i od výrobce Barking Heads přímo z Anglie.
    Je škoda, že jste nás nekontaktovala před nákupem nebo před otevřením krmiva, určitě bychom tuto situaci vyřešili k Vašemu prospěchu.

    S pozdravem

    Jan Kubišta
    UPejska.cz