Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- žádné
- Nekomunikuje, už přes týden se nikdo neozval,na mail neodpovídají, zřejmě pracují jen pár dní v týdnu
NEMŮŽU DOPORUČIT.
po dobu deseti dnů se nikdo neozval, ač
inzerovali, že požadované zboží je na skladě, na mail neodpověděli
V TOMTO OBCHODĚ NENAKUPUJTE, NAPROSTÁ ZTRÁTA ČASUReakce obchodu U Pejska.cz
Dobrý den paní Janucha,
následující den po Vaší objednávce, Vám byl zaslán email s informací, že Vámi požadované zboží bude dostupné cca o týden později. V době objednání jsme měli pouze jedno balení Vámi požadovaného zboží. Dnes Vám byla odeslána informace, že zboží bude dostupné 30.5. Naše pracovní doba je od pondělí do pátku.
Jan Kubišta
UPejska.cz -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Jsem zklamaný ze dvou věcí :
- 1) ZÁSADNÍ je ta, že 6kg pytel granulí expiruje za 1,5 měsíce. Na toto musí být zákazník upozorněn, zda s tímto souhlasí!
- Předcházející objednávka téhož zboží byla expirace 1 rok a ještě byla levnější ( chápu, že na tom nese vinu zvýšení DPH).
- 2.NE TAK PODSTATNÁ:Předcházející nákupy se nezapočetly v procentuální slevě do posledního nákupu, jak bylo sděleno v telefonu - po registraci na nových webových stránkách.
Chybí profesionalita v chování - viz neupozornění na končící záruku dosti velkého množství granulí. Pokud by to bylo pro alespoň 5 koček, budiž, takto je to neakceptovatelné.
Jinak v rámci objednávky dobrý přístup v tel. komunikaci, zejména rychlost dodání.
Doporučení: Nemůžu vždy připomínat, že prosím o dodání zboží, jež vydrží dle záruky alespoň 5-6 měsíců. Takže to beru jako samozřejmost.
Každý ať zváží sám... -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Vlastní doprava zboží, která ale u mé objednávky přes můj požadavek nebyla realizována
Jiný způsob dopravy, než byl zvolen
Jiné balení, než bylo objednáno
Poškozené zbožíReakce obchodu U Pejska.cz
Dobrý den,
za poškozený obal u granulí se ještě jednou omlouváme a jako omluvu jsme Vám v posledním e-mailu zaslali slevový kupón na další objednávku.
Ohledně zaslání jiného balení u Vámi objednaného krmiva Arden Grange pro kočky jsme Vás informovali, že dovozce momentálně distribuje místo 15kg balení dvě 7,5kg balení.
Způsob dopravy po Praze jsme v posledních 14 dnech před vánoci museli posílit o externí kurýrní službu Messenger, která má vysoký standart poskytovaných služeb, jinak bychom bohužel neobsloužili naše zákazníky v co nejkratších dodacích lhůtách.
Jan Kubišta
U Pejska.cz -
Nedoporučuje obchod
- No to, že obojek nepřijde, jsem si musela zavolat a ptát se sama. Komunikace s obchodem ze strany obchodu se mi nelíbila.
Já už si tam nic objednávat nebudu.
Reakce obchodu U Pejska.cz
Dobrý den,
informaci, že Vámi objednaný obojek Ezydog již není v ČR dostupný, jsme Vám předali bezprostředně po infu od našeho dodavatele prostřednictvím emailu, aniž byste nás kontaktovala, navíc naše komunikace probíhala pouze po emailu, nikoli telefonicky. Bohužel neovlivníme to, že dovozce již zn.EZYDOG nedováží.
Jan Kubišta
U Pejska.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednáno bylo ANF puppy 28 - 12 + 3 kg, zboží dorazilo sice v pořádku a rychle, ale včera (26.9.2012 - cca týden po doručení) jsem při rozbalení zjistil, že z objednaného zboží jsou pouze 3 kg ANF puppy 28 a 12 kg je ANF junior 28, což objednávce prostě neodpovídá... Že by ten, kdo to balil, zkoušel, jestli jsem jako zákazník buď nevidomý nebo analfabet..?!?..:(
Reakce obchodu U Pejska.cz
Dobrý den,
výrobce krmiva ANF pouze přejmenoval jednu produktovou řadu svého krmiva a to z puppy 28 na junior 28. Ke sjednocení názvu momentálně dobíhá akce 12+3kg zdarma. Až se doprodají staré zásoby puppy 28 zůstane na trhu pouze junior 28. Složení tohoto krmiva je naprosto totožné. Přikládám odkaz na výhradního dovozce pro ČR kde si tuto informaci můžete ověřit. ( http://www.anf.cz/produkty/puppy28.htm ).
S přáním hezkého dne
Jan Kubišta
UPejska.cz -
Nedoporučuje obchod
- dodací lhůty
-
Nedoporučuje obchod
- Z důvodu k absence odpovědi na můj dotaz, žádné
- Neraguje na můj e-mailový dotaz
Vzhledem k tomu, že již druhým týdnem nebyla reakce a zboži nedorazilo, objednávku ruším. Cestuji často do zahraničí a tyto dodací lhůty mne nenadchly. Pokud bych s tím počítala předem, nemám nic proti, ale u krmiva bylo uvedeno dodání do 24 hodin a nutně jsem ho pro štěně potřebovala! Systém mi nabídl platbu na dobírku. Nic však nedorazilo a odezva a zájem o zákazníka žádný..Dokonce i zásilka z Polska byla i přes jazykovou bariéru vstřícnější a rychlá...
Reakce obchodu U Pejska.cz
Dobrý den paní Lenko,
rád bych se vyjádřil k Vašemu hodnocení ohledně našeho internetového obchodu. Píšete, že z naší strany neproběhla žádná komunikace ohledně Vaší objednávky. Na Vaší emailovou adresu jsem Vám přeposlal naší emailovou komunikaci, která proběhla dva dny po uskutečnění objednávky. Objednávku jste učinila 29.2.2012 ve 02:10 na krmivo Taste of the Wild a na krmivo Platinum. Krmivo Platinum máme skladem a tuto informaci zobrazujeme i na našich stránkách. U krmiva Taste of the Wild ikonka skladem není a naopak informace o dostupnosti je nastavena na 7-14dnů. Tato informace se také zobrazuje v podrobnosti o daném zboží. Jelikož náš internetový obchod nemá jakoukoliv dostupnost uvedenou v hodinách, ale ve dnech, nechápeme, kde jste viděla dodání do 24 hod? Naopak i při objednání zboží, které je skladem, informujeme naše zákazníky, že dodání proběhne do 3 dnů od objednání.
Pro úplnost zasílám časový průběh naší komunikace – 29.2.2012 v 02:10 jste učinila objednávku, dne 1.3.2012 v 22:42 jste nám zaslala dotaz, kdy zboží obdržíte a my jsme následně reagovali 2.3.2012 v 8:50 a zdělili jsme Vám, že granule Taste of the Wild budou skladem cca 20.3.2012. V posledním emailu jsme se Vás ptali zda-li budete chtít doručit alespoň granule Platinum. Bohužel od Vás již žádna odpověď nedorazila.
S pozdravem
Kubišta Jan
U Pejska.cz -
Nedoporučuje obchod
objednal jsem si 13,6Kg granulí Artemis adult a dorazili 2 menší balení po 6,8kg. To by i potěšilo kdyby u obou pytlů nebylo necelé 2 měsíce spotřební doby což se mi opravdu nelíbí.
Reakce obchodu U Pejska.cz
Dobrý den,
bohužel v tuto chvíli výhradní dovozce pro celou EU nemá skladem granule o hmotnosti 13,6 kg. Tento výpadek je momentálně řešen zasíláním balení 2x 6,8kg kde expirace u těchto granulí je 29/1/2012. Nová várka granulí má připlout z USA až v lednu 2012. V tuto chvíli ani výhradní dovozce nemá skladem čerstvější granule o hmotnosti 1,8 kg, 6,8 kg a 13,6 kg. Výjimka je pouze u balení 18,1 kg kde je expirace 24/6/2012.
Kubišta Jan
U Pejska.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nízká cena rychlé dodání
- Krmivo ve ve stejném pořadí se "chytře" otevřený pytel, jsem zkontroloval váhu a do 5 minut od doručení jsem zavolal informovali, že 1 kg potravin chyběl. Kdo se dodávky odmítl vrátit k ověření, slíbil, že to druhý den, a neučinil. Obdržel jsem žádost e-mailem fotky, které jsem poslal obdrží odpověď od 10 dnů. Velmi hořkou chuť v ústech o nákupu
není spolehlivý obchodník, nebudu dělat žádné obchodní znovu
Reakce obchodu U Pejska.cz
Dobrý den,
Vámi objednané krmivo jsme Vám osobně dovezli naší vlastní dopravou a to v naprostém pořádku. To jste i potvrdil zaplacením a převzetím Vaší objednávky. Z vyžádané fotodokumentace je zřejmé, že je pytel otevřen z 1/3 a toto bychom při osobním předání nepřehlédli, dále je nepravděpodobné, aby při takovémto poškození obalu chybělo přesně 1kg granulí. Navíc jste v reklamaci uvedl, že jste již následující den začal svému psovi granule podávat. Vyjádření na Vaší reklamaci jsme Vám odeslali na Váš email.
Jan Kubišta
U Pejska.cz -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace se zákazníkem
- Zdarma rozvoz po Praze
- Rychlost
- Cena
Zboží dorazilo rychle, až jsem to nečekala. Dorazilo v pořádku a v hodinu, o kterou jsem požádala. Jsou velice vstřícní a ochotní. Velké plus pro mě bylo dodání přímo domů a zdarma. Nemusela jsem ani žádat o fakturu, dali ji automaticky.
Mohu jen doporučit! -
Nedoporučuje obchod
- Dobrá cena
- nedalo se domluvit s PPL
Ceny i sortiment jsou velice dobré.
Nevím jestli bych obchod doporučila jelikož domluva s PPL byla příšerná.Vám jsem uvedla kdy jsem na uvedené adrese jelikož mám dvousměnný provoz ale PPL to neakceptoval a i po telefonické domluvě zboží nedovezl. -
Nedoporučuje obchod
- Dodací lhůta
-
Nedoporučuje obchod
- klamavé info o výrobcích, přišlo jiné zboží než bylo objednáno
velmi, velmi nedoporučuji
Reakce obchodu U Pejska.cz
Dobrý den, je nám velice líto, že jste si nepřečetla informace o Vámi vybraném výrobku (Bezpečnostní autopás GreenDog) kde máte možnost si vybrat ze tří barev. Barvu je třeba uvést do objednávky dle pokynů u vybraného zboží. Neuvedete-li Vámi požadovanou barvu, je zaslán autopás, který je momentálně skladem. V každém případě se nebráníme výměně za jinou barvu, máte-li o výměnu zájem, neváhejte nás kontaktovat.
U Pejska.cz -
Nedoporučuje obchod
- nákup přes internet
- když je objednávka nad 1000 mohlo by být poštovné zdarma
Zaujala mě cena produktu,který jsem hledala,nákup přes internet.
Dodání zboží ok. -
Nedoporučuje obchod
- docela levné ceny
- doprava po praze zdarma pri nakupu nad urcitou cenu
- ryclé dodací lhuty
pri druhém nakupu mi bylo doruceno poskozene zbozi (granule pro psa, ktere maji byt vakuove balene, pytel byl prokousany od mysi), sice bylo do druheho dne vymeneno,coz je skvele, nicmene clovek, ktery mi zbozi dorucil, mi sdelil, ze polovinu tohoto zbozi prodaji v pytlich, ktere nejsou vakuove baleny, protoze uz je takto poskozene prevezmou od jejich dodavatele. Tato komunikace byla velice neprijemna. Nevidim duvod, proc by kterykoliv zakaznik jakehokoliv obchodu mel platit za poskozene zbozi a to i v pripade, kdy si objednal zbozi u ktereho byla garantovana plna kvalita jak zarucuje vyrobce. Ten druhy den vsak pan prijel presne jak slibil a dovezl mi jiny pytel granuli, kdy zbozi bylo v naprostem poradku. Pres tu jedinou neprijemnou zalezitost verim, ze obchod U pejska je solidni obchod na ktery se mohu obratit a ze tato drobna neprijemnost byla jen nedoruzumenim, ktere se uz nebude opakovat.
Reakce obchodu U Pejska.cz
Je nám velice líto, že došlo k doručení poškozeného balení, proto jsme se snažili celou záležitost co nejrychleji ke spokojenosti zákazníka napravit.
Přímo u výhradního dovozce krmiv Orijen jsme ověřili proč u některých krmiv při balení je odstraněn vzduch a obdrželi jsme následující vyjádření:
„Pytle nejsou vakuované , takže v pytlích je možné nějaký vzduch nalézt,nicméně většina vzduchu je odstraněna během procesu při zatavení. Množství vzduchu nalezeného v pytlích obvykle záleží na hustotě výrobku,který je balen (např. když se jedná o hustší a větší výrobek je v balení díky místu, které takový výrobek zabere, menší množství vzduchu). Na kvalitu výrobku toto nemá vliv, u krmiv Orijen je stanovena minimální trvanlivost 15 měsíců od data výroby a po celou tuto dobu výrobce kvalitu krmiva garantuje. Krmivo ztrácí kvalitu až po otevření balení, kdy je vystaveno vnějšímu vzduchu a vlhkosti, pak už to záleží na dobrém uskladnění, proto se doporučuje např. přesypání do uzavíratelného barelu určeného pro suchá krmiva.“
Rádi bychom upřesnili, že doprava po Praze je zdarma (nezáleží na výši ceny za objednané zboží), pouze je zpoplatněno doručení ve večerních hodinách od 16:30 do 20:00hod. (39Kč). -
Nedoporučuje obchod
- velký výběr
- slušné ceny
- objednala jsem zboží před 10 dny a do dnešního dne jsem ho neobdržela
je nutné zboží objednat měsíc předem
Reakce obchodu U Pejska.cz
Dobrý den, v případě, že zboží není skladem, kontaktujeme zákazníka maximálně 3.den po přijetí objednávky. Proto Vás prosím o upřesnění objednávky, abychom mohli celou situaci prověřit.