Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží po týdnu nedorazilo a na dotaz o stavu objednávky jsem odpověď nedostal. Platbu předem si příště rozmyslím.

  • Nedoporučuje obchod

    Sklo na xiaomi redmi 13 pro 5 g není stejné jako xiaomi redmi 13 pro plus 5g, nemá zaoblené strany.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nic takového jsem neobjednala...peníze strhli ale vlastně nevím za co v košíku bylo něco jiného...asi je to podvod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží objednáno 9.10. a ihned zaplaceno. do dnešního dne 16.10. nebylo obchodem odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhý čas doručení zásilky

    Reakce obchodu unitrh.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Pracujeme na zlepšení.
    S pozdravem unitrh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace. Objednáno zboží skladem, ale stále se nic neděje, nemám jej u sebe.

    Reakce obchodu unitrh.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace. S pozdravem unitrh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nemělo inzerovanou kvalitu a uvedené parametry neodpovídaly skutečnosti.

    Reakce obchodu unitrh.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Pracujeme na zlepšení. S pozdravem unitrh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem zhruba před 12 dny,absolutně žádná komunikace ze strany obchodu,nevím jestli vůbec zboží bude doručeno,platba předem,to jsem asi neměl dělat

    Reakce obchodu unitrh.cz

    Dobrý den, omlouváme se na způsobené komplikace. Problém byl na straně dopravce.
    S pozdravem unitrh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Chlubí se doručením do druhého dne,realita je 6 dnů (((

    Pokud na zboží spěcháte, rozhodně u nich nekupujete...

    Reakce obchodu unitrh.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpožděné dodání. S pozdravem unitrh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena zboží - bohužel vykoupená příšerným jednáním při reklamaci.
    • Absence reklamačního řádu na stránkách e-shopu i když se na něj ve Všeobecných podmínkách odkazují.
    • Zboží dorazilo poškozené. I když bylo kvalitně zabalené a obal byl bez poškození, informoval nás obratem e-shop, že neposlal poškozené zboží a k poškození muselo dojít při přepravě, což je s ohledem na způsob zabalení a stav obalu v podstatě nemožné. Vyviňují se tak zodpovědnosti, protože ve svých Všeobecných podmínkách mají uvedeno, že za poškození při přepravě e-shop neručí.
    • Ve Všeobecných podmínkách mají také uvedeno, že v rámci záruky je zákazník povinen si zboží překontrolovat před zaplacením, což není technicky možné při žádném způsobu úhrady, které e-shop umožňuje.
    • Ani po třech dnech jsme neobdrželi jejich tzv Reklamačního asistenta, nebo číslo pro zpětné zaslání Zásilkovnou. Byli jsme nuceni zajistit sami přepravu poškozeného zboží zpět vlastním nákladem.
    • Na emaily ohledně reklamace reagovalo "cosi" celkem arogantně, bez podpisu - anonymně.

    Obchod přeprodává kde co od kde koho a tak má celkem široký výběr, včetně čínských "cetek" z Aliexpressu. Pokud nemusíte řešit reklamaci, tak to bude asi asi celkem OK e-shop. Jakmile však dojde na lámání chleba (reklamaci), tak je leší zboží zakoupit jinde. O něco dražší nákup vám vynahradí slušné a poctivé jednání prodejce.

    Reakce obchodu unitrh.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste obdržel nevyhovující zboží. V těchto případech má samozřejmě zákazník možnost dané zboží reklamovat - reklamační řád je součástí všeobecných obchodních podmínek, které jsou uvedeny na našich webových stránkách v zápatí, a v nichž je popsán postup při vyřizování reklamací. Konkrétní instrukce k reklamaci jsou taktéž uvedeny na našich webových stránkách v zápatí (Reklamace / Odstoupení od KS). Po obdržení a překontrolování zboží od Vás jsme Vám jak peníze za zboží, tak náklady na dopravu poukázali zpět na účet, čímž byla Vaše reklamace vyřízena k Vaší spokojenosti. Každá reklamace spojená s nespokojením zákazníka nás mrzí, ale vždy se snažíme ji vyřídit k maximální spokojenosti zákazníka a pracujeme na tom, aby případů reklamací bylo co nejméně.

    S pozdravem

    tým unitrh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Fotografie na webových stránkách neodpovídá skutečnosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo neúplné bez předešlé informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • 2 týdny od objednání blbýho deštníku na skladě a ještě nebylo vyřízeno

    kupujte kdekoliv jinde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 11 dní od objednání a zaplacení a stále ani vidu po zboží :-(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu, kdy se nic nedělo, jsem objednávku zrušila. Bylo mi řečeno, že moje zboží teprve zadali k výrobě! Při objednávání tato informace nebyla k dispozici. Nikdy bych si za takových podmínek nic neobjednala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dotazník spokojenosti přišel dříve než objednané zboží. ???

    Reakce obchodu unitrh.cz

    Dobrý den,

    dotazník spokojenosti nezasíláme my, ale Heuréka, a to automaticky zpravidla 6 dní ode dne vytvoření objednávky, bez ohledu na aktuální stav objednávky. Jedná se o nezávislou službu.


    S pozdravem

    tým unitrh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Proč se mě obchod ptá jestli bych ho doporučil a jak jsem spokojen s objednaným zbožím, když mi za šest dní stále ještě nedorazilo. Ale tak dobře. Na základě této zvláštní skutečnosti obchod spíše nedoporučuji. Na druhou stranu je to poprvé co jsem u nich nakoupil tak nechci dělat haló a věřím, že objednávka ještě dorazí, ale už je to zkrátka moc dlouho na mrtvém bodě. No a k zakoupenému zboží se rozepsat nemohu protože jsem ho zatím fyzicky neobdržel.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedostatočná komunikácia
    • Dlhá dodacia doba
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si baterii do mobilu a zatím nedorazila. Ani reakce od obchodu. Po 6ti dnech jsem se ozval zda je nějaký problém, protože jsem zaplatil a nepřišla mě ani odezva od obchodu. Na základě mého emailu jste se mi ozvali, že jste to dohledali a že se vám nespárovali platby a omlouváte se a hned odešlete.

    Reakce obchodu unitrh.cz

    Dobrý den,

    Ještě jednou se omlouváme za zdržení. Tak jak jsme Vás informovali 6.6 tak hned ten den jsme objednávku odeslali. Dle sledování zásilky by dnes 8.6 měla být doručena. S pozdravem Unitrh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ihned po mých telefonátech vrátili peníze
    • Kdybych se nezajímal, kde je moje zaplacené zboží, tak se nestarají. Informace po telefonu a po mailech se liší.

    Reakce obchodu unitrh.cz

    Dobrý den,

    vaši objednávku jsme odeslali minulý týden. Mysleli jsem si, že objednávka byla dodána. Až po vaší reklamaci jsme zjistili, že zásilka nebyla dodána a nejspíš došlo k její ztrátě .Obratem jsme provedli reklamaci u přepravce, ale doposud zásilka nebyla nalezena. Proto jsme Vám ihned vrátili peníze. Omlouváme se za komplikaci, ale v tomto případě je bohužel chyba na straně přepravce.