Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Zboží stále nedorazilo
    • Ze strany prodejce žádná komunikace
    • Klamání o dostupnosti zboží. K danému produktu bylo uvedeno skladem,ale že by příprava k balení trvala 13 dní se mi nezdá.

    Po obdržení potvrzení objednávky mi po 7 dnech přišla žádost k hodnocení obchodu a výrobku. Od té doby se prodejce již neozval. Dnes jsem si sama musela zjistit stav objednávky.
    Osoba,se kterou jsem mluvila,mi řekla,že daný produkt není a nebude cca 3 měsíce a po chvíli,že už se balí?! Doposud žádný e- mail o změně stavu objednávky.Tak teď nevím čemu mám věřit.
    Netuším jak je to u jiných zákazníků , ale za mne velké zklamání.

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den,
    velice se omlouváme. Bohužel se sešly dvě nepříjemnosti naráz - implementce nových systémů, díky kterým jsme Vám nedali správné informace (specialisté na zákaznické lince se s tím sžívají - proto omluvte nepřesná vyjádření) a současně inventura, na které bylo bohužel zjištěno, že razidla nejsou skladem. Operátorka by Vám již měla poskytnout finální a správné informace, vč. nabídky řešení.
    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Všecko v pořádku, opakované nákupy
    • Pořád mám výhrady k balení.

    Byl sem i osobně a viděl sem, jak tam chodí zákazníci pro osobní odběr a lidi, co balí jsou tím vyrušováni. Nemají to tam lehké.
    Ale přesto v balení jsou rezervy a produkty (Většinou těžké) potom v krabici lítají. Balení produktů - jejich obal je občas poškozený. Mít to na další prodej, tak nevím nevím. Jako dárek, tak nic moc. Ale pro svoji potřebu je to samozřejmě jedno. Dokud není poškozený produkt, tak o nic nejde.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • rychlé vyřízení objednávky
    • v balení výrobku chybělo madlo....což asi nebude chyba obchodníka, ale i tak to zamrzí.

    Reakce obchodu uni-max

    Dobrý den, omlouváme se Vám za komplikace. Ikdyž to není naše chyba, určitě to napravíme. Prosím o zaslání fotografie zboží na můj email [email protected]. Předem děkuji. Klára

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • Balení pro přepravu by mohlo být lepší. (Originální obal byl v přepravní krabici rozbit a všechny díly vysypané. Naštěstí se nic neztratilo, ani nepoškodilo.)