• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka stále nedorazila

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    dobrý den, ano, to máte pravdu. Vaše objednávka má dodací dobu 14 pracovních dnů a tato doba ještě neuplynula. s pozdravem Petra

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po 14 dnech od zaplacení došel email o přijaté platbě. Už skoro měsíc čekám na zboží a tohle je jediná zpráva z eshopu.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, vaše nespokojenost nás velmi mrzí, ale věřte, že se snažíme jak nejlépe umíme. Objednala jste zboží s doručovací dobou 25 pracovních dnů (jde z USA), tato doba ještě neuplynula. O všem jste ale byla informována v době objednání zboží na eshopu, kde je dodací doba modře vyznačena u zboží. Další informace o dodací lhůtě vám dorazila na email s objednávkou, další s potvrzením o platbě. Lépe to bohužel neumíme.
    s pozdravem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbozi bylo objednano 30.7.,penize pripsany na ucet 02.08.,zbozi doruceno 21.9. (od 18.8.do 03.9. meli dovolenou). I tak doruceni od okamziku objednani trvalo 6 tydnu. Vim,ze kabelka,kterou jsem si objednala, byla na vice serverech-kdybych to vedela,objednala bych jinde-je to neprijemny pocit mit zaplacene zbozi predem 2 mesice a nevedet,zda prijde,kdyz firmu neznate. Zbozi nastesti doslo v poradku. Takze zaverem-pokud mate radi cekani,objednejte,jinak se radeji poohlednete jinde nebo si zajdete nakoupit nekam osobne.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    dobrý den, co k vašemu hodnocení dodat? zapomněla jste, že jste zmínit, že jste o dlouhé dodací době věděla, že jsme vás o všem poctivně informovali a o své objednávce jste měla stále přehled. Mimo jiné jsme vám zasílali i tento email:
    paní Svobodová, doručení vaší objednávky(dle dodací lhůty) spadlo do doby naší třítýdenní letní dovolené viz info na našich stránkách v informačním proužku, které tam visí již od 1.7.2017 a který se zobrazuje na každé stránce eshopu ať již prohlížíte z počítače nebo z mobilu.
    Po naší dovolené vám byla kabelka bez odkadů odeslána a věřím, že vám dělá již téměř měsíc jen samou radost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo ani po dvou měsících a na mejlové dotazy ohledně zaplacené objednávky vůbec neragují.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    dobrý den, od 18.8. do dnešního dne čerpáme předem avizovanou a všude inzerovanou dovolenou. Emaily postupně vyřizujeme od dnešního odpoledne, ale je to nad naše síly. Lepší je se dotázat telefonicky, nemáme s komunikací problém.

    Objednávky budou postupně vyřizovány od zítřejšího dne.


    s pozdravem

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nekomunikuje!! ještě, že jsem neplatila předem!!

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, komunikujeme vždy, na všech kanálech (email, chat, telefon,facebook zeď, facebook zprávy, instragram) za všech okolností a s každým. Se žádným dotazem jste se na nás neobrátila. Objednala jste zboží s dodací dobou 25 pracovních dnů a ta ještě neuplynula. Dodání máte dobírkou. Pokud chcete cokoliv vědět, stačí nám zavolat nebo napsat.
    s pozdravem
    Petra

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

    • jenom sliby, již nikdy více
    • zboží po dvou měsících nedorazilo
    • bohužel ani peníze zpátky ne
    • slibují, ale nic nedodrží
    • za mě samé mínusy

    nedoporučuji známým, já sama se napálila dost a bohužel nevím, jak mám z nich dostat mé peníze zpátky. Za tuto částku bych si ráda koupila šaty u jiné společnosti,např. mooda,cz. nebo altex-fashion.cz. Tam vím, že šaty na 120 % dorazí na druhý den a v pořádku

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den paní Blanko, velmi, ale opravdu velmi a upřímně mne mrzí váš dojem z našeho eshopu. Na stornu objednávky jsem se domlouvaly spolu minulý týden. Dnes je úterý, peníze od nás odcházely včera, tedy v pondělí- první pracovní den po minulém týdnu, a proto věřím, že ještě dnes, nejdéle zítra byste je tedy měla mít v pořádku na účtu. Objednala jste si šaty s dodáním 21 pracovních dnů a sami jsme vás kontaktovaly, že jsou bohužel vyprodané a sami vás i informovaly o tom, že vám vrátíme peníze, protože šatičky nedorazí. Nikdo z nás nic dolovat nemusí a ani z nás nic nedolujete.
    Když u nás objednáte zboží z modelů, které máme skladem (V současné chvíli asi cca 130 kusů) bude u vás zboží také na druhý den a na 150% :-)
    Věřím, že jestli sama uvidíte peníze zpět a dáte nám ještě jednou šanci ukázat vám, že obchod umíme, nezklameme vás. Jako malou kompenzaci vám zasíláme 5% slevu na další nákup.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlé dodání
    • Poškozené, nekvalitní zboží

    Viz má recenze u tohoto obchodu, kterou jsem již dnes napsala

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přehledná nabídka
    • zboží, které jsem hledala, v nabídce
    • zásilka se ztratila, bylo mi to dáno na vědomí, až jsem se pídila po tom, proč dodání tak dlouho trvá

    Nakoupila jsem proto, že v nabídce bylo požadované zboží. Vlastní zkušenost nejprve dobrá, bylo potřeba zásilku vyměnit krz špatnou velikost - žádný problém. Druhá zásilka se ztratila a nikdo mi nedal vědět, až jsem kontaktovala já sama s tím, že dodání trvá dlouho.Hlavně, že jsem musela poslat 50,- na balné druhé zásilky. Kdo zaplatí co mně za tak dlouhou čekací lhůtu? Patrně bych tento obchod nedoporučila.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, zapomněla jste dodat, že jsem se vám velmi omluvila za vzniklou situaci, protože jsem o ní, díky avizované dovolené, neměla ani tušení. Nemáme jak překontrolovat zda se všechny balíky doručily zákazníkům, není na to žádný systém a proto beru jako naprosto normální, že zákazník zavolá, že mu balíček nepřišel a zeptá se, co se děje.
    Za dobrotu, na žebrotu, tak bych to nazvala já. Poprvé jsme vám odeslali balík s botami (spěchala jste velmi na doručení-dárek k narozeninám) ještě před tím, než se nám od vás připsala platba s rizikem, že se třeba nepřipíše a pak jsme jen chtěli uhradit další poštovné na výměnu zboží.
    A ani tak dodání druhé zásilky netrvá dlouho, dodací doba je 14 pracovních dnů a ta ještě neuplynula.
    A nedoporučila jste nás patrně, ale prostě jste nás za naši ochotu nedoporučila. Velmi vám děkuji, je to pro mne poučení pro příště.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Platba předem před téměř 3 týdny, zboží nikde!!!

    Už nikdy nevyužiji!

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    dobrý den paní Vaňková, platbu máte dávno na účtu zpět. Nedovolili bychom si zadržovat vám peníze. Ihned, jakmile jsme zjistili, že nemůžeme dostát tomu, abyhom vám zboží zajistili, jsme vám peníze poukázali zpět. Co se týče dodací doby, je 21 pracovních dnů, tato doba ale ještě neuplynula, nicméně obchod byl stornován.
    Petra

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vůbec nedorazilo a nikdo ani nereaguje na maily.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    dobrý den, nemám slov, o emailech nemůže být řeč, dorazil jeden a raději vkládám odpověd ze dne 7.4. kdy jste se dotazovala na stav objednávky:
    dobrý den, kabelky jsou pro vás připravené, čekáme ale na dodání bodýčka. Můžeme objednávku rozdělit a body odeslat samostatně po naskladnění bez účtování poštovného?
    s pozdravem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • *** editováno *** zboží nedorazilo i když bylo zaplaceno

    V tomto obchodě jsem si objednala a zaplatila šaty. Zboží sice v pořádku dorazilo, ovšem šaty byly malé a proto jsem požádala o výměnu za větší velikost. Mailem mi bylo vyhověno, že stačí poslat zpět a zboží vymění za větší. To bylo před 2 týdny a od té doby i po něklika urgencích už se mnou obchod nekomunikuje. Šaty obdrželi zpět před více než týdnem a nekomunikují, neposlali ani šaty ani peníze. Šaty už nepotřebuji, byly určené na svatbu, ale tímto způsobem bych se spíše dočkala vlastního pohřbu. Pokud nebudou peníze poslány do týdne zpět na účet, zahájím právní kroky.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, odpovídali jsme vám na váš email ze 4.4. že šatičky vyměněné přijdou v úterý v příštím týdnu a u vás by měly být ve středu. Prohlédněte prosím spamovou poštu!
    Šaty nám od vás byly doručené 29.3. 14denní doba na výměnu, protože nebyly skladem a to jste věděla, začala běžet od 30.3., dnes je to tedy den sedmý a né čtrnáctý jak chybně uvádíte.
    Někdy je lepší třeba zvednout telefon a zavolat než hned psát negativy na Heureku pro nic za nic. Zboží jsme vám dodali v pořádku a i vám vyřizujeme výměnu. O tom, že vám bude zasíláno vyměněné zboží na naše náklady a neúčtujeme si znovu poštovné nevidím ani zmínku
    Nechápu ale, proč bychom vám měli vracet peníze, Odstoupení od smlouvy jsme od vás neobdrželi, jen žádost o výměnu zboží bez bližší specifikace či urgence termínu dodání.
    Petra
    p.s. a přesně tak se i stalo, již týden jsou vyměněné šaty u své majitelky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem si kabelku v béžové barvě a dorazila mi tmavě hnědá. *** editováno ***

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Velmi děkuji Heurece za editaci hodnocení a i když hodnocení smazat nemohou, uznali, že vaše reakce není pravdivá a část, která taková byla sama Heureka smazala a místo toho dala jen text "editováno"
    Dobrý den paní Filipová, tak to ale přeci není a nebylo. O tom, že vám došla hnědá barva jste nás ihned informovala s tím, že si necháte lhůtu na rozmyšlenou, zda si tuto barvu necháte a nebo zda kabelku vrátíte. Já se vám sama přiznala, že jsem se ve skladu spletla a že pro nás není problém si kabelku vyzvednout a vyměnit. Na to jste odpověděla, že si ještě rozmyslíte, zda si hnědou nenecháte a nakonec jste se tak i rozhodla a napsala nám, že ji vyměnit nechcete. Nepřijde mi tedy vaše hodnocení fér
    Petra

    Naše emailová komunikace:
    -------- Přeposlaná zpráva --------
    Předmět: Re: neodpovídající barva kabelky
    Datum: Thu, 6 Apr 2017 10:47:45 +0200
    Od: Tvojekabelka.cz <[email protected]>
    Komu: [email protected]


    děkuji za zprávu a ať kabelka dobře slouží

    Petra

    Dne 05.04.17 v 18:26 [email protected] napsal(a):
    > Dobrý den.
    > Rozhodla jsem se, že si kabelku ponechám, i když nemá mnou objednanou barvu.
    >
    > S pozdravem
    > Marie Filipová
    > ---------- Původní e-mail ----------
    > Od: Tvojekabelka.cz <[email protected]>
    > Komu: [email protected]
    > Datum: 31. 3. 2017 10:40:13
    > Předmět: Re: neodpovídající barva kabelky
    >
    > dobrý den, velmi se omlouvám, udělala jsem chybu při balení ve skladu a zaměnila barvu kabelky. Pošleme si pro kabelku kurýra a bude vám dodána správná.
    >
    > Je mi to moc líto
    >
    > Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Na to že mi bylo doručeno poškozené zboží, tak na vrácení peněz čekám přes týden a kdy přesně mi budou poslány na účet jsem se nedozvěděla. V dnešní době není problém aby peníze byly doručeny z účtu na účet do druhého dne. Hofmannová

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den paní Hofmanová, zboží jsme si na naše náklady u vás vyzvedli (zaslali jsme kurýra aby jej u vás vyzvedl a neměla jste žádné starosti), kabelka nám byla přepravní společností vrácená ve středu v poledne a dnes je pátek. Vše má své zákonné postupy. Peníze vám byly za kabelku převedeny dva dny po tom, co nám byla doručena zpět. Opravdu rychleji to neumíme. Ze zákona máme dokonce na vrácení peněz 14 dní.
    Za poškozené zboží se samozřejmě omlouváme, ale jsme internetový obchod a tudíž originálně zabalené zboží výrobcem si nedovolíme rozbalovat. Děkujeme za pochopení.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací lhůta ve srovnání s jinými obchody.
    • Přestože na tuto skutečnost obchod upozornil, nemám zpětnou vazbu o zaplacení, ani o případném termínu dodání.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    dobrý den, mrzí nás vaše kritická připomínka. Bohužel my v tuto předvánoční chvíli nejsme schopni podat zákazníkům pravdivé informace o přesném termínu dodání a proto se jich i vyvarujeme. Meškají výrobci s odesíláním zboží, prodlužuje se lhůta dodání díky spedici a i u nás odbavení trvá déle. Světíme všichni jeden termín a tím je 23.prosinec.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Žádné

    Nakoupila jsem v eshopu tvojekabelka.cz, protože se mi tam líbila kabelka jako vánoční dárek. 17.11. jsem si objednala kabelku, která byla skladem ihned k dodání a ještě ten den byla objednávka stornovaná z důvodu vyprodaného zboží u dodavatele. Do e-mailu stornování objednávky se mi ani neomluvily ani mi nenabídly jinou (podobnou)kabelku.Už NIKDY si od nich nic neobjednám,a proto tento obchod nedoporučuji ani ostatním je spousta dalších stránek s výhodnějšími cenami a krásným zbožím.
    Už jednou jsem objednala dvě stejné kabelky jen jiná barva (tmavě modrá a fialová) a když mi přišla objednávka byla tam pouze jedna (modrá) což jsem nechápala. Volala jsem a dožadovala jsem se fialové kabelky a bylo mi řečeno, že mi posílali e-mail ale žádný mi nedošel. Myslím si, že takové jednání by se omlouvat nemělo. Oni jsou tady pro nás a ne mi pro ně. Jsem opravdu moc nazlobená na tento obchod, a proto si myslím, že bychom je neměli podporovat.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Vážená paní Opravilová, děkujeme za vaši kritickou připomínku. Je předvánoční období, to má svá pravidla, zboží se vyprodává rychleji, než bychom si všichni přáli, nicméně do emailu jsme vám zaslali skladovou kartu produktu - kabelky, kterou jste si objednala a na které je jasně vidět, že skladem nebyla. Dodací doba je u kabelky je dva týdny. Kabelku jsme vám stornovali ihned, jakmile jsme zjistili, že je již vyprodána- shodou okolností to byl státní svátek a ani tak jsme na nic nečekali a o této situaci vás informovali ihned. Stejně tak jsme vám poslali tento (automatický, chodí sám, po stornu objednávky všem zákazníkům bez rozdílu) email:
    dobrý den,
    z důvodu vyprodání zboží u dodavatele byla objednávka číslo ...... stornována.
    Omlouváme se za případné nepříjmenosti s tímto spojené. Pokud jste již provedli úhradu částky na náš účet, peníze vám budou automaticky vráceny zpět.
    Jako malou kompenzaci vám nabízíme slevu ve výši 5% na váš další nákup.
    Stačí při nové objednávce, přidat v košíku do příslušného políčka kód: ........ a sleva se vám automaticky odečte.
    ---------------------
    Přijde vám to jako "neomluva"?

    Co se týká vašeho tvrzení, že jste u nás již jednou objednala nějaké kabelky, přidávám k tomu naše vysvětlení, že jinou objednávku s vaším jménem neevidujeme (prošli jsme evidenci dva roky zpět) Pravděpodobně jste využila služeb jiného obchodu.
    užívejte předvánoční období
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nevím

    Dne 11.11.2016 jsem odeslala peníze za zboží na účet obchodu a do dnešního dne (21.11.2016, 11:40) se obchod neozval. Uvídíme, jak se bude obchod vyvíjet dál.

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, nevím, co k vašemu hodnocení napsat. Od objednávky uběhlo deset dní, doručovací doba u zboží je tři týdny...............bylo by lepší hodnotit po ukončení obchodu a ne dát červené nedoporučuji s tím, že uvidíte jak se bude vyvíjet dál
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepořádek v předem přijatých platbách.
    • Neprofesionální komunikace.
    • Nekvalitní zboží.

    Značně podprůměrný obchod! Nedoporučuji,

    Reakce obchodu www.tvojekabelka.cz

    Dobrý den, velmi mne mrzí váš dojem z obchodu.
    Komunikujeme seč nám síly stačí, ve vašem případě vám bylo v průběhu dodací doby odesláno pět informačních emailů s přehledem, co se s vaší objednávkou právě děje. snažíme se vyhovět ve všem, nejsme si vědomé žádné chyby. Kabelku jste nám vrátila až na konci zákonné lhůty, tzn. po 14 dnech a v den doručení k nám vám ihned odešly peníze zpět na účet.
    Petra