• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pokud si necháte zásilku poslat na ALZA BOX přes Zásilkovnu, musíte mít v telefonu její aplikaci. Platba běžnou kartou není možná. Na jsem nebyl upozorněn a proto jsem nemohl zásilku převzít.

    Na mou žádost o přeposlání zásilky na mou adresu nikdo zatím nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • I do not recommend dealing with it

    I do not recommend dealing with it, it does not ship to all regions, it is just propaganda only.

    Reakce obchodu tvdigitalne.cz

    Hi, on our online store we inform that we only ship to the Czech Republic. We have had to cancel your order to the United Arab Emirates. / Dobrý den, na eshopu informujeme, že zasíláme pouze v CZ. Vaši objednávku do Spojených Arabských Emirátů jsme byli nuceni stornovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Chtějí pouze platby v hotovosti!!! nelze platit kartou v dnešní době nepřijatelné

    Reakce obchodu tvdigitalne.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Platby kartou nemáme povoleny z důvodu přidruženého poplatku za tuto službu.
    Při nákupu v našem eshopu je vždy možné volit mezi platbou v hotovosti a bezhotovostním bankovním převodem. Není tedy pravdou, že by bylo možné platit pouze hotově.
    Eshopu provozujeme více jak 14 let a jsme prověřeni portálem Heureka.cz, takže se platby předem obávat nemusíte.
    Pokud se v budoucnu podmínky pro použití platby kartou změní, pak tuto službu rádi zákazníkům nabídneme.
    update 1.9.2020 : Na základě žádostí zákazníků jsme implementovali platby kartou. Nyní jsou tedy již dostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlá a spolehlivá dodávka
    • telefon hluchý, mail bez odpovědi
  • Chybí upozornění, že bez znalosti Linuxu si uživatel nic sám nenastaví a že neexistuje použitelný návod.

    Reakce obchodu tvdigitalne.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi. Přijímače zasíláme přednastavené a poskytujeme zákazníkům podporu v případě problémů s nastavením. To je také důvod, proč nestrašíme zákazníky upozorněním, že by linuxový přijímač neměli zvládnout ovládat. Naše zkušenost je taková, že 99% našich zákazníků zvládne přijímač obsluhovat, i když je to jejich první zařízení tohoto typu. Ostatní mají vždy možnost zařízení vrátit do 14 dnů a my se za to na ně nezlobíme :-)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednané zboží nebylo dodáno ve stavu, který byl deklarován v nabídce.

    Reakce obchodu tvdigitalne.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel dodaný wifi dongle nefungoval s Vaším přijímačem, může se jednat o vadný kus nebo nekompabilitu. Zašlete nám dongle na naši adresu ( dopravu uhradíme ) a my jej prověříme. Následně Vás budeme informovat.

    Děkuji, Jaroslav Novotný - PR manager TVdigitalne.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu tvdigitalne.cz

    Dobrý den pane Kalino. Vaše objednávka (z 20.12.2018 3:47) byla z naší strany stornována s informací, že objednaný produkt je již vyprodán a do Vánoc není možné dodat. O této skutečnosti jste byl okamžitě informován (20.12.2018 10:07) společně s naší omluvou za vzniklou situaci. Je možné dohledat v systému Heureka Košík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přijímač se po jednom dni provozu odporoučel, nešel vůbec zapnout. Žádal jsem výměnu, obchod mé žádosti nevyhověl.

    Reakce obchodu tvdigitalne.cz

    Dobrý den pane Michaljaniči, výměnu kus za kus nebylo možné provést, protože přijímač a prodejní obal byly mechanicky poškozeny. Pro vyřízení Vaší reklamace bylo učiněno maximum, do týdne byla provedena výměna základní desky.
    Zboží jste objednal 23.2. a tentýž den jste si vyzvednul osobně na naší prodejně, nechápu tedy Vaše negativní hodnocení dodací lhůty.
    Za vzniklé komplikace se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po týdnu nedodani jsem urgoval, přístroj nebyl nastavený dle žádosti,skylink nefunguje,takze přístroj je zpět v krabici. Jednoznačně zklamání. Na helpdesku nikdo telefon nebere.

    Zklamani

    Reakce obchodu tvdigitalne.cz

    Telefonicky byl zákazník kontaktován a celá situace byla vysvětlena.
    Přijímač byl přednastaven dle požadavků, nefunkčnost karty měla jiný důvod. Delší dodací lhůta byla způsobena tím, že se jednalo o novinku (DM525), kterou nebylo možné dříve odeslat. Termín naskladnění byl uveden přímo u produktu.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Mystifikace zákazníku
    • Komunikace přes web.stránky , popřípadě email... , telefon , hotline na bodu mrazu.

    V daném eShopu jsem kupoval Showbox Vitamin S-5000 HD ENIGMA 2 PRO prezentovaný na stránkách
    http://www.tvdigitalne.cz/vitamin-pro-enigma-2-pro-256mb.html
    za cenu 2 890 Kč včetně DPH , ale pozor , příjmač dorazil na druhý den , což je pěkná rychlost ,takže doprava 100%, ale po zapojení všech náležitostí a zapnutí příjmače , ENIGMA 2 pořád dokola restartovala a pomocník co by Vás měl provádět instalací nikde....jen černá obrazovka :-( , takže mi vlastně prodali
    http://www.tvdigitalne.cz/showbox-hd-5000-vitamin-pvr-lan.html
    za cenu 2 690 Kč včetně DPH
    a instalaci ENIGMY 2 za 200,-Kč.si blbče udělej sám...nám si jí zaplatil . Ato ještě navíc mají ošetřeno na faktuře ,že zásahem do instalace se záruka nevztahuje!!!
    Odpověď ze strany eShopu absolutně žádná po vznesení dotazů ke shora uvedeným šotkům jak přes web.rozhraní , kdy byli onlline , tak přes email , nebo telefon vždy uváděný.
    HOTLINE zvonil...... , ale nikdo nezvedal.
    A prý ověřeno zákazníky mají vývěsku na webu , tak fakt nevím.

    Reakce obchodu tvdigitalne.cz

    Dobrý den pane Berane,

    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Dodání jiné verze přijímače mohu vyloučit. Verze PRO Enigma2 je značena na krabici přijímače a nejde pouze o firmware, ale jsou zde i hardwarové rozdíly.
    Přijímače jsou upravovány již na straně dovozce včetně nahráti E2. Pokud byl přijímač po spuštění nefunkční nebo se nechoval korektně, není z naší strany problém Vám poskytnou technickou podporu a nebo přijímač vyměnit za jiný kus.
    Na Vaše jméno jsem bohužel nedohledal žádnou komunikaci přes email ani online chat. Budeme Vás tedy kontaktovat telefonicky pro dořešení celé situace k Vaší spokojenosti.
    Za vzniklou situaci se omlouváme a věříme, že bude toto nedorozumění vysvětleno.