Přihlásit se a přidat příspěvek
  • tak za prvé zboží nemají skladem ,vše doobjednávají,za druhé poslali mi něco co nesouhlasilo s obrázkem ,takže jsem dostal něco co stojí normálně 800 kč ,u nich 1200 kč ,hovada , na maily nereagují

  • Psal jsem recenzi , proti které se firma ohradila nutno sdělit že právem. Spletl jsem si výrobky. U koberce do auta měli opravdu dodání do 7 dnů. Komunikaci jsem hodnotil kladně, ale dodání zboží není JEN o komunikaci. Dvakrát odložený termín. Nic méně i v prodejně jsem řekl ve čtvrtek, že počkám poslední týden a pokud nedojde ruším objednávku. A to bylo z očí do očí. To snad už hovoří jasně. Akorát se nerozčiluji z toho jsem vyrost.

  • Nejhorší co jsem z internetových obchodů zažil. Osobního vyzvednutí v Brně se vyhněte širokým obloukem. Bezostyšně vás okradou, zboží kdovíjaké, vysol prachy a vypadni, ani se neobtěžují vrátit, tringelt si vezmou sami

  • Před měsícem jsem si objednal auto koberce do vozidla, které nebyly zrovna skladem.....po několika emailech, následného focení interiéru vozidla jsem nakonec objednané koberce dostal, .....na adresu obchodu musím říct, že objednávku dotáhli za slíbenou cenu do úspěšného konce, čili firma má u mně obdiv....kdokoli jiný by objednával u konkurence....cením si neustálého kontaktu a konečného dodání objednaného zboží za uvedenou cenu....tenhle e-shop má o klienty zájem....takže pochvala...díky Radek z Opavy, přeji další spokojené zákazníky.

  • Slibotechna, nic jiného. Nabízejí, co nejsou schopni vůbec dodat. Jinde jsem to samé nakoupil naprosto v pohodě.

  • Anonym: Dobrý den, u některých speciálních objednávek jsme nuceni požadovat zálohu předem. Je to jen a pouze z důvodů, že si zákazníci nepřebírají zboží. Nám potom vznikají obrovské, prakticky likvidační škody.

    Mnohdy jsou tyto praktiky používány i k nekalé soutěži mezi internetovými obchody. Stačí 10x za měsíc u konkurenčního shopu objednat neprodejné zboží za 10000,-kč a vytvoříte konkurenci ztrátu 100.000,-kč. Bohužel tyto aktivity jsme v minulosti mnohokrát zaznamenali a po sérii takových útoků + několik zákazníků, kteří Vám řeknou cituji: " já už to nechci strčte si to někam" jsme bohužel museli na některé speciální objednávky začít požadovat zálohu. Jedná se jen o cca jednu setinu uskutečněných objednávek v našem shopu.

    Jistě chápete že objednávka spoileru na Mercedes SLK za víc jak 10.000,- kč je bohužel vysoce riziková. Obecně nerozumím tomu, proč požadování zálohy považujete za nestandardní postup. Stačí zajít do kteréhokoliv obchodu s nábytkem a bez zálohy Vám neobjednají ani židli. A to ta židle je universální, ne pouze pro Mercedes SLK.

    Je nám líto, že jste nespokojen, ale na možnost požádání o zálohu upozorňujeme i v obchodních podmínkách. Navíc, Vám přece pokud o zboží máte opravdu zájem nic nehrozí.

    S pozdravem

    Miroslav Číhal
    Obchodní ředitel
    Autodoplnky.cz

  • Objednal jsem si spoiler na Mercedes slk, potvrdili mi objednávku (platba dobírkou) a po nějaké době mi přišel email, že mám zaslat dopředu část peněz Jinak mám smůlu. Dál jsem to neřešil, ale je to hodně nestandartní postup.