Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkční

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku
    Děkujeme moc za Váš příspěvek.
    Prosím můžete mi napsat : [email protected] proč "nefuknční".
    Můžeme Vám nějak pomoci?
    Děkujeme a budeme se těšit na Vaší odezvu.
    Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu e-mail o tom že zboží není dostupné

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku
    Děkujeme za Váš příspěvek.
    Bohužel výrobce deklaruje nedostupný díl. Je nám to líto.
    Mohu doporučit ještě kde mají skladem je spol : https://www.ame.cz/

    Omlouvám se přeji pěkný den
    Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které již není na skladě.

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku

    Je nám velmi líto ale poslední informace od výrobce že požadované zboží výrobce nemá a dostupnost je neznámá.

    Velmi nás to mrzí a omlouváme se.

    Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím nic neposlaly a po 14ti dnech co čekám na zboží se ptají na hodnocení asi je to zlodejsky E- shop?

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den
    Děkujeme za Váš příspěvek
    prosím o strpění Vaše objednávka se vyřizuje a až bude kompletní bude obratem zaslána.
    Hodnocení neposíláme zákazníkům my .
    Hned jak bude objednávka kompletní bude zaslána.
    Omlouváme se za zpoždění a přejeme hezký den

    Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace kdy dojde zboží i když bylo zaplaceno

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku

    Děkujeme Vám za Váš příspěvek.

    Prosím zkontroloval jsem komunikaci ze systému a bylo zasláno několik emailů o stavu zakázky .

    Poslední je :
    Dobrý den, Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši objednávku. Vaše objednávka s číslem 1451637253 byla vyřízena. Pohyb zásilky č. 40766953912 můžete sledovat ZDE. Informace o pohybu zásilky se zobrazí v systému přepravce zpravidla v podvečerních hodinách v den expedice.
    V případě, že máte dotaz, neváhejte nás kontaktovat: [email protected]

    Prosím jestli potřebujete další info napište mi [email protected] rád prověříma odpovím.
    Za zpoždění dodávky se omlouvám .

    děkuji a mějte hezký den

    Jan Svoboda a Tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží mě nebylo dodáno.

    Objednávku zboží jsem po 14 dnech zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dne 29.11.2023 jsem si objednal dálkový ovladač k TV, dnes je 8.12.2023 a doposud jsem ho neobdržel. A firma Tsnova se mě ptá na spokojenost.....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodání a ještě zboží nefunguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali mi ůplně jiný ovladač než ten ,který jsem si objednal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí něco co nemají, nedodržují termíny, které slibi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace dobrá,ale zboží se nedodává
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží uvedené skladem nelze dodat ....

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku
    Děkujeme za Vaše hodnocení a příspěvek.
    Máte pravdu . Zboží bylo uvedeno skladem ale zákazník před Vámi je měl "zablokováno".
    Na dotaz u výrobce nám bylo řečeno že již nelze zajistit a dostupnost je neznáma.
    Je nám to velmi líto a omlouváme se .

    Jan Svoboda a Tým TS NOVA

    • Rychlé vrácení platby.
    • Nabízeli zboží, které vlastně vůbec neměli. Objednávku zrušili.

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku
    Děkujeme za Vaše hodnocení a příspěvek.
    Je nám to velmi líto a omlouváme se .
    Výrobce deklaroval dostupnost zboží skladem ale při objednání nebyl schopen zajistit a určit dostupnost.
    Velmi nás to mrzí.
    Přeji hodně zdraví a krásný den
    Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo na skladě i když bylo nabízeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není skladem a přesto je v nabídce a v cizině je na skladě

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku

    Děkujeme Vám za Vaše hodnocení a příspěvek .
    Je nám to velmi líto ale výrobce deklaroval skladem a následnou objednávku zrušil že díl již není dostupný. Moc nás to mrzí a omlouváme se .
    Přejeme hodně zdraví a krásný den
    Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba čekání na doručení zaplaceného zboží- zatím nedodáno!

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku
    Velmi děkujeme za Váš příspěvek a hodnocení.
    Ano dodávky zboží od výrobce Panasonic jsou velmi dlouhé a nenacházejí se ve skladech EU.
    Je nám to líto .
    Děkujeme za pochopení
    Hodně zdraví a pěkný den přeje Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mají na stránkách jako skladem, vytvoříte objednávku a zaplatíte za zboží a dopravu. A za dva dny vám napíšou že zboží už dávno není skladem.

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníků
    Děkujeme za Váš příspěvek.
    Je nám to velmi líto ale BA6418N (XRA6418N) opravdu již nejsme schopni zajistit u výrobce.
    Psali jsme Vám :
    Dobrý den, Vážený zákazníku, je nám velice líto, ale požadované zboží již nelze zajistit. Z tohoto důvodu jsme nuceni Vaši objednávku stornovat. Peníze vrátíme na účet. Děkujeme za pochopení.
    V případě, že máte dotaz, neváhejte nás kontaktovat: [email protected]
    Finanční částku jsme Vám obratem vrátily s omluvou.
    Je nám to líto .
    Jan Svoboda a Tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prostě katastrofa!V době objednávky uvedeno,,skladem",objednávka potvrzena,peníze za zboží příjali.S odstupem několika dní jsem byl informován o momentální nedostupnosti a naskladnění v řádu dní.Obchod jsem tedy kontaktoval telefonicky,abych si stav ujasnil.Po sérii trapných výmluv přislíbeno ověření a sdělení dostupnosti.NIC!S odstupem několika dní objednávka obchodem zrušena.Co k tomu víc říci?ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníků
    Děkujeme za Váš příspěvek.
    Je nám to velmi líto ale ovládače na zn. Panasonic opravdu již nejsme schopni zajistit u výrobce.
    Psali jsme Vám :
    Dobrý den, Vážený zákazníku, je nám velice líto, ale požadované zboží již nelze zajistit. Z tohoto důvodu jsme nuceni Vaši objednávku stornovat. Peníze vrátíme na účet. Děkujeme za pochopení.
    Finanční částku jsme Vám obratem vrátily s omluvou.
    Je nám to líto .

    Jan Svoboda a tým TS nOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po stornaci mi nepřišly peníze zpět!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila, ale ani po osmi dnech nedorazilo. Po té co mně bylo oznámeno že zboží není skladem a předpokládaný den dodání je v pondělí, jsem ani v úterý nedostala žádnou informaci zda dorazilo. Jen doufám že jsem nezaplatila něco, co nikdy neuvidím!