Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží stále nedorazilo, i když bylo napsané skladem, tak následně přišel email, že se zboží objednalo v zahraničí, i když se vše zaplatilo i dopředu! :-(

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku
    Děkujeme za Váš příspěvek.
    Prosím přijměte naši omluvu . Zboží ze zahraničí se zdrželo a stále čekáme .
    Jsme v kontaktu a v případě Vašeho požadavku na vrácení finanční částky prosím napište.

    Děkuji za pochopení

    Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kupoval jsem filtr do čističky, u kterého bylo skladem, po objednání a zaplacení mi přišla zpráva, že filtr nemají a bude za 14 dní, na info odpověděli, že ho koupil nejspíš někdo přede mnou. A pro tento důvod jsem zrušil objednávku u jiného obchodu před nákupem u tohoto obchodu.
    Doporučuji si předem napsat nebo zavolat, jestli je OPRAVDU skladem?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží po 14 dnech ještě nepřišlo
  • Lhuty dodani na webu ciste zbozne prani

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku

    Děkujeme za Váš příspěvek.
    Velmi se omlouváme a máte pravdu.
    Originální Dálkový ovládač na Pioneer nejsme schopni u našeho dodavatele / USA/ schopni v termínu zajistit. Nemůžeme zajistit i dostupnost.
    Ještě jednou se omlouváme.
    Za tým TS NOVA přeji hodně zdraví a hezký den
    Jan Svoboda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabizíte na internetu něco co nemáte na skladě.

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den p. Miroslave

    Děkujeme za Váš příspěvek a hodnocení.
    Je nám to líto náš dodavatel deklaroval dostupnost do 10 dnů a skladem .
    Bohužel pak nám objednávku zrušil pro ukončení výroby.
    Moc nás to mrzí a omlouváme se.
    Přejeme hodně zdraví a pěkný den

    Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prilis doouhe cekani na odeslani. Zadne informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržuje sjednanou dohodu

    Není mi jasné proč obchod inzeruje zboží které nemá na skladě přece není problém dát poznámku:Momentálně není skladem:

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníků

    Děkujeme Vám za příspěvek . Je nám to velmi líto ale náš zahraniční dodavatel pro zn. Panasonic nemá aktuální stavy dostupnosti ani termíny . Zvažujeme ukončení spolupráce.
    Velmi se omlouváme

    Přeji Vám hodně zdraví a mějte hezký den

    Jan Svoboda a tým TS NOVA

    • Uvádějí že zboží dodají do 4 dnů a přitom ho vůbec nemají, ani jejich dodavatel
    • Lživé a klamavé jednání o stavu zboží

    Objednávku jsem byl nucen zrušit. Přesto stále na jejich www nabízejí zboží, které nemají a nejsou schopni ho dodat v uvedeném termínu. Reakce na email až na třetí urgenci. Prostě katastrofa. Už nikdy více!

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku

    Děkujeme Vám za Vaše hodnocení a příspěvek do recenze.
    Ano máte pravdu sadu příslušenství pro Philips nejsme u zahraničního dodavatele v brzké době zajistit.
    Velmi nás to mrzí a omlouváme se.

    Přejeme Vám hodně zdraví a hezký den

    Jan Svoboda a Tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • produkt byl uveden jako na skladu, ale obratem bylo sděleno, že není na skladě
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    U zboží uvedeného jako skladem mi dorazil mail že bohužel zboží skladem není ale dorazí od dodavatele za více než týden.Klasický přeprodej na kterém není nic špatného kdyby bylo u zboží toto uvedeno. Po zrušení objednávky mě byly peníze okamžitě vráceny na účet.

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku
    Děkujeme za Vaše hodnocení a příspěvek do recenze .
    Náhradní díl Philips byl naskladněn proto skladem ale bohužel již rezervován.
    Velmi nás to mrzí.
    Přejeme hodně zdraví a hezký den

    Jan Svoboda a tým TS NOVA

    • Zboží co jsem si objednal které měli podle shopu skladem mi nedorazilo protože prý není skladem tak objednávka byla stornovana

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku
    Děkujeme za příspěvek do recenze.
    Velmi nás to mrzí a máte pravdu.
    Dodavatel deklaroval zboží které již není schopen dodat.
    Omlouváme se za komplikace.
    Přejeme hodně zdraví a hezký den
    Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar na stranke je skladom, ale v skutocnosti nie je.

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku
    Ano máte pravdu a je nám to velmi líto.
    Náš dodavatel již vyřadil zboží s nabídky a neupozornil na ukončenou výrobu.
    Velmi se omlouváme.
    Jan Svoboda a Tým TS NOVA

  • Zrušlili i přes to, že dle webu měli skadem, potvrdili a ani se neobtěžovali o tom napsat.

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku

    Máte pravdu . Vámi požadovaný díl byl na eshopu ale byl zablokovaný na jiné zakázce.

    Velmi se omlouváme .

    Bohužel dodavatel již zboží vyřadil .

    Omlouváme se za komplikace

    Jan Svoboda a Tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Lživé informace o produktech nesolidní jednání

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku
    Je nám opravdu líto ale jak jsme Vás informovali :
    Dobrý den, Vážený zákazníku, je nám velice líto, ale požadované zboží nelze zajistit. Z tohoto důvodu jsme nuceni Vaši objednávku stornovat. Děkujeme za pochopení.
    Výrobce již náhradním dílem i přes veškeré urgence , není schopen potvrdit objednávku jako i termín dodání.
    Je nám to velmi líto a omlouváme se .
    Jan Svoboda a tým TS NOVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno a doposud neobdrženo
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Tovar ktorý je na obrázku nezodpovedá skutočnosti. Na obrázku je biely ovládač ale dodajú Vám čierny. Keby som sa nedotazoval tak by mi poslali čierny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží udávané skladem nedorazilo ani po 14dnech

    Zřejmě pouze další z řady obchodů, které udávají skladovou dostupnost, která se nezakládá na pravdě. Aniž by kontaktovali jakýmkoliv způsobem objednatele, že zboží dodají v náhradním termínu. Nelze doporučit první zkušenost a rovnou fiasko, ještě, že jsme nezvolili platbu předem a nuhradili zboží, neumím si představit peripetie s vracením peněz.

    Reakce obchodu TS NOVA

    Dobrý den Vážený zákazníku

    Děkujeme za Váš příspěvek do recenze.

    Je nám to velmi líto ale opravdu zboží avizované "skladem" u našich zahraničních dodavatelů/ výrobců k nám někdy dorazí s velkým zpožděním , hlavně o vánočních svátcích nebo někdy nedorazí vůbec bez jakékoliv odezvy na naše urgence.

    Velmi nás to mrzí a omlouváme se .

    Za celý tým TS NOVA Vám přejeme hodně zdraví a vše NEJ v novém roce.

    Svoboda Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    prislo uplne rozbita misa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace s obchodem katastrofa! Téměř měsíc jsem neustále komunikovala přes e-mail. Třikrát jsem posílala štítek o modelu americké lednice s mrazákem. Chtěla jsem zakoupit polici do mzazáku. Až jsme se konečně dohrabali do zdárného konce, tak mi byla objednávka potvrzena telefonicky i e-mailem. Vzápětí jsem obdržela e-mail s informaci, že zboží není skladem! Dodnes polici nemám! Fakt mazec!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá doručovací doba
    • Špatná vnitřní logistika: 3.9 - objednáno a zaplaceno, 7.9. -omluva, že zboží již nelze dodat, 15.9 - zboží dodáno. Naprostý zmatek.
    • Ve srovnání s jinými e-shop, zmatečný způsob úhrady.
    • Je vidět, že e-shop je přidružená výroba.

    Zmatečný způsob prodeje, zmatky ve vlastní e-shop - chybné informace o dodání/nedodání zboží. Levá ruka neví co dělá pravá.
    NAPROSTO NEDOPORUĆUJI !!!