• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dorazila jina velikost s tim, ze moji pozadovanou uz nemaji a mit nebudou.

    Reakce obchodu Trendy Style

    Kupující si objednala dvoje sandálky Mašinka Tom (pár 59 Kč), bohužel při vyřizování objednávky bylo zjištěno, že jedna velikost nám chybí. Proto jsme nahradili (s ohledem na cenu a povaze produktu - pantofle) o velikost většími, samozřejmě s tím, že uhradíme poštovné zpět v případě, že je kupující odmítne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná komunikace při reklamaci zboží

    Barevné provedení zaslaného zboží vůbec neodpovídalo barevnému provedení zboží inzerovaného v e-shopu.

    Reakce obchodu Trendy Style

    Z důvodu předvánočního období bylo s omluvou zodpovězeno na e-mail s dvoudenním zpožděním a vysvětlením, že mikina byla dodána dle objednávky (malinová), odstín se může lišit vzhledem odlišnému nastavení monitoru. Nabídnuto bylo taktéž využití možnosti odstoupení od kupní smlouvy, které kterou kupující neuplatnil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, prý není na skladě, třebaže na stránkách se uvádí, že bude zasláno do týdne. Prý je dovolená. Nevím, určitě si tam už nic neobjednám.

    Reakce obchodu Trendy Style

    Opravdu patří toto hodnocení našemu e-shopu? Dle níže uvedených skutečností usuzujeme, že nikoli.
    Paní Libuše objednala několik položek z toho dvě neskladové, s uvedením vyřízení do týdne, jelikož nebylo ze strany dodavatele tuto lhůtu dodržet, kupující jsme e-mailem řádně o této skutečnosti informovali. Přičemž bylo nabídnuto neprodlené odeslání skladových položek a další do 3 dnů, dodatečně (samozřejmě na náklady e-shopu). O dovolené nebyla absolutně žádná zmínka, dovolená nyní u nás neprobíhá. Odpovědi paní kupující na tento e-mail byla pouze žádost o změnu velikostí jedné položky objednávky, které jsme vyhověli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupili jsme boty ( podle velikostni tabulky obchody jsem zmerila stopu v cm a na zaklade toho zakoupila velikost ), boty byli velke, problém jsem v tom nevidela a myslila jsem si ze v dnesnim zivote uz v kazdem obchode bez problemu se da vymenit velikost.
    Jenomze pani se nechce a vymyslela si ze nevi v jakem boty stavu ( poslala jsem ale foto, ze opravdu jsme jich jenom raz meli na noze kdyz pochopili ze jsou velke a nikdy nenosili) a uz se tym snizila jejich prodejna cena a nevi jestli ta jina velikost na sklade bude.

    Pokud jste si jisti ze vse co prodavaju se spatnymi tabuľkami velikosti vam sadne, tak si klidne kupujte. Ja rozhodne uz nikdy vic tady nekoupim.

    Jeste k tomu jsem nasla stejne boty o mnoho levnejsi na jinych strankach.

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Trendy Style

    Dobrý den,
    telefonicky jste se dne 2.1.2019 dotazovala na možnost výměny zboží (sněhulí), které Vám byly doručeny začátkem prosince a jak jste sdělila, odstranila jste z nich všechny visačky, které jak jste se také zmínila již ani nemáte. Přestože se jedná o pozdní odstoupení od kupní smlouvy, což se dá jistě z důvodu vánočních svátků tolerovat, požádali jsme Vás (z důvodu narušení původního stavu) o zaslání fotografií pro posouzení stavu obuvi, ze zaslaných nekvalitních fotografií však nebyl možný zjistit jejich skutečný stav. Proto jsme Vám zaslali v dobré vůli a ochotě vyjít Vám vstříc požadavek na zaslání sněhulí k fyzickému posouzení, což je zcela standardní postup.
    Velikost těchto sněhulí je proměřena a byla uvedena správně, neevidujeme žádnou jinou výměnu.
    Vaše reakce a jednání je poněkud nepochopitelné a mrzí .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo nevhodně zabaleno a proto se poškodilo
    • špatná komunikace

    objednala jsem si TUTU sukýnku,která byla nevhodně zabalena, byla ověšena vysačkou,která koukala zkrz obal ven.cedulka byla mala takže jsem si jí nevšimla a když jsem sukýnku vyndavala ze sáčku, sukýnka se natrhla.reklamovat jsem nechtěla protože to měl být vánoční dárek a do vánoc by se to nestihlo.chtěla jsem si tedy objednat novou,protože se mi velmi líbila.nasledně mi byla nabídnuta údajně "výhodná"platba předem na účet,abych prý ušetřila. a když jsem odmítla s tím že zaplatím zase dobírkou, už se se mnou nikdo nebavil a nová sukýnka nepřišla.takže akorád podvod na tahání peněz z lidí.

    Reakce obchodu Trendy Style

    Paní Pavelcová, tyto tutu sukýnky v hodnotě 159 Kč pro svou oblíbenost prodáváme několik let, nemáme jedinou reklamaci, za poškození kupujícím neodpovídáme (zboží je originálně zabaleno výrobcem, dovoz UK). Komunikovala jste e-mailem, kde jste žádala výměnu, což jsme z právě tohoto důvodu odmítli, Vy jste reagovala opět e-mailem, že si tedy objednáte novou. Naší reakcí na tento e-mail bylo doporučení (v dobrém úmyslu ušetřit Vám finanční prostředky) volba platby předem, avšak žádnou další objednávku jsme od Vás neobdrželi. V e-mailu nebyla jediná zmínka o tom, že se jedná o závaznou objednávku, e-mail byl považován za informativní.
    Platby předem si volí více než polovina kupujících a to právě z ekonomického důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednány šaty a sukně. Jedno zboží mělo být na skladě 27.11. Dnes je 2.12. a zboží nikde. Zaplaceno před 9 dny.

    Reakce obchodu Trendy Style

    Paní Vlachynská, odeslali jsme zboží v uvedeném termínu a to dne 27.11.2017, taktéž jsme Vás řádně informovali o všech změnách statusu objednávky, tak jako všechny kupující (v poslední e-mailu potvrzujícím odeslání je uvedeno také číslo zásilky: 40756275548, zde odkaz https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=40756275548&ApiTicket=RUFBQUFHbkpxakxFVlE3anNzdFE5eUlENlRfNnZza3U0dnNpd2poV1cxM2p3aUtZZWpXbk1zZGZ6Z1lYaVlmOHB5cThOOGp2ZmkwdzdlR3VwbmJJWnQ2bG9JdnNOYzVRWU1qbzRuTVU3d29JOE5rXzVGeDQyWVRsc1hqSUxZcnNkUWZXeDh1bzN1aGEzRmVRWG1hSnNKT21hS1QtOTRuX2NuaS1LcTM4VXNMMjRqTVhLUFpTRWR0bW1ua2lJVEVEU252elFwbFk5SmZsMjl5Y1AyX001OEl6ZVplX3hmSlJBR3gyV1VHRG1lV0gwWTV4aUFNMlMzaGtDdGo5WmliREFrUHg5UTI%3d. Pro jistotu raději kopíruji informaci uvedenou v odkazu o Vaší zásilce: Zásilka se nachází na doručujícím depu. Dne 29.11.2017 bude doručována. Případný osobní odběr možný po dohodě. Nedoporučujete nás aniž by jste si nejdříve přečetla e-maily. Za zpoždění přepravce nemůžeme, bohužel. Za tuto recenzi bohužel nelze poděkovat, mrzí :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží prislo poškozené, z 5 veci co jsem objednala jsou dve nepoužitelné kvuli poškozeni. Do obchodu se pokouším už treti den dovolat ale nezvedaj,

    Reakce obchodu Trendy Style

    V každém informačním emailu, kterých automaticky posíláme kupujícímu několik ( a to při změně stavu objednávky), jsou uvedeny všechny potřebné informace pro případ uplatnění odstoupení od kupní smlouvy či reklamace, včetně kontaktního e-mailu. Na e-maily reagujeme neprodleně a jsme také na live chatu (pracovní dny od 8 -16 h). Bohužel jste žádnou tuto možnost nevyužila.
    Nepřijaté hovory během řádně uvedených hodin, kdy jsme na telefonní lince k dispozici z telefonního čísla uvedeného v objednávce neevidujeme (prověřeno).
    Vaše objednávka obsahovala jen oblečení, nejsme si proto vědomi o jaké poškození by se mohlo jednat.
    V případě zájmu o zahájení reklamace, prosíme o vypsání reklamačního formuláře (viz email anebo obchodní podmínky) a zaslání zboží zpět.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neznám
    • zboží nic moc, polské věci asi z tržnice..

    jsou mnohem lepší obchody

    Reakce obchodu Trendy Style

    Zboží z tržnice? Objednávka obsahovala: tutu sukýnku a punčocháčky značky Soft Touch z Anglie a jedny punčocháčky značky YOU COMPANY. Dále paní v dotazníku uvedla, že je zboží poškozené a v dalším řádku, že zboží vracet nebude. Nabízí se otázka: PROČ nevyužila reklamace a nás o tomto neinformovala? Z tohoto vyplývá, že jednoznačně se jedná o pomlouvačné hodnocení s cílem poškodit dobré jméno našeho e-shopu. Každý rozumný kupující si zajistě udělá na takovéto jednání vlastní úsudek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží skladem nedodáno

    zboží bylo uvedeno skladem, po objednávce došlo pouze automatické potvrzení na mail, po 12 dnech zboží stále nedošlo, žádná další komunikace

    Reakce obchodu Trendy Style

    Objednávky zrealizované v období od 30.6. do 17.7. 2015 nemohly být z technických důvodů vyřízeny v obvyklé lhůtě. Provoz našeho e-shopu byl omezen a to jen pro příjem objednávek. Na tyto skutečnosti bylo řádně a viditelně upozorněno na domovské stránce a v dodacích lhůtách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízká cena
    • špatná komunikace(žádná)

    Reakce obchodu Trendy Style

    Špatná komunikace? zcela jistě ano, ale nikoli ze strany prodejce. p. Raisingerová v objednávce ze dne 28.11.2013 zvolila osobní odběr, kupující je tedy povinen do 5. dní dle obchodních podmínek, informovat prodejce, kdy si zboží převezme. Stalo se tak až včera, tedy po 12.dnech, kdy emailem projevila zájem o zboží a z naší strany přesto nic nebránilo k převzetí zboží (potvrzeno emailem). Zarážející, zcela nepochopitelné a neférové jednání této kupující. V objednávce uvedeno telef. číslo, na které se nelze dovolat. Zůstává otázkou, jak může kupující v tomto případě hodnotit dodací lhůtu.
    dovětek 12. 12. 2013 Pro zboží si dnes pan manžel kupující, přestože nás ostatním kupujícím nedoporučuje, přijel - zboží převzal - transakce dokončena.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Koupila jsem kombinézku pro svou 3 měsíční holčičku. Měla jsem ji k Vánocům..Tudíž jsem kupovala veliksot 6-9..ale velikostně odpovídala tak na měsíční miminko.max.vel 56..Dcera má 62 a měla ji malou..takže za mně..kombinézy nekupovat!

    Reakce obchodu Trendy Style

    Paní Lucie M. si neobjednala velikost 6-9měs. jak tvrdí, nýbrž 3-6měs. Kombinéz jsme prodali nespočet a doposud se na nás nikdo s tímto neobrátil. Kupující má možnost zboží do 14. dní vrátit, bohužel se tak nestalo, což je podivné. Další položky, které v objednávce obdržela, nehodnotí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Před 11 dny jsem objednala a žádná odezva.

    Chybí komunikace. Nevím,zda zboží obdržím.
    Vnouče z botiček asi dřív vyroste,než je
    dostanu.Nevím,zda doporučit či nedoporučit.

    Reakce obchodu Trendy Style

    U zboží bylo v době zrealizování objednávky uvedeno: NENÍ SKLADEM - ZBOŽÍ LZE REZERVOVAT - ZAJIŠŤUJEME NASKLADNĚNÍ, tudiž kupující nemohla předpokládat, že bude obratem odesláno. Nicmémě si přestože ostatním kupujícím obchod nedoporučuje, přála transakci dokončit a botičky v pořádku obdržela.