• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Odepisují na e-maily
    • Nezvedají telefon na infolince

    e-shop co (jako mnozí další) zneužil situace a přeprodává nekvalitní roušky a respirátory z Číny za předražené ceny

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den, děkujeme za nákup a hodnocení. Ohledně kvality roušek a respirátorů nás mrzí, jestli jste narazil na nějaký špatný kus. Snažíme se dodávat co nejkvalitnější zboží za nejpřijatelnější ceny. Situace na trhu je však neúprosná a ceny bohužel jinde lepší v podstatě nenajdete. Ať se Vám daří, za TopTime tým Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • invalidní komunikace

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost. Věříme, že se již nebude opakovat. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba dodání.
    • Komunikace s prodavačkou po telefonu byla úsměvná...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem švýcarské hodinky v hodnotě 5 tis. Kč, které ale nešly. V informacích nebylo sděleno, zda je baterie součástí nebo ne, takže jsme nefunkčnost zjišťovali až poté, co byly hodinky darovány a posléze jsme zjistili, že je baterie asi vybitá, prodejce ale výměnu u neautorizovaného servisu nedoporučoval, takže hodinky musíme odeslat zpět. Domnívám se, že by před doručením měla být provedena kontrola funkčnosti, která v tomto případě je zjevná. Vzhledem k tomu, že se jednalo o dárek, jsem z toho dost rozčarovaná a obchod rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží došlo včas a v pořádku, avšak ve zcela jiné barvě, než kterou inzerujete na svých stránkách.

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,

    moc se Vám omlouváme za nesrovnalosti. Prosím Vás o zaslání čísla hodinek, abychom mohli upravit foto modelu + specifikaci.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    TopTime

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hodinky nešly, super koupe☹️

    Prodávat někomu neozkousene zboží, my přijde trochu neprofesionální přístup. No co se dá dělat. Už se stalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nezvedají telefon
    • Nepodepisují na e-maily
    • Nekontaktují když jim pošlete zpět zboží, které vrátíte ve 14 denní lhůtě, že dorazilo

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za komplikace, které jsme způsobili. Mrzí nás , že byl problém s komunikací a budeme se snažit, aby se to již neopakovalo.
    Zásilku máme již u sebe, budeme se snažit sjednat nápravu.


    S pozdravem

    Kamila Pamětická
    TopTime

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná není
    • komunikace téměř nulová, na e-mal reagují až po 10 dnech
    • informace o dodání na webu jsou lživé
    • e-mailem potvrzená informace o dodání byla lživá

    nejhorší webshop v ČR
    nekomunikují, nikdo se nepodepíše jménem a na e-mail reagovali pouze jednou a až po 10 dnech
    emailem potvrzený datum dodání nebyl dodržen a nikdo se nesnažil mě na tuto skutečnost upozornit

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za komplikace, které jsme způsobili. Náš dodavatel nám hodinky odeslal v pozdním termínu, proto došlo k pozdnímu doručení zásilky. Mrzí nás také, že byl problém s komunikací a budeme se snažit, aby se to již neopakovalo.


    S pozdravem

    Kamila Pamětická
    TopTime

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno 16.12.na prodejne melo byt 21.12.,termín nedodrželi a nikdo se neobtěžuje na zákaznické lince odpovídat na e-maily a neberou telefon

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za komplikace, které jsme způsobili. Náš dodavatel nám hodinky odeslal v pozdním termínu, proto došlo k pozdnímu doručení zásilky. Mrzí nás také, že byl problém s komunikací a budeme se snažit, aby se to již neopakovalo.


    S pozdravem
    Kamila Pamětická
    TopTime

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem hodinky, u kterých měli napsáno skladem, ihned jsem je zaplatila kartou a po 5 dnech, kdy se nic nedělo, jsem se na několik pokusů dovolala na eshop (3 dny před vánoci), kde mi řekli, že následující den hodinky zašlou a že do Vánoc přijdou...asi za hodinu po telefonátu mi přišel email s tím, že má objednávka byla stornována...nemohla jsem se opět na eshop dovolat a to ještě nebylo po konci pracovní doby...Další den ráno jsem se dovolala a paní mi řekla, že hodinky již nemají a tudíž nepošlou...takže jsem 22.12.2018 byla bez dárku....takže nehodnotím kladně...

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za komplikace, které jsme způsobili. Chyba nastala na naší straně.
    Mrzí nás také, že byl problém s komunikací a budeme se snažit, aby se to již neopakovalo.

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme.

    S pozdravem
    Kamila Pamětická
    TopTime

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemohl jsem uplatnit slevu od O2, v elektronickém formuláři mi systém kód "nevzal" a při vyzvednutí v kmenové prodejně mi bylo řečeno, že už to nejde, když to bylo přes e-shop. Když jsem poté chtěl zkrátit řemínek, byl jsem odmítnut ve dvou prodejnách TOP TIME, s odkazem, že nemají před svátky čas, že je to časově náročné apod., že až po novém roce (hodinář mi to udělal za 3 minuty). Děkuji za takové služby, už vás nikdy nevyhledám!!!

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za dané komplikace, které jsme způsobili. Prodejnu na daný problém upozorníme, aby se to již nikdy neopakovalo.

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme.

    S pozdravem
    Kamila Pamětická
    TopTime

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 12 dnech nebyla objednávka vyřízena, ačkoliv objednávané zboží bylo dle e-shopu skladem. Po emailových urgencích mi bylo oznámeno, že zboží bylo již ten den odesláno a je na cestě ke mě. Bohužel ani po následujících 3 dnech zboží stále nebylo vyexpedováno. Infolinka 2 dny nedostupná, odpověď na email žádná.

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za komplikace, které jsme způsobili. Náš dodavatel nám hodinky odeslal v pozdním termínu, proto došlo k pozdnímu doručení zásilky. Mrzí nás také, že byl problém s komunikací a budeme se snažit, aby se to již neopakovalo.

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme za způsobené komplikace.

    S pozdravem
    Kamila Pamětická
    TopTime

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce mi nedokáže sdělit, kdy mi budou na jejich prodejnu hodinky doručeny. Pouze mi napsali, že jsou objednané.
    • Na můj druhý mail kde jsem se informoval, na kdy mají od výrobce potvrzený termín dodání, se vůbec neobtěžovali reagovat ( mail odeslán před 44 hod )

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za komplikace, které jsme způsobili. Náš dodavatel nám hodinky odeslal v pozdním termínu.

    Bohužel jsme měli ke zpracování více e-mailu, proto jsem se snažili odpovídat chronologicky.


    Děkuji za pochopení

    Kamila Pamětická
    TopTime

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Naprosto nechápu, jak je možné, že v pondělí 24.10.mi přišla zpráva "zboží bylo odesláno na prodejnu", a teprve o týden později, v pondělí 1.10. mi přišla zpráva "zboží je připraveno na prodejně k vyzvednutí". To to posíláte z Prahy (nebo odkud) do Liberce lodí přes Aljašku??? Do obchodu jsem volala v sobotu, zda to tam opravdu ještě není, a budu tam volat teď znovu, protože od objednání vám doručení trvalo sice 13 dní, ale na obchodě to k vyzvednutí ponecháváte pouhých 5 dní. A já mám možnost dostat se tam pouze o víkendu. Takže opravdu s vašimi službami spokojená nejsem. To nemluvím o to, že jsem si u vás předtím koupila jiný budík,který se po třech dnech porouchal. Ovšem při ceně 250,- jsem se o reklamaci ani nepokoušelav domnění, že nákup nového přes internet bude jednodušší. No, nebyl. Jedenapůl hvězdičky dávám za to, že ty budíky alespoň vyrábíte, resp. máte v nabídce.

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš názor.
    Zásilku jsme předali přepravní společnosti 24.10., bohužel nedokážeme ovlivnit rychlost doručení.

    Ohledně nefunkčního budíku. Velice nás mrzí situace, která nastala, v tomto případě jste měla přistoupit ke klasické reklamaci.


    S pozdravem
    Kamila Pamětická
    TopTime

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nereagovali na email, posilaji jako firemni balicek.

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, že jste neodpověděli na Váš email ohledně expedice zboží. Jelikož Vám byl email o odeslání zaslán dvě minuty po Vašem emailu, brali jsme zprávu jako bezpředmětnou z důvodu, že jste informaci o expedici ihned obdržela ze systému.
    S pozdravem
    Kateřina Jozová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Na shopu nevedeli jak funguje a mel byt bez pasu

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,
    ohledně objednaného zboží jsme Vám poskytli veškeré informace. Objednala jste monitor srdečního tepu, který pomocí pásu měří tep.
    S pozdravem
    Kateřina Jozová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Hodinky za 5800 Kč a druhý den se zastavily

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás vzniklá situace mrzí. Hodinky byly objednány u dodavatele, po přijetí zkontrolovány a ihned odeslány Vám. Při přijetí předpokládáme, že jsou hodinky ve stoprocentním stavu. Bohužel, nemůžeme ovlivnit, jak nám dodavatel hodinky zašle.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Kateřina Jozová

  • Tento dotazník přišel dříve než objednané zboží!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodinky přišly nefunkční, v prasklé krabičce po 9 dnech od objednání.Obsluha mi řekla ,že je vybitá baterie.U hodinek za 7100kč dost trapné.

    Byl to první a zřejmě poslední nákup.Hodinky jsou na opravě a to jsem je ještě ani nenosíl.Pro vedení této společnosti je to k zamyšlení.'

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás velice mrzí. Hodinky byly objednávány u dodavatele zcela nové a zaslány Vám. Krabička hodinek se musela poškodit při přepravě, protože jsme ji přijali zcela v pořádku.
    Za komplikace se omlouváme a doufáme, že již bude vše v na prostém pořádku.
    S pozdravem
    Kateřina Jozová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba ,nikdo neinformuje

    Reakce obchodu TopTime.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme, ale Vámi objednané hodinky nebyly na skladě a musely být objednány u dodavatele. V době inventur se bohužel může stát, že dodavatel doručí hodinky později.
    U každého produktu je vždy uveden datum přibližného doručení. V době, kdy jste objednávala, tam byl datum 11.1. Hodinky budeme zítra odesílat a měly by k Vám tedy dorazit 12.1., což je o den později.
    Věříme, že již bude vše v pořádku.
    S pozdravem
    Kateřina Jozová