Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážení, nejprve Vám chci sdělit firma TOP TIME neuznává reklamace. Už nikdy bych u této společnosti nenakupoval. Tomuto obchodu se raději vyhněte. Dne 29.3.2021 jsem zakoupil budík rádiem řízený. Budík jsem používal cca. 5 měsíců až jednou se tlačítko ON/OFF zasunulo dovnitř. Budík jsem dne 12.9.2021 reklamoval, na prodejně TOP TIME. Po třech nedělích mi byl budík vrácen ze servisu TMB se sdělením, že reklamace se neuznává za oprávněnou, neboť tlačítko se zatlačilo dovnitř a je součástí krytu budíku.S tím, že zavada je neopravitelná a to ani nelze opravit za úhradu.Sdělení pí. Mezerové.
    Na základě tohoto nesmyslného vyjádření jsem budík znova reklamoval, s tím, že budík nebyl opraven nebyl vyměněn, ani vráceny peníze. Po 14 dnech mi byl budík vrácen jako neopravitelný, s vyjádřením:
    Budík vracíme zpět v původním stavu, neboť nedošlo k žádnému pochybení. Odpvědnost za vady se nevztahuje na vady výrobku způsobené mechanickým poškozením . Dále se píše, že mechanik zjistil, že ve vnitř budíku jsou ulomené nějaké nožky, tudíž se nejedná o skrytou vadu, ale o mechanické poškození způsobené zákazníkem. Pí. Mezerová píše, že technik údajně posuzuje aktuální stav výrobku, dnes je již neprokazatelné, jak byl výrobek užívaný a jakým způsobem došlo k poškození. Budík je funkční, nařídí se, jde vypínání i zapínání je funkční, ale může kdykoliv tlačítko ON/OFF zapadnout. Tímto považujeme celou záležitost s naší strany za uzavřenou. Toto jsou slova odborníka, které podepsala pí. Mezerová.
    Já si myslím, že toto není vyjádření odborníka. V momentě když zapnu buzení tak tlačítko zapadne dovnitř. Z mého hlediska budík je nefunkční nespňuje stanovené normy pro tento výrobek. Osobně jsem se rozhodl, budík budu znova reklamovat a pokud bude reklamace zamítnuta, tak budík předám k posouzení České obchodní inspekce a nechám vypracovat znalecký posudek.

    Registrovaný uživatel: D r u c k e r J i ř í

  • V prosinci 2017 jsem dostala k narozeninám šperky, náušnice a řetízek zakoupené v TopTime Zličín. Jejich dodavatel náušnic, kde jsem řešila reklamaci, se jmenuje Titan spol s.r.o. Náušnice i přívěšek byly vyrobené jako kuličky z hmoty se zasazenými kamínky. V prvním měsíci vypadly kamínky z přívěšku, tak jsem jej nosila, tak aby to nešlo vidět. Nakonec vypadávaly kamínky i z náušnic. Se šperky jsem se nekoupala. Tudíž jsem jsme šperky poslali po půl roce na reklamaci, která mi byla akceptována. Po opravě šperků netrvalo dlouho a opět se chyba opakovala. Nakonec mi upadl i stříbrný cvoček, kterým se náušnice přichytávala do uší. Reklamace po druhé mi byla zamítnuta. Že šlo o špatné užívání zboží. Že to výrobku způsobil parfém a make up. Nepsala bych tuhle recenzi, kdybych stál produkt pár kaček, ale jelikož šperky nebyly nejlevnější, myslím, že argumenty, že to způsobilo špatné užívání a parfém, je zcela zcestné a firma, by neměla do obchodů tyhle šperky dodávat, jelikož jsou to šunty a nic nevydrží.

  • Dostal jsem darkem hodinky, bohuzel se rodina netrefila do znacky, hold se spletli, dojdu na pobocku, kde byli zakoupeny a slecna s chladnou hlavou mi rika, pokud je to vice jak tyden, nelze vymenit, rikam ji, 14dni dle zakona, rekla ze pry vsechny upozornuje na 7dni, radsi jsem se nechtel hadat, nebo bych vybuchl. Takze zklamana rodina, ja zklamany a nikdo nic neresi....

    • Dobrý den, zákon upravuje pouze lhůtu vrácení zboží zakoupeného v internetovém obchodě. Pokud byly hodinky kupovány na prodejně, vztahuje se na ně lhůta, kterou má stanovenou prodejna. Popřípadě by jistě bylo možné se na prodejně domluvit na delší dobu.
      Pokud tedy byly hodinky kupovány ze zásob prodejny, je možné hodinky pouze vyměnit do 7 dnů. Pokud byly hodinky objednány z eshopu a vyzvednuty na prodejně, vztahuje se na vrácení zboží lhůta 14 dnů.
      S pozdravem
      TopTime

  • Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí mu prodejce vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží (typicky poštovné), které od něho na základě smlouvy obdržel. Nejzazší lhůta je 14 dnů po odstoupení

    Hodinky jsem vrátila do 3 dnů. doporučeně,křehké,pojištěné-dnes je to 17 dnů-nemám peníze 5403Kč nemám reakci-jde tedy o PODVOD?

  • Tomáš Kubec: Mám hodně podobný problém. Jedny hodinky jsem reklamoval na zamlžování. Reklamace uznána. Opraveno. Asi po 3 měsících zamlžování znovu. Reklamace od festina neuznána, v top time mi ale nic neřekli, jen mi je vrátili hodinky jako opravené. Po dalších 3 měsících zase zamlžování. Šel jsem tam s tím že chci vrátit peníze. Hodinky odeslali do festina. Po pár dnech mi z top time dali zprávu že reklamace je vyřízena, když jsem tam došel tak mi vraceli hodinky. Nic mi k tomu neřekli, jen že peníze se vrací až při 4 reklamaci. Tak jsem mluvil s manažerkou že když něco prodávají musí něco vědět, a neříkat zákazníkům hlouposti, ta mi ale neřekla zase nic pořádně. Jen když jsem řekl že je udám tak prej klidně, ale že to nijak nevyřeší. Po zjišťování jsem ale zjistil že festina neuznává reklamaci protože špatně používám hodinky. :-D nechápu řešení ani festina, ani top time. Katastrofa. Aspoň vím že už ani od jednoho nic nekoupím, a budu se to snažit vyřešit jinak. Přicházejí o zákazníky tímto. Nevím ale jak nosím hodinky špatně, ale zamlžené jsou trochu k ničemu, když není vidět kolik je hodin.

  • Dobrý den, koupil jsem ve Vaší prodejně v Plzni "stříbrný" řetízek, který po měsíci "zčernal". Vyčistit to pochopitelně nejde, protože se evidentně nejedná o stříbro a není co čistit. Ač je zapínání opatřeno puncem, pochybuji o materiálu. Takto se nikdy žádný řetízek, který jsem nosil i deset let neznehodnotil.

  • Dostala jsem k Vanocum stribrny prstynek, ktery stal 400 Kc. Po mesici uzivani mi prsten ve vode zcernal. Proto jsem ho reklamovala. Reklamace byla zamitnuta, ze doslo k oxidaci stribra a že prý je to prirozeny chemicky jev pri kontaktu s PH pokozky. Kdyby tomu tak skutecne u stribra bylo, proc by si lide stribro kupovali? Aby jim to pote prirozene chemicky zcernalo? A to podotykam, ze nosim stribrne prsteny i nausnice a nikdy jsem zadny problem s cernanim stribra nemela. Oprava by me stala 175 Kc. Reklamovala jsem celkem 3x. Vyjadreni vzdy stejne a u posledni mi pani Strnadova Mirka napsala, ze se jedna o mechanicke poskozeni a bere celou zalezitost za uzavrenou. Priste radeji kupovat bizuterii za min penez, nez kupovat jejich nekvalitni sunty za velke penize. KOUPI ZBOZI V TOPTIME NEDOPORUCUJI!

  • Lumír Dvořák: Omlouvam se,tato recenze patrila obchodu
    Quick Time - AVION Shopping Park Ostrava!!!!!

  • Reklamace dalších hodinek, nyní hodinky dcery. Po dvou měsících nošení se rozpadl řemínek, reklamace standardně zamítnuta. Mechanické poškození. Je to jejich standard. Této firmě se vyhněte velkým obloukem. Dříve jsem kupoval Timexi přes internet z UK a ni po roce nebyl s reklamací problém. Poslal jsem foto řemínku a do týdne jsem měl nový. Amatéři z TopTime by se měli hodně učit.

  • Top Time Ostrava -NEDOPORUCUJI!!!!
    Koupil jsem 11lete dceri ruzove hodinky znacky SECCO,ktere po mesici zacly menit barvu na reminku. Prvni reklamace dopadla uspesne,vymenili mi je za novy kus. Kdyz zacly menit barvu i druhe,tak jsem trval na vraceni penez.Taky mi bylo vyhoveno, Dcera ale nalehala,ze chce hodinky,tak jsem se zeptal prodavacky,jestli kdyz vymenim barvu hodinek za bile,bude tento problem s reminkem. Bylo mi receno,ze to asi dela ta ruzova barva. Po zakoupeni bilych hodinek zacaly cernat zhruba po trech tydnech. Uz mi dosla trpelivost,dal jsem je na reklamaci a k memu uzasu-REKLAMACE NEUZNANA pry mechanicke poskozeni. Jak funguje reklamacni oddeleni,kdyz dve reklamace uznaji a treti ne?
    Jsou to podvodnici,kterym se treba obloukem vyhybat.
    Uz prodavacky jsou naockovane,aby Vam ihned sdelily,ze Vam reklamaci neuznaji. Nevim,jakym pravem vstupuje do reklamacniho rizeni prodavacka...
    Ja se obratim na soudniho znalce,protoze nebudu podporovat podvodniky.
    Takze za me tento obchod NEDOPORUCUJI !!!!!

  • TopTime naprosto nedoporučuji!! Při prodeji vše OK, ale jak přijde na reklamaci, tak je to průšvih. Absolutně nic neuznají.

    Kupoval jsem troje hodinky a na dvou se vyskytla závada. Jedny přestali po dvou měsících jít - reklamace - výměna baterie a na protokolu napsáno nezáruční oprava. Za měsíc opět přestali jít a znovu naprosto to samé, včetně uvedení, že se jedná o nezáruční opravu. Sice jsem neplatil nic, ale tímto se vyhýbají vrácení zboží při 3 uznaných stejných závadách nebo čtyřech rozlišných.

    Druhé hodinky dostala manželka jako vánoční dárek a po vánocích je nosila cca týden a zamlžili se. Sice nejsou vodotěsné, ale nikdy nepřišlo k namočení nebo jakémukoliv styku s kapalinou. Okamžitě se zamlžili při přechodu z bytu ven nebo naopak. Dále se po těch 7 dnech začal rozlepovat řemínek.

    Reklamace zamlžování nebyla uznána, prý špatné používání. Což je naprostý nesmysl, TopTime navrhl placenou opravu vysušením a výměnu nějakého těsnění. Řemínek sice vyměnili, ale za naprosto jiný neoriginální. Do protokolu jsem jim uvedl, že s reklamací nesouhlasím. Naprosto neprofesionální práce, zákazník je absolutně po prodeji nezajímá, a to jsem tam najednou koupil troje hodinky.

    Hold mi nezbývá nic jiného než začít mimosoudním řešením sporu a ČOI. Pak uvidím co dál

  • Dobrý den, nemám ve zvyku psát jakékoliv komentáře na internet, ale v případě TOP TIME musím udělat vyjímku. Před dvěma lety jsem dostala k vánocům hodinky z prodejny TPO TIME z bněnské Vaňkovky. Hodinky byly osázené kamínky. Jeden mi asi po roce vypadl, tak jsem hodinky odnesla na prodejnu reklamovat. Reklamace nebyla uznána s odůvodněním, že po posouzení odborníkem došli k závěru, že se jedná o mechanickou závadu způsobenou zákazníkem, že hodinky nesou známky mechanického poškození ( ano, rok jsem je nosila) a kamínek vypadl po nárazu.Toto jsem vzala na vědomí a hodinky si nechala opravit na vlastní náklady. Asi po dalším roce používání (hodinky byly stále v záruce), vypadly další dva kamínky. Hodiky jsem opět odnesla na prodejnu reklamovat. K nim jsem přiložila vyjádření k první reklamaci z důvodu, abych doložila, že škrábanec na hodinkách byl již před první reklamací a situace se neopakovala. Reklamace ovšem nebyla opět uznána. Odepsali, že po opětovném posouzení a dohodě s vedením spoklečnosti trvají na svém předchozím vyjádření. Zřejmě nepochopili, že se jedná o druhou reklamaci.12.12.2016 jsem poslala mailem stížnos firmě TPO TIME. Do dnešního dne, což jsou dva měsíce, na mou stížnost nikdo nereagoval. Chtěla bych všem doporučit, aby se tomuto obchodu vyhli velkým obloukem.

  • Má zkušenost konkrétně s prodejnou Toptime Chomutov je velice nepříjemná.Přítelkyni jsem zde zakoupil stříbrný štrasový náramek na ruku v hodnotě za bezmála 1000kč vzhledem k ceně jsem věřil, že kupuji kvalitní kousek a minimalizuji tím případné jakostní nedostatky atd.Opak byl pravdou, náramek se po 14 dnech rozpadl v zapínání.Dobře to se může stát, náramek jsem odvezl na prodejnu k reklamaci, kde jsem si vyslechl nemístné poznámky o tom, jestli ho přítelkyně neroztrhla schválně.Zavěrem naší konverzace s místní prodavačkou mi ještě bylo nabídnuto,jestli bych si nechtěl raději náramek opravit někde jinde na vlastní náklady,že bych to měl rychleji.To jsem pochopitelně odmítl.


    Náramek přišel z reklamace, tak jsem si ho vyzvedl no a netrvalo ani měsíc a náramek se tentokrát roztrhl vejpůl a jako bonus z něj vypadalo ještě pár zirkonových kamínků.Bylo evidentní,že se jedná o nekvalitní výrobek a tak jsem opět šel náramek reklamovat.Tentokrát na pobočce byla příjemná paní,která sama přiznala,že se to u těchto náramků děje poměrně často a reklamaci bez větších problémů vyřídila.

    Dnes jsem si šel náramek vyzvednout již z druhé reklamace s celkem překvapivým výsledkem.Reklamace mi nebyla uznána,na základě ''odborného posouzení'' že se nejedná o výrobní vadu a podle vyjádření, je neopravitelný.Opět mi bylo naznačeno,že se jedná pouze o estetický doplněk a tak je třeba respektovat doporučení výrobce při jeho používání.To je sice hezké,ale náramek jsem přítelkyni koupil aby ho nosila a né aby si ho vystavila ve své šperkovnici a kochala se jeho krásou.Jen tak mimochodem,poprvé se jí roztrhl na maturitním plese,podruhé opět na společenské akci.Zřejmě doporučené užívání náramku na ruku, nezahrnuje nošení náramku na ruce, vtipné.

    Závěrem bych chtěl jen říct,že se jedná o klasický příklad českého neprofesionálního podnikání, které nemá s profesionalitou absolutně nic společného.Reklamace je z mého pohledu zamítnuta ve fázi, kdy je evidentní, že společnost bude v brzké době nucena vrátit zákazníkovi peníze a této skutečnosti se chce za každou cenu vyhnout.Jen lituji,posledního nákupu, který jsem ještě při poslední reklamaci uskutečnil. Rozhodně z vlastní zkušenosti NEDOPORUČUJI !

  • TOP TIME rozhodně nedoporučuji. Vyjádření k reklamaci vymyšlené, v podstatě obvinění, že jsem hodinkama někam praštila. Prodávájí zmetky a samozřejmě to neuznají. Přístup prodavaček (pobočka Nákupní centrum Krpole, Brno) naprosto hrozný, nebyly schopné mi říct, proč reklamaci neuznali, protože prý "ji nepřebírala ona". Vytáhnout papír s vyjádřením byl pro ni neskonalý problém. Prodavačky tam byly tři a ani jedna z nich nebyla schopná mluvit se zákazníkem. Opravdu nepříjemný zážitek.

  • Přidávám se k názorům ostatních na této stránce, že firmu TOP TIME rozhodně NEDOPORUČUJI!
    Reklamovala jsem náramkové hodiny, které byly v záruč.době - po 1.5 roce přestala fungovat osička-nešla povytáhnout na seřízení. Vedoucí prodejny v Pardubicích na Palackého ulici hodiny převzala s tím, že šla závadu ověřit a osička jí zůstala v prstech, poté jí zasunula zpátky.
    Hodinky dala reklamovat, reklamaci neuznali, že se jedná o mechanickou závadu. Požadovala jsem vrátit částku 1000kč, což byla cena hodinek. Neuspěla jsem, v prodejně jsem neměla svědka, že p. vedoucí ty hodinky sama poškodila...
    Obrátila jsem se písemně i telefonicky na centrálu v Praze, kde si mou stížnost přehazovali jako horkou bramboru a dneškem, po telefonátu s manažérkou prodeje jsem nabyla dojmu, že tato firma se chová neseriózně a nečestně k zákazníkům a nevybírá si pečlivě své zaměstnance - nezdvořilost až agrese, neochota, laxnost. Měla jsem i zákazníckou kartu této solečnosti.
    Jsem touto situací velmi pohoršená. a divím se, že takováto společnost ještě může na českém trhu existovat.

  • Nejhorsi podnik v Olomouci na nakup hodinek je TOP TIME SANTOVKA!!!Nedoporucuji!!! Obsluha neprijemna,vyber nulovy..a kdyz clovek vybere nevhodny darek k Vanocum,tak penize ani nevrátí..a kdyz si tedy clovek vybere nausnice (asi po hodine vyberu-zadne v hodnote hodinek nebyly..)a zeptam se,jak tedy pokracovat v pripade vypadnuti kaminku..tak mi ani blba "prodavacka" nedokazala odpovedet..NIKDY VIC A JESTLI MUZETE..TOMUTO OBCHODU SE VYHNETE!!!

  • Nejhorsi podnik v Olomouci na nakup hodinek je TOP TIME!!!Nedoporucuji!!! Obsluha neprijemna,vyber nulovy..a kdyz clovek vybere nevhodny darek k Vanocum,tak penize ani nevrátí..a kdyz si tedy clovek vybere nausnice (asi po hodine vyberu-zadne v hodnote hodinek nebyly..)a zeptam se,jak tedy pokracovat v pripade vypadnuti kaminku..tak mi ani blba "prodavacka" nedokazala odpovedet..NIKDY VIC A JESTLI MUZETE..TOMUTO OBCHODU SE VYHNETE!!!

  • Dobrý den,
    Zakoupila jsem si u vás hodinky 26,8,2015 .1.11.2015 přestaly jít tak jsem šla, aby mě vyměnily baterii a zůstala jsem v šoku, když mě paní řekla, že výměna baterie bude trvat minimálně 3 týdny.To je naposledy co jsem si u vás něco zakoupila tak dlouhá výměna baterie je nepřípustná!!!!!

  • TopTime.cz: Děkuji za Vaši odpověď. S prominutím, je mi k ničemu. Mě jako spotřebitele nezajímají vaše interní řešení reklamací. Ať vám reklamaci dělá třeba cvičená opice, pořád za své zboží zodpovídáte. Teda měli by jste. Jít za vašim personálem znovu do Šantovky? NIKDY. A doporučuji Vám - tedy nevím se kterou osobou tu diskutuji, když jste se nepředstavil/a, shlédnout pár stránek na internetu, co se týče reakci zákazníků na váš zákaznický servis - především REKLAMACE. Neuznáte NIKOMU nic. I přesto, že je zákazník v právu. Spoléháte na to, že spotřebitel nezahájí soudní řízení. Je mi opravdu líto, že se takto musím o TOP TIMU vyjadřovat, když jste mi napsali velmi hezkou reakci. Naneštěstí, nejsem typ člověka, který se nechá opít rohlíkem. Každopádně vím, že takových stížností napíšu mnohem více a na více portálů, aby nepřibylo více takových zákazníků jako jsem já. Protože z Vaší odpovědi, se mi žádné zpětné vazby nedostalo. Hodinky opraveny nejsou. BOHUDÍK, že je na trhu X dalších jiných obchodů. Jak jsem napsala viz. výše.
    - Nikdy už u Vás nenakoupím a věřím, že Ti, kteří mé stížnosti zví, také ne.

    S pozdravem

    Jelínková

  • Zuzana:

    Vážená paní Jelínková

    Omlouváme se Vám za jednání našeho personálu. Celou událost jsme prošetřili a zjednali nápravu.

    Prodejna TOP TIME Riegrova 20. Olomouc , kde zmiňujete nevhodné chování vedoucí prodejny , je již dlouho vedena novou vedoucí a zcela jistě se tam s Vámi popisovanou zkušeností již nesetkáte.

    Na prodejně TOP TIME ŠANTOVKA Olomouc došlo k proškolení personálu v oblasti přijímání reklamací a věříme, že obdobná situace též v budoucnosti nenastane.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Co se týká přímého posouzení Vaší reklamace, za tu odpovídá odborný servis dodavatele a v případě Vaší nespokojenosti s výsledkem reklamačního řízení máte právo se proti tomuto odvolat.

    Náš personál Vám bude k dispozici a věříme, že i přes Vaši negativní zkušenost budete nadále patřit mezi tisíce spokojených zákazníků TOP TIME v České Republice.

    S pozdravem,
    TopTime