Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka byla na jine zbozi. Misto puvodne eshopem nabizeneho a mnou i predem zaplaceneho odstranovace dehtu, byl v baliku mnou neobjednany a jinde i o dost levnejsi cistic kominu s jinym slozenim. Tento vyrobek ma oproti mnou objednanemu zbozi jenom 1/3 ucinost. Bohuzel jsem si koupil zajice v pytli a to rovnou 4 ks. :-(

    Neverim na nahody, proto tehle eshop jiz nikdy vice! Presto, ze zbozi dorazilo rychle, je nakup zde pro mne zklamanim.

    Reakce obchodu Topsi.cz

    Vážený pane Miloslave D***u,
    v našem obchodě jste si koupil 4x odstraňovač dehtu Hansa. Absolutně nechápeme, co myslíte větou ......."Misto puvodne eshopem nabizeneho a mnou i predem zaplaceneho odstranovace dehtu, byl v baliku mnou neobjednany a jinde i o dost levnejsi cistic kominu s jinym slozenim"........... , my zkrátka a dobře jiný odstraňovač dehtu, než od firmy Hansa neprodáváme! Co jste si objednal, to jste dostal. Nevím, jestli jste si myslel, že každé balení otevřeme a přisypeme do něj písek, nebo usypeme kus balení, abychom vydělali. Nerozumíme také části " o dost levnejsi cistic kominu s jinym slozenim" o jakém složení vlastně mluvíte? Prodáváme originální čistič HANSA od firmy HANSA s českým návodem, který jste jak vidno nepochopil, nebo vůbec nečetl, protože těchto přípravků prodáme přes topnou sezónu cca 200ks a vy jste JEDINÝ, který píše, že má jiné složení, že nefunguje a má 1/3 účinnost?! prosím vás jak jste na to přišel? Jak jste změřil účinost našeho přípravku? Že vám odstraňovač odstranil jen 1/3 dehtu v komíně, nebo jak se toto měří? Píšete, že nevěříte na náhody a náš eshop nikdy více? Dobrá ....

    Teď několik faktů, které jsou nevyvratitelné a které můžeme kdykoli a komukoli dokázat: Objednávka byla vámi provedena v sobotu v 15:14 minut, v neděli dorazila platba a ihned v pondělí byla objednávka řádně zabalena a odeslána. V úterý jste ji převzal na vámi uvedené adrese.

    Co se týče informovanosti: Ihned po objednávce jste obdržel email s jejím souhrnem a údaji k platbě, pak ihned email, že jsme vaši platbu přijali, ihned v pondělí další email, že objednávka bude do 24h expedována, za další cca 3 hodiny další email, že objednávka byla předána dopravci + sledovací odkaz. Další emaily a sms od dopravce ohledně doručení. Jen od nás vám byly poslány 4 emaily v rozmezí 24h a vy jste dal komunikaci s obchodem 1,5 hvězdičky z 5-ti. Co dodat ...

    Spokojenost s délkou dodací doby 4 z 5. Přepravní službě předáno v pondělí 15:35 u vás v úterý 14:27, dodání z Ostravy do Prahy za 23 hodin a vám se to zdá nedokonalé? Můžete nám alespoň nastínit, jak to stihnout dříve, abychom od vás dostali 5 hvězdiček alespoň v tomhle? Nedovedete si ani představit, kolik lidí vaši objednávku musí řešit. Je tu někdo, kdo musí sehnat dodavatele, musí to zboží nakoupit, skladovat, po objednávce co nejrychleji zabalit , vytvořit podmínky pro přepravu tak, aby se balík mohl přepravě co nejrychleji předat. Kolika rukama, sklady přepravních společností , automobilů , kamionů musí balík projet, aby byl do 24 h u vás.



    Za tým TOPSI.cz - Radim Tomášek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchodník nekomunikuje se zákazníkem.*

    Dohoda zněla na termín dodání koncem září 23. Máme konec října 23 a zboží nedorazilo.
    Obchodník nereaguje, neinformuje zákazníka. Jsem hrubé nespokojen.

    Reakce obchodu Topsi.cz

    Dobrý den,

    původní dohoda opravdu zněla 23/9. Dodavatel (jmenovitě firma Rosler) nám bohužel žádný další termín nedal. Zákazník byl OKAMŽITĚ telefonem vyrozuměn , nehledě na to, že si objednal zboží, které nebylo skladem - což věděl po celou dobu objednávky. Jde o rošt k ohništi. Bylo by dobré, kdyby zákazník, ač hrubě nespokojen, nejdříve kontaktoval nás, než se pustí do kritiky na heuréce (chápeme, je to mnohem jednoduší) Je zde několik možností, zavolat na telefon, napsat email, kontaktní formulář, nebo jednoduše přes smartsup v pracovní době. Vše bychom ověřili, zavolali zpět , poskytli alternativu, nebo případnou slevu. Bohužel, vycucat z prstu rošt do ohniště na počkání neumíme. A lživé tvrzení, že nereagujeme , neinformujeme je zcela mimo a popravdě nás to uráží. Takto nám nezbývá jinak, než objednávku stornovat a nechat zákazníka, aby zkusil štěstí jinde, což je nám moc líto. Přejeme hezký den.

    Tým TOPSI s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod nekomunikuje, od objednání do dodání uplynul cca týden.
    Zboží které na eshopu bylo skladem fyzicky nebylo.

    Reakce obchodu Topsi.cz

    (Heuréka odmítla toto nepravdivé hodnocení smazat, protože zákazník poslal vysvětlující email na naši adresu nikoli do heuréky a ikdyž jsme do heuréky tento email přeposlali, odmítli toto mylné hodnocení smazat - co dodat :-)

    Emailové vyjádření zákazníka k tomuto hodnocení:

    Dobrý den,

    velice se omlouvám že nepravdivé hodnocení na portálu Heuréka.
    Celá situace vznikla omylem byl jsem přesvědčen, že hodnotím jinou společnost od které jsem objednával příslušenství na automobil.

    Vaše společnost dodala krbovou vložku v nadstandardním termínu a to do druhého dne. Zboží bylo pro přepravu dokonale zabaleno a zajištěno proti poškození.
    Komunikace s obchodem včetně poskytnutých rad a informací byla naprosto profesionální.

    Ještě jednou se moc omlouvám.
    Hipsch

    Vyjádření heuréky:
    Dobrý den,
    děkujeme za Váš email.
    Předmětné hodnocení lze změnit pouze na základě žádosti od zákazníka, nikoliv přeposlaný email. Postačí, když nám autor příspěvku napíše na [email protected] z emailu, který se váže k hodnocení či objednávce, s upřesněním o jaký e-shop se jedná. Pak dojde k autorizaci požadavku a my buď recenzi odstraníme nebo zašleme vygenerovaný editační odkaz pro úpravu recenze.

    PS: samozřejmě jsme už nechtěli zákazníka obtěžovat, nesmyslnými příkazy heuréky a nechali hodnocení tak jak přišlo...

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Co dodat ke stornu ze strany obchodnika, kdyz je pry vse skladem a do tri dnu, kde prijde jen strohy email s oznamenim a zednici cekaji?

    Reakce obchodu Topsi.cz

    Dobrý den pane Keple,

    měl jste objednán krb Rustika u kterého jsme měli skutečně položku "skladem". Výrobce těchto krbů nám totiž vůbec nedal vědět, že tyto krby nejsou a nebudou, to ovšem není Váš problém. Objednávku jste uskutečnil 3.7. ve 20h a 4.7. mezi 8-9h ráno Vám bylo několikrát voláno. Telefon jste ovšem ani jednou nezvedl a to Váš problém už je. Jak jinak Vás tedy upozornit na tuto důležitou změnu? Napsali jsme Vám tedy email, nikoli strohý, ale věcný, kde bylo zmíněno vše důležité. Kdyby jste telefon zvedl, či nám poté zavolal zpět, bylo by vše jinak, zedníci by čekat nemuseli a mohli jsme se dohodnout na nějaké kompenzaci. Ohodnotil jste dokonce komunikaci "půlhvězdičkou" což nám přijde dost nespravedlivé vzhledem k tomu, že jediný kdo nekomunikoval, jste byl paradoxně Vy.

    S pozdravem tým e-shopu TOPSI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nedodržený termín dodání

    Reakce obchodu Topsi.cz

    Dobrý den pane Jansa,

    jedná se o nerezovou stříšku na komín nemalých rozměrů 80 x 120 cm. Stříšku jste u nás v eshopu objednal v pátek 5.7. ve 20:15 (státní svátek). Ihned v pondělí 8 .7. byla stříška dána do výroby a ve středu odpoledne 10.7. vyrobena. Ve čtvrtek 11.7. byla stříška předána dopravní společnosti DPD a v pátek měla být doručena. Proč nebyla doručena v pátek, již nebudeme zjišťovat (mohlo to být na Vaši žádost, mohla pochybit společnost DPD, nemusel jste být doma apod.).

    Stříška Vám tak byla doručena v pondělí 15.7. Je pravda, že stříška nebyla doručena do tří (jak na stránkách píšeme), ale do čtyř potažmo pěti pracovních dnů. Zásilka se ve finále (od zadání, vyrobení, zabalení a doručení) zpozdila o pár hodin.

    Ano, hodnocení "nedoporučuji" je tak zcela na místě a respektujeme jej, pane Jansa. Ať Vám stříška slouží ku prospěchu.

    S pozdravem tým e-shopu TOPSI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    U zboží bylo napsáno skladem a čeká se 14 dnů.

    Reakce obchodu Topsi.cz

    Dobrý den pane Mírku,

    máte pravdu, skutečně máme u Vámi vybraného zahradního krbu položku "skladem". Tento produkt skladujeme u dodavatele a posíláme jej tak přímo z jeho skladu k Vám. Kdyby jsme naskladňovali každý krb do našeho skladu, nedostal byste jej za cenu, za kterou jste si jej u nás objednal, ale cca o 2000kč dráž.

    Bohužel jste si objednal krb v sezóně zahradních krbů a tak kompletace, nabalení a příprava k odeslání trvá podle toho, kolik je momentálně objednávek těchto krbů. A že to není nic jednoduchého, poznáte sám, až budete krb skládat. Mimo sezónu byste měl krb do tří dnů doma.

    Co se týče informovanosti: ihned po oznámení délky trvání dodání, jsme Vám volali na Vámi uvedené telefoní číslo, bohužel telefon nikdo nezvedl. V emailové komunikaci jste na dobu dodání uvedl toto: "dekuji za informaci a beru na vedomi." Mohl jste objednávku stornovat, či si objednat krb jinde.

    Následně jste si objednal v našem e-shopu další zboží, (příslušenství ke krbu) které jste měl do tří dnů doma, hodnocení jste však neposlal.

    Momentálně nevím co jsme mohli udělat více, máme tak z Vašeho hodnocení smíšené pocity.

    s pozdravem tým e-shopu TOPSI.cz

  • Nebyl schopen doložit certifikát nebo jiný doklad na nepřítomnost radioaktivní složky v KIDDE 10SCO.

    Reakce obchodu Topsi.cz

    Dobrý den pane Petříku,

    Vaše hodnocení nás velice mrzí a to hned z několika důvodů.

    8.1. - 15:48 - jste provedl objednávku s žádostí o slevu
    8.1. - 15:56 - jsme Vám vysvětlili, že slevu nemůžeme poskytnout (jsme nejlevnější a navíc máme dopravu zdarma+ podpalovač zdarma) - jedná se o produkt Kidde detektor CO
    8.1. - 20:46 - jste nám napsal, že vše chápete
    9.1. - 8:30 - zabaleno, 8:50 - posláno
    9.1. - 10:36 - jste nám oznámil přes email, že pokud výrobek nemá certifikát o tom, že neobsahuje radioaktivní prvky, tak zboží nechcete.

    Ihned na to, Vám bylo posláno prohlášení o vlastnostech výrobku, kde jsme si pomocí uváděných norem zjistili, že výrobek skutečně obsahuje 1/5000g Americia (radioaktivní částice - pomocí které se detekuje kouř, není nebezpečná, neprojde ani 0,5cm tlustou vrstvou vzduchu). Vy jste však řekl, že "to není ono".

    Navrhli jsme Vám tedy objednávku zrušit tak, jak jste na začátku požadoval a s tím jste bez výhrad souhlasil. Jakmile nám balík přišel zpět, byl Vám vystaven dobropis (který jste odsouhlasil) a vráceny peníze na Váš účet.

    V hodnocení píšete, že jsme Vám nedodali potřebný certifikát, ten ale dodat nejde, když neexistuje. V průběhu objednávky s Váma bylo neustále komunikováno a to i mimo pracovní dobu. O všech krocích objednávky jste byl informován tak, jak se sluší a patří. Zboží jste objednal odpoledne po pracovní době a následující den bylo již ráno po 40-ti minutách u přepravní služby na cestě k Vám. Přesto náš e-shop nedoporučejete.

    Jsme rádi za jakoukoli kritiku, ale musí být objektivní a poučná. Neuvedl jste, v čem jsme udělali chybu, nebo kde se máme zlepšit. V takovém případě vítáme to, že Heuréka umožňuje na takové "nesmyslné" hodnocení reagovat. Po přečtení reakce si tak každý udělá názor jak na daného zákazníka, tak na prodávajícího.

    S pozdravem tým e-shopu TOPSI.cz