• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednání zboží mi oznámili, že zboží bude mít zpoždění, ale jak velké, to už nezmiňovali..!

    Reakce obchodu TopOptika.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za zpoždění dodávky zboží z důvodu zpoždění ze strany našeho dodavatele. Jakmile obdržíme upřesnňující termín naskladnění zboží, budeme vás obratem informovat. Děkujeme za pochopení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Příznivé ceny, rychlost dodání zboží.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vše ok
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrý obchod,rychlost,prostě super.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • ochota poradit, profesionální přístup
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Pestrá nabídka a rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bez výhrad, skvělá informovanost o stavu v průběhu zásilky.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodávky,
    • pomoc při výběru zboží na jedničku
    • dárek k objednávce
    • ochota pomoci zákazníkovi
    • doprava zdarma
    • neberte to jako nevýhodu, zboží došlo v naprostém pořádku, ale měl jsem trošku obavy vzhledem k balení a optice, zda bude vše v pořádku, víme totiž všichni jak se k tomu všemu zboží dopravci chovají.... asi bych to balil lépe..
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá,rýchlá komunikace,zboží profesionálně zabaleno.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nabízí zboží, které v ČR nikdo jiný nemá
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychle objednani, rychle dodani, perfektni komunikace, vse bez problemu.
  • Jak jsem už psaL JSTE NESERIOZNÍ OBCHOD A OBCHODUJETE SE ZBOŽÍM KTERÉ NAVLASTNÍTE ANI NEVYRÁBÍTE.JSTE NOVODOBÍ VEKSLÁCI.
    NABÍZÍTE ZBOŽÍ,KTERÉ NEUMÍTE DODAT
    MÁTE TAKOVÝCH WEBŮ VÍC A JÁ JSEM SE NECHAL NA DVA NACHYTAT.NIKDY UŽ VÁM NENALETÍM

    Reakce obchodu TopOptika.cz

    Dobrý den,

    Zákazník objednal zboží těsně před Vánoci. Vzhledem k inzerované orientační dodací lhůtě jsme zákazníka obratem informovali, že objednané zboží nejsme schopni do Vánoc dodat, neboť nám jej dodavatel nestihne doručit. Bylo by snad serióznější o tom zákazníka neinformovat, a nechat jej marně čekat v naději, že do Vánoc dorazí? My si myslíme že ne, a naopak považujeme za neseriózní, když si zákazník objedná produkt na více eshopech aby zvýšil pravděpodobnost rychlého doručení, a neunavuje se zbylé objednávky ani stornovat a způsobuje tak obchodu škody, které mu nikoho nezaplatí. Kdo umí číst mezi řádky, může se také domnívat, že se jedná o tzv. nekalosoutěžní jednání konkurence.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výborná komunikace, dodržení termínu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, komunikace eshopu, profesionální poradenství