-
Nedoporučuje obchod
Po týdnu od objednání zboží mi oznámili, že zboží bude mít zpoždění, ale jak velké, to už nezmiňovali..!
Reakce obchodu TopOptika.cz
Dobrý den,
Omlouváme se za zpoždění dodávky zboží z důvodu zpoždění ze strany našeho dodavatele. Jakmile obdržíme upřesnňující termín naskladnění zboží, budeme vás obratem informovat. Děkujeme za pochopení -
Jak jsem už psaL JSTE NESERIOZNÍ OBCHOD A OBCHODUJETE SE ZBOŽÍM KTERÉ NAVLASTNÍTE ANI NEVYRÁBÍTE.JSTE NOVODOBÍ VEKSLÁCI.
NABÍZÍTE ZBOŽÍ,KTERÉ NEUMÍTE DODAT
MÁTE TAKOVÝCH WEBŮ VÍC A JÁ JSEM SE NECHAL NA DVA NACHYTAT.NIKDY UŽ VÁM NENALETÍMReakce obchodu TopOptika.cz
Dobrý den,
Zákazník objednal zboží těsně před Vánoci. Vzhledem k inzerované orientační dodací lhůtě jsme zákazníka obratem informovali, že objednané zboží nejsme schopni do Vánoc dodat, neboť nám jej dodavatel nestihne doručit. Bylo by snad serióznější o tom zákazníka neinformovat, a nechat jej marně čekat v naději, že do Vánoc dorazí? My si myslíme že ne, a naopak považujeme za neseriózní, když si zákazník objedná produkt na více eshopech aby zvýšil pravděpodobnost rychlého doručení, a neunavuje se zbylé objednávky ani stornovat a způsobuje tak obchodu škody, které mu nikoho nezaplatí. Kdo umí číst mezi řádky, může se také domnívat, že se jedná o tzv. nekalosoutěžní jednání konkurence.