• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednání zboží mi oznámili, že zboží bude mít zpoždění, ale jak velké, to už nezmiňovali..!

    Reakce obchodu TopOptika.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za zpoždění dodávky zboží z důvodu zpoždění ze strany našeho dodavatele. Jakmile obdržíme upřesnňující termín naskladnění zboží, budeme vás obratem informovat. Děkujeme za pochopení

  • Jak jsem už psaL JSTE NESERIOZNÍ OBCHOD A OBCHODUJETE SE ZBOŽÍM KTERÉ NAVLASTNÍTE ANI NEVYRÁBÍTE.JSTE NOVODOBÍ VEKSLÁCI.
    NABÍZÍTE ZBOŽÍ,KTERÉ NEUMÍTE DODAT
    MÁTE TAKOVÝCH WEBŮ VÍC A JÁ JSEM SE NECHAL NA DVA NACHYTAT.NIKDY UŽ VÁM NENALETÍM

    Reakce obchodu TopOptika.cz

    Dobrý den,

    Zákazník objednal zboží těsně před Vánoci. Vzhledem k inzerované orientační dodací lhůtě jsme zákazníka obratem informovali, že objednané zboží nejsme schopni do Vánoc dodat, neboť nám jej dodavatel nestihne doručit. Bylo by snad serióznější o tom zákazníka neinformovat, a nechat jej marně čekat v naději, že do Vánoc dorazí? My si myslíme že ne, a naopak považujeme za neseriózní, když si zákazník objedná produkt na více eshopech aby zvýšil pravděpodobnost rychlého doručení, a neunavuje se zbylé objednávky ani stornovat a způsobuje tak obchodu škody, které mu nikoho nezaplatí. Kdo umí číst mezi řádky, může se také domnívat, že se jedná o tzv. nekalosoutěžní jednání konkurence.