• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • arogantní jednání při uplatňování reklamace,nemožnost osobního kontaktu,ani na jedné z uvedených adres se nikdo nenachází. Telefony jsou buď odpojeny nebo hlásí plnou schránku.

    Nedoporučuji z důvodů shora uvedených

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné výhody, zřejmě zbankrotoval

    NEKOMUNIKUJE, NEREAGUJE, SKONČIL

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod jsem zvolil protože zboží bylo údajně na skladě a slibovali expedici v den objednání. Toto ale nebylo splněno a místo v pátek zboží dorazilo až v pondělí, takže příplatek za express dodání byly vyhozené peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nevím
    • Zboží nedorazilo kompletní i když prodejce tvrdí opak

    Již nikdy nic z tohoto obchodu nekoupím

    Reakce obchodu Top Top

    Zboží dorazilo kompletní, včetně dvou šroubů o kterých zákazník tvrdí, že v balení nebyly.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zadne, ani komunikace nefunguje
    • nefunguji telefony na maily reaguje pozde

    k nicemu

    Reakce obchodu Top Top

    ZAZNĚLO TO ZDE JIŽ NĚKOLIKRÁT. FIRMY NAKUPUJÍCÍ NA IČ NEMAJÍ NÁROK NA ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY A TO SE TÝKÁ I FIRMY:
    Název : AdminIT s.r.o.
    Adresa : Jinočanská 367
    Rudná 25219
    IČ : 27864901
    DIČ : CZ27864901

    PRÁVO ODSTOUPIT OD KUPNÍ SMLOUVY MÁ POUZE SPOTŘEBITEL. KDO NENÍ SPOTŘEBITEL?
    V případě, kdy jsou strana prodávající i kupující podnikateli a jednají v rámci své podnikatelské činnosti, uzavírají kupní smlouvu dle obchodního zákoníku (§261 a násl. ObchZ). Narozdíl od všeobecně rozšířené teze, že podnikatelskou činností je pouze zakoupený výrobek dále přeprodat, zahrnuje tato činnost i například užití věci k podnikání (tiskárna v kanceláři, pracovní notebook apod.). Vzhledem k zachování dobré víry prodávajícího ohledně smluvního vztahu (přeci jen Vám nečte myšlenky) a k všeobecně uznávanému evropskému právnímu názoru, že podnikatel není spotřebitelem, je jediným vodítkem uvedení IČO (identifikační číslo organizace) na kupní smlouvě (faktuře, kupním dokladu). Laicky řečeno, pokud si něco koupíte takzvaně “na firmu” – máte zpravidla možnost “dát položku do nákladů a odečíst ji z daní” – nemůžete zároveň požadovat stejně výhodné podmínky reklamačního řízení jako má spotřebitel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nenabizi
    • komunikace je spatna, majitel je drzej, neni ochutny nedostupny, a nechce vratit zbozi kdyz poslal jine nez co jsem chtel

    nejhursi zatim zazitek..nedopurucuji.. a poslal jsem stiznost na obchodni inspekci.

    drzost majitele / zamestnance nema podobu.
    komunikace zadna
    na telefon neni nikdo dostizeny
    radeji bych obchod zavrel nez by nekdo jiny od nej koupil

    Reakce obchodu Top Top

    Pan podnikatel mohammed abdel mageed si objednal: Canon drum unit IR-2018/22/25/30, 23xx (C-EXV23) a tento produkt mu byl dorucen. Nasledne si celou vec rozmyslel a pomoci vyhruzek, sprosteho telefonatu a neslusnych SMS zprav se pokousel vymenit zbozi za jine. to mu umozneno nebylo - nakup na IC neumoznuje odstoupeni od kupni smlouvy bez udani duvodu ve lhute 14-ti dnu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • není možná reklamace,protože
    • na email neodpovídají,telefony v pracovní
    • době neberou a hlasová schránka je plná,na adrese na Libuši již nikdo nesídlí

    není možná reklamace,protože
    na email neodpovídají,telefony v pracovní
    době neberou a hlasová schránka je plná,na adrese na Libuši již nikdo nesídlí

    Reakce obchodu Top Top

    Vydejna v ulici K Hajovne byla ke dni 30.3.2012 uzavrena (o cemz byli zakaznici informovani). Vydej zbozi byl nahrazen siti Zasilkovna.cz a HeurekaPint! (partnerem je tento portal - Heureka.cz). Reklamace ze strany kupujiciho: FOTOMEDIA s.r.o. je bezpredmetna - dodano bylo zbozi presne dle objednavky. Na e-mail se zadosti o vymenu zbozi (zde FOTOMEDIA nepravdive tvrdi, ze se jedna o reklamaci) bylo odepsano, ze pri nakupu dle Obchodniho zakoniku zbozi nevymenujeme. Pravo odstoupit od kupni smlouvy (pripadne pozadat o vymenu zbozi) ma pouze SPOTREBITEL a firmy a zivnostnici pri nakupu toto pravo nemaji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud nejste schopni dodat zboží pro FO do firmy, nakupovat u vás nemusím. Internetových obchodů je dnes spousta a zboží se dá koupit jinde, kde jsou ke klientům přívětivější a to jsem taky udělal. Více ochoty.

    Reakce obchodu Top Top

    Pan Švestka podvadel s adresou. Neobjednaval si zbozi do firmy ale s osobnim odberem a zadal nepravdivou adresu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • výhody: dobrá cena, dostupnost požadovaného zboží, přehlednost pro osobní odběr zboží
    • nevýhody: zboží mi bylo vydáno jiné, než jsem požadoval, správné zboží bylo nefunkční, vyřizování reklamace (nebo vrácení peněz) trvá do 30-ti dnů, při výdeji zboží není možno zkontrolovat jeho funkčnost, proběhne reklamace kladně a bude vyřízena v ruzumném termínu?

    z prvního nákupu u obchodu nemám dobrý dojem! Při osobním převzetí mi bylo zboží předáno jiné. Ikdyž na místě osobního odběru je (jen a pouze)zboží připravené ke konkrétnímu odběru konkrétnímu odběrateli, přesto se náhodou ??? na "místě výdeje" objevilo zboží správné. Toto správné zboží se však projevilo jako zboží nefunkční!?

    Reakce obchodu Top Top

    Zda je zboží funkční a/nebo nefunkční se ukáže až po kontrole v servisu. V tuto chvíli je to pouze tvrzení zákazníka. Lhůty pro vyřízení reklamace, případně odstoupení od kupní smlouvy jsou stanoveny Občanským zákoníkem. Odzkoušení převodníku z HDMI na VGA nenabízí ani kamenné obchody. Se zbožím po převzetí a odkontrolování zákazník z výdejny odešel. Vrátil se po cca 30 minutách s tím, že je to jiný produkt než objednal ??!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý večer,

    poslední email, který jsem od Vás dostal je tento. Máte v něm červený text: Vždy však vyčkejte na výzvu k odběru, která Vám bude doručena na email.
    Je mi srdečně jedno kolik zboží prodáte, ale po telefonickém rozhovoru s Vaším zaměstnancem, doufám, že to byl zaměstnanec, protože kdyby to byl majitel firmy, tak je tady zpátky socializmus, jsem nevěřícně koukal na hluché sluchátko. Ukončil hovor se zákazníkem - čili se mnou slovy: S tímto se s Vámi loučím. Neměl jsem tudíž možnost sdělit informaci, že si zboží objednám znovu podle Vašich pravidel a vyzvednu si ho jindy.
    Měl jsem ovšem štěstí a náhodou jsem sehnal zařízení, které jsem potřeboval, u Vaší konkurence. Zaplať bůh, že obchodníků s produkty, které prodáváte je dostatek a nejsem odkázán na Vás. To bych se asi zbláznil. Máte adresu obchod@top-top, no pozor aby to brzy nebylo obchod@krach-krach.
    Úspěšný rok 2012 přeji. David Suchařípa

    Reakce obchodu Top Top

    Obchod se opakovaně snažil ověřit objednávku telefonicky. To se bohužel nepodařilo ani na 4 pokusy. Zakaznikovi byl zaslan tento e-mail: Dobry den, Vase objednavka byla stornovana. Je to z duvodu nemoznosti tuto objednavku overit. Telefonicke overeni probehlo v casech: 11:39, 14:56, 15:36 a 15:40. U prvnich 3 pokusu telefon nikdo nezvedl a v poslednim pripade byl telefon nedostupny. Vas telefonicky kontakt v 15:49 probehl jiz po stornu a odeslani informace o stornu na Vami uvedeny e-mail. Panem Suchařípou zmíněný hovor se uskutečnil až po stornu objednávky a ukončen byl tím, že se přerušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podobně jako očkování proti obtížné nemoci, nákup v tomto obchodě vytvoří u zákazníka doživotní imunitu proti podobným neřádům.
    • Výdejna a jediné zastoupení v ulici K hájovně na Praze 4, připomíná opiové doupě.

    Mám-li volit mezi obchody typu TopTop.cz, nebo chřipkou, volím raději chřipku. Každý kdo je soudný, ať se raději vyhne kilometrovým obloukem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • temer zadna komunikace se zakaznikem. Jde Vam pouze o zisk. I presto,ze jsem hned objednavku zrusila, protoze jsem ji potrebovala ten den vyzvednout coz nebylo mozne, zustala ma objednavka aktivni az do doby kdy my zbozi s vyhruznym emailem bylo zaslano PPL. Bezne praktiky jsou, ze pokud si zbozi nevyzvednete v urcite lhute Vase objednavka se zrusi, ja ji zrusila,ale Vy jste si ji nechaly otevrenou. Pro Vas zakaznik nema zadnou cenu,jde Vam jen o zisk. Uz u Vas nakupovat nebudu a ani Vas nebudu doporucovat.

    Velmi spatna kvalita pri komunikaci se zakaznikem!!!!

    Reakce obchodu Top Top

    Vazena pani Krupauerova. Zadne zruseni objednavky jsme od Vas nikdy neobdrzeli a o tom, ze bude zbozi odeslano PPL v pripade, ze nebude v terminu 6-ti dnu vyzvednuto jste byla informovana v Obchodnich podminkach ktere jste ODSOUHLASILA jeste pred zapocetim nakupu. A ano, kazda firma ktera byla zalozena byla vzdy zalozena za ucelem tvorby zisku. Pouze Obcanska sdruzeni a Obecne prospesne spolecnosti zisk nevytvareji. A je opravdu jiste, ze v Top Top Shop jiz nic nenakoupite. Navic jedina informace ktera od Vas kdy prisla byla: "I am out off the office from 23.12. - 30.12.2011. In case off need please contact Majka, Magda or Alca.

    Wish you Merry Christmas and Happy New Year

    Blanka"

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • chybí mi větší komunikace s klientem
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Po urgenci jsem zatím nedostal danový doklad. Stačí zaslat elekronicky.

    Reakce obchodu Top Top

    Byl zaslan elektronicky v den pripsani uhrady na nas bankovni ucet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • moc filosofuje o obchodu

    ztráta času

    Reakce obchodu Top Top

    Objednavku zrusila nase firma. Pan Hagan ani nevi kde jejich firma sidli :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • viz výše

    dejte si na něj pozor!

    Reakce obchodu Top Top

    Zakaznik uvedl¨v objednavce nepravdive udaje a objednavka nebyla akceptovana. Na vyzvu k doplneni, pripadne oprave udaju nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji. Zrušení objednávky proběhlo bez důvodu a ještě mi bylo sděleno, že jsem obchod stál 5,40 Kč za proklik. "Aktuální" stav zboží na tzv. skladě se prý aktualizuje jednou za 30 minut, v dnešní době je taková informace k ničemu zvlášť tehdy, má-li poslední slovo obchod.

    Reakce obchodu Top Top

    Udaje o aktualnim stavu skladu uverejnujeme prave proto aby zakaznik VIDEL zda je je objednane zbozi skladem. Objedna-li zbozi ktere neni SKLADEM nelze jej logicky DODAT. Nejde opravdu dodat zbozi ktere nemame.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi oznámeno že jsem špatně zadal adresu po mém překontrolováni jsem zavolal matku a jeste ta mi potvrdila že je vše jak má být.
    Tak jsem tedy do obchodu napsal Email ve kterém sem vysvetlil že zadané informace jsou zprávně. Nic méně objednávka furt nikde napsal jsem tam tedy znovu tentokrát již o něco důrazněji že jsem žadnou chybu svého bydliště neudělal Emailem co mi přišlo z5 zde rači ani nebudu vypisovat nic méně autor Emailu byl velice vulgárni a vzteklý. Když jsem ho upozornil že by toto jeho jednáni mohlo poskvrnit jeho obhod či karieru začal mi vyhrožovat. Proto teda za sebe řikam ODSUD PRYČ LIDI ;)

    Reakce obchodu Top Top

    Panu Kohoutovi byla stornovana objednavka proto, ze nezadal spravnou adresu. Potom, co jsme jej poprosili o upresneni adresy nam odepsal toto: "A omlouvám se jestli jsem se někde překlepl a napsal sem cosi o řádek niž nebo výš ale to by vám už snad mohlo dojit automaticky a ne hned zrušit obědnávku! Takže si je spozdravem strčte do prdele!"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přes smluvený osobní odběr byla obchodem naúčtována dobírka bez jakéhokoli předchozího upozornění
    • Neseriozní jednání, pozor na jejich obchodní podmínky!!!

    Chovají se podle práva, ale neseriozně. Neodpovídají na emaily.

    Reakce obchodu Top Top

    NESERIOZNÍ JE ZÁKAZNÍK KTERÝ SI OBJEDNÁ ZBOŽÍ, ZBOŽÍ JE PRO NĚHO PŘIPRAVENO NÁSLEDUJÍCÍ DEN PO OBJEDNÁVCE (TEDY DO 24 HODIN OD OBJEDNÁVKY - 23.11.2011) A TENTO ZÁKAZNÍK SE NEOZVE, NENAPÍŠE. NEZAVOLÁ A ANI ZA 14 DNŮ SI PRO ZBOŽÍ NEPŘIJDE. A ANO, NENÍ TŘEBA SI DÁVAT POZOR NA OBCHODNÍ PODMÍNKY, POUZE JE TŘEBA SI JE PŘEČÍST - COŽ KAŽDÝ LOGICKY UČINÍ NEŽ JE ODSOUHLASÍ - ZOBRAZUJÍ SE V PLNÉM ZNĚNÍ JEŠTĚ PŘED NÁKUPEM!!! A ŽÁDNÝ EMAIL OD PANA BEZPALCE JSME NEOBDRŽELI. ALE I KDYBY - NA ZBOŽÍ POSPÍCHAL A PAK SI ANI NENAŠEL ČAS JEJ VYZVEDNOUT - KDO JE TEDY NESERIOZNÍ? E-SHOP KTERÝ ZBOŽÍ PROMPTNĚ PŘICHYSTAL A/NEBO ZÁKAZNÍK KTERÝ SI JE NEVYZVEDL?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka řádně zaplacena není dodávána, PPL mi v prosinci ukazuje stav zásilky v listopadu

    Nakupujte ve spolehlivých eshopech, tady ne...
    Na dotaz o stavu zásilky PPL odpovědělo, že eshop Top Top předal pouze vstupní data přes textový soubor, fyzicky má zásilku odesílatel stále u sebe. Eshop Top Top si asi myslí, že když se virtuálně převádějí peníze, tak se zbožím to půjde taky.

    Reakce obchodu Top Top

    Zásilka se "zatoulala" v systému přepravní společnosti. Zákazník o tom byl informován a jak to souvisí s alzou nebo czc, těžko posoudit - používají stejné přepravce jako náš e-shop. Ostatně dnes u nás nakoupil zboží zákazník kterému ALZA po 14-ti dnech zrušila objednávku - původně 14-dnů tvrdili, že zboží dodají a nyní mu sdělili, že nedodají - takže ano, hurá do ALZY pro Vánoční dárky - pokud jsou urřeny na Vánoce 2012 :-)