Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedodržení dodací lhůty.Neposlání aspoň zboží,které měli skladem- slibují při objednávce.Úchytka na hasičském přístroji pro uchycení hadice byla deformovaná.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,

    kolega Vám důvod zpoždění expedice objednávky psal. Bohužel se nám občas nepropíše příznak "poslat skladem", za toto se samozřejmě ještě jednou omlouváme.
    O úchytce jste nás mohl kontaktovat ihned po převzetí, žádnou reklamaci, písemnou nebo telefonickou, jsme z Vaší strany nezaznamenali. Vždy se dá daná věc řešit, obzvláště když k ní mohlo dojít při přepravě. Případně jste si mohl zboží zkontrolovat při převzetí od kurýra a sepsat s ním ihned protokol o škodě.
    Nic méně tato informace je i uvedena v emailu o expedici:

    "Při převzetí nezapomeňte zásilku zkontrolovat, v případě jakéhokoliv zjevného poškození ihned sepište s přepravcem Zápis o škodě. V případě, že je zásilka nepoškozená, avšak zboží uvnitř je rozbité, je neprodleně nutné nás kontaktovat nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky, abychom mohli tuto situaci vyřešit."

    Omlouváme se za komplikace.
    David, TN Trade tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem 2 kusy bobů, přišel potvrzovací email, že se mi do dvou dnů ozvou, zda-li je zboží skladem. Je to 12 dní, nikdo nekomunikuje, zboží nemám.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,
    Tento rok byl opravdu obrovský zájem o boby a sáně. Z tohoto důvodu systém nestihnul vypnout objednávání bobů, jakmile se vyprodaly a vytvořilo se nám spoustu objednávek, které už jsme nedokázali vykrýt. Vaše byla jedna z nich a o této situaci jsme Vás informovali na e-mailovou adresu, vyplněnou u objednávky.

    Možná Vám náš e-mail spadnul do spamu, což bohužel nedokážeme ovlivnit i když bychom rádi.

    Omlouváme se za komplikace.
    Kristián, TN Trade tým.

    • Zboží je nekvalitní.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,

    I když bychom rádi ovlivnili kvalitu výrobku, bohužel nejsme výrobce.
    Nemáme od Vás žádnou reakci, kromě této, či reklamaci.

    Kdykoli nás můžete kontaktovat na e-mailovou adresu [email protected] a určitě jakoukoliv komplikaci společně vyřešíme.
    Kristián, TN Trade tým.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Čtnáct dní od objednávky a ticho po pěšině :-(

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,
    Objednal jste zboží, které má na e-shopu status "není skladem".
    I tak jsme pro Vás vytvořili dotaz u dodavatele a jakmile budeme vědět jakékoli info o naskladnění, tak se Vám určitě ozveme.

    Kristián, TN Trade tým.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi melo proslou zarucni lhutu. Sice se jednalo o semena, ale byla prosla nekolik let... Produkt jsem davala jako darek a tato skutecnost me dostala do neprijemne situace.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,
    omlouváme se za tuto nepříjemnost, která nás mrzí. Bohužel nám musel projít kontrolou špatný kus. Prosím napište mi email na [email protected] s číslem dokladu a bude Vám navrácena částka za toto zboží.
    Za tým TN Trade
    David

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Baterie s nápisem best before 2018 na konci roku 2020. Super koupě, ale zpátky tam nejedu, to se mi ani nevyplatí...

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,

    ano máte pravdu, ale tento údaj máme napsaný v popisu produktu na e-shopu. Navíc k tomu je i zohledněna cena - z původních 105 Kč za balení 5 kusů je cena 27 Kč.
    "Best before" znamená minimální datum spotřeby, výrobce zaručuje delší životnost. V případě nefunkčnosti řešíme výměnou nebo vrácením peněz.

    David N., TN Trade tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo v nabídce,nebyli schopni poslat zprávu že je zboží nedostupné,až na mé zavolání mě bylo řečeno že již nebude.

    Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží stále nepřišlo a obchod na E-maily nereaguje.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, Vaše e-maily byly bohužel doručeny do spamové schránky.
    V objednávce jste měl produkty, které byly na e-shopu se statusem "není skladem".
    Situaci jsme s Vámi vyřešili nahrazením chybějících produktů za jiné zboží a objednávka Vám byla expedována.

    S pozdravem
    Kristián (tým TN Trade)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Starší Opravované) zboží nefungovalo. Finanční náhrada v podobě dobropisu.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, objednal jste si produkt, který byl označen jako REPAIR tedy bazarové zboží za zvýhodněnou cenu. Bylo Vám tedy skutečně dodáno opravované nebo použité zboží, které jste si objednal. Každé zboží, které má v sobě elektroniku se může porouchat, jako se to stalo právě v tomto případě. Byl Vám proto vystaven dobropis bez zbytečných odkladů a peníze navráceny.
    Přeji hezký den
    David (tým TN Trade)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsem připraven hodnotit ještě jednou
    • Chcete po mě hodnocení a dodání produktu objednaného před deseti dny bude dle všeho až za týden

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, Moc děkujeme za hodnocení. Váš TNTRADE.cz team. Bohužel termín rozesílání dotazníku třetí strany neumíme ovlivnit. Tak snad budete spokojen s dodáním v dohodnutém termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    špatná komunikace obchodu, neupozorňuje na zdržení doručení nebo naskladnění apd. 14 dnů bez jakékoliv komunikace a bez doručení.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,
    všechny uvedené informace o stavu skladu a dostupnosti se nachází na e-shopu. Objednal jste si zboží, které nemělo specifikovaný termín naskladnění se statusem "není skladem". Zboží nebylo skladem tedy ani u nás ani u výrobce. Bohužel v dnešní době se všechny zásilky od výrobců a nebo přímo na výrobu daného produktu zpožďují a není možné u produktů, které máme skladem Vám slíbit jakýkoliv termín dodání. Postupně Vám byly tyto informace sděleny i po telefonické komunikaci a následně jste objednávku stornoval.
    S pozdravem
    David (tým TN Trade)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná

    Obchod ani po 10ti dnech na objednávku nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již při prvním použití kola mi přestal fungovat motor, dle historie poruch, kterou lze vyvolat na displeji, mi bylo kolo s touto poruchou již prodáno. Zkazilo mi to celou dovolenou, po telefonátu na prodejnu, kdy mi bylo slíbeno, že se mi někdo ozve, abychom situaci řešili, se mi samozřejmě neozval nikdo..

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,
    elektrokola se sestavují přímo na prodejně a provádí se zkušební jízda a předprodejní servis. Při testovací jízdě, se žádná chyba na displeji nezobrazovala. To, že se kolo porouchalo na dovolené je smutné a chápu, že to dokáže znepříjemnit dovolenou. Je to však úplně stejné jako když si člověk zakoupí nové auto, je sice malé šance, ale může se vyskytnou porucha. Kolegové včetně mě s Vámi celou událost řešili a následně vyřešili přímo přes výrobce, který musel provést celou diagnostiku elektrokola. Vyřízení Vaší reklamace bylo prioritní a vyřízeno bez zbytečných odkladů.
    S pozdravem
    David (tým TN Trade)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic mi nedošlo a ani info o objednávce

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Měli sluchátka Arctic P311, které už jiné obchody nemají
    • Ač jsem si dal pozor, abych se vyhnul zasílání zpráv, obchod mi posílá nabídky, o které nestojím

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, Moc děkujeme za hodnocení. Váš TNTRADE.cz team.

    Ať už dostáváte jakýkoliv zpravodaj z jakékoliv divize, vždy je možné ho odhlásit ihned v každém z nich. Není žádný důvod posílat něco, co nechcete.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod mi odmietol refundovať výrobcom predpísanú garančnú prehliadku bicykla po 150 km.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Ale nezakládá se zcela na pravdě.

    U nás je 1. povinná garanční prohlídka zcela ZDARMA. Mohl jste ji samozřejmě u nás realizovat. Vy jste však chtěl jiný servis.

    Obchodník Vám sdělit, že si ji můžete realizovat i ve zcela jiném servisu např. v městě, kde bydlíte, ale že ji budete platit. Kolega se s Vámi dohodl, že pokud si chcete realizovat prohlídku jinde, tak Vám může dát slevu v hodnotě menší prohlídky, která se rovná garanční. A Vy jste řešení odslouhlasil a produkt zakoupil a zaplatil. Kolega Vám žádnou slevu ani dávat nemusel a mohl jste využít služeb našeho značkového servisu.

    Po čase jste nám sdělil, že jste si našel výrazně dražší servis a že chcete několikanásobný rozdíl doplatit. Toto samozřejmě není vůbec korektní. Rádi bychom Vám servis udělali u nás i zpětně a to za "obvyklou" cenu.

    S pozdravem a ať produkt aspoň slouží TNTRADE Team.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednala som si produkt s vyzdvihnutím priamo v predajne. Obchod mi ale žiaden email o pripravenej objednávke neposlal. Takze slabá komunikácia.
  • Zboží nedorazilo. Žádné info, jestli bude, nebo nebude....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neznám stav objednávky