Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatné fotografie produktu

    Fotografie produktu jsou špatné a klamavé , neboť produkt jsme chtěl použít nejen na obkreslování ale jako prosvětlovací desku na diapozitivy, ale deska po rozsvícení má podklad ne čistý ale s nějakou puntíkovanou deskou , takže proto je fotografie na e-shopu špatná !!!!!!!!

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,
    fotografie jsou naprosto v pořádku a vzhledem k tomu, že popis je taktéž správný i název kde se píše "Svítící LED deska na obkreslování" a v popisu je uvedeno "Díky LED světlu deska perfektně prosvěcuje papír a lze tak snáze obkreslit předlohu", tak skutečně je deska určena na obkreslování. Není v našich silách psát v popisu na co vše by se dala použít a na co všechno vhodná není. Když jí chcete používat na něco na co není určena, tak s tím se opravdu nedá nic dělat a detailní fotografie tomu nezabrání. Ještě k fungování prosvětlovací desky: Led diody svítí z boku desky a díky těm "puntíkům" jak říkáte se světlo láme směrem nahoru a tím svítí po délce ploše desky stejně a přitom může mít deska minimální tloušťku. To co byste potřeboval na prosvětlení diapozitivů je "backlight" tedy podsvícení přímo zespodu směrem nahoru. Pokud hledáte něco levnějšího co by mohlo fungovat, tak věřím, že na internetu je spousta návodů DIY, které by Vám mohli pomoci. Například rámeček s mléčnou deskou podsvícený LED pásky. Přeji krásný den.
    David Žalman za tým TN Trade.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo na skladě

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Nic méně ano, pokud na eshopu uvádíme že "není skladem", tak zboží skladem není. A i když si ho objednáte, samo se na skladě najednou neobjeví.
    David, tým TN Trade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží, ani žádná zpráva od prodávajícího

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den pane Heršic,

    Objednal jste zboží u kterého je dostupnost jasně uvedená, a to: Na cestě, odesíláme od 1.12.2023.
    Tento status tam je již od 3.11.2023, Vy jste objednal až 12.11.2023, takže se status již zobrazoval. Žádnou zprávu jsme Vám tedy neposílali, předpokládáme, že odesláním objednávky s datem doskladnění souhlasíte. Zprávu bychom Vám zaslali ve chvíli, kdy by se např. datum doskladnění posunul kvůli problémům v dopravě. Zboží jede až z USA, proto jsou trochu delší dodací lhůty.

    David, tým TN Trade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednané zboží dorazilo jiné barvy než jsem si objednal

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, bohužel jsme od Vás žádnou takovou zprávu nedostali. Pokud by to bylo pochybení skladu, že by se skladník přehmátl a vzal jinou barvu, okamžitě bychom zjednali nápravu ve formě výměny zboží.
    David, tým TN Trade

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží, které bylo prodáváno jako nové, mělo obě ochranné lepící pásky od výrobce přeříznuté. Někdo tedy zjevně balení výrobku (ne balíku) otevřel přede mnou.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, za tuto chybu se omlouváme. Nejedná se o použité zboží, to bychom vždy u produktu uvedli. Nicméně u Vámi zakoupeného výrobku evidujeme výrobní čísla. Štítek s výrobním číslem běžně bývá uchycený na kabelu, a ten je většinou vidět na zadní straně, ke které je přilepen aby šel lehce pípnout. Občas se stane, že štítek zajede dovnitř balení a je nutné ho pro jeho napípnutí vyndat. Bohužel skladník toto vyřešil nešťastně a to tím, co píšete v hodnocení, přeříznutím obou pásek a otevření balení. Za pochybení se omlouváme. Nic méně zboží jste dostal nové a nepoužité.
    David, tým TN Trade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka dosud nedorazila .

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,
    Objednal jste se zaplacením převodem na bankovní účet, který jste neprovedl. Do té doby nemůžeme odeslat objednávku.
    Posílám Vám znovu e-mailem s platebními údaji a jakmile objednávku hradíte, budeme expedovat.
    Děkujeme.
    Kristián, TN Trade.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo peníze si nechal

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den pane Sojka,
    Vaše tvrzení je bohužel nepravdivé. Zboží jsme vám odesílali 5.4.2023 a dle sledování zásilky jste ji převzal dne 11.4.2023 na výdejním místě. Takže ano, peníze jsme si ponechali výměnou za zboží, tak jak to normálně v obchodě bývá. Jediné za co se Vám můžeme omluvit je delší dodací lhůta, vzhledem k tomu, že jste objednal zboží, které u nás nebylo skladem a bylo na objednání u dodavatele - za tuto skutečnost se omlouváme.
    David, tým TN Trade

    • Vysavač vůbec nefunguje.

    Vysavač vůbec nefunguje.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, vše co má v sobě elektroniku/baterie a je nové může mít občasné problémy. Proto zboží je možné vrátit nebo reklamovat tak jak jste to udělala právě Vy a peníze Vám byly navráceny bez odkladně.
    Vedoucí obchodu a reklamací, TN Trade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno již týden. Obchod psal do 3 dnů a od té doby se nikdo neozval...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pomalé dodání zboží

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,
    Omlouváme se za dlouhé prodlení při zasílání Vaší objednávky. Objevili jsme chybu na účetním oddělení, při které se nám do systému nenapárovali platby zrovna ze dne, kdy přišla i tato od Vás.
    Objednávku jsme Vám vyexpedovali a jako omluvu zasíláme i dárek navíc.

    Děkujeme za pochopení
    Kristián, TN Trade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 14ti dnech ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé jednání i mezi svátky
    • Na skladě měli poslední kus, další až "kolem" 2/2023. Nabídli náhradu GTV 02. Ty jsem objednal. Jenže hlavice měly na čelní dosedací ploše tak velké a nesmyslné zkosení, že úkos zapadl do redukce ventilu a ventil se vůbec neotvíral. Po několika marných pokusech o telefonický kontakt jsem hlavice věnoval SBD. Snad pro někoho z tisíců bytů budou hlavice použitelné.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, Vaše situace nás mrzí. Pokud jste se nemohl dovolat, bylo to z důvodu vysoké vytíženosti obchodníků, ať už telefonicky nebo osobně na prodejně, bohužel po svátcích je k řešení více věcí. Mohl jste nám poslat email jako jiní zákazníci, na který bychom Vám velmi rádi odpověděli nebo jste mohl využít vrácení zboží do 14 dní. Bohužel jste ani jednoho nevyužil.

    David, tým TN Trade.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po deseti dnech stále nemám objednané a zaplacené zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednal jsem si herní case a byla rezavá.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,
    jak jsme již psali v emailu, omlouváme se za tuto komplikaci. Níže uvedu jak jsme reagovali na Vaší stížnost aby to budoucí zákazníci měli pěkně přehledně jak se k těmto případným problémům stavíme.
    1) poslal jste email kde byla pouze informace, že Vám přišel zrezlá case. Poslal jste to z jiného emailu než bylo uvedeno na objednávce, bez čísla objednávky nebo jakéhokoliv dohledatelného podkladu.
    2) Odpověděli jsme Vám, že prosíme o bližší informace o objednávce. První email přišel v 16:59 a další v 17:03. Bohužel v poslední minutě otevírací doby jsme nestihli zareagovat a tak jsme to řešili hned druhý den z rána. Kolegovi jsem řekl, ať přiveze další kus, abych ho mohl osobně zkontrolovat a nebyl zde další problém.
    3) V 9:05 nám přišel email v přesném znění: "Ok takže soudní cestou jak je libo"
    4) Zde jsem Vám ihned reagoval, že musíme case zkontrolovat a ihned po kontrole můžeme vyřídit tento problém. Bohužel produkty po emailu poslat nejde a tak vyřízení trvá 24-48hod. Skutečně dříve to asi nikdo na dálku nedokáže.
    5) Posléze na to jste zareagoval následovně: "tak víte co nemám zajem o reklamaci a možna vam tak dam negativní recenzi nashle"
    6) nabídl jsem Vám možnost, že v případě pozdějšího zájmu můžeme reklamaci stále vyřídit, ale bohužel jste již neozval.
    David Žalman - vedoucí obchodního a reklamačního oddělení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišel mi e-mail s informací, že mám posečkat 2 pracovní dny pro zaslání údajů k platbě. Dnes je to již 8 dní a stále nic, takže asi nemají vystavené zboží. :D
  • Přišlo potvrzení objednávky a dále ticho. Žádná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nebylo doručeno ani po týdnu. Nikdo se mi neozval a nereagoval na moji objednávku. Pouze automat přijal objednávku. Nedočkal jsem se komunikace ani zboží.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, omlouváme se za dlouhou čekací dobu a že Vás nikdo nekontaktoval. Zboží, které jste objednal, měl mít dodavatel skladem, nicméně nastaly problémy při odesílání na náš sklad. Vše jsme napravili, co nejrychleji to šlo a Vaše objednávka bude v nejbližších dnech vyřízena.

    Kristián, tým TN Trade.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dopravce přesměroval zboží na jiné výdejní místo což vzhledem k otevírací době by pro někoho mohl být problém vyzvednout

    Produkty zakoupené u tn Trade jsou 100%

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,

    bohužel dopravce nejsme schopni ovlivnit, je možné, že Vámi vybrané výdejní místo bylo plné a tak se zásilka přesměrovala na nejbližší volné místo. V opačné případě by nám byla navrácena a dodací doba by se prodloužila o několik dní.
    Nechápeme nízké hodnocení našeho obchodu, protože 1.8.2022 v 12:14 jste vytvořil objednávku s platbou převodem. Podklady k platbě byly odeslány ihned ve 12:33. Peníze nám byli připsány na účet 2.8.2022 a ještě ten samý den jsme Vaši objednávku expedovali. Hodnocení jste nám dal 2.5 bodu z 5. Pokud jste chtěl mít zboží o den dříve, měl jste zvolit platbu online kartou nebo na dobírku. I když Vaši nespokojenost s dopravcem chápeme, přijde nám nespravedlivé dát špatné hodnocení i nám jako obchodu.

    David, tým TN Trade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka bola OK, ale navzdory tomu, že som explicitne zaškrtol políčko, že NESUHLASIM so zasielanie dotazníku spokojnosti, tak mi tento dotazník bol stejne zaslaný. Tak tady máte hodnotenie, nech sa páči... Dokonca som si udelal i screenshot obrazovky, kde som to zaškrtol, pretože takéto debilné praktiky má dlhodobo serú a chcel som mať dôkaz.

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den,
    Tuto chybu určitě necháme prověřit a sjednáme nápravu. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu i když zbytečně vulgární. Máme radost, že objednávka proběhla v pořádku.

    Kristián, TN Trade.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost

    Rychlost

    Reakce obchodu TN Trade

    Dobrý den, děkujeme za plus ohledně rychlosti. Bohužel nedokážeme zhodnotit proč nás nedoporučujete, protože jste nenapsala žádný důvod. Nemůžeme ani dohledat jakoukoliv komunikaci nebo nespokojenost z Vaší strany. Pokud máte jakýkoliv problém s Vaší zásilkou stačí se nám ozvat, zde v recenzi s tím opravdu moc nesvedeme.
    David za tým TN Trade