Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Já osobně jsem moc nespokojeny s nákupem v tomto obchodu, vím že se to stane že koupíš zboží a proste trefíš na vadný kus ale, taková technická podpora a řešeni reklamace ještě nikdy jsem to nezažil, trvá odpovědět na email až 3 dni, na telefon taky musíš 50 krát volat ať někdo odpoví, to je fakt velmi neseriózně, sice ceny jsou nízké ale servis totálně špatný !

    Nedoporučuji koupit vůbec něco v tomhle obchode , doufám Lukáš Bartůněk si to předčte a fakt si něco z toho vezme !

  • K reklamacím - odešel mi HDD Toshiba už asi za čtvrt roku, chtěl jsem vrátit peníze, že do Toshiby už nepůjdu, ale zaslali vyměněný disk stejné značky. Taky jsem měnil nefunkční flashku a bez problému, snad by to mohlo být rychlejší, protože těch 30 dnů myslím přesáhli.

  • Objednal jsem si zboží od tohoto internetového obchodu. Je fakt že maji nadstandartní výběr, nicméně první reklamaci jsem byl nucen řešit s výrobcem v USA po vlastní ose , protože komunikace byla velmi , jak bych to řekl slušně, na prd.
    Druhá reklamace byla velmi podivná. Odmítli mi zaslat nový LED strip , kde bylo již z fotek jasné , že se jedná o neopravitelné poškození....

  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda má již někdo zkušenost s reklamacemi v tomto obchodě (jak se k nim staví a jak je řeší). Za odpovědi předem děkuji.